Törmäsin seuraavaan kysymykseen toisaalla, ja arvelin että se ansaitsee oman avauksensa:
Nainen. Millä tavalla juuri sinä olet muuttanut itseäsi ja tilannettasi jotta olet muuttunut niin paljon että olet saanut miehen?
Kysymys naisille (nyt heti vastatkaa)
36
99
Vastaukset
Heh, kysymyksen taas heitit ; D
En ole muuttanut tilanettani, enkä iteäni mitenkään saadakseni miehen!
Olen muuttunut , kehittynyt ihan itseni takia, jotta voisin rakastaa itseäni, jotta osaisin rakastaa toisia ihmisiä ja kunnioittaa heitä !
Tyydyttikö vastaukseni ?- öööööööööööööööööh
En mitenkään. Ei minun tarvitse saada miestä. Mitään en tuon vuoksi muuttaisi.
- turhaviesti
Olen muuttanut itseäni, mutta en ole saanut miestä :(
- einaisetmuutu
Miten olet muuttanut itseäsi?
- turhaviesti
einaisetmuutu kirjoitti:
Miten olet muuttanut itseäsi?
Olen alkanut meikata useammin, käytän naisellisempia vaatteita, en enää lyhennä hiuksia (useimmat miehet pitävät pitkistä hiuksista). Olen myös muuttanut kirjoitustyyliäni deittisivustoilla. Vastaan viesteihin monipuolisesti ja kyselen enemmän. Näiden lisäksi olen yrittänyt saada positiivisen elämänasenteen.
- kuhamietin
turhaviesti kirjoitti:
Olen alkanut meikata useammin, käytän naisellisempia vaatteita, en enää lyhennä hiuksia (useimmat miehet pitävät pitkistä hiuksista). Olen myös muuttanut kirjoitustyyliäni deittisivustoilla. Vastaan viesteihin monipuolisesti ja kyselen enemmän. Näiden lisäksi olen yrittänyt saada positiivisen elämänasenteen.
Oletko kuitenkin vakavamielinen etkä vaoaa ja rakastava asenteeltasi?
- kuhamietin
kuhamietin kirjoitti:
*vapaa
- turhaviesti
kuhamietin kirjoitti:
Juu vähän vakavamielinen olen.
- nnnnainennn
turhaviesti kirjoitti:
Juu vähän vakavamielinen olen.
Mitä itse arvelen niin miehet tykkää rennoista sydämellisistä kilteistä ymmärtäväisistä naisista joilta saa aina seksiä -ainakin minulla on ollut aina tarjolla montakin parisuhdetta ja on yhä.
- Jassuka
Vastaus. Olen lakannut esittämästä olemasta mitään muuta kuin mitä olen ja hyväksynyt itseni omanlaisenani ihmisenä. Samoin miehen suhteen en ole alkanut muuttamaan miestä mieleisekseni, vaan pyrkinyt tutustumaan ihmiseen josta pidän ilman muutosleikkejä. Tottakai jokaisella ihmisellä on jotain mikä ominaisuus ei välttämättä viehätä, mutta nekin asiat on sellaisia joiden kanssa pystyy elämään.
Eli älä esitä, ole mitä olet. Ne jotka sinusta tykkää, ne tykkää silloin aidosta sinusta ja eivät pety valheisiin, joita ei tarvitse murehtia kun ei niitä ollenkaan ole. Ne jotka eivät tykkää, ovat vapaita etsimään sellaisen josta tykkäävät ja kaikki osapuolet ovat onnellisia tahoillaan.- Jan_Cee
Jassuka kuule. Sä oot sellainen jonka asennemaailma petaa tietä hyvään suhteeseen jos niikseen tulee. Tossa on sulla hyvät kortit. Tutustuisin mieluusti.
- Jassuka
Jan_Cee kirjoitti:
Jassuka kuule. Sä oot sellainen jonka asennemaailma petaa tietä hyvään suhteeseen jos niikseen tulee. Tossa on sulla hyvät kortit. Tutustuisin mieluusti.
