Kesä tulee ja mahdolliset varkaat.

pitkäkyntiset

Ihmiset älkää jättäkö pihoillenne mitään tavaroita kun lähdette lomalle tai reissuun.
Itse olimme pienellä reissulla ja nyt en löydä kätevää ulkotuuletustelinettä mistään, sen paikka on ollut ulkona terassilla.

15

720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etelänvarikset

      Niin, ja annas olla kun potut kypsyvät, silloin saa vahtia pottomaata tosissaan, kun kalamiehet varastavat potut suoraa maasta.

      • puikkumuusiaetelään

        Minä vien joka vuosi puikkuja suoraan maasta ämpärillisen etelään kalareissun päätteeksi.
        Se kuuluu luontaisetuihin, varsinkin jos kala ei ole ollut syönnillään.


    • tiedossaon

      Nyt on muutampi havainto tehty ulkomaalaisista autoista. Ovat puolalaisia, mutta vaihtavat venäjän kilvet autoon ja tyhjentävät ihmisten pihoja yöaikaan. Päivisin kyttäävät ja yöllä hakevat. Poliisi on tietonen asiasta

      • hyvätietäää

        Minkälainen auto ?


    • eihuoltavielä

      punainen on, joku wolkkari se on. Potut ei kyllä vielä ole kypsiä.

    • valkoset

      valkonen vanha mersu ja toinen on valkonen volkkari

      • eipökopunane

        Elä höperrä,soon punanen volkkari.


    • valkonenolieilen

      Voi kuule veikkosen ei ne venäläiset kaikki mahu siihen yhteen punasseen volkkarhiin, niitä on useampi kopla liikkeellä ja sillä vanhala mersula oli kuiten peräkärry, joka oli täynnä tavaraa. Näin vain lasten pyöriä ja yhen mopon ja muut oli pressun alla. Oisko sitte olheet muuttamassa jonnekki muonioon, mutta kaupan kohala oli illalla myöhään parkissa ku tulin töistä

    • Epämäärästä

      Porukkaa liikkellä taasen auto täynnä tummempaa väkea olkaa tarkkana että ette jätä ulos mitään arvokasta

      • Asiatonoleskelu

        Romaaneja liikkeellä tumman sinisellä mersulla ja toinen auto on valkoinen paketti auto.Liikuskelevat öiseen aikaan nähty muonion ja enontekiön alueella.Tarkkaavaisuutta.


    • ihmettelijä

      Olikohan se näitten rosvoitten takia s-kaupassaki vartija

    • Tulleekovaiei

      Onhan se hyvä,ettei omassa kunnassa ole epärehellisiä,muualtahan ne aina tulee

      • Multasormi

        Son kyllä varma että pitkäkynsisiä on ihan omastakin takkaa


    • Eisyrjintää

      Mitä he ovat varastaneet? Kuulema muuttaneet jonnekin syrjäkylälle ja varmaan etsivät työpaikkoja. Otetaan kaikki avosylin vastaan vaikka ovat eri rotua.

    • Jokorauhoittu

      Joko nämä uudet asukit ovat muuttaneet pois? Ei havaintoa heistä enää????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe