Olen pullukka nainen ja tykkään komeista miehistä

iloisetkilot

Itse siis tykkään katsella normaalia ja ehkä myös hieman lihaksikkaampaa vartaloa, sellaista joista näkee, että on itsestä pidetty huolta. Liian laiha kuitenkaan ei sytytä. En kuitenkaan voisi ehkä kuvitella olevani suhteessa "liian" hyväkroppaisen miehen kanssa.

Näin treffailevana sinkkuna voin sanoa, että vaikka tinderissäkin (ja toki deittipalstalla :D ) tulee vastaan toistaan komeampia miehiä joilla profiili sen verran kiinnostava, että innostaisi tutustua enemmän, en jostain syystä kehtaa painaa sitä sydäntä, koska ajattelen etten kelpaa tälläisenä pullukkana hyväkroppaiselle miehelle. Typerää, tiedän! Eli netin ihmeellisessä maailmassa itsevarmuuteni ropisee näiden uroksien kohdalle osuessa, ehkäpä juuri siksi, etten osaa tuoda kovin hyvin persoonaani esille kirjoittaessa. Toisinaan toki osaan itselleni valmiiksi sopimattoman (deitti) profiilin kohdalla sanoa suoraan, ettei toinen sytytä eikä herätä mielenkiintoa.

Kuitenkin uskallan väittää olevani sinut (lähes) aina itseni kanssa, enkä jaksa omaa painoani stressata, joten mistä ihmeestä tämä johtuu, ettei luota siihen omaan itseensä niin paljoa, että netinkin kautta voisi tutustua toiseen ilman sitä pelkoa perseessä, että joku on pelkän pillun perässä (tuntuu että olen jo liian vanha sellaiseen, ei vaan nappaa FWB tai FB jutut yhtään).

Onko kenelläkään muulla tälläistä dilemmaa itsensä kanssa? Eli lyhykäisyydessään helpommin muotoiltuna niin, että livenä olet itsevarmuuden perikuva kuitenkaan olematta koppava, ja netissä joko täys mulkku tai epävarma itsestäsi ja siitä kelpaatko omana itsenäsi?

Saako pullukka tykätä hyväkroppaisesta ja onko se tabu myös toisinpäin? Iskeekö sosiaalinen paine saada kumppani omasta kokoluokasta vai meneekö ihmiset ihan oikeasti oman mieltymyksen mukaan välittämättä muusta?

32

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • makukysymys

Kyllä mun mielestä pullukka saa tykätä hyväkroppaisesta, mutta kun ei se kroppa pelkästään riitä. Pitää olla paljon muutakin mikä toisessa kiinnostaa, koska itse ainakin haluan pitkän suhteen.

• Kilttiatm

Naisella on pillua joten ei tarvii omaa persoonaa tuoda esille mitenkään kun mies kiinnostuu susta aina jos haluat panoseuraa.

• fwefwef
    • hard.work

Mun mielestä toiselta ei voi vaatia sellaista minkä eteen ei itse ole valmis tekemään töitä joten vastaus on ei.
      Hyväkroppainen mies haluaa hyväkroppaisen naisen.

• m-i-e-s

Toiselta ei voi vaatia, tuon voin allekirjoittaa, mutta pitkänä normaalivartaloisena kumminkin itse suosin lyhyttä ja hiukan pyöreää aka pieni pullukka.

He useimmiten ovat sinuja itsensä kanssa, harrastavat kumminkin perus liikuntaa ja osittain pitävät huolta kunnostaan, unohtamatta että heidän kanssa varmasti voi nauttia pizzasta, eikä haittaa, jos itsekin tuppaa muutaman ylimääräisen kilon saamaan. Yleensä parasta vaimo, seurustelu, makuhuone seuraa, jotenkin myös seksuaalisempi, viriilimpi ja vilkkaampi.

