Rippikoulussa tätä laulua usein lauloimme. Viikko sitten mummo lähti taivaan kotiin. Tarkoituksenani olisi laulaa tämä laulu hautajaisissa, mutta sanat ovat hukassa. Suunnilleen laulun muistan ulkoa, mutta rippikoulusta ( jossa kyseistä laulua olen viimeksi laulanut) on aikaa jo 4 vuotta, joten osa sanoista päässyt unohtumaan. Olisin todella kiitollinen, jos joku viitsisi laulun sanat tähän kirjoittaa.
Elä pelkää - kappaleen sanat
2
454
Vastaukset
- Isonen
Tunnen pelon vyöryvän aaltojen lailla valtaansa kahliten kokonaan. Voimaton oon. Voimat nuo hiipuvat ruumistain, jaksa jatkaa en matkaa mä tähän jään. Kuulla saan:
Älä pelkää, hän vierelläs seisoo ja kannattaa. Älä pelkää, ei pimeyden voimat sua valtaan saa.
Älä pelkää, hänen armonsa lopu ei milloinkaan.
Älä pelkää, hän kanssasi kulkee ja johdattaa.
Tunnen kaiken kaatuvan päälleni, sorrun taakkani alle. Mä jaksa en - uupunut oon.
Kukaan ei ymmärrä, vapisen, pelkään. Tuntuu, kuin matkani kesken jäis - kuulla saan:
Älä pelkää...
Oliko oikea laulu??
Säveltäjä ja sanoittaja on Ilkka Puhakka- Jennavain
Kiitos ja anteeksi, etten ole joutanut vastaamaan. Laulu löytyi kokonaisuudessaan kun tiedossa oli sanoittaja/säveltäjä. Kiitos vielä kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1643583Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.532040Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281098
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381034- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872