Kiitos. :)
Olen täällä sinkkujen seassa, vaikka sinkkuhan en ole. Täällä vain on hyvin usein aihealueita joita on kiva ajatella itsekin ja otta kantaa muistellen omaa sinkkuajattelua ja nykyistä parisuhdeajattelua apuna käyttäen. Peruspilarit ovat pysyneet samana, parisuhde-elämä on muovannut ajatteluun vähän sileämpää tietä ja karsinut "turhia" ongelma elementtejä pois joista aiemmin tahtoi tulla kynnyskysymyksiä mm. parisuhteen kestämisen muodossa. Olitko sinkkunakin nuin fiksuliini, tai siis taisit olla kun sellainen käsitys sinusta on jäänyt mieleen, mitä olen sinun kanssasi ajatuksia vaihtanut?
Noh, oletan tietäväni sinunkin luonteesta ja persoonasta jotain, joten ei yllättäisi. :)Jassuka kirjoitti:
Kiitos. :)
Olen täällä sinkkujen seassa, vaikka sinkkuhan en ole. Täällä vain on hyvin usein aihealueita joita on kiva ajatella itsekin ja otta kantaa muistellen omaa sinkkuajattelua ja nykyistä parisuhdeajattelua apuna käyttäen. Peruspilarit ovat pysyneet samana, parisuhde-elämä on muovannut ajatteluun vähän sileämpää tietä ja karsinut "turhia" ongelma elementtejä pois joista aiemmin tahtoi tulla kynnyskysymyksiä mm. parisuhteen kestämisen muodossa.Ai niin unohtui sanoa vielä, että juuri tuollaisilla ohjeilla itsekin menen ja toivoisin, että moni muukin, mutta täällä vaan jaellaan jotain "kaava & kulissi & näytelmä" ohjeita pääsääntöisesti, sekä naisten, että miesten puolelta, jotain muutosta tässäkin asiassa kyllä ollut positiivisempaan suuntaan.
Nämä asiat taitavat vain olla niitä (ja onkin), että tietyllä "taajuudella" olevat yksilöt kokevat tämän luonnolliseksi, jolloin toimivat myös niin, mutta sitten taas jos "taajuus" ei kohtaa, niin menee vaikeaksi moneltakin kantilta katsottuna...- Jassuka
MGTOW kirjoitti:
Olitko sinkkunakin nuin fiksuliini, tai siis taisit olla kun sellainen käsitys sinusta on jäänyt mieleen, mitä olen sinun kanssasi ajatuksia vaihtanut?
Noh, oletan tietäväni sinunkin luonteesta ja persoonasta jotain, joten ei yllättäisi. :)Olin ja en ollut. Joidenkin kanssa yritin saada heitä muuttumaan muuksi mitä he olivat ja se meni tietysti häränpyllyä koko yritys. :)
Täytyy sanoa, että oli siinä paljon mätää siinäkin ettei mulla ollut nuorena minkäänlaista tilannetajua ja käsitystä mitä ihmisissä ylipäänsä voisi edes yrittää muuksi muuttaa ja mitä on ihan mahdotonta edes yrittää. Asioita jotka lähtee aina ihmisestä itsestä, halusta muuttua. Kuten alkoholismi.
Niinpä jossain kohdassa välähti ja päätin etten alunperinkään lähde ihmisen kanssa yrittämään, jos alkuasetelmat on jo sellaiset ettei ilman muuttumisleikkiä voida yhteen sopia. Minä kun en jaksa puolin eikä toisin sitä sinun täytyy ja minun täytyy muuttua tässä tuossa, siinä ja vielä tuossakin jotta me ollaan jne. :) - Jassuka
MGTOW kirjoitti:
Ai niin unohtui sanoa vielä, että juuri tuollaisilla ohjeilla itsekin menen ja toivoisin, että moni muukin, mutta täällä vaan jaellaan jotain "kaava & kulissi & näytelmä" ohjeita pääsääntöisesti, sekä naisten, että miesten puolelta, jotain muutosta tässäkin asiassa kyllä ollut positiivisempaan suuntaan.