Oikein hyvä kroppainen, niin timmissä kunnossa, että on kolme pakaraa, niin varmasti joidenkin mielestä näyttävä ilmestys, mutta sitten taas hikipinkona jälleen jotain juuria ruokavaliossa, kaikki yhteinen aika on pelkkää työtä, eli treeniä. On siitä mukavaa seuraa juoksulenkille, siihen se jääkin. Mikäli haluat panna, niin kyllä, kahvakuulatreeniä pannaan menemään. Saattaa olla, että oikean paikan lihakset on olemattomat, tai sitten kun lykkisi luuta.

Selvästi ylipainoinen, sairaalloisen lihava, syö liikaa, liikkuu liian vähän, eikä todellakaan kiinnostunut itsestään ja omasta terveydestään, on se ehkä kaikkien eniten vieroksuva kumppaniehdokas. Nostelee sipsejä suuhun yhtä tiuhaan, kun hyvä kroppainen kahvakuulia.

• m-i-e-s

Unohtui vielä, että oikein hyvä vartaloisilla usein puuttuu etutörmäyssuojat. :P

• Nnnnainennn

Njaa, mulla on mies jolla on täydellinen kroppa ja täydelliset kasvot. Täytyy myöntää että itse jossain vaiheess tunsin suurta rumuuden tunnetta että oon läski ja ruma VERRATTUNA häneen. (koskaan ennen en ole sitä tuntenut koska olen pitänyt muita rumempina kuin itseäni)
      Olen nyt kuitenkin jo tarpeeksi vakuuttunut että mies rakastaa minua, hän vihjaisi ettei pidä pissiksistä...exä oli ollut sellainen ja hän jätti exän minun takia. Eli ehkä hänelle merkitsee muut asiat enemmän kuin rasvaprosentti. Minulla on ylipainoa n.7kg.

• m-i-e-s

Täydellistä kroppaa ja kasvoja ei valitettavasti ole olemassa, muuten hyvä yritys, unohtamatta puolueellista näkökulmaa kohde-henkilöön.

• Suhteessasi naisen hypergamia toteutuu.

• 1212

Saa tykätä mistä haluaa.

Mutta ap on harhainen jos kuvittelee että "luonteen" tai "persoonan" tai "kemian" ansiosta voisi saada komean ja/tai menestyneen miehen.

Se mitä nainen voi saada määräytyy lähes kokonaan ulkonäön perusteella. Luonne ratkaisee sitten kun ulkonäkö on kunnossa. Ja niissä makuasioissa ei ole niin paljon eroa kuin naiset kuvittelevat. Sinä ainakin tykkäät raamikkaista miehistä...liity jonoon, niin tykkäävät kaikki muutkin naiset.

Ps. kun kuulet miehen sanovan että hän tykkää kurvikkaammista naisista, katso tämä kuva:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/aa/c5/73/aac573fe6a403c12c91c7cb005adeceb.jpg

• makujaonmonia

Raamikas mies on okei. Massaa saa olla kunhan ei ole mikään bodari isoine lihaksineen.

• 1212
        makujaonmonia kirjoitti:

Raamikas mies on okei. Massaa saa olla kunhan ei ole mikään bodari isoine lihaksineen.

Jos makuja on monia, niin miten monen naisen kuvittelisit pitävän seuraavanlaisesta miehestä:

- lyhyt
        - hintelä
        - kapeat hartiat
        - siro leuka
        - pienet kädet
        - pieni pää

Nyt kaikki maailman naiset kuorossa:

"No makuja on monia, mutta en minä ainakaan..."

• asdfgwe4rgt

Mieshän siinä kärsii jos läskin muijan kanssa on, kaikki katsovat että mitäs vikaa tuossa sällissä on. Tosin monet miehet tykkäävät nussia tuhdimpaa, että on todennäköisempää löytää treenattu mies joka tykkää läskeistä kuin päinvastoin.

• ätmel

Olet siis ihan samanlainen kuin kaikki muutkin palstan naiset.

