Ranteet auki -päivä?

semmoista

Huh. Apuwa. Semmoista. Eli tässä listaus siitä, että olen outo työntekijä. Olen määräaikainen ja vasta tullut taloon.

- Olen mukana keskustelussa (kahvitauko), mutta en luo mitään uutta. Tuntuu, että parasta on olla taka-alalla. En ole sellainen jännittävä ja kiva tyyppi.

- Tuntuu, että astun toisten varpaille, jos puhun jotain (tajusin, että loukkasin jotakuta, koska hän ei ota enää katsekontaktia. En tajunnut tätä silloin, mutta nyt tiedän. Nyt tuntuu, että kaikki katsoo minua kieroon). En osaa olla hienotunteinen. Eli oikeasti, en osaa olla ihminen. Olen ihan liian kauan ollut pois työelämästä.

- Ymmärrän, että minua ei haluta mukaan. Keskustelusta minut vain sivuutetaan (avokonttori).

- Yritin kerran änkeä mukaan tapahtumaan, mutta sitten tajusin, että on juttuja, joissa minun ei kannata olla mukana.

- En halua enää sanoa mitään, koska voin vahingoittaa jotakuta.

- Eräs työntekijä valittaa koko ajan kuinka asiakaspalvelua on huono. Aivan kuin tämä olisi tarkoitettu minun kuultavaksi.

- Niin, ja tähän päälle siis huono perehdys. Minua kehotetaan kysymään, mutta sitten se menee vaan sellaiseksi "annas kun näytän" ja asioita ei selitetä auki. Olisi ollut kiva, että ois joku joka minusta välittäisi - ottaisi siipien suojaan- mutta joo, semmoista se.

- Esimies sanoi "semmoista työntekijää ei ole ollutkaan". Okei. Jeps. Olen mokannut kaiken.

Työpäivän jälkeen on oksettava olo ja tuntuu, että voisin tuijottaa seiniä niin kauan kunnes kello näyttää nukkumaan menoa. Lottoan joka viikko, jotta pääsisin tästä pois.

0

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
        Maailman menoa
        61
        2079
      2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
        Ikävä
        166
        1708
      3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
        Kotimaiset julkkisjuorut
        70
        1418
      4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
        Sinkut
        243
        1389
      5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
        Maailman menoa
        237
        1337
      6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
        Pyhäjärvi
        342
        1195
      7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
        Ikävä
        81
        1166
      8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
        Ikävä
        128
        1155
      9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
        Maailman menoa
        351
        1109
      10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
        Luterilaisuus
        326
        1100
      Aihe