Tähtiartistikilpailu Auttissa!!!!!!

yläkemijokilainen

Olin ensinmäistä kertaa katsomassa karaokekilpailua,en kilpailemassa.Oli muutama hyvä laulaja,esim.Paulin laulussa oli tunnetta ja osasi laulaakkin,Minna lauloi oikein hyvin,oli illan paras laulaja.Illan kruunasi vielä Säkkijärven polkka.Oli muutenki mukava ilta,kun kaikki laulajat olivat vielä "melkein" selvinpäin.

5

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selväpäinen

Ainakin kaksi laulajaa oli varmasti täysin selvinpäin!.Kaikki saivat laulaa tasapuolisesti,kun oli ammattilaiset vetämässä karaokea.

• WARMASTI

Kyllä Pauli oli hyvä,varmasti voittaa Ruhtinas sarjan,sitten vaan orkesteriin laulajaksi ja valloittamaan Suomen tanssilavat.

• Heh.heh

Hehheh, taisi jäädä lavat valloittamatta kuten muillakin "tähti"artisteilla...

• Eii

Miksi pitää puhua netissä edes pelkillä etunimillä, kun kyse ei ole julkisuuden henkilöistä???

• Hokshokshoks

Miksi ihmiset eivät käsitä, että tämä kilpailu EI ole varsinainen KARAOKEkilpailu, vaikka ensimmäisissä vaiheissa säestyksenä käytetään karaoketaustoja?! Semit ja finaalit lauletaan elävän orkesterin kanssa ja voittajiksi etsitään laulajia, jotka kykenevät bändien solistiksi!
      Sama systeemi on mm. Kiuruveden iskelmäviikolla käytävässä Iskelmämestarit-kisassa; ensimmäiset karsinnat käydään karaoketaustoin, mutta loppukahinoissa odottaa iso lava ja orkesterisäestys.
      Karaoketaustat ovat siis näppärä apu monien karsintojen säestyksessä, mutta se ei automaattisesti tarkoita sitä, että kyseessä olisi KARAOKEkilpailu!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3467
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3127
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2634
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2423
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2406
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2086
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      41
      2083
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1700
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1686
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1667
    Aihe