Tähtiartistikilpailu Auttissa!!!!!!

yläkemijokilainen

Olin ensinmäistä kertaa katsomassa karaokekilpailua,en kilpailemassa.Oli muutama hyvä laulaja,esim.Paulin laulussa oli tunnetta ja osasi laulaakkin,Minna lauloi oikein hyvin,oli illan paras laulaja.Illan kruunasi vielä Säkkijärven polkka.Oli muutenki mukava ilta,kun kaikki laulajat olivat vielä "melkein" selvinpäin.

5

272

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selväpäinen

Ainakin kaksi laulajaa oli varmasti täysin selvinpäin!.Kaikki saivat laulaa tasapuolisesti,kun oli ammattilaiset vetämässä karaokea.

• WARMASTI

Kyllä Pauli oli hyvä,varmasti voittaa Ruhtinas sarjan,sitten vaan orkesteriin laulajaksi ja valloittamaan Suomen tanssilavat.

• Heh.heh

Hehheh, taisi jäädä lavat valloittamatta kuten muillakin "tähti"artisteilla...

• Eii

Miksi pitää puhua netissä edes pelkillä etunimillä, kun kyse ei ole julkisuuden henkilöistä???

• Hokshokshoks

Miksi ihmiset eivät käsitä, että tämä kilpailu EI ole varsinainen KARAOKEkilpailu, vaikka ensimmäisissä vaiheissa säestyksenä käytetään karaoketaustoja?! Semit ja finaalit lauletaan elävän orkesterin kanssa ja voittajiksi etsitään laulajia, jotka kykenevät bändien solistiksi!
      Sama systeemi on mm. Kiuruveden iskelmäviikolla käytävässä Iskelmämestarit-kisassa; ensimmäiset karsinnat käydään karaoketaustoin, mutta loppukahinoissa odottaa iso lava ja orkesterisäestys.
      Karaoketaustat ovat siis näppärä apu monien karsintojen säestyksessä, mutta se ei automaattisesti tarkoita sitä, että kyseessä olisi KARAOKEkilpailu!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      125
      1218
    2. 73
      1193
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      97
      957
    4. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      44
      851
    5. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      78
      812
    6. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      781
    7. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      40
      758
    8. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      653
    9. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      113
      604
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      39
      546
    Aihe