Rakastuin, tai oon rakastumassa tindet naiseen?

juoppoätmi

Ollaan nyt kirjoteltu joka päivä kik mesen kautta, ja tunnen semmosen sähkösuuden? katson koko ajan kännyy, että onko laittanut viestii?

19

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juoppoätmi

"Tinder tarkoitin.. (on vähän kaljaa juonut)

• ulkonäkkööön

ehkä oot vaan ihastunut..?

• juoppoätmi

Se on jotain 10-20cm lyhyempi kun mie, ja saattaa olla.
        Ja ei se nyt sillee hirveen kaunis ole.

• Pitäisköantaapakit

Onko se sit liian lyhyt?

• juoppoätmi

Ei nyt silleen.
        Ei ainakaan ole näyttänyt mitää pinnallista paskaa vielä, et sitten kyllä loppuu yhteyden otto heti.

• tunteet_on_in
        juoppoätmi kirjoitti:

Se on jotain 10-20cm lyhyempi kun mie, ja saattaa olla.
        Ja ei se nyt sillee hirveen kaunis ole.

Voi kun ihanaa! Joku sut nyt saa leijailemaan :). Naatiskele. Mikä voisi olla ihanampi tunne.
        Eikös riittävän hyvä ole juuri se täydellisin?

• Höppänäkö

EI se rakkautta ole , se on kaipuu naisen syliin " kiima". Tumpelo pojankolli olettaa että rakkautta se on . EI EI . Rakkaus kehittyy ajanmyötä jolloin sietää myös kumppanin miinukset .

• Khihihii

Rakastuminen ja ihastuminen ei tarkoita samaa asiaa kuin rakastaa. Rakastunut ihminen on umpisokea eikä näe virheitä ihmisessä johon on rakastunut. Googlaile vaik ennenku kirjotat jookos

• atännä

Ja minä olen ikävä mörkö, kun tulen tähän kertomaan oman mielipiteeni noista/näistä some-suhteiluista... Mutku se ei ole todellisuutta :( Mitä jos tapaisit sen naisen ihan oikeasti? Petyt vaan, jos ihastut omiin mielikuviisi.

• On someilussa ja some suhteilussa paljon muutakin negatiivistä, mutta totta puhut, en voi väittää muuta. :(

• atännä
        MGTOW kirjoitti:

On someilussa ja some suhteilussa paljon muutakin negatiivistä, mutta totta puhut, en voi väittää muuta. :(

Onhan tässä hyviä puoliakin, voi päästellä vähän höyryjä, selvitellä omia ajatuksiaan ja leikkiä sosiaalista ;) Mutta joo, tämä nettielämä on aika kaukana oikeasta, ja välillä tuntuu ettei kaikki erota noita toisistaan.

• atännä kirjoitti:

Onhan tässä hyviä puoliakin, voi päästellä vähän höyryjä, selvitellä omia ajatuksiaan ja leikkiä sosiaalista ;) Mutta joo, tämä nettielämä on aika kaukana oikeasta, ja välillä tuntuu ettei kaikki erota noita toisistaan.

"voi päästellä vähän höyryjä, selvitellä omia ajatuksiaan ja leikkiä sosiaalista"

Samaa mieltä, mutta mitä tulee tuohon sosiaalisuuteen, niin aikalailla samanlainen olen live elämässäkin, tietenkin niin, että en kauheasti viihdy liian kauan "erillaisten" kanssa, koska pidemmän päälle se on aika rasittavaa, koska välillä tulee vain tunne, että "taajuus" on liian kaukana........pystyn kyllä, mutta tulee hakeuduttua aina välillä haukkaamaan happea itsekseen niissä tilanteissa.

"Mutta joo, tämä nettielämä on aika kaukana oikeasta, ja välillä tuntuu ettei kaikki erota noita toisistaan."

Tämäkin totta, varsinkin jos on todellinen someilija, koska "kulissit", egoilu ja feikkaaminen on niin yleistä, mutta mitä olen seurannut, niin kyllähän sellaiset käyttäytyvät pitkälti vastaavanlaisesti ihan live elämässäkin, eli eivät sulje aivan täysin toisiaan pois.....

