ja näin ihanan blondin, ja menin sen ohi ja se katsoi silmiin ja tulin takaisin ja se nojas semmoseen kaiteeseen... ei ollut rohkeutta mennä juttelemaan, kun torjutuksi tuleminen sattuu liikaa... 3
Olin tänään puolikrapulassa!
8
<50
Vastaukset
- vihatipunen
Mikä on puolikrapula????
- ykkös.nainen
Se tulee varmaan puolihumalasta. :D
- tällaista_täällä
Naisten "aloite" on joku tuollainen että jäädään kiinnostavan miehen lähettyville muka toimittamaan jotain asiaa. Itse mokasin aika viehkon tapauksen tuossa tovi sitten kun ajattelin kyyniseen tapaani, että eipä tuo kuitenkaan tykkää jos alan sille jotain juttelemaan. Niin monta tylyä naista tavannut, että tulee välteltyä tilaisuuksia, jotka jälkeenpäin tuntuu potentiaalisilta.
- fghfghfgh
Ei tollanen mikään aloite ole ollut, ihmiset nyt vaan tuppaavat katsomaan toisiaan.
- tällaista_täällä
Olen kyllä todennut, että etenkin vähän paremmannäköiset naiset välttelee aika lahjakkaasti katsekontaktia. Jos sellaisen onnistuu kuitenkin saamaan, niin tästä voi jo päätellä että ei ainakin ihan epämiellyttävä pidä miestä, vaikkei mikään aloite muuten olisikaan.
- 10010101
tällaista_täällä kirjoitti:
Olen kyllä todennut, että etenkin vähän paremmannäköiset naiset välttelee aika lahjakkaasti katsekontaktia. Jos sellaisen onnistuu kuitenkin saamaan, niin tästä voi jo päätellä että ei ainakin ihan epämiellyttävä pidä miestä, vaikkei mikään aloite muuten olisikaan.
Jollei kehtaa katsoa kohti niin vielä vähemmän hyvän näköistä.
- yksinonpaskaa
Mua jää tällee jälkikätee harmittamaan... ois ees pitäny sanoo moikka.
- Blonditytteli
Satuin vaan vahingossa vilkasemaan sua naamaan. Tuli siitä mieleen että unohtui antaa matolääkitys koiralle aamulla ja jäin sitä pähkäilemään kaiteelle. Annoin lääkkeen kyllä heti kun pääsin kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780