Minulla on jännä ongelma.
Kerään naisilta paljon katseita, mutta yksikään nainen ei KOSKAAN lähesty minua.
Myöskin monen myyjänä toimivan naikkosen olen saanut punastelemaan ja vilkuilemaan suuntaani. mitään ei vaan tapahdu, vaikka kuinka katselisin silmiin ja hymyilisin. Vastaukseksi saan vaan hymyilyä, vilkuiluja ja kompurointia.
Tuntuu, että he odottavat, että minä tekisin jonkun liikkeen. Mutta kun ympärillä on aina niin paljon ihmisiä, niin se tekee sen aloitteen tekemisen helvetin vaikeaksi.
Omaan huonon itsetunnon, johtuen nuoruusvuosien syrjinnästä ja kiusaamisesta.
Enkä koe tuntemattoman naisen lähestymistä kylmiltään kovinkaan luontevaksi.
Kerran olen niin tehnyt, mutta pakithan siinä tuli. Ja vielä niin, että nainen vaan mulkaisi, eikä sanonut sanaakaan. (Oli ollut pitkään silmäpeliä ja jonkinnäköstä flirttiä ilmassa, niin kysyin sitten ohi mennen, että haluaako lähteä kahville.)
Miksi se on aina mies, jonka täytyy se aloite tehdä???
Ja miksi kaikki suht hyvännäköset naiset on aina varattuja, vaikka eivät ikinä tee aloitetta? Tuntuu todella, että joudun elämään loppuelämäni yksin, tai vähintäänkin siltä, että nuoruusvuoteni valuvat hukkaan ja joudun 30-40'nä tyytymään yksinhuoltaja eukkoon. -.- Niin ja olen nyt 24v...
Jännä ongelma
83
<50
Vastaukset
- ykskundivaan
Naiset ei koskaan tee aloteita (paitsi räkälöissä/viihteellä)
- Ongelmajäte
Niin ja minä kun en räkälöissä viihdy ja eikä siellä pyörivät eukot minua kiinnosta.
Jokusia kertoja käynyt pyörähtämässä, mutta ei sielläkään tälläinen vähemmän aggressiivinen ja "kiva" mies ketään muutenkaan kiinnosta niiden testosteronia uhkuvien urosten rinnalla, jotka käyvät vaan tanssilattialta hakemassa naisen ja lähtevät panemaan. Ps. En myöskään polta tupakkaa, eikä ole tatuointeja, eikä läväreitä, eikä niitä myöskään tule, joten en ole tarpeeksi kiinnostavakaan baarien prinsessoille, että sielläkään tulisivat juttelemaan. Myöskään en enää montaa kaveria omaa, kun tullut selkäänpuukotetuksi sen verran monta kertaa, joten yksin joutuu noissa kapakoissakin käymään, joka on taas iso turnoff naisille.
(Kertoo paljon myös niistä naisista, jotka siellä pyörivät. Ei kiinnosta sellaiset.)
- kompuroinjahäkellyn
Mikäli keräät katseita, miellytät silmää ja/tai käytöksesi on miellyttävää. Siitä rohkaistuneena, huolimatta siitä itsetunnosta, pyri itse luomaan yhteyttä kiinnostuksesi kohteeseen. Itsetuntosikin kohenee samalla. Perinteisesti mies on aloitteelisempi, siksi minäkin, vähän vastaavassa tilanteessa oleva nainen
- Vaikeita_nämä
Yhteyden luominen on vaikeaa.
Pitäisi aloittaa se keskustelu, esimerkiksi vaikka sen kivan kassaneidin kanssa, kun vierellä on muitakin ihmisiä, jotka kuuntelee korvat höröllä.
1. "Moi. :) Mitäs sun päivään kuuluu?"
= Et tunne ko. henkilöä, etkä ole koskaan hänelle puhunut. Tungettelevaa.
2. "Moi. :) Olipa raskas päivä tänää..."
= Et edelleenkään tunne häntä. Ei häntä kiinnosta sinun päiväsi.
3. "Moi. :) Onpa hyvä sää"
= Joo, niin on. On hänellä silmät päässä ja korvat jotka ovat saman lauseen kuulleet jo kymmeneltä, ellei sadalta muultakin asiakkaalta.
4. "Jotain päivän lööpeistä"
= Ihan vitun kiinnostavaa! (Jo Kymmenennen kerran tänää...)
5. "Jotain kiinnostavaa, joka tapahtuu sillä hetkellä, siellä missä olette"
= Win! Mutta onko tämän tapahtuminen todenäköistä? Ja miten meinasit jatkaa ja ylipäätään etkai nyt aio jäädä siihen jauhamaan paskaa, kun asiakas odottaa selkäsi takana, että pääsee maksamaan? ;)
6. "Teet suoraan aloitteen"
= Joo, ei se tunne sua, ettekä oo koskaan puhuneet mitään, olet aika creep.
Ja koko muu henkilöstö tietää sen jälkeen asiasta, etkä kehtaa ko. liikkeessä enää sen jälkeen asioida. TAI sitten tulee win ja pääset ulos.
7. Odotat naisen aloitetta
= Et tule koskaan sitä saamaan.
8. Annat lapun maksamisen ohessa jossa on numerosi ja kerrot olevasi kiinnostunut.
= Ei se soita. Olet nyhverö, koska et uskalla suoraan kysyä. Nainen haluaa miehen, eikä poikaa. - kompuroinjahäkellyn
Vaikeita_nämä kirjoitti:
Pitäisi aloittaa se keskustelu, esimerkiksi vaikka sen kivan kassaneidin kanssa, kun vierellä on muitakin ihmisiä, jotka kuuntelee korvat höröllä.
= Joo, niin on. On hänellä silmät päässä ja korvat jotka ovat saman lauseen kuulleet jo kymmeneltä, ellei sadalta muultakin asiakkaalta.
= Win! Mutta onko tämän tapahtuminen todenäköistä? Ja miten meinasit jatkaa ja ylipäätään etkai nyt aio jäädä siihen jauhamaan paskaa, kun asiakas odottaa selkäsi takana, että pääsee maksamaan? ;)
Ja koko muu henkilöstö tietää sen jälkeen asiasta, etkä kehtaa ko. liikkeessä enää sen jälkeen asioida. TAI sitten tulee win ja pääset ulos.
8. Annat lapun maksamisen ohessa jossa on numerosi ja kerrot olevasi kiinnostunut.
= Ei se soita. Olet nyhverö, koska et uskalla suoraan kysyä. Nainen haluaa miehen, eikä poikaa.Pyydä puhelinnumero, jos on kiinnostunut sinusta, antaa sen. Saat aikaa miettiä, miten edetä.
- nnnainennnnnn
Vaikeita_nämä kirjoitti:
= Ei se soita. Olet nyhverö, koska et uskalla suoraan kysyä. Nainen haluaa miehen, eikä poikaa.Näin elämänkokemuksella voin sanoa että jos kaksi ihmistä tuntee ihastusta toisiaan kohtaan, se on AIVAN SAMA mistä jutellaan. Sillon se mistä puhuu on sivuseikkaa, kunhan vaan puhuu! Keskity kemiaan ja juttele rennosti mitä mieleen pälkähtää.
- Ex--PUA
nnnainennnnnn kirjoitti:
Näin elämänkokemuksella voin sanoa että jos kaksi ihmistä tuntee ihastusta toisiaan kohtaan, se on AIVAN SAMA mistä jutellaan. Sillon se mistä puhuu on sivuseikkaa, kunhan vaan puhuu! Keskity kemiaan ja juttele rennosti mitä mieleen pälkähtää.
Olen samaa mieltä, yllättäen tästä seikasta kanssasi.
Miehet luulevat voivansa kontrolloida naista, mutta fakta on että nainen valitsee ja silloin moni juttu minkä ei pitäisi toimia toimii, ihan kuten naisesta tällöin tylsä juttu on kiinnostava, ja ei-hauska juttu maailman hauskin.
Minä esim. Otin melko päissäni selväpäiseltä yökerhon nuorelta työntekijältä numeron. Ei mitään näyttäviä avareita tai puheenaiheita, vaan lyhyt small talk, numero ja menoksi.
