Kortsun käyttämättömyys +35v naisilla

Ihmettelevämies73

Olen nelikymppinen Yh-iskä Helsingistä, joka erosi pitkästä parisuhtesta alkuvuodesta. Olen nyt alkanut käymään ulkona yöelämässä ja pakko sanoa että kivaa on ollut, nautinnollisia hetkiä. Käytimme ex-vaimon kanssa kortsua, koska hänelle ei sopinut pillerit. Parina ekana kertana kysyin naiselta miten kortsua, johon, kumikin totesi todettiin ehkäisyn olevan kunnossa ettei kumeja tarvita. Rehellisesti sanottuna nautin todella paljon enemmän paljaalla rakastelusta ja sisään laukeamiseta, mutta pikkasen mietityttää kun nuoruudessani naiset kyselivät kumin perään. Onko tämä nykyään tapana ettei kumeja käytetä?

53

126

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MyösYh-iskä

Olet ollut markkinoilta pois sen verran, että konteksti on hieman toinen. Nykyään aikuiset naiset eivät pahemmin kysele kumin perään jos he ovat hoitaneet ehkäisyn. Itsestänikin tuntuu oudolle, että sukupuolitaudit eivät sen enempää huoleta, mutta mikäpä siinä.

Lisälsi olen huomannut, että nuorempien 20-30v seksikulttuuri on muuttunut todella huorahtavaksi. Johtuneeko sitten Lady Gaga/Rihanna/tverkkaus tms jutuista, mutta ei se tällaista 90-luvulla ollut...

• Ihmettelevämies73

Pahintahan tässä on ettei hirveesti nappaa käyttäää kortsua kun paljaan pimperon makuun päässyt. Tuntuu se vain niin luonnolliselta miten se liukuu sisään ja saa vapaasti siemenet lentää naisen sisään.

• klamydia

Älä kysele naisilta vaan käytä kortsua. Ikä 35 ei suojaa sukupuolitaudeilta eikä raskauksilta.
      Vaikka nainen sanoo ehkäisyn olevan kunnossa se ei sitä välttämättä ole.
      Jos nainen antaa sulle ilman kortsua, se on antanut muillekin ilman kortsua.

• 7plus3

Ilman kortsua tuntuu niin paljon paremmalta, mutta ei ole sen arvoista jos saat jonkun parantumattoman sukupuolitaudin tai vielä pahempaa nainen tulee tahallaan raskaaksi.

• Eiyhiskä

"Käytimme ex-vaimon kanssa kortsua, koska hänelle ei sopinut pillerit"
      Ei kierukka tullut kummankaan mieleen?

• Provolta tuoksahtaa, ja mitäpä tuohon ylipäänsä kommentoimaan, jos kaksi täysivaltaista aikuista vapaaehtoista harrastaa suojaamatonta seksiä; itsehän seurauksensa kantavat.

• Hyvää.isänpäivää

35-vuotiaalla naisella tikittää kello ja "vahinkoja" sattuu. Tuttavapiirissä hiljattain parikin tapausta, jossa nainen on väittänyt ehkäisyn olevan kunnossa, mutta sitten onkin e-pilleri "pettänyt", vaikka niitä ei siis oikeasti edes olla syöty. Hahaha!

• panomies27

Minä en suomi lorttoa ilman kumia uskalla panna.

• Pilkunnusaaja

Suomi lortto on yhdyssana.

• mökkimutsi

Kannattaa tietysti itse miettiä sitä, että onko valmis kantamaan vastuun sukupuolitautien seurauksista. Nykyäänhän ovat yleistyneet myös todella ikävät sukupuolitaudit kuten kuppa, koska ihmiset reissaavat niin paljon ympäri maailmaan ja tämän vuoksi kondomittomuus tarttuu esim. puolisoon ja eron/pettämisen jälkeen sitten eteenpäin. Kyllä esimerkiksi herpeksen saa todella helposti ja suuseksin kautta se on äkkiä suussakin. Kannattaa varoa, ettei se ainakaan silmiin tartu.

Kannattaa tietenkin pitää myös mielessä se, että jos vielä jossain vaiheessa haluat itse lapsia, niin sukupuolitaudit voivat tehdä steriiliksi tai saatat tietämättäsi tartuttaa sen tulevaan vaimoosi. Suhteen alkuvaiheessa ilmituleva sukupuolitauti ei välttämättä lähennä välejä...

Minä en luottaisi naisten rehellisyyteen. On monia naisia, jotka haluavat raskautta. Jos olet kohtuullisesti toimeentuleva, niin saatat huomata yllättäen, että saatkin elätettävän seuraavaksi 18-vuodeksi. Jos se ei haittaa, niin sittenhän se ei ole ongelma. Jos olet kovin hedelmällinen, niin yhtäkkiä voi ollakin tilanne, että saat kuulla olevasi parin kolmen tai neljänkin vauvan biologinen isä. Kestääkö kukkarosi sitä?

• Ihmettelevämies73

Olen varmaankin aika hedelmällinen koska ex-vaimoni tuli paksuksi aina kun jätettiin kortsu pois ja oli tarkoitus hankkia perheen lisäystä.