Nämä asiat taitavat vain olla niitä (ja onkin), että tietyllä "taajuudella" olevat yksilöt kokevat tämän luonnolliseksi, jolloin toimivat myös niin, mutta sitten taas jos "taajuus" ei kohtaa, niin menee vaikeaksi moneltakin kantilta katsottuna...Minusta kaikista parasta on ajatella omaakin jaksamista, joka aika todennäköisesti vaarantuu kun aletaan esittämään jotain mitä ei olla. Kyllä ne todelliset karvat aina paljastuu jossain vaiheessa ja käy raskaaksi vetää jotain roolia saadakseen vain ihmissuhteen aikaiseksi. Itse olisin mielummin jäänyt yksin vaikka lopuksi elämääni, jos minun olisi pakosti pitänyt alkaa esittämään jotakin miehelleni mitä en oikeasti ole. Sama myös toisinpäin, ei hänkään halunnut mitään teatterileikkiä ihmisen kanssa jonka kanssa haluaa jakaa elämäänsä.
Parhaiten onnistuu muutoksissa, jos ja kun niitä itse haluaa itseensä tehdä. Se että toinen alkaa tekemään sinusta jotain marionetti-ukkoa ei minusta ole mitenkään hyvä idea. - Jassuka
Alkuperäisessä on video joka kertoo kaiken oleellisen.
https://www.youtube.com/watch?v=Eo-KmOd3i7s Jassuka kirjoitti:
Olin ja en ollut. Joidenkin kanssa yritin saada heitä muuttumaan muuksi mitä he olivat ja se meni tietysti häränpyllyä koko yritys. :)
Täytyy sanoa, että oli siinä paljon mätää siinäkin ettei mulla ollut nuorena minkäänlaista tilannetajua ja käsitystä mitä ihmisissä ylipäänsä voisi edes yrittää muuksi muuttaa ja mitä on ihan mahdotonta edes yrittää. Asioita jotka lähtee aina ihmisestä itsestä, halusta muuttua. Kuten alkoholismi.
Niinpä jossain kohdassa välähti ja päätin etten alunperinkään lähde ihmisen kanssa yrittämään, jos alkuasetelmat on jo sellaiset ettei ilman muuttumisleikkiä voida yhteen sopia. Minä kun en jaksa puolin eikä toisin sitä sinun täytyy ja minun täytyy muuttua tässä tuossa, siinä ja vielä tuossakin jotta me ollaan jne. :)Yksi suurimmista syistä tässä asiassa on se, että minun mielestäni jo koulussa saisi opettaa erillaisten persoonien/luonteiden olemassaolon, mutta tiedän asian olevan jostakin syystä hyvin vaiettu "tabu", koska jostain syystä "ei saisi" lapsille/nuorille tästä asiasta puhua, niin kuin se todellisuudessa on vaan enintään valaista hieman asiaa "kierrellen ja kaarrellen", jolloin koko asia menee sellaiseksi ettei siitä saa enää ketään mitään selvää ja oppi joudutaan oppimaan "kantapään" kautta....
Varsinkin jos itse on sellainen joka poikkeaa massasta suuresti, niin vaikeuksia on odotettavissa, koska vaikka tunnistaisit erillaisuutta, menee kuitenkin aikaa tunnistaa/tunnustaa se tosiasia, että jotkut yksilöt ovat täysin erillaisia tunne-, ajattelumaailmaltaan, kuin itse olet.
Todella "huonot" persoonat osaavat tätä myös käyttää hyväkseen monin eri tavoin ja keinoin.......Jassuka kirjoitti:
Minusta kaikista parasta on ajatella omaakin jaksamista, joka aika todennäköisesti vaarantuu kun aletaan esittämään jotain mitä ei olla. Kyllä ne todelliset karvat aina paljastuu jossain vaiheessa ja käy raskaaksi vetää jotain roolia saadakseen vain ihmissuhteen aikaiseksi. Itse olisin mielummin jäänyt yksin vaikka lopuksi elämääni, jos minun olisi pakosti pitänyt alkaa esittämään jotakin miehelleni mitä en oikeasti ole. Sama myös toisinpäin, ei hänkään halunnut mitään teatterileikkiä ihmisen kanssa jonka kanssa haluaa jakaa elämäänsä.