Jotain voi tietty koittaa keksiä, jos kyseessä on ehkä-nainen, mutta silloin mokaaminen täysin epäloogisella tavalla on mahdollista. Tämä siksi koska et voi lukea naisen ajatuksia ja salaista ostoslistaa. - Ex--PUA
Vaikeita_nämä kirjoitti:
= Ei se soita. Olet nyhverö, koska et uskalla suoraan kysyä. Nainen haluaa miehen, eikä poikaa.Kohdat 8 ja 6 ovat seurauksiltaan täysin samat.
Olen aika monta kertaa saanut kassa- tai muita vastaavia tyttöjä, ja jos he ovat kiinnostuneita, ne ovat sopivan tilaisuuden tullen joko antaneet numeronsa kysymättä, tai siitä on sovittu. Kyse on kiinnostuksesta, ja jos sitä ei löydy, on ihan sama miten miehekästä olet.
Kerran eräs antoi minulle kontaktinsa, samana päivänä kun se ampui erään miehen alas joka kävi kysymässä sitä häneltä. Itse olin kahvilan kanta-asiakas, ja saanut aiemmin eräältä toiselta työntekijältä kontaktit kysymällä. Joten, asiaa on paha ennustaa, sillä lopulta se on naisesta kiinni.
Itsellä on juuri eräs työn alla, ja vain vähän aikaa keksiä mitä teen tällä kertaa. - klcjlövv
Ex--PUA kirjoitti:
Olen samaa mieltä, yllättäen tästä seikasta kanssasi.
Miehet luulevat voivansa kontrolloida naista, mutta fakta on että nainen valitsee ja silloin moni juttu minkä ei pitäisi toimia toimii, ihan kuten naisesta tällöin tylsä juttu on kiinnostava, ja ei-hauska juttu maailman hauskin.
Minä esim. Otin melko päissäni selväpäiseltä yökerhon nuorelta työntekijältä numeron. Ei mitään näyttäviä avareita tai puheenaiheita, vaan lyhyt small talk, numero ja menoksi.
Jotain voi tietty koittaa keksiä, jos kyseessä on ehkä-nainen, mutta silloin mokaaminen täysin epäloogisella tavalla on mahdollista. Tämä siksi koska et voi lukea naisen ajatuksia ja salaista ostoslistaa.Rentous äänessä on tärkeämpää kuin se mitä sanoo koska jos on rento antaa sen kuvan että pärjää kyllä ilman naistakin eikä ole epätoivoinen.
- Ex--PUA
klcjlövv kirjoitti:
Rentous äänessä on tärkeämpää kuin se mitä sanoo koska jos on rento antaa sen kuvan että pärjää kyllä ilman naistakin eikä ole epätoivoinen.
Tämä on ihan hyvä, ja simppeli ohje muistaa.
Ylipäänsä naisiin tarttuu/ne aistii tunnetilat.
- fhjjj
Kuulostaa tutulta. Sun pitää laittaa se itseluottamus kuntoon ensin. Epävarmuus näkyi varmaan sun aloitteenteossa. Lisää vaan harjoittelua ja aloitteita. Kokeile ottaa rennommin ja huumorilla. Mitä väliä jos tulee pakit tai jos joku on niin idiootti ettei vaivaudu puhumaan mitään.
- Ex--PUA
Ongelmana on vain se, että itseluottamusta ei tule ilman onnistumisia. Etenkään aloittajan tapauksessa jos tällä on vielä traumoja.
Naisten aloitteet voisi auttaa ja se, että jos hän saa kerättyä rohkeutta ja onnistuu sen seurauksena.
Nainen tekee valinnan, eikä sitä voi kontrolloida. - Innergame
Ex--PUA kirjoitti:
Ongelmana on vain se, että itseluottamusta ei tule ilman onnistumisia. Etenkään aloittajan tapauksessa jos tällä on vielä traumoja.
Naisten aloitteet voisi auttaa ja se, että jos hän saa kerättyä rohkeutta ja onnistuu sen seurauksena.
Nainen tekee valinnan, eikä sitä voi kontrolloida.Itseluottamusta voi hyvinkin olla ilman suotuisia naiskokemuksia.
Herkkä ja haavoittuvainen mies, jolla on heikko itsetunto, on riippuvainen naisten hyväksynnästä lyhyellä aikajänteellä.
Sellainen mies on myös usein se joka ryssii lähestulkoon varmoja nakkeja hermoilulla ja olemalla nolostuttava.. - Ex--PUA
Innergame kirjoitti:
Itseluottamusta voi hyvinkin olla ilman suotuisia naiskokemuksia.
Herkkä ja haavoittuvainen mies, jolla on heikko itsetunto, on riippuvainen naisten hyväksynnästä lyhyellä aikajänteellä.
Sellainen mies on myös usein se joka ryssii lähestulkoon varmoja nakkeja hermoilulla ja olemalla nolostuttava..Olen jälkimmäisestä melko samaa mieltä. Tuossa jamassa on vain vaikea toimia. Tietysti Se ei sulje pois sitä, että voisi löytää ok naisen, vaikka vähissä nekin ovat.
Mutta sen sijaan tuosta olen eri mieltä, että itseluottamusta voisi olla muiden kuin onnistumisten kautta; ihminen ei vain toimi niin. Joten siksi muunlainen "itseluottamus" jota tuossa voi olla on päälleliimattua tai muuten fake till You make it-sooperia. - Innergame
Ex--PUA kirjoitti:
Olen jälkimmäisestä melko samaa mieltä. Tuossa jamassa on vain vaikea toimia. Tietysti Se ei sulje pois sitä, että voisi löytää ok naisen, vaikka vähissä nekin ovat.
Mutta sen sijaan tuosta olen eri mieltä, että itseluottamusta voisi olla muiden kuin onnistumisten kautta; ihminen ei vain toimi niin. Joten siksi muunlainen "itseluottamus" jota tuossa voi olla on päälleliimattua tai muuten fake till You make it-sooperia.Sun tarttee joskus katsoa vierestä henkisesti vahvoja ihmisiä ja hiffata asioita mitkä tekee ne niin vahvoiksi.
Ja anyway, tiedän tapauksia, joissa tuo fake it till you make it on toiminut sen hetken aikaa.. mennyt kaupaksi kuin halpa makkara :)
Suomessa naiset on niin tyrkkyjä, että saa olla todella huonossa hapessa sosiaalisesti ja siltikin voi saada!
Monelle ihan perus normijampallekin riittää suurinpiirtein, että on mestoilla aina silloin tällöin..
- taskuvenus-nainen
No mistä sinä tiedät että nämä naiset ovat edes vapaita tekemään mitään? Kenties varattuja.
- Ongelmajäte
En tiedäkään, paitsi muutamasta olen ottanut selvää ja varattuja olivat.
Miksi pitää herättää toisen kiinnostusta vilkuilemalla, jos kerta ei ole vapaa?
Melko rasittavaa sellainen. Meillä on töissäkin yksi pikkunen söpö nainen, joka aina vilkuilee ikkunoiden heijastuksista ja sivusilmällä ja joskus harvoin ihan suoraankin ja säpähtelee aina katseen pois, kun katson takasin... ja kuitenkin on varattu ainakin facebookin mukaan. Yrittääkö hän saada minut tekemään aloitteen nostattaakseen itsetuntoaan, että kelpaa muillekin, vai mikä on homman nimi? Jeps, tämän lisäksi on tziljoona muutakin juttua.....sekä taas se mitä hakee, eli mitä on vailla ja millaisia suhteita harrastaa....
- taskuvenus-nainen
Ongelmajäte kirjoitti:
Melko rasittavaa sellainen. Meillä on töissäkin yksi pikkunen söpö nainen, joka aina vilkuilee ikkunoiden heijastuksista ja sivusilmällä ja joskus harvoin ihan suoraankin ja säpähtelee aina katseen pois, kun katson takasin... ja kuitenkin on varattu ainakin facebookin mukaan. Yrittääkö hän saada minut tekemään aloitteen nostattaakseen itsetuntoaan, että kelpaa muillekin, vai mikä on homman nimi?Voi hellanlettas oikeesti? Eikö muka vastakkaista tai samaa sukupuolta olevaa ihmistä voi ihailla ja vilkuilla ja katsella ilman ihmempää kiinnostusta? Itse teen sitä jatkuvasti, minusta ihmisiä on kiva katsella. Voi vaikka ihailla toisen söpöyttä.