• atännä
        MGTOW kirjoitti:

"voi päästellä vähän höyryjä, selvitellä omia ajatuksiaan ja leikkiä sosiaalista"

Samaa mieltä, mutta mitä tulee tuohon sosiaalisuuteen, niin aikalailla samanlainen olen live elämässäkin, tietenkin niin, että en kauheasti viihdy liian kauan "erillaisten" kanssa, koska pidemmän päälle se on aika rasittavaa, koska välillä tulee vain tunne, että "taajuus" on liian kaukana........pystyn kyllä, mutta tulee hakeuduttua aina välillä haukkaamaan happea itsekseen niissä tilanteissa.

"Mutta joo, tämä nettielämä on aika kaukana oikeasta, ja välillä tuntuu ettei kaikki erota noita toisistaan."

Tämäkin totta, varsinkin jos on todellinen someilija, koska "kulissit", egoilu ja feikkaaminen on niin yleistä, mutta mitä olen seurannut, niin kyllähän sellaiset käyttäytyvät pitkälti vastaavanlaisesti ihan live elämässäkin, eli eivät sulje aivan täysin toisiaan pois.....

Täällä ei tarvitse noteerata kaikkia kirjoituksia ja aloituksia. Toisia ei voi sivuuttaa oikeassa elämässä niin, ja se on raskasta. Olen introvertti, pidän kyllä ihmisistä ja ihmisten seurasta, mutta tarvitsen omaa aikaa latautumiseen.

Noi kaikenmaailman nettideitit ja tinderit sopii varmasti joillekin tietyn tyyppisille ihmisille, mutta mun maailmaani ne eivät sovi :) Ahdistavia... ;)

• atännä kirjoitti:

Täällä ei tarvitse noteerata kaikkia kirjoituksia ja aloituksia. Toisia ei voi sivuuttaa oikeassa elämässä niin, ja se on raskasta. Olen introvertti, pidän kyllä ihmisistä ja ihmisten seurasta, mutta tarvitsen omaa aikaa latautumiseen.

Noi kaikenmaailman nettideitit ja tinderit sopii varmasti joillekin tietyn tyyppisille ihmisille, mutta mun maailmaani ne eivät sovi :) Ahdistavia... ;)

"Täällä ei tarvitse noteerata kaikkia kirjoituksia ja aloituksia. Toisia ei voi sivuuttaa oikeassa elämässä niin, ja se on raskasta."

Juuri tätä tarkoitan, oikeassa elämässä et pääse yhtä helpolla tilanteista ulos välttämättä ja pahimmillaan joudut olemaan tilanteessa pidemmän aikaa, vaikka tilanne olisi kuinka raskas.

"Olen introvertti, pidän kyllä ihmisistä ja ihmisten seurasta, mutta tarvitsen omaa aikaa latautumiseen."

Samat pätee itseenikin, mutta tuo intro/ekstro määritelmä ei ole kuitenkaan ihan yksiselitteinen jos persoonassa/luonteessa on tiettyjä mausteita.......joten en ole jaksanut miettiä mitä itse olen koskien noita määritelmiä, eikä ole itseasiassa mielenkiintoakaan ainakaan tällä hetkellä, koska en keksi mitään syytä, mihin tuota tietoa tarvitsisin.....

"Noi kaikenmaailman nettideitit ja tinderit sopii varmasti joillekin tietyn tyyppisille ihmisille, mutta mun maailmaani ne eivät sovi :) Ahdistavia... ;)"

Ihan omia mietteitä, mutta itsellä on ainakin tällä hetkellä myös muita some palveluja kohti sama tunne, eli instat ja FB:t yms......

• atännä
        MGTOW kirjoitti:

"Täällä ei tarvitse noteerata kaikkia kirjoituksia ja aloituksia. Toisia ei voi sivuuttaa oikeassa elämässä niin, ja se on raskasta."

Juuri tätä tarkoitan, oikeassa elämässä et pääse yhtä helpolla tilanteista ulos välttämättä ja pahimmillaan joudut olemaan tilanteessa pidemmän aikaa, vaikka tilanne olisi kuinka raskas.

"Olen introvertti, pidän kyllä ihmisistä ja ihmisten seurasta, mutta tarvitsen omaa aikaa latautumiseen."

