Olin ensinmäistä kertaa katsomassa karaokekilpailua,en kilpailemassa.Oli muutama hyvä laulaja,esim.Paulin laulussa oli tunnetta ja osasi laulaakkin,Minna lauloi oikein hyvin,oli illan paras laulaja.Illan kruunasi vielä Säkkijärven polkka.Oli muutenki mukava ilta,kun kaikki laulajat olivat vielä "melkein" selvinpäin.
Tähtiartistikilpailu Auttissa!!!!!!
5
152
Vastaukset
- selväpäinen
Ainakin kaksi laulajaa oli varmasti täysin selvinpäin!.Kaikki saivat laulaa tasapuolisesti,kun oli ammattilaiset vetämässä karaokea.
- WARMASTI
Kyllä Pauli oli hyvä,varmasti voittaa Ruhtinas sarjan,sitten vaan orkesteriin laulajaksi ja valloittamaan Suomen tanssilavat.
- Heh.heh
Hehheh, taisi jäädä lavat valloittamatta kuten muillakin "tähti"artisteilla...
- Eii
Miksi pitää puhua netissä edes pelkillä etunimillä, kun kyse ei ole julkisuuden henkilöistä???
- Hokshokshoks
Miksi ihmiset eivät käsitä, että tämä kilpailu EI ole varsinainen KARAOKEkilpailu, vaikka ensimmäisissä vaiheissa säestyksenä käytetään karaoketaustoja?! Semit ja finaalit lauletaan elävän orkesterin kanssa ja voittajiksi etsitään laulajia, jotka kykenevät bändien solistiksi!
Sama systeemi on mm. Kiuruveden iskelmäviikolla käytävässä Iskelmämestarit-kisassa; ensimmäiset karsinnat käydään karaoketaustoin, mutta loppukahinoissa odottaa iso lava ja orkesterisäestys.
Karaoketaustat ovat siis näppärä apu monien karsintojen säestyksessä, mutta se ei automaattisesti tarkoita sitä, että kyseessä olisi KARAOKEkilpailu!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667