- Ongelmajäte
Onhan kivaa sinulle, koska olet a) nainen, jonka ei muutenkaan tarvitse huolehtia aloitteen tekemisestä, vaan vain vastaanottaa niitä. b) varattu, niin onhan se kiva antaa pakkeja ja ehkä kattoo varalle uusi, jos eroaa.
- alksjdaslk
Ongelmajäte kirjoitti:
Onhan kivaa sinulle, koska olet a) nainen, jonka ei muutenkaan tarvitse huolehtia aloitteen tekemisestä, vaan vain vastaanottaa niitä. b) varattu, niin onhan se kiva antaa pakkeja ja ehkä kattoo varalle uusi, jos eroaa.
Miten ihmeessä vilkuileminen voi herättää sinussa kiinnostuksen? Et ilmeisesti ole paljoa kokenut?
Oletko muuten ruma vai mistä kiikastaa? - taskuvenus-nainen
Ongelmajäte kirjoitti:
Ei siinä katselussa ole mitään tuollaista, voin vaikka ihailla 60-vuotiasta miestä tai naista eikä se tarkoita mitään seksuaalista kiinnostusta. Ihan samalla lailla voin katsella, ihailla ja vilkuilla vaikka 7-vuotiasta lasta, ihastella ihmisen olemusta yleisellä tasolla. Vielä kun olen kuntoutusja liikuntapuolen ihmisiä ammatiltani niin saatat vain jäädä "analysoimaan" ihmisen liikkumista.
- Ongelmajäte
Hyvännäköiseksi kehuttu, hoikka, tummahiuksinen, siniset silmät, pukeudun siististi ja hygienia kunnossa. Totta helvetissä kiinnostun, jos söpö nainen tuijottelee. En mä niistä kiinnostu, jotka eivät mua kiinnosta. Ja en ole koskaan seurustellut, jo senkin takia, että haluan seurustella vain sellaisen kanssa josta oikeesti tykkään. En oo saanu omakseni vielä sellasta. Pari kertaa harrastanu yhdenillan juttua omasta alotteestani, kun ei naisista siihen alotteeseen ole.
- kompuroinjahäkellyn
Ongelmajäte kirjoitti:
Melko rasittavaa sellainen. Meillä on töissäkin yksi pikkunen söpö nainen, joka aina vilkuilee ikkunoiden heijastuksista ja sivusilmällä ja joskus harvoin ihan suoraankin ja säpähtelee aina katseen pois, kun katson takasin... ja kuitenkin on varattu ainakin facebookin mukaan. Yrittääkö hän saada minut tekemään aloitteen nostattaakseen itsetuntoaan, että kelpaa muillekin, vai mikä on homman nimi?Facebookiin en sano mitään, koska en itse siellä ole. Monilla kuitenkin sama nimi. Oletko varma, että juuri hän on se varattu? Kuvauksesi käytöksestä töissä-taidan olla yhtä hankala tapaus hänelle:(( Yöpuulle. hyvää yötä!
- Ongelmajäte
Just, jos jäisin ihastelemaan 10 vuotiasta pikkutyttöä, leimautuisin pedofiiliks. Jos jäisin ihastelemaan vanhusta kadulla, leimautuisin joksu friikiks. Jos jäisin ihastelemaan ikäisiäni naisia, saisin pervon leiman. "Taas toi pervo kyylää..."
- Ongelmajäte
kompuroinjahäkellyn <-- Kyllä, sama etu ja sukunimi, sama naama. :D Ei oikee voi ola kukaa muu. Kuvissa pussailee jonku miehen kanssa ja suhdestatus: Seurustelee
- taskuvenus-nainen
Ongelmajäte kirjoitti:
Just, jos jäisin ihastelemaan 10 vuotiasta pikkutyttöä, leimautuisin pedofiiliks. Jos jäisin ihastelemaan vanhusta kadulla, leimautuisin joksu friikiks. Jos jäisin ihastelemaan ikäisiäni naisia, saisin pervon leiman. "Taas toi pervo kyylää..."
Miksiköhän minä en ajattele noin? Ja minulla on miestyökavereita ja hekin katselevat ja ihailevat eri ihmisiä, hekään eivät ajattele noin, joskus teemme sitä jopa yhdessä, ja jostain syystä emme edes ajattele jonkun ajattelevan meidän hakevan kolmatta pyörää. Osaatko ihailla ja katsella ihmistä ilman mitään seksuaalista ajatusta?
Ehkä se johtuu sitten koulutuksestamme ja työstämme kun olemme tottuneet liki alastomiin vieraisiin ihmisiin ilman seksuaalisuutta. Katsomme ja pohdimme ja ihailemme ihmisbodya, sen kauniita muotoja ja lähes käsittämätöntä toimintaa lihasten välillä eri liikkeissä. Kaunista ja kiehtovaa. - se.o.vain.face
Ongelmajäte kirjoitti:
kompuroinjahäkellyn <-- Kyllä, sama etu ja sukunimi, sama naama. :D Ei oikee voi ola kukaa muu. Kuvissa pussailee jonku miehen kanssa ja suhdestatus: Seurustelee
Suhdestatus facessa ei välttämättä kerro mitään. Itse seukkaan sen mukaan vaik oon sinkku oikeesti.
- Ongelmajäte
Valehtelijat eivät kiinnosta mua. Muutenkin jos suutelee ihmisten kanssa kuvissa, joiden kanssa ei edes seurustele, antaa melko kevytkenkäisen kuvan ihmisestä. Etsin hieman toisenlaista naista.
se.o.vain.face kirjoitti:
Suhdestatus facessa ei välttämättä kerro mitään. Itse seukkaan sen mukaan vaik oon sinkku oikeesti.
"Suhdestatus facessa ei välttämättä kerro mitään."
Itse en FB:ssä ole, enkä vastaavissa....tuo on varmasti yksi syistä, koska loppujen lopuksi on niin epäaito paikka, kuin voi olla.
Ihmisten omaa "feikki" imagoa, johon sopii tuo hyvin, "facessa ei välttämättä kerro mitään".........egoilua, filmaamista, feikkailua yms...yms.
Kai sitä joku osaa käyttää muillakin tavoin, en tiedä.....- nnnainennnnn
Ongelmajäte kirjoitti:
En kyl tajuu. Oon varattu ja siitä huolimatta saan ihailevia katseita noin 10 kertaa päivässä ja toisinaan saatan olla flirtti ja ystävällinen takaspäinkin. Mut ei tulis mieleenkään et joku vakavasti otettava vahtaa kaupassa tai kadulla naisia, sitä varten on deittisivut, sinkkutapaamiset, tanssit jne. Ois jo tosi karua jollen sais hymyillä mukaville ihmisille arjessa!
- aikuisten.oikeesti
Ongelmajäte kirjoitti:
Melko rasittavaa sellainen. Meillä on töissäkin yksi pikkunen söpö nainen, joka aina vilkuilee ikkunoiden heijastuksista ja sivusilmällä ja joskus harvoin ihan suoraankin ja säpähtelee aina katseen pois, kun katson takasin... ja kuitenkin on varattu ainakin facebookin mukaan. Yrittääkö hän saada minut tekemään aloitteen nostattaakseen itsetuntoaan, että kelpaa muillekin, vai mikä on homman nimi?Facebookin mukaan varattu. Se voi olla ihan "suojapeitekin"; jos ymmärrät!
Tieto on "jäähdytysnesteenä" siellä ja helppo vedota et on varattu, jos ei seura kiinnosta!
Mulla on vieläkin sileä sormus sormessa usein,vaikka en ole kihlattu.
.
Ei kylläkään entinen kihlasormukseni, sen lähetin takaisin miehelle.
Tämä käyttämäni on romukullasta valittu tutusta kultasepänliikkeestä.
Hyvä avec tanssipaikoilla, ei tarvitse jaaritella, kun nostaa kätensä näytille ja tuijottaa kenkiinsä. Toimii yllättävän hyvin.
Ja kun veli vielä käy hakemassa usein tansseista pois...
..ajatelkoot vieraat mitä lystää. aikuisten.oikeesti kirjoitti:
Facebookin mukaan varattu. Se voi olla ihan "suojapeitekin"; jos ymmärrät!
Tieto on "jäähdytysnesteenä" siellä ja helppo vedota et on varattu, jos ei seura kiinnosta!
Mulla on vieläkin sileä sormus sormessa usein,vaikka en ole kihlattu.
.
Ei kylläkään entinen kihlasormukseni, sen lähetin takaisin miehelle.
Tämä käyttämäni on romukullasta valittu tutusta kultasepänliikkeestä.
Hyvä avec tanssipaikoilla, ei tarvitse jaaritella, kun nostaa kätensä näytille ja tuijottaa kenkiinsä. Toimii yllättävän hyvin.
Ja kun veli vielä käy hakemassa usein tansseista pois...
..ajatelkoot vieraat mitä lystää."kun nostaa kätensä näytille ja tuijottaa kenkiinsä."
On sulla keinot....voin kuvitella miltä tuo näyttää... :)
Harmi vain, että tuollaiseen on tarvetta, kertoo ihan siitä miten ihmiset on aika hukassa monessakin suhteessa.....siis en tarkoittanut sinun käytöstä, vaan sinun tapauksessasi joidenkin miesten käytöstä, vaikka naisistakin samanlaisia löytyy....
Toivottavasti on tullut tanssi reissuilla, myös aina fiksumpiakin vastaan, ettei ihan ole siipi maassa aina tanssien jälkeen, fiksujen ihmisten kohtaamiset jaksavat aina piristää....- aikuisten.oikeesti
MGTOW kirjoitti:
"kun nostaa kätensä näytille ja tuijottaa kenkiinsä."
On sulla keinot....voin kuvitella miltä tuo näyttää... :)
Harmi vain, että tuollaiseen on tarvetta, kertoo ihan siitä miten ihmiset on aika hukassa monessakin suhteessa.....siis en tarkoittanut sinun käytöstä, vaan sinun tapauksessasi joidenkin miesten käytöstä, vaikka naisistakin samanlaisia löytyy....
Toivottavasti on tullut tanssi reissuilla, myös aina fiksumpiakin vastaan, ettei ihan ole siipi maassa aina tanssien jälkeen, fiksujen ihmisten kohtaamiset jaksavat aina piristää....Ei tässä nyt tanssi reissuja tehdä jalka paketissa. Ystäviä mulla on täällä käynyt ja ollaan pelattu pihalla koronaa. Jostain vintiltä systerin mies löysi vanhan pelin ja puiset nappulatkin vielä. Kuluneet, mutt kyllä värit vielä erottaa.
Faija kävi hankkimassa jostain kepit ja veljet puhdistivat/huoltivat pelipöydän.
Mä en ole koskaan koronaa ennen pelannut, enkä muista koskaan nähneeni edes tätä pelilautaa täällä. Se on varmaan 60-luvulta, arveli Faija. aikuisten.oikeesti kirjoitti:
Ei tässä nyt tanssi reissuja tehdä jalka paketissa. Ystäviä mulla on täällä käynyt ja ollaan pelattu pihalla koronaa. Jostain vintiltä systerin mies löysi vanhan pelin ja puiset nappulatkin vielä. Kuluneet, mutt kyllä värit vielä erottaa.
Faija kävi hankkimassa jostain kepit ja veljet puhdistivat/huoltivat pelipöydän.
Mä en ole koskaan koronaa ennen pelannut, enkä muista koskaan nähneeni edes tätä pelilautaa täällä. Se on varmaan 60-luvulta, arveli Faija."Ei tässä nyt tanssi reissuja tehdä jalka paketissa."
Tämän tiesinkin, tarkoitin silloinkuin olet pystynyt käymään.
No hyvä, että sulle on ollut seuraa ja tuo korona on ihan mukava peli, vaikka itselläkin jo jonkun verran aikaa, kun olen pelannut sitä.
Toivottavasti pahimmat kivut ja kutinat pysyvät pois tai ainakin olet jo tottunut niihin, niin pystyy keskittymään paremmin muihin asioihin.- Ex--PuA
Ongelmajäte kirjoitti:
Valehtelijat eivät kiinnosta mua. Muutenkin jos suutelee ihmisten kanssa kuvissa, joiden kanssa ei edes seurustele, antaa melko kevytkenkäisen kuvan ihmisestä. Etsin hieman toisenlaista naista.
Kuin minun sanat.
Sinulla on standardit kunnossa.
- 10kertaa15
"Kerään naisilta paljon katseita, mutta yksikään nainen ei KOSKAAN lähesty minua."
Katseet on katseita. Sinussa saattaa olla jotain outoa, jota tuijottavat.
"Myöskin monen myyjänä toimivan naikkosen olen saanut punastelemaan ja vilkuilemaan suuntaani. mitään ei vaan tapahdu, vaikka kuinka katselisin silmiin ja hymyilisin. Vastaukseksi saan vaan hymyilyä, vilkuiluja ja kompurointia."
Vähemmästäkin menee punaiseksi ja vaikeaksi kun joku aspergeri toljottaa silmiin hymyillen.
"Tuntuu, että he odottavat, että minä tekisin jonkun liikkeen. Mutta kun ympärillä on aina niin paljon ihmisiä, niin se tekee sen aloitteen tekemisen helvetin vaikeaksi."
Liike esimerkiksi pois heidän läheisyydestään olisi varmasti tervetullut eikä kiusaisi ympärillä oleviakaan.
"Omaan huonon itsetunnon, johtuen nuoruusvuosien syrjinnästä ja kiusaamisesta."
No shit?!?
"Enkä koe tuntemattoman naisen lähestymistä kylmiltään kovinkaan luontevaksi."
Se on se burgeri.
"Kerran olen niin tehnyt, mutta pakithan siinä tuli. Ja vielä niin, että nainen vaan mulkaisi, eikä sanonut sanaakaan. (Oli ollut pitkään silmäpeliä ja jonkinnäköstä flirttiä ilmassa, niin kysyin sitten ohi mennen, että haluaako lähteä kahville.)"
Vahvistaa yllä kirjoittamaani.
"Miksi se on aina mies, jonka täytyy se aloite tehdä???"
Ei se ole näin. Rumat ja oudot ei vaan saa naisilta aloitteita.
"Ja miksi kaikki suht hyvännäköset naiset on aina varattuja, vaikka eivät ikinä tee aloitetta?"
Koska joku mies tekee heille aloitteen.
"Tuntuu todella, että joudun elämään loppuelämäni yksin, tai vähintäänkin siltä, että nuoruusvuoteni valuvat hukkaan ja joudun 30-40'nä tyytymään yksinhuoltaja eukkoon. -.- Niin ja olen nyt 24v..."
Tuntuu todella, että trollaat vuosien kokemuksella ja ammattitaitoisesti.- DarkYouth
Ne parhaat nuoruusvuodet kun vasta alkavat siinä 30-40 -vuotiaana, että tiedä sä SE!
- ruma-ätmi
Vain rumat naiset tekee alotteita mutta eivät rumille miehille.
- nnnainennnnnn
"Ja miksi kaikki suht hyvännäköset naiset on aina varattuja, vaikka eivät ikinä tee aloitetta?"
Oisko siks että alfamiehet tekee meille ne alotteet? Ei kukaan kaipaa miestä joka ei osaa avata suutaan. Mitensellasen kans pärjäis, miten se vois menestyä elämäs jne jne- Ongelmajäte
Osaan avata suuni, mutta näissä asioissa odottaisin jotain naisenkin tekevän. Kommenttisi kertoo hyvin sen mikä on miesten ja naisten ero.
Mies ei vaadi naiselta menestystä, mutta nainen vaatii mieheltä.
Mies maksaa, nainen vaatii. Tasa-arvo. - nnnainennnn
Ongelmajäte kirjoitti:
Osaan avata suuni, mutta näissä asioissa odottaisin jotain naisenkin tekevän. Kommenttisi kertoo hyvin sen mikä on miesten ja naisten ero.
Mies ei vaadi naiselta menestystä, mutta nainen vaatii mieheltä.
Mies maksaa, nainen vaatii. Tasa-arvo.Kylläkyllä, mies ja nainen ovat hyvin erilaisia ja etsivät eri asioita hakiessaan puolisoa.
- Ongelmajäte
Hyi saatana. En ottais naista, joka on vaan rahojeni perässä.
- nnnainennnn
Ongelmajäte kirjoitti:
Hyi saatana. En ottais naista, joka on vaan rahojeni perässä.