• Olen samaa ihmetellyt. Itse tosiaan käytän kumia aina, mutta ihmetellyt miksi naiset antaisivat panna ilman.

• 1Nainennnn

Mieti nyt...jos laitat jonku muovitetun kullin pimperoon niin se vastaa samaa ku dildo. Usein vielä kondominköyttäjämiehet on niin saatanan huonoja panemaan että dildoa tulee ikävä. (=yleensä vakavamielisiä)
        Seksi on maailman luonnollisin ja ihanin asia jos ei sitä halua, olkoon ilman.

Olen antanut pakit huippuseksikkäälle nuorelle basistille koska se vaati kondomia. Mielummin ilman yhdyntää kuin kondomin kanssa panemista.

• Ikis__M

35 nainen kantaa jo kaikkia mahdollisia kuviteltavissa olevia tauteja niin sen ei tarvitse niiltä enää suojautua ja koska miehet on sikoja nekin ansaitsee saada ne taudit.

• Nainenkertooo

Siis se että mies haluaa käyttää kortsua kertoo sen että mies on PELKURI eikä rohkea ja kuka nainen haluisi jonkun vitun pelkurin seksikumppanikseen? Tuskin se uskaltaa mitään muutakaan sängyssä tehdä ku panna kortsun kans.

• TosiMieshki

Mies joka ei uskalla aikuisen naisen pillua paljaalla kyrvällä työstää on aivan luuseri sakkia. Naiset salaa toivoo saavansa kovaa munaa paljaalla vittuunsa ja lopussa lastin sisäänsä.

• Kortsua käyttävä mies on järkevä ja huolehtivainen ja sellaisen minä nainen haluan seksikumppanikseni. Kortsuttomuus on tyhmänrohkeutta suhteen alussa ja varsinkin lyhyissä jutuissa.

• Vyubojp
        WGTOW kirjoitti:

Kortsua käyttävä mies on järkevä ja huolehtivainen ja sellaisen minä nainen haluan seksikumppanikseni. Kortsuttomuus on tyhmänrohkeutta suhteen alussa ja varsinkin lyhyissä jutuissa.

Voin kertoa että suhteen alussa, pariin ekaan vuoteen ei petä mut sit se pettämimen alkaa ja vasta parin vuoden päästä se kondomi ois aiheellinen.

• Vyubojp kirjoitti:

Voin kertoa että suhteen alussa, pariin ekaan vuoteen ei petä mut sit se pettämimen alkaa ja vasta parin vuoden päästä se kondomi ois aiheellinen.

Jeps, älä yleistä ja yksinkertaista, vaikka noin toimisit ja vaikka se jostain syytä olisi vallitseva ns. "normi", niin kaikki eivät kuitenkaan ole samanlaisia....

• Gihkjlj
        MGTOW kirjoitti:

Jeps, älä yleistä ja yksinkertaista, vaikka noin toimisit ja vaikka se jostain syytä olisi vallitseva ns. "normi", niin kaikki eivät kuitenkaan ole samanlaisia....

Siis mulle se kondomin käytön vaatiminen tarkottaa samaa kuin "sano mitä sanot, minä en luota sinuun vaikka kertoisit olleesi impi koko elämäsi".

• Gihkjlj kirjoitti:

Siis mulle se kondomin käytön vaatiminen tarkottaa samaa kuin "sano mitä sanot, minä en luota sinuun vaikka kertoisit olleesi impi koko elämäsi".

Siis minähän en puhunut mistään kondoomeista, vaan pettämisestä ja pettäjä luonteista.

"Voin kertoa että suhteen alussa, pariin ekaan vuoteen ei petä mut sit se pettämimen alkaa"

Tuohon kommenttiin vastasin.....en mihinkään kumi keskusteluun.

• Gihkjlj
        MGTOW kirjoitti:

Siis minähän en puhunut mistään kondoomeista, vaan pettämisestä ja pettäjä luonteista.

"Voin kertoa että suhteen alussa, pariin ekaan vuoteen ei petä mut sit se pettämimen alkaa"

Tuohon kommenttiin vastasin.....en mihinkään kumi keskusteluun.

Joo mutta minä oon nainen ja puhun mistä huvittaa!

• Gihkjlj kirjoitti:

Joo mutta minä oon nainen ja puhun mistä huvittaa!

Sukupuolella ei ole väliä, eli sana on varmasti vapaa kaikille.... :)

""sano mitä sanot, minä en luota sinuun vaikka kertoisit olleesi impi koko elämäsi"."

Tuo pitää kyllä ihan paikkaansa, eli ei kannata olla liian sinisilmäinen, vaan käyttää omaa päätänsä, kumin vaatiminen ja käyttäminen ei ole epäluottamuslause, vaan vain viisautta.

• Anonyymi
        TosiMieshki kirjoitti:

Mies joka ei uskalla aikuisen naisen pillua paljaalla kyrvällä työstää on aivan luuseri sakkia. Naiset salaa toivoo saavansa kovaa munaa paljaