Kysymys kuluu: mitä mieltä olet suomenruotsalaisista:
- Voisitko itse seurustella suomenruotsalaisen kanssa?
- Onko suomenruotsalainen huonomalla lähtöviivalla kuin "suomensuomalainen", deittailussa?
Suomenruotsalaiset ja deittailu
18
1611
Vastaukset
- ei.ymmärrä
Miten suomenruotsalaisen kanssa deittailu muka eroaa muiden kanssa deittailusta?
Kyllä se ainakin omassa tapauksessani erosi. Vaikka mies ei tehnyt ongelmaa siitä, etten itse ole suomenruotsalainen, niin ne muutamat hänen ystävänsä, jotka ehdin tavata, tekivät selväksi että en kuulu joukkoon. Kyse ei ollut kuin muutaman viikon tuttavuudesta eikä se kaatunut tähän asiaan, mutta ei jäänyt kovin positiivista kuvaa ankkalampelaisista.
helka kirjoitti:
Kyllä se ainakin omassa tapauksessani erosi. Vaikka mies ei tehnyt ongelmaa siitä, etten itse ole suomenruotsalainen, niin ne muutamat hänen ystävänsä, jotka ehdin tavata, tekivät selväksi että en kuulu joukkoon. Kyse ei ollut kuin muutaman viikon tuttavuudesta eikä se kaatunut tähän asiaan, mutta ei jäänyt kovin positiivista kuvaa ankkalampelaisista.
.....no tuollainen ei ole kyllä yhtään "positiivistä", kuinkahan yleistä mahtaa olla?
- ei.ymmärrä
Kaipa typeryksiä löytyy kaikista kieli-ja kulttuuriryhmistä. Itse en vaihtaisi omaa ankkalampelaistani pois.
ei.ymmärrä kirjoitti:
Kaipa typeryksiä löytyy kaikista kieli-ja kulttuuriryhmistä. Itse en vaihtaisi omaa ankkalampelaistani pois.
Näin vähän ajattelinkin, että voisi olla, eli sattunut huono kohtaaminen, eli ei yleistettävissä.....
Samaa mieltä kuin muistakin Suomalaisista, jostain oudosta syystä ehkä jopa positiivisempikin kuva......
- nnnainnneeen
En todellakaan lähtis ees treffeille suomenruotsalaisen kans. Niiden kieli on rumaa ja sitä on PAKKO-opetettu mulle 9 vuotta enkä sitä enempää osaa ku jag heter janne.
En ole ikinä sanaakaan puhunu ruotsia suomessa vaik oon ollu valtion viras ja vaatimuksena ruotsinkieli. Suomenruotsalaiset ovat hyvin sisäsiittoista väkeä, kaikkine neuleineen ja purjeveneineen, unohtamatta tennistä, mikä on vähän niin kuin Suomenruotsalaisen kansallislaji. Enemmän suosin kumminkin kiertämään kaukaa Ruotsinsuomalaiset. Kokeile ennemmin Tanskalaisia tai Norjalaisia, kumminkin kaikki heikkolahjaiset blondit lähetetään edellä mainituista Ruotsiin.
Solrik sommer.- ätmel
Suomenruotsalaisen kanssa joutuu joko opettelemaan ruotsia tai kestämään sitä, ettei ymmärrä niiden kavereita/sukulaisia.
"kestämään sitä, ettei ymmärrä niiden kavereita/sukulaisia."
Noh, onko se sitten välttämättä huono juttu... =D....vitsivitsi....- ätmel
MGTOW kirjoitti:
"kestämään sitä, ettei ymmärrä niiden kavereita/sukulaisia."
Noh, onko se sitten välttämättä huono juttu... =D....vitsivitsi....Joo, onhan se tosi kivaa istua ymmärtämätön hymy naamalla koko ilta samalla kun ympärillä molotetaan jotain degeneroitunutta ruotsia.
- svensken
Luin jossain, että suomenruotsalaisista
- miehistä 50% menee naimisiin suomenkielisen naisen kanssa
- naisista 35% menee naimisiin suomenkielisen miehen kanssa.
Ainakin minua ylätti se, että melkein puolet suomenruotsalaisista miehistä menevät naimisiin suomenkielisen kanssa. Miksi näin ja mistä tämä johtuu, suosivatko suomenruotsalaiset suomenkielisiä vai päinvastoin?- ätmel
Suomilortot hakevat aggressiivisesti tasonnousua ja ruotsinkielinen sukunimi on yksi tapa saavuttaa se.
- höpsis
Terveisiä vaan kaksikielisestä kaupungista. Ei ruotsinkielinen nimi ole muita nimiä kummempi. Hyvin sujuvasti sovitaan Karlssonit ja Virtaset samoihin marketteihin, terveyskeskuksiin ja baareihin.
höpsis kirjoitti:
Terveisiä vaan kaksikielisestä kaupungista. Ei ruotsinkielinen nimi ole muita nimiä kummempi. Hyvin sujuvasti sovitaan Karlssonit ja Virtaset samoihin marketteihin, terveyskeskuksiin ja baareihin.
No sitähän minäkin.......eli ei sen väliä, kunhan ihminen on sopiva, ja sopivasti ihana.... :)
- Kokenut_tuonkin
Voisin ja olenkin deittaillut. Nyt tosin naimisissa suomenkielisen kanssa. Suomenruotsalaisilla on usein paremmat bileet, joten minulla ei ole kuin hyvää sanottavaa.
- Voisitko itse seurustella suomenruotsalaisen kanssa?
Voisin, jos hän hyväksyisi sen, että olen täysin erimieltä kielipolitiikasta. Minua ei haittaa jos joku on tiettyjen asioiden suhteen eri mieltä. Mutta jos suomenruotsalainen nainen on yh, niin saa rauhassa etsiä omaa Håkan-miestä.
- Onko suomenruotsalainen huonomalla lähtöviivalla kuin "suomensuomalainen", deittailussa?
Ennemminkin paremmassa asemassa. Osa suomenruotsalaisista suhtautuu halveksuvasti ja ylimielisesti suomenkielisiin. Heillä on Suomessa etuoikeuksia ja pienen piirin hyvinvointia ei haluta jakaa kaikille.- finn
Tietenkin voisin seurustella suomenruotsalaisen naisen kanssa jos olisi sopiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481