Menestystä on monenlaista. Olen aina ollut varakkampi kuin kumppanini. Esim tällä hetkellä tapailen miestä joka on äärimmäisen lahjakas sosiaalisilta taidoiltaan mutta köyhä.
nnnainennnn kirjoitti:
Menestystä on monenlaista. Olen aina ollut varakkampi kuin kumppanini. Esim tällä hetkellä tapailen miestä joka on äärimmäisen lahjakas sosiaalisilta taidoiltaan mutta köyhä.
Hänen kanssaan teet sitten äpärälapsen, eroat, ja sen jälkeen etsit aisuria elättämään toisen miehen lasta. Noin se homma etenee.
- nnnainennnn
super-atm kirjoitti:
Hänen kanssaan teet sitten äpärälapsen, eroat, ja sen jälkeen etsit aisuria elättämään toisen miehen lasta. Noin se homma etenee.
Hahaha...ei oo lapsia eikä tuu.
- nnnainennnn
super-atm kirjoitti:
Oletko maho?
Ehkä ;)
- Ex--PUA
Sinulla on ylellisyysongelma.
Näet etukäteen naiset jotka ovat sinusta kiinnostuneet, joten sinun pelko pakeista on paljon turhempi kuin monella muulla. :)
Jos minä saan nuorelta yökerhon naistyöntekijältä numeron, niin etköhän sinäkin tule menestymään.
Älä vain tee siitä liian vaikeaa tai monimutkaista.
Vaan avaa, small talkkia kuten normaalit ihmiset, anna tai pyydä numero ja häivy.
Se on siinä jos on ollakseen.
Tiedän että jos itsetuntosi on riekaleina, voi tuokin tuntua käsittämättömän vaikealta, mutta koita kerätä rohkeutesi, sillä ponnistuksesi voi viedä yllättävän pitkälle.- Ex--PUA
Tästä vielä aloittajalle, ja miksi ei myös muille joilla on haavoja. https://www.psychologytoday.com/blog/where-science-meets-the-steps/201505/8-reasons-its-so-hard-overcome-tough-childhood
- Yksinkertainenlasku
Älä ainakaan kuuntele noiden juttuja jotka sanovat ettei naiset olisi kiinnostuneita.
Jos saat katseita ja naiset reagoivat sinuun vilkuilemalla, hymyilemällä jne. niin miellytät kyllä heidän silmää.
Itse olen törmännyt tähän ilmiöön ja minun oma ongelmani on lähinnä se että ikää on jonkin verran joten niitä huonoja kokemuksia on naisista sen verran että aloitteen teko tuntuu vaikealta. Ei pakkien takia vaan sen mitä siitä seuraa...
Loppujen lopuksi jos ajattelet niin ne pakit eivät ole paha paikka. Itseasiassa itse suhtaudun siihen huumorilla ja tietynlaisena helpotuksena koska ainakin asia on sitten ratkaistu.
Toisaalta monet ongelmista alkavat paljon noiden asioiden jälkeen.
Minulle valitettavasti on typerästi opetettu että naisia pitää aina kunnioittaa jne. joka johtaa siihen että usein olen vain miellyttävän hauska enkä siis omaa tarpeeksi "särmää" vaikka sitä muuten löytyisikin.
Tietyllä tavalla en aina saa oikeanlaista "moodia" päälle jotta osaisin lähestyä naista eikä siinä silloin oikein auta mitkään "olen hyvä tyyppi" tai "rentoudu" ajatukset. Kun se ei toimi niin se ei toimi.
Sinunkin ehkä kannattaisi vain yrittää ja katsoa mihin se johtaa.
Valitettavasti naiset itse eivät tee aloitteita tai jos tekevät niin et kosakan edes tajua että tekivät "aloitteen". Samoin osa naisista tuo itsensä toisinaan "tyrkylle" jotta heitä voisi lähestyä tai aloittavat viattoman keskustelun jota voit jatkaa, mutta jos et sitä tajua niin tilanne on ohi todella nopeasti.
Olen sinua 10 vuotta vanhempi joten sinulla on paljon aikaa harjoitella. Tosin toivon ettei sinulle käy kuten minulle että saat paskoja kokemuksia naisista eri tavoin niin paljon että se aloitteidein teko alkaa tuntua turhalta. Paskoilla kokemuksilla en tarkoita pakkeja koska niistä loppujen lopuksi on helppo ja nopea päästä yli kunhan et ole jo ihastumassa naiseen jota miehen ei koskaan tulisi tehdä alkuvaiheessa.
Olen aina odottanut naista joka tekisi aloitteen tai tulisi sen verran vastaan että minulle tulisi naisesta todella vastaanottavainen, reagoiva ja avoin kuva, mutta sellaista ei ole löytynyt jollei lasketa pyöreitä naisia. Täten olen ajatellut että vaikka olen miellyttävän näköinen naisista niin en ole kuitenkaan niin komea että ei-pyöreä nainen viitsisi lähestyä.
Voit siis jäädä odottelemaan että kohtaat jonkun aloitekykyisen naisen kuten minä teet nyt tai sitten toimia kuten aiemmin tein eli otat riskin.- Ex--PUA
Jälleen kerran hyvä ja laadukas avaus.
Tosiaan on olemassa miehiä vihaavia kurppia, jotka yrittävät siirtää mm. Ikäkriisinsä miehiin koska tietävät, että vanhemmat miehet saavat halutessaan nuorempaa naista.
- 5tfhioi5tgyhh
"että nuoruusvuoteni valuvat hukkaan ja joudun 30-40'nä tyytymään yksinhuoltaja eukkoon. " ei ole normaalin parikymppisen sällin puhetta, eli provopaskaa taas.
- Eivoimittää
"Miksi se on aina mies, jonka täytyy se aloite tehdä???"
Se on sitä biologiaa :D Uroshan yleensä tekee ne soidintanssit muissakin roduissa. Sitä paitsi mies on perinteisestikin tehny aloitteet.
Voit toki ryhtyä hiljaiseen vastarintaan odottamalla naisten tekevän aloitteet, mutta tilanne tuskin tulee muuttumaan, koska valtaosa miehistä kuitenkin uskaltaa lähestyä naisia. Sinä joudut sitten valikoimaan niistä jotka ehkä joskus aloitteen sinulle tekevät. Tehokkaampaa olisi luultavasti pyrkiä pääsemään eroon siitä omasta arkuudesta ja alkaa tekemään aloitteita.
"Ja miksi kaikki suht hyvännäköset naiset on aina varattuja, vaikka eivät ikinä tee aloitetta? "
Siksi koska hyvännäköiset naiset saavat niitä aloitteita niin paljon että miehiä riittäisi vaikka joka sormelle. Aika moni pillunkipeä mies yrittää niitä kauniita naisia.- Äädämi1111111
Niin se menee. Riikinkukot näyttävät metsässä pyrstönsä päästäkseen riikinkanan päälle ähkimään ja ihmiskoiraat näyttävät baarissa tatuointinsa ja habansa ja jännänsä ja sosiaalinsa ja jotkut jopa peniksensä, ja sitten naaras valitsee, kenelle antaa pillua. Jos ei tatuoinnit, haba, jännä ja sosiaali riitä ja pili on pieni, niin sitten se on kättä, RUNKS RUNKS!
- ätmel
Samaten on biologiaa se, että miehet käyvät metsästämässä (siis töissä) ja naisen kuuluu jäädä hoitamaan kotia maha pystyssä.
- jbjbhbhbbbb
Mä näkisin näin et miehet tekee alotteita kosk niil on isommat tarpeet. Mies tarvitsee naista paljon enemmän kuin nainen miestä.
Esim erojen seurauksena miesten elämälle käy huonosti, naisil isot turvaverkot ja selvii jaloilleen.
Esim kaikki tietämäni miehet tarvii seksiä paljon kiihkeämmin ku minä. Harva nainen harrastaisi seksiä muusta syystä kuin rakkaudesta (ja unohtakaa ne baarien horot, puhun nyt TAVALLISISTA naisista) - liiiiisss
jbjbhbhbbbb kirjoitti:
Mä näkisin näin et miehet tekee alotteita kosk niil on isommat tarpeet. Mies tarvitsee naista paljon enemmän kuin nainen miestä.
Esim erojen seurauksena miesten elämälle käy huonosti, naisil isot turvaverkot ja selvii jaloilleen.