Samat pätee itseenikin, mutta tuo intro/ekstro määritelmä ei ole kuitenkaan ihan yksiselitteinen jos persoonassa/luonteessa on tiettyjä mausteita.......joten en ole jaksanut miettiä mitä itse olen koskien noita määritelmiä, eikä ole itseasiassa mielenkiintoakaan ainakaan tällä hetkellä, koska en keksi mitään syytä, mihin tuota tietoa tarvitsisin.....

"Noi kaikenmaailman nettideitit ja tinderit sopii varmasti joillekin tietyn tyyppisille ihmisille, mutta mun maailmaani ne eivät sovi :) Ahdistavia... ;)"

Ihan omia mietteitä, mutta itsellä on ainakin tällä hetkellä myös muita some palveluja kohti sama tunne, eli instat ja FB:t yms......

"Ihan omia mietteitä, mutta itsellä on ainakin tällä hetkellä myös muita some palveluja kohti sama tunne, eli instat ja FB:t yms......"

Heh.. Sori, tuollaiset unohtui kun en käytä ;D.

Ystäväni ovat onneksi enemmän eksrovertteja, joinain aikoina olisin luultavasti muuten hautautunut kokonaan kotiini mörköilemään :) Aika harva varmastikaan on ihan selkeästi jompi kumpi vertti, vaan jostain siltä väliltä.

• atännä kirjoitti:

"Ihan omia mietteitä, mutta itsellä on ainakin tällä hetkellä myös muita some palveluja kohti sama tunne, eli instat ja FB:t yms......"

Heh.. Sori, tuollaiset unohtui kun en käytä ;D.

Ystäväni ovat onneksi enemmän eksrovertteja, joinain aikoina olisin luultavasti muuten hautautunut kokonaan kotiini mörköilemään :) Aika harva varmastikaan on ihan selkeästi jompi kumpi vertti, vaan jostain siltä väliltä.

"Heh.. Sori, tuollaiset unohtui kun en käytä ;D."

"samis". :)

"joinain aikoina olisin luultavasti muuten hautautunut kokonaan kotiini mörköilemään"

No en ehkä itse ole noin mörköilijä kuitenkaan, kun tuostakin tulisi jossain vaiheessa raskasta, ainakin jos ihan yksin pitäisi "mörköillä".....

Jos olet todella herkkä, niin tuo verttiys on vaikea määritellä, mitä nyt hieman jossain vaiheessa asiaa katsoin, koska on alan "ammatilaisiakin", mitkä ovat ekstroja ja samalla todella herkkiä, jolloin näiden kahden asian yhdistyessä asiat eivät enää mene niin kuin kaikilla muilla....

"Aika harva varmastikaan on ihan selkeästi jompi kumpi vertti, vaan jostain siltä väliltä."

Tämäkin pitää paikkaansa, myös muillakin.

Nyt tankkaan hieman ja sitten luontoon hieman pyöräilemään........*täytyy saada happea*.... :D

Hyvää illan jatkoa ja makoisat yöunet, jos ei enää tänään törmäillä täällä. :)

• Tinderissä_onnistaa

Itse olen jutellut useamman Tinder-tytön kanssa ja useimpien kanssa ei ollut mitään kiinnostavaa juttua. Sitten eräänä päivänä vain tapasin yhden tytön jonka kanssa mätsäsi kaikki. Tavattiin ja kumpikaan ei ollut yhtään pettynyt :) hänen kanssaan ollaan tapailtu jo muutama viikko.

• vihatipunen

"tunnen semmosen sähkösuuden? "

Tuollainen puhelimesta välittyvä sähköisyys on aika vaarallista. Kannattaa varmaan vaihtaa puhelinta.

• surullinentotuus

Ja sitten yksi päivä huomaatkin, että sinut on poistettu yhteystiedoista ja mätsi tuhottu :/ Nainen tapasi jonkun oikean miehen, eikä aikaa sitten enää riittänyt nettitutun kanssa jaaritteluun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1618
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      67
      1591
    3. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      164
      1370
    4. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      66
      1237
    5. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      279
      1195
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      106
      1191
    7. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      60
      1059
    8. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      61
      1056
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      91
      982
    10. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      57
      960
    Aihe