Suomenruotsalaiset ja deittailu

finsve

Kysymys kuluu: mitä mieltä olet suomenruotsalaisista:
- Voisitko itse seurustella suomenruotsalaisen kanssa?
- Onko suomenruotsalainen huonomalla lähtöviivalla kuin "suomensuomalainen", deittailussa?

18

1442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei.ymmärrä

Miten suomenruotsalaisen kanssa deittailu muka eroaa muiden kanssa deittailusta?

• Kyllä se ainakin omassa tapauksessani erosi. Vaikka mies ei tehnyt ongelmaa siitä, etten itse ole suomenruotsalainen, niin ne muutamat hänen ystävänsä, jotka ehdin tavata, tekivät selväksi että en kuulu joukkoon. Kyse ei ollut kuin muutaman viikon tuttavuudesta eikä se kaatunut tähän asiaan, mutta ei jäänyt kovin positiivista kuvaa ankkalampelaisista.

• helka kirjoitti:

Kyllä se ainakin omassa tapauksessani erosi. Vaikka mies ei tehnyt ongelmaa siitä, etten itse ole suomenruotsalainen, niin ne muutamat hänen ystävänsä, jotka ehdin tavata, tekivät selväksi että en kuulu joukkoon. Kyse ei ollut kuin muutaman viikon tuttavuudesta eikä se kaatunut tähän asiaan, mutta ei jäänyt kovin positiivista kuvaa ankkalampelaisista.

.....no tuollainen ei ole kyllä yhtään "positiivistä", kuinkahan yleistä mahtaa olla?

• ei.ymmärrä

Kaipa typeryksiä löytyy kaikista kieli-ja kulttuuriryhmistä. Itse en vaihtaisi omaa ankkalampelaistani pois.

• ei.ymmärrä kirjoitti:

Kaipa typeryksiä löytyy kaikista kieli-ja kulttuuriryhmistä. Itse en vaihtaisi omaa ankkalampelaistani pois.

Näin vähän ajattelinkin, että voisi olla, eli sattunut huono kohtaaminen, eli ei yleistettävissä.....

• Samaa mieltä kuin muistakin Suomalaisista, jostain oudosta syystä ehkä jopa positiivisempikin kuva......

• nnnainnneeen

En todellakaan lähtis ees treffeille suomenruotsalaisen kans. Niiden kieli on rumaa ja sitä on PAKKO-opetettu mulle 9 vuotta enkä sitä enempää osaa ku jag heter janne.
      En ole ikinä sanaakaan puhunu ruotsia suomessa vaik oon ollu valtion viras ja vaatimuksena ruotsinkieli.

• Suomenruotsalaiset ovat hyvin sisäsiittoista väkeä, kaikkine neuleineen ja purjeveneineen, unohtamatta tennistä, mikä on vähän niin kuin Suomenruotsalaisen kansallislaji. Enemmän suosin kumminkin kiertämään kaukaa Ruotsinsuomalaiset. Kokeile ennemmin Tanskalaisia tai Norjalaisia, kumminkin kaikki heikkolahjaiset blondit lähetetään edellä mainituista Ruotsiin.

Solrik sommer.

• ätmel

Suomenruotsalaisen kanssa joutuu joko opettelemaan ruotsia tai kestämään sitä, ettei ymmärrä niiden kavereita/sukulaisia.

• "kestämään sitä, ettei ymmärrä niiden kavereita/sukulaisia."

Noh, onko se sitten välttämättä huono juttu... =D....vitsivitsi....

• ätmel
        MGTOW kirjoitti:

"kestämään sitä, ettei ymmärrä niiden kavereita/sukulaisia."

Noh, onko se sitten välttämättä huono juttu... =D....vitsivitsi....

Joo, onhan se tosi kivaa istua ymmärtämätön hymy naamalla koko ilta samalla kun ympärillä molotetaan jotain degeneroitunutta ruotsia.

• svensken

Luin jossain, että suomenruotsalaisista
      - miehistä 50% menee naimisiin suomenkielisen naisen kanssa
      - naisista 35% menee naimisiin suomenkielisen miehen kanssa.

Ainakin minua ylätti se, että melkein puolet suomenruotsalaisista miehistä menevät naimisiin suomenkielisen kanssa. Miksi näin ja mistä tämä johtuu, suosivatko suomenruotsalaiset suomenkielisiä vai päinvastoin?

• ätmel

Suomilortot hakevat aggressiivisesti tasonnousua ja ruotsinkielinen sukunimi on yksi tapa saavuttaa se.

• höpsis

Terveisiä vaan kaksikielisestä kaupungista. Ei ruotsinkielinen nimi ole muita nimiä kummempi. Hyvin sujuvasti sovitaan Karlssonit ja Virtaset samoihin marketteihin, terveyskeskuksiin ja baareihin.

• höpsis kirjoitti:

Terveisiä vaan kaksikielisestä kaupungista. Ei ruotsinkielinen nimi ole muita nimiä kummempi. Hyvin sujuvasti sovitaan Karlssonit ja Virtaset samoihin marketteihin, terveyskeskuksiin ja baareihin.

No sitähän minäkin.......eli ei sen väliä, kunhan ihminen on sopiva, ja sopivasti ihana.... :)

• Kokenut_tuonkin

Voisin ja olenkin deittaillut. Nyt tosin naimisissa suomenkielisen kanssa. Suomenruotsalaisilla on usein paremmat bileet, joten minulla ei ole kuin hyvää sanottavaa.

• - Voisitko itse seurustella suomenruotsalaisen kanssa?

Voisin, jos hän hyväksyisi sen, että olen täysin erimieltä kielipolitiikasta. Minua ei haittaa jos joku on tiettyjen asioiden suhteen eri mieltä. Mutta jos suomenruotsalainen nainen on yh, niin saa rauhassa etsiä omaa Håkan-miestä.

- Onko suomenruotsalainen huonomalla lähtöviivalla kuin "suomensuomalainen", deittailussa?

Ennemminkin paremmassa asemassa. Osa suomenruotsalaisista suhtautuu halveksuvasti ja ylimielisesti suomenkielisiin. Heillä on Suomessa etuoikeuksia ja pienen piirin hyvinvointia ei haluta jakaa kaikille.

• finn

Tietenkin voisin seurustella suomenruotsalaisen naisen kanssa jos olisi sopiva.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      100
      2202
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1408
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1380
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      29
      1328
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1233
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1048
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      975
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      934
    9. 122
      811
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      786
    Aihe