Esim kaikki tietämäni miehet tarvii seksiä paljon kiihkeämmin ku minä. Harva nainen harrastaisi seksiä muusta syystä kuin rakkaudesta (ja unohtakaa ne baarien horot, puhun nyt TAVALLISISTA naisista)Tää on ihan paskaa, sori nyt vaan. Kyllä sitä seksiä harrastetaan siksi, että se tuntuu hyvältä ja auttaa siihen tunteeseen kun panettaa. Jos sinun keitaasi on kuiva, ei silti kannata yleistää.
Tässä yritetään taas määritellä tavallisuutta, tällä kertaa jonkinlaiseksi seksistä nauttimattomuudeksi. Miehet voivat helpottaa oloaan omin käsin, samoin toki naisetkin. - jbjbkmlbhj
liiiiisss kirjoitti:
Tää on ihan paskaa, sori nyt vaan. Kyllä sitä seksiä harrastetaan siksi, että se tuntuu hyvältä ja auttaa siihen tunteeseen kun panettaa. Jos sinun keitaasi on kuiva, ei silti kannata yleistää.
Tässä yritetään taas määritellä tavallisuutta, tällä kertaa jonkinlaiseksi seksistä nauttimattomuudeksi. Miehet voivat helpottaa oloaan omin käsin, samoin toki naisetkin.En sano etteikö naiset nauttisi seksistä mutta en ole ikinä tavannut naista joka olisi mielummin antelias sinkkuhoro kuin onnellisesti parisuhteessa.
En vaan sitten satu tuntemaan sellisia naisia jotka osaisivat/tahtoisivat erotta seksin ja tunteet toisistaan. - taskuvenus-nainen
liiiiisss kirjoitti:
Tää on ihan paskaa, sori nyt vaan. Kyllä sitä seksiä harrastetaan siksi, että se tuntuu hyvältä ja auttaa siihen tunteeseen kun panettaa. Jos sinun keitaasi on kuiva, ei silti kannata yleistää.
Tässä yritetään taas määritellä tavallisuutta, tällä kertaa jonkinlaiseksi seksistä nauttimattomuudeksi. Miehet voivat helpottaa oloaan omin käsin, samoin toki naisetkin.Sori nyt vaan, kyllä nainen voi harrastaa seksiä täysin muustakin tarpeesta kuin panetuksesta. Nainen voi harrastaa seksiä vaikkei haluaisikaan seksiä vaan haluaa esim. lapsen tai läheisyyttä tai parisuhteen. Mies vain helposti ajattelee naisenkin haluavan seksiä kun kerran hänkin. Ja uskon että suurimmalla osalla miehistä on isommat tarpeet seksiin kuin naisilla. Tästä syystä miehet joutuvat niitä aloitteita yleensä enemmän tekemään jopa parisuhteessakin.
Omaa oloansa miehet voivat toki helpottaa omin käsin mutta ymmärtääkseni tämä ei miehen mielestä korvaa kuitenkaan seksiä laisinkaan.
Moni nainen siellä kapakassakin voi ilmaista haluavansa seksiä mutta loppupeleissä haluavat hyväksyntää itsellensä esim. tunne-elämänongelmien vuoksi eivät erota tarpeitaan toisistaan vaan hakevat korvikkeita. - liiiiisss
Mielipiteitä lienee yhtä monta kuin niiden esittäjiäkin. Itse voin vilpittömästi sanoa, että pidän seksistä ja haluan sitä. Tiedän kyllä, että pidemmässä suhteessa se vähenee kun kumpikaan ei ehkä enää uutuudenviehätyksen kadottua sitä niin usein tahdo mutta en todellakaan halua seksiä saadakseni parisuhteen, saati että haluaisin parisuhteeseen jotta voisin luopua seksistä.
Joskus toivoisi että muut naiset vähän löystäisivät vannetta päänsä ympärillä mitä tulee seksuaalisuuteen. - omakokemus
Uutuudenviehätyksen jälkeen voi seksiä olla edelleen usein jos pelkästään toisen tuoksu saa halut heräämään. Eli pelkkä ulkonäkö tai käyttäytyminen ei ole merkityksellistä. Mutta pitkässä suhteessa pelkkä miehen tuoksu ei riitä jos muissa asioissa suhde tökkii. Keskusteleminen ja yhdessä vietetty aika on tärkeää. Samoin toisen toiveiden kuunteleminen ja ylipäätänsä vastavuoroisuus.
jbjbhbhbbbb kirjoitti:
Esim kaikki tietämäni miehet tarvii seksiä paljon kiihkeämmin ku minä. Harva nainen harrastaisi seksiä muusta syystä kuin rakkaudesta (ja unohtakaa ne baarien horot, puhun nyt TAVALLISISTA naisista)" (ja unohtakaa ne baarien horot, puhun nyt TAVALLISISTA naisista)"
Että tietäkääkin se, ETTÄS TIIÄTTE!!! ;Dliiiiisss kirjoitti:
Mielipiteitä lienee yhtä monta kuin niiden esittäjiäkin. Itse voin vilpittömästi sanoa, että pidän seksistä ja haluan sitä. Tiedän kyllä, että pidemmässä suhteessa se vähenee kun kumpikaan ei ehkä enää uutuudenviehätyksen kadottua sitä niin usein tahdo mutta en todellakaan halua seksiä saadakseni parisuhteen, saati että haluaisin parisuhteeseen jotta voisin luopua seksistä.
Joskus toivoisi että muut naiset vähän löystäisivät vannetta päänsä ympärillä mitä tulee seksuaalisuuteen."Joskus toivoisi että muut naiset vähän löystäisivät vannetta päänsä ympärillä mitä tulee seksuaalisuuteen."
Anna nyt vaan jokaisen kukan kukkia, eli tee mitä teet ja toivo jotain itsellesi......vaikka kaltaistasi miestä, jokaiselle omanlaisensa....- liiiiisss
MGTOW kirjoitti:
"Joskus toivoisi että muut naiset vähän löystäisivät vannetta päänsä ympärillä mitä tulee seksuaalisuuteen."
Anna nyt vaan jokaisen kukan kukkia, eli tee mitä teet ja toivo jotain itsellesi......vaikka kaltaistasi miestä, jokaiselle omanlaisensa....Toivon itselleni, että naisten seksuaalisuus olisi hyväksyttävämpää ja että olemalla aloitteellinen ei saisi epätoivoisen, liian helpon tai "huoran" leimaa.
liiiiisss kirjoitti:
Toivon itselleni, että naisten seksuaalisuus olisi hyväksyttävämpää ja että olemalla aloitteellinen ei saisi epätoivoisen, liian helpon tai "huoran" leimaa.
"jokaiselle omanlaisensa...."
Joten missä on ongelma?
Ei aloitteellisuus ketään leimaa, siis jos nyt puhutaan keskustelun avauksesta....
Miksi muuten jaksat harmitella asiaa, joka ei ole sinulta pois, koska mitä sinä välität sellaisen ihmisen kriteereistä, joka ei ole sinulle sopiva, koska sinulle sopiva on sellainen, joka toimii ja ajattelee niin kuin sinä, eli älä sinäkään vaadi muita muuttumaan......- monia-kokemuksia
MGTOW kirjoitti:
"jokaiselle omanlaisensa...."
Joten missä on ongelma?
Ei aloitteellisuus ketään leimaa, siis jos nyt puhutaan keskustelun avauksesta....
Miksi muuten jaksat harmitella asiaa, joka ei ole sinulta pois, koska mitä sinä välität sellaisen ihmisen kriteereistä, joka ei ole sinulle sopiva, koska sinulle sopiva on sellainen, joka toimii ja ajattelee niin kuin sinä, eli älä sinäkään vaadi muita muuttumaan......Kyllä muuten naisen aloitteelisuus leimaa sen naisen miehen silmissä useasti. Asialliseen keskustelun avaukseen olen saanut mm. suoran kysymyksen, mikä sun hintas on? ym. suoria ehdotuksia. Vaikka täysin asiallisesti puhuen ja pukeutuen olen mennyt miehille juttelemaan.
monia-kokemuksia kirjoitti:
Kyllä muuten naisen aloitteelisuus leimaa sen naisen miehen silmissä useasti. Asialliseen keskustelun avaukseen olen saanut mm. suoran kysymyksen, mikä sun hintas on? ym. suoria ehdotuksia. Vaikka täysin asiallisesti puhuen ja pukeutuen olen mennyt miehille juttelemaan.
