Hallitusohjelman mukaan kirjaston pitäminen kunnissa muuttuu vapaaehtoiseksi. Mitä tekee Pellon kunta? Leikkaako, supistaako, vai lopettaako säästösyistä kokonaan? Vai laittaako lainat maksullisiksi? Ainakin lehtien lukusali pitäisi säilyttää ilmaispalveluna riippumatta siitä mitä muulle kirjastolle tehdään.
Kuinka käy kirjaston?
6
<50
Vastaukset
- maamiina
Siitähän se säästö aloitetaan. Kyllä ne on kunnan isät hampaitaan kiristelleet jo vuosia kun tuollaista laitosta täytyy ylläpitää. Mitä siitä sivistyksestä ja oppimisesta. Varmaan ne rahat menee sitten mielenterveysongelmien hoitoon.
- nimimerkkim
Atk ja tietokoneet ovat tulevaisuuden ala. Kirjastosta kirjat pois ja tietokoneita tilalle. Sieltä löytyy iltalehti ja hesarikin. Keskustelupalstalla voi keskustella.
- jggfvkk
Aika pientä osaa kuntalaisia se kyllä palveleekin.aika moni kontalainen ei käy kertaakaan kyseisessä laitoksessa.
- isovatsa
Aloittaja haluaa että kaikki lopetetaan, myös kirjasto. Mitä vielä?
- Nikkeinhex
Eikö kaikki riipu siitä mitä valtuuston kepuenemmistö haluaa? Hallitukselta on nyt valtakirja annettu.
- PutkiNotkollaa
Tässä kunnassa helpoin leimikon karsinta saahaan elinkeino yhtiöstä, seuraavaksi kansanopisto ja kolomanneksi säästöä syntyy kun liitymmä rovaniemeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265173Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123775Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm482736Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2831275- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081039