Rippikoulussa tätä laulua usein lauloimme. Viikko sitten mummo lähti taivaan kotiin. Tarkoituksenani olisi laulaa tämä laulu hautajaisissa, mutta sanat ovat hukassa. Suunnilleen laulun muistan ulkoa, mutta rippikoulusta ( jossa kyseistä laulua olen viimeksi laulanut) on aikaa jo 4 vuotta, joten osa sanoista päässyt unohtumaan. Olisin todella kiitollinen, jos joku viitsisi laulun sanat tähän kirjoittaa.
Vastaukset 2
- Isonen
Tunnen pelon vyöryvän aaltojen lailla valtaansa kahliten kokonaan. Voimaton oon. Voimat nuo hiipuvat ruumistain, jaksa jatkaa en matkaa mä tähän jään. Kuulla saan:
Älä pelkää, hän vierelläs seisoo ja kannattaa. Älä pelkää, ei pimeyden voimat sua valtaan saa.
Älä pelkää, hänen armonsa lopu ei milloinkaan.
Älä pelkää, hän kanssasi kulkee ja johdattaa.
Tunnen kaiken kaatuvan päälleni, sorrun taakkani alle. Mä jaksa en - uupunut oon.
Kukaan ei ymmärrä, vapisen, pelkään. Tuntuu, kuin matkani kesken jäis - kuulla saan:
Älä pelkää...
Oliko oikea laulu??
Säveltäjä ja sanoittaja on Ilkka Puhakka- Jennavain
Kiitos ja anteeksi, etten ole joutanut vastaamaan. Laulu löytyi kokonaisuudessaan kun tiedossa oli sanoittaja/säveltäjä. Kiitos vielä kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l246772- 67655
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni37620Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45427- 30424
- 38416
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27406- 37387
- 41371