"Kyllä muuten naisen aloitteelisuus leimaa sen naisen miehen silmissä useasti. "
"miehen", näkökantoja on monia, mutta oikeanlainen mies ei tuollaista leimaa, miksi välität sellaisten mielipiteistä, varsinkin jos olet tehnyt tuota sinkkuna, niin kertoo vain "miehen" olevan jotain mitä et varmasti halua itsellesi....
"Asialliseen keskustelun avaukseen olen saanut mm. suoran kysymyksen, mikä sun hintas on? ym. suoria ehdotuksia. Vaikka täysin asiallisesti puhuen ja pukeutuen olen mennyt miehille juttelemaan."
Tyhmää jaaritella "tietynlaisista" "miehistä", tuohan kertoo sinulle suoraan "ei jatkoon" materiaalista, jos et itse tuollaista harrasta, etkä voisi kuvitella lähteväsi tuollaiseen, olet vain lähestynyt sitten juuri näitä pelailijoita ja yhdenillan suhteilijoita.
Luuletko, että toisenlainen mies leimaa sinut tuollaisen takia, jos et itse ole tuossa touhussa ja pelissä mukana, tyhmä kysymys eikö vain, joten tämä keskustelukin on aika "tyhmä", kun nyt puhutaan ihan aikuisten kesken, joten ei ihan oikeasti jakseta leikkiä "tyhmää"........
Tämä "tyhmäksi" tekeytyminen on yksi asia, mitä sitten voin inhota yli kaiken.....- monia-kokemuksia
MGTOW kirjoitti:
"Kyllä muuten naisen aloitteelisuus leimaa sen naisen miehen silmissä useasti. "
"miehen", näkökantoja on monia, mutta oikeanlainen mies ei tuollaista leimaa, miksi välität sellaisten mielipiteistä, varsinkin jos olet tehnyt tuota sinkkuna, niin kertoo vain "miehen" olevan jotain mitä et varmasti halua itsellesi....
"Asialliseen keskustelun avaukseen olen saanut mm. suoran kysymyksen, mikä sun hintas on? ym. suoria ehdotuksia. Vaikka täysin asiallisesti puhuen ja pukeutuen olen mennyt miehille juttelemaan."
Tyhmää jaaritella "tietynlaisista" "miehistä", tuohan kertoo sinulle suoraan "ei jatkoon" materiaalista, jos et itse tuollaista harrasta, etkä voisi kuvitella lähteväsi tuollaiseen, olet vain lähestynyt sitten juuri näitä pelailijoita ja yhdenillan suhteilijoita.
Luuletko, että toisenlainen mies leimaa sinut tuollaisen takia, jos et itse ole tuossa touhussa ja pelissä mukana, tyhmä kysymys eikö vain, joten tämä keskustelukin on aika "tyhmä", kun nyt puhutaan ihan aikuisten kesken, joten ei ihan oikeasti jakseta leikkiä "tyhmää"........
Tämä "tyhmäksi" tekeytyminen on yksi asia, mitä sitten voin inhota yli kaiken.....Kukas nyt leikkii sitä "tyhmää"?
Nimenomaan ei ollut kyse kaikista miehistä kuten kirjoitin vaan useista miehistä ja vielä pohjautuen omaan kokemukseeni eikä uskomuksiin.
Vastaukseni oli väitteeseen ettei naisen aloitteelisuus leimaa naista. monia-kokemuksia kirjoitti:
Kukas nyt leikkii sitä "tyhmää"?
Nimenomaan ei ollut kyse kaikista miehistä kuten kirjoitin vaan useista miehistä ja vielä pohjautuen omaan kokemukseeni eikä uskomuksiin.
Vastaukseni oli väitteeseen ettei naisen aloitteelisuus leimaa naista.Edelleen mitä sinä välität itsellesi "sopimattomien" miesten mielipiteistä vai oletko nyt sittenkin sitä mieltä, että tälläiset "spedet" ovat sinulle oikeaa mies materiaalia???
Annan sinulle esimerkin, eli jos seisoisin vieressä/lähellä, kun tekisit vaikka kolmellekin eri miehelle aloitteen ja näkisin heidän käytöksensä, sekä sinun, niin jos tulisit sitten juttelemaan kanssani, niin luultavasti naureskelisimme ja ihmettelisimme yhdessä sellaista käytöstä ja jos juttu luistaisi ja pyytäisit vaikka, joku päivä kahville tai seuraksi harrastukseen/tapahtumaan, joka voisi molempia kiinnostaa, niin missään vaiheessa minä en olisi leimannut sinua milläänlailla, ne 3 miestä tosin olisin leimannut juuri siksi mitä ovatkin, eli en syyttä suotta........
Enkä todellakaan odota mitään, jos tulisit keskustelemaan kanssani, joko juttu luistaisi tai sitten ei, yleensä luistaa ainakin hieman, joskus pidempään........."fiksut" ihmiset kyllä huomaavat, koska toinen olisi ehkä varovaisesti kiinnostunut tutustumaan muussakin tarkoituksessa kuin kaverina, eikä siinä ole mielestäni mitään vikaa, jos mies ja nainen varsinkin sinkkuaikana tutustuu toisiinsa, vaikka ihan kaveripohjalta, jos tuntuu että ollaan vahvasti samalla "taajuudella" ja yhteisiä mielenkiinnon kohteita löytyy....
Vastaukseni väitteeseesi on siis, mitä hemmetin väliä joidenkin "vääränlaisten" miesten mielipiteistä, koska luultavasti näillä ei ole edes muuta mielipidettä, muuta kuin se, että jokaiselta naiselta täytyy vongata, joka lähelle tulee tai ei pääse karkuun, eiks niin?- nnnaiiiinenn
liiiiisss kirjoitti:
Joskus toivoisi että muut naiset vähän löystäisivät vannetta päänsä ympärillä mitä tulee seksuaalisuuteen.Omat käsitykseni naisten läheisyydentarpeesta ja seksualisuudesta pohjaa tieteellisiin tutkimuksiin mitä luen paljon.
Voithan Sinä olla ensimmäinen tapaamani nainen joka haluaa seksiä mielummin kuin rakkautta. Jokaiseen asiaan mahtuu poikkeuksia. - monia-kokemuksia
MGTOW kirjoitti:
Edelleen mitä sinä välität itsellesi "sopimattomien" miesten mielipiteistä vai oletko nyt sittenkin sitä mieltä, että tälläiset "spedet" ovat sinulle oikeaa mies materiaalia???
Annan sinulle esimerkin, eli jos seisoisin vieressä/lähellä, kun tekisit vaikka kolmellekin eri miehelle aloitteen ja näkisin heidän käytöksensä, sekä sinun, niin jos tulisit sitten juttelemaan kanssani, niin luultavasti naureskelisimme ja ihmettelisimme yhdessä sellaista käytöstä ja jos juttu luistaisi ja pyytäisit vaikka, joku päivä kahville tai seuraksi harrastukseen/tapahtumaan, joka voisi molempia kiinnostaa, niin missään vaiheessa minä en olisi leimannut sinua milläänlailla, ne 3 miestä tosin olisin leimannut juuri siksi mitä ovatkin, eli en syyttä suotta........
Enkä todellakaan odota mitään, jos tulisit keskustelemaan kanssani, joko juttu luistaisi tai sitten ei, yleensä luistaa ainakin hieman, joskus pidempään........."fiksut" ihmiset kyllä huomaavat, koska toinen olisi ehkä varovaisesti kiinnostunut tutustumaan muussakin tarkoituksessa kuin kaverina, eikä siinä ole mielestäni mitään vikaa, jos mies ja nainen varsinkin sinkkuaikana tutustuu toisiinsa, vaikka ihan kaveripohjalta, jos tuntuu että ollaan vahvasti samalla "taajuudella" ja yhteisiä mielenkiinnon kohteita löytyy....
Vastaukseni väitteeseesi on siis, mitä hemmetin väliä joidenkin "vääränlaisten" miesten mielipiteistä, koska luultavasti näillä ei ole edes muuta mielipidettä, muuta kuin se, että jokaiselta naiselta täytyy vongata, joka lähelle tulee tai ei pääse karkuun, eiks niin?Nythän ei missään ollut kirjoitettuna että minä välittäisin mitä nämä "sopimattomat" miehet ajattelevat. Edelleen vastasit että useiden miesten silmissä se aloitten tekeminen leimaa naista.
En ole väittänyt kaikkien tekevän näin. monia-kokemuksia kirjoitti:
Nythän ei missään ollut kirjoitettuna että minä välittäisin mitä nämä "sopimattomat" miehet ajattelevat. Edelleen vastasit että useiden miesten silmissä se aloitten tekeminen leimaa naista.
En ole väittänyt kaikkien tekevän näin.Järmäti järmäti järmäti....... ;D
" Edelleen vastasit että useiden miesten silmissä se aloitten tekeminen leimaa naista. "
Minä en ole tälläistä vastannut, mutta luultavasti sinulla tullut kirjoitusvirhe, eli piti olla...." vastasit = vastasin"......
Lue mitä olen kirjoittanut, niin joko jossain vaiheessa ymmärrät tai sitten et, mutta sama "oravanpyörä" kiertää kehää, joten minun puolestani tämä oli tässä, kiitos keskustelusta.
Sinulla on teksti yhtä kehäpäätelmää. Odotat naisten (esim myyjien) tekevän aloitteita tilanteessa, joissa sinun itsesi on hyvin vaikea niitä tehdä. Jo tuon tilanteen lisäksi he ovat töissä, joka voi vaikeuttaa heidän aloitteentekoa edelleen.
Lisäksi ihmettelet, miksi hyvännäköiset ovat varattuja. Siksi, että joku muu on tehnyt aloitteen.
Ikäisiäsi naisia tavoittelevat kaikki maailman miehet, ja niistä löytyy noita aloitteen tekijöitäkin pilvin pimein. Kun vanhenet, myös naiset alkavat tehdä aloitteita sinulle, jos oikeasti olet komea, mutta nuoret nätit naiset vaativat jutunavauksen sinulta.
Ei välttämättä reilua, mutta totta. Vähän niin kuin työpaikan hakeminen. Paikkoja voi olla avoinna lehdessä tai netissä, mutta kyllä sinun tarvitsee hakemus lähettää tai soittaa sen saadaksesi. Kaikkia työpaikkoja et kuitenkaan saa.
itsellekin aloitteenteko on ollut aina vaikeaa. Onneksi saan myös itse aloitteita runsaasti, mutta ne eivät ole niiltä parikymppisiltä. Jos meinaan parikymppisiä lähestyä, niin on aloite otettava omiin käsiin.
Tätä en tosin tehnyt pitkään aikaan, koska uskoin naisten levittämään propagandaan, että kaikkien nuorten naisten mielestä yli 40 v miehet ovat ällöttäviä elostelevia pappoja ja että miehet jotka haluavat itseään huomattavasti ( 10 v) nuorempia naisia ovat jotenkin häiriintyneitä. Sitten kun joskus aloitin juttelemaan nuorelle kauniille naiselle baarissa, niin hän sanoi jo alkaneensa pitämään minua lähes idioottina, koska en ollut reagoinut hänen antamiin selviin merkkeihin.
Voisinkin ottaa tulevasta viikonlopusta ja ensi viikosta "aloitteentekoviikon" . Lupaan katsela naisia muutenkin kuin salaa ja lupaan tehdä aloitteita keskusteluun ja lupaan pyytää ainakin yhtä puhelinnumeroa.Tuo itseään nuoremmista naisista kertomasi juttu on ihan totta, ei ehkä ole yleispätevä juttu kaikkien osalta, mutta tiedän ettet puhu "potaskaa".......
"Ei välttämättä reilua, mutta totta." Amen ja tattis. Osa kirjoittajista yrittää ilmeisesti tämän palstan kautta muuttaa maailmaa, "kun vain tarpeeksi kovaa huudetaan siitä, kuinka epäoikeudenmukaista se on, että naiset eivät tee aloitteita, niin kyllä ne muuttavat käytöstään". Ei se niin mene. Voitte ihan vapaasti olla edelleen tekemättä aloitteita, mutta yksikään nainen maailmassa tuskin alkaa kirjoitustenne ansiosta tehdä aloitteita.
Voihan sitä jurnuttaa monenlaisista vääryyksistä, mutta jos maailmaa haluaa muuttaa niin siihen tarvitaan paljon merkittävämpiä foorumeja kuin yksi Sinkut-palsta. Miten olisi Aloitteettomien Miesten mielenosoituskulkue? Se voisi jo ylittää median julkaisukynnyksen ja päästä esimerkiksi Kympin uutisten loppukevennykseksi ;)- Ex--PUA
Tässä on paljon hyviä havaintoja, jotka voin omalta kohdaltani varmistaa.
Se on eräänlainen punainen pilleri kun huomaat että 20-25 vuotiaat tai hyvin säilyneet 30 v naiset ovatkin avoimia ja tulevat syliin kehräämään kuin kissimirrit.
- KLfmewkfmwewef
Äärimmäisen todennäköistä että olet vain joku joka sekoittaa asiakaspalvelu-hymyn ja manööverit kiinnostukseksi.
Myyjiä ei kannata "yrittää iskeä". He alkavat (hiljaisina tunteina) itse jutulle jos alkavat ja osoittavat kiinnostusta aktiivisesti kassansa takaa jos ovat kiinnostuneita - kun myyjätär alkaa "Myydä itseään" jollekulle sen kyllä sitten huomaa kanssa, sitä ei tarvi arvuutella, näet he haluavat tehdä selväksi että kyse ei ole vain asiakaspalvelusta tällä kertaa.
Oikeasti, vain luuserit yrittää iskeä kassoja jo ihan siksikin että asiakaspalveluammatissa oleva ei voi haistattaa tai "torjua" epämiellyttävääkään tapausta ynseästi, vaan on enemmän tai vähemmän oltava huomaavainen. Oikeasti kassojen "iskeminen" tai siis iskemisen KUVITTELEMINEN on säälittävää.No en usko, että on kovin yleistä, en ainakaan itse tiedä yhtään tälläistä tapausta, eli on varmasti jotain "marginaalista" toimintaa tai sitten en vain tiedä asiasta tarpeeksi....
Veikkaampa, että olet itse se tuijottelija ja nämä naiset sitten ihmettelee mielessään, että mitähän helvettiä toi jätkä vilkuilee jätkuvalla syötöllä. Onkohan se ihastunut...
Aina kun menen kauppaan, niin kassa täti hymyilee minulle ja sanoo notta: -Hei.
Eipä ole silti tullut mieleenkään, et se on minuun ihastunut. Get real ace.- mgibfth
Jännä ongelma >ujo
Oikeasti nyt setä neuvoo, kuinka nainen isketään!
1 Ole rauhallisen sosiaalinen ja keskustele naisen kanssa kepeästi. Mistä keskustelet ei ole väliä. Kun tätä välistänne keskustelua on jatkunut sen verran että se tulee molemmilta luonnollisesti, voit syventää aihetta. Vaikkapa kertomalla että olet ITSE sinkku. Jos nainen ei tähän reagoi niin on aika ottaa aikalisä.
2 Anna ajan kulua viikon verran ja aloita uusi keskustelu, jos nainen on innokkaasti keskustelussa mukana niin hän on asiaa ajatellut ja on aika tehdä aloite vaikkapa näin.
`Sinun kanssa olisi kiva jutella joskus ihan kahden kesken`> nainen kyllä vastaa joko juu tai ei sekä sanallisesti että eleillään.
Jos tulee juu niin sitten numerot jakoon ja treffeille.
3 Treffeillä keskustellaan ja saadaan lopullinen varmuus jatkosta eli tavataanko jatkossakin, korostan että mitään fyysistä lähentelyä ei pidä tehdä.
4 Sitten kun ollaan edetty intiimiin paikkaan on fyysisen lähestymisen aika-
5 Itse suosit tätä :)(: lähestymistapaa
Ohjeet antoi kokenut setämies joka jättää 5 kohdan nykyään käymättä, koska olen vaimolle uskollinen - Naistennaurattaja
Täältä ohjeet kuinka lähestyä naista - http://www.miesasia.fi/2014/12/7-saantoa-jotka-kaikki-naiset-haluavat.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962149
- 1291398
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231360Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291308- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371038- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56914- 122787
- 82786