• inhottavatotuus

Kaikki naiset haluavat lihaksikkaita miehiä, vaikka itse olisivat läskiporsaita

• atktytm

Minäpä treenailen ja kasvattelen lihaksiani ahkerasti salilla ja olen melko hoikassa kunnossa (syön paljon ja yritän välttää laihtumista), ja tykkäisin omasta pullukasta. Löydyn myös tuolta Treffeistä. Satakunnasta, 32-v., profiilikuvassa olen työvaatteissani ja nimimerkissäni on kolme sanaa.

• atktytm

Voin minä sen nimimerkinkin sanoa, se on sydän_vasta_puolillaan.

Tuntuu oudolta kuinka harva on viitsinyt edes vilkaista koko profiilia saati sitten laittaa viestiä (edes vastauksena minun viestiini), kun netin ulkopuolella naiset ovat osoittaneet kiinnostusta aivan hitosti enemmän kuin netissä. Profiilitekstistä se tuskin on kiinni kun olen useamman kerran muokannut sitä, joskus laittanut ihan täysin uusiksi, eikä sillä ole ollut mitään vaikutusta mihinkään. Kuvatkin ovat joskus vaihtuneet eikä silläkään ole ollut mitään vaikutusta mihinkään.

Olisikin mielenkiintoista tietää, että ovatko nettideiteissä pyörivät naiset keskimäärin olennaisesti nirsompia kuin naiset keskimäärin vai mikä on ongelma. Baarista saa helposti ainakin jotain seuraa (eli siis vähintään juttuseuraa jos ei muuta) kun vaan lähestyy naisia ja avaa suunsa, mutta Suomi24 Treffeissä on työn ja tuskan takana että pääsee edes jotain jutustelemaan jonkun kanssa.

• 484859504093

Ootko se sama henkilö joka taannoin haaveili karjalaismiehestä?

• TyyliVapaa

Kyllä. Asetan itse itselleni rajoituksia mm. Tinderissä ja varmaan tosielämässä myös. Pullukkuudessa ei kohdallani ole kyse, mutta etsin myös ulkonäöllisesti (kuten muutenkin) tasavertaisia kumppania.
      Skippaan "liian hyvännäköiset" suoraan, vaikka silmää viehättäisikin. Osittain siksi,että jollain tasolla olen saanut päähäni etteivät he olisi parisuhdemateriaalia minulle (tiedostan itsekin, että tämä on ihan päätöntä) ja osittain siksi, etten halua suhteessa kokea olevani se rumempi osapuoli (tää on sitä itsetunto-osastoa). Välttelen mallitason komistuksia ja timmejä ylävartaloita.
      Tykkäilen siis miehistä, jotka ovat omaan silmään kivannäköisiä, kun sitä itsekin olen enkä tuijottele liikaa pieniä virheitä, joita itseltäkin löytyy. Vartalonkaan ei tarvitse olla vimpan päälle, kun ei omakaan ole. Enemmän kiinnitän huomiota silmiin ja siihen mitä ilmeistä välittyy.

• kuvottaajo

Läskin kaa kuvottaa, ja ei seiso kun pillereillä ja ei läskiä kehtaa panna ku 5min, eli pikapano.

• kuvottaajo

Ja sen jälkee läskinainen menee jääkaapille ottamaan palan täytekakkua.

• Jan_Cee

Saa tykätä. Tiedän myös yhden parin jossa leidi on pullukka ja mies on timmissä kunnossa oleva komistus. Heidät yhdisti se että mies halusi turvallisen parisuhteen maalaismaisemissa mukavan ihmisen kanssa - ja tää nainen sellaisen sitten tarjosi maatalon perijättärenä ja kaikin puolin kunnollisena ihmisenä joten molemmat sai mitä halusi.

Ulkonäöllisesti olivat hyvin epäsuhtainen pari, mutta tunsin molemmat jokseenkin hyvin ja heillä oli muut arvot tärkeämpiä ja he sopi yhteen hyvin. Jotkut tuttavapiirissä kritisoi miestä hyväksikäyttäjäksi, mutta tosiasiassa hän yksinkertaisesti halusi elää sitä elämää mitä oli tarjolla; viihtyy maatalon isäntänä, pellolla ja navetassa paljon paremmin kuin kaupunkikaksiossa ja baarimiljöössä trendipirkkojen ihasteltavana.

• salimies__

Taas joku paskasäkki luule itsestään liikoja

• Lihava_nainen_on_PORSAS

Ei saa Possut haaveilla edes normaaleista kundeista. LIHAVILLA NAISILLA EI OLE EDES IHMISOIKEUKSIA. Hyi..

• Normaali_ihminen_

Olet idootti!

• eiiiiiw
        Normaali_ihminen_ kirjoitti:

Olet idootti!

Ei vaan ap. on idootti ja lisäksi LÄSKI!

• ruma-ätmi

Nainen haluaa komean pitkän treenaaja miehen oli nainen läski tai ei. Ei kelpaa hyväkuntoinen lyhyt alle 170 cm mies.

• expyöreähkö

Tottakai saa tykätä ja himoit ahyvä kroppaisia miehiä,he itse pitävät saamastaan huomiosta oli se sitten pyöreältä tai timmiltämimmiltä. Itse olin noin 15kg ylipainoinen tavattuani nykyisen mieheni joka on edelleenkin kehonrakentaja ja kaikkien mielestä hyvännäköinen. En itse olisi ikinä uskonut että "saa kenet vaan" tyyppi ihastuu lyhyeen ylipainoiseen tyttöön. Tässä sitä ollaan onnellisina ja nykyään molemmat ovat timmissä kunnossa! ;D

• 4954

Miksi et ole kiinnostunut "pullukka" miehistä?

• ymmärrän_

Miksi kenenkään pitäisi olla?

• Miettikääs_ny_vähän
        ymmärrän_ kirjoitti:

Miksi kenenkään pitäisi olla?

Pullukoiden naisten pitäisi olla.

• MissPsykologi

Hei!

Onneksi sentään osaat kyseenalaistaa huono itsetuntosi!! Ajattele nyt mistä onnesta saatat jäädä vain OMIEN rajoitteittesi tähden paitsi?? Eikö olisi helpompaa "valitella" kohtaloaan, jos oikeasti tuliis torjutuksi, kuin kun että ITSE torjuu itsensä ennen muita! Ei mitään järkeä :D

Voin LUVATA sinulle, että kaikki komeat ja hyväkroppaiset miehet EIVÄT välttämättä haluakaan sitä supermallikroppaista tai syupertrimmattua misua. Osa ehkä haluaa, mutta osaa viehättää oman itsensä vastakohta. Nainen jossa on pehmeyttä, naisellisia muotoja, voi hyvinkin säväyttää kovakroppaista miestä, enemmän kuin uskotkaan.

Itse tiedän ainakin yhden pariskunnan, jossa mies on ns täydellinen adonis, ja nainen on kylläkin nätti ja soma, mutta ns normaalivartaloinen, eikä todellakaan yhtään treenattu. Silti kaunis omalla tavallaan, ja hauskinta on, että tuo mies on aivan hulluna naiseensa, ja pitää häntä jumalattarena.

Eli muista että kauneus on katsojan silmissä, ja on paljon miehiä, jotka pitävät ns pehmeälinjaista naista hyvin kauniina ja haluttavana.

Joten paina sydäntä vaan jos joku säväyttää, äläkä ota itseesi jos ei heti kolahda, mutta älä ala itse itseäsi tuomitsemaan syyttä!

Parempi antaa sen miehen itsensä valita pitääkö sinusta vai ei ;) Muistathan kuitenkin että muuten näytät kauniilta ja herttaiselta kuvassa. On paljon kauniita tyttöjä jotka poseeraavat tuimina tai suu mutrussa, joten laita sinä lämmin ja iloinen kuva, niin että se on itsessään ihastuttava.

Tsemppiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4896
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3476
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2915
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      7
      2709
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2270
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      37
      1752
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1681
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1680
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1574
    Aihe