Parhaiten onnistuu muutoksissa, jos ja kun niitä itse haluaa itseensä tehdä. Se että toinen alkaa tekemään sinusta jotain marionetti-ukkoa ei minusta ole mitenkään hyvä idea.Juuri näin en voi kuin kompata, olen onnellinen puolestasi, että olet onnesi löytänyt, olet sen ansainnut. :)
Oli hyvä sanoma tuossa biisissä....
"aitous on iisii ei tartte ku olla vaan ihan sama, meil on jokasel oma himalaja tietenki otan siipeen ku kiipeen mielummin painun hiitee kun mukiin meen"
https://www.youtube.com/watch?v=Q6q3lljnbG4 ;P
Ehkä se oma "helmi" jossain on tai sitten ei.......kohtalo on oikukas ja välillä ilkikurinen pikku veijari. =D
- nnnnainennn
No jaa...ei ole kyllä tarvinnu muuttua. Koitan muuttua hirveämmäksi jotta miehet jättäisivät rauhaan.
Mitä parisuhteen pysyvyyteen, siinä elämä on opettanut ettei ripustautuvuus ja paha mustasukkaisuus kuulu hyvään parisuhteeseen. Molemmat osapuolet on tyytyväisiä ilman sitä. Nuorempana olin ripustautuva ja mustasukkainen, enää en. - 9plus1
Minäkään en oikein usko siihen, että kykenee pysyvään muutokseen, jos ainoa syy muutokselle on puolison löytäminen. Sen sijaan paremmat mahdollisuudet on onnistua, jos haluaa muutosta itsensä takia_JA_siitä on samalla hyötyä parisuhdemielessä. Hyvä esimerkki on painonpudotus.
Itse olen tehnyt seuraavia asioita itseni takia ja siinä sivussa siitä teoriassa voisi olla iloa puolisoa etsiessäkin:
- pidän ammatillisesta osaamisesta huolta
- harrastan asioita monipuolisesti
- luen paljon, pidän yleissivistyksen hyvänä
- liikun säännöllisesti
- yritän pitää painon kurissa
- meikkaan vähän peittääkseni virheitä ja korostaakseni hyviä puoliani
- pukeudun mukavasti, mutta kohtuullisen naisellisesti
- yritän olla avoin ja mukava
Vielä olisi parantamisen varaa. Pitäisi olla enemmän aktiivinen kesätapahtumissa ja ylipäätään paikoissa, joissa liikkuu ikäisiäni miehiä. - näin-muutin
join nuoruudenlähteestä ja näytän taas kerran 20vuotiaalta
- siirappia
Haluat sä jotain vinkkejä siihen miten miehen saisit? :D
- as.I.am
Ei minun ole tarvinnut muuttaa itseäni tai tilannetta saadakseni miehen. Enkä olekkaan.
- Kilttiatm
Naisen ei tarvii tehdä juuri mitään saadakseen miehen. Lihavat naisetkin saa miehen mutta ei varmaan mitään jääkiekkoilijaa mutta saavat kuitenkin. Minä kunnollinen mies 75 kg en saa naista.
- yunaG
Laihdutin, ja aloin kiinnittämään enemmän huomiota siihen miten muut ihmiset näkevät minut. Uhraan aamustani vartin entisen viiden minuutin sijaan meikkaamiselle, pukeutumiselle ja hiusten laitolle. töihin pukeudun naisellisesti.
Introverttina poistun mukavuusalueeltani ja menen juhliin ynnä muihin isompiin illanistujaisiin ja koitan olla puheliaampi. Annoin ystäväni asentaa minulle Tinderin, ja laitan viestejä mukavan oloisille miehille.
Olen kaikille ystävilleni ilmaissut, että nyt on haku päällä ja jos tuntee/ tietää jonkun kivan tyypin, saa parittaa.
Huoh... kamalasti vaivaa, mutta ainakin olen yrittänyt - vieläkään ei tosin ole miestä löytynyt. Olen ulkoisesti ehkä liian tavallinen, en oikein nätti, mutta ei varsinaisesti ole sen suurempaa vikaakaan. Nössö olen, ja tylsä. Pitäisi kai alkaa jännäksi. ;) - yöiltaaamu
Hyvä "Ex--PUA", en mitenkään.
- 134
En mitenkään. Miksi ihmeessä pitäisi?
- 192
Pohtinut sitoutumiskammoni syitä, käsitellyt ne ja hankkiutunut ongelmasta lopulta eroon. Lyhyesti sanoen, voi kuulostaa kliseiseltä ja kornilta, mutta etsinyt itsestäni uskalluksen rakastaa. Tärkein, oikeastaan ainut asia. Ja toimi.
Ulkonäköasioita en oikeastaan pitkän sinkkuuteni aikana juuri muuttanut. Olen aina ollut normaalipainoinen ja perusnätti. Laittaudun nätisti baariin mutta arkena kuljen farkuissa ja lenkkareissa ilman meikkiä. Eipä tuo ulkomuoto koskaan miesten kiinnostusta estänyt, ei myöskään tämän viimeisen kohdalla.
Nyt häiden alla olen panostanut ulkonäkööni enemmän kuin sinkkuaikoina koskaan. Minulla on mies joka rakastaa minua vaikka pulleana ja risoissa verkkareissa, ja juuri siksi haluan antaa hänelle kauneimman mahdollisen itseni. Paljon mielekkäänpää minusta näin päin kuin kaiken saman rahan, vaivan ja tuskan panostaminen sinkkuaikoina jonkun randomhepun liehittelyyn joka ei ehkä sitten rakastukaan kuin ulkokuoreen."etsinyt itsestäni uskalluksen rakastaa"
"Paljon mielekkäänpää minusta näin päin kuin kaiken saman rahan, vaivan ja tuskan panostaminen sinkkuaikoina jonkun randomhepun liehittelyyn joka ei ehkä sitten rakastukaan kuin ulkokuoreen."
Ihanasti kirjoitettu. Paljon onnea teille!
- Terrq
olen mies, enkä ole muuttanut itseäni. Olen muuttanut käyttäytymismallejana sen perusteella mitä olen oppinut naisten seksuaalisuudesta. Olen oppinut uusia taitoja.
Enää en koita kalastaa laittamalla koukkuun omaa herkkuruokaani vaan nykyään laitan koukkuun sitä mitä saalis himoitsee ;) - Rose23
En tiedä muutinko itseäni varsinaisesti, mutta annoin itselleni luvan luottaa. Usein olen varautunut uusia ihmisiä kohtaan, mutta poikaystäväni tapauksessa vaistoni sanoi, että tässä on luotettava ihminen. Vähän aikaa meni asiaa pohtiessa ja lopulta päätin, että uskallan luottaa. Ja kannattihan se, koska vaisto oli oikeassa.
Keräsin myös rohkeutta aktiivisuuteen. Mies siis hakeutui ensin seuraani harrastuksissa ja alkoi jutella paljon kanssani netin kautta. Mutta minä olin se, joka uskaltautui ensin pyytämään toista kylään :)Tiedän mistä puhut ja näin sinunlaiset luontaisesti toimivat, itse tosin ehkä olen välillä vähän liiankin avoin, mutta se ei tarkoita sitä etten olis "varautunut", ehkä siinä on taustalla myös halu seurata toisen reaktioita, sekä halu keskustella syvällisemmin asioista, tämä siis koskien tutustumista naisiin, varsinkin niihin kenestä haluaa selvittää olisiko hän sopiva itselleni ja minä hänelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1332841
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562267Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.281829- 1291558
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641328- 681303
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?731302- 891085
- 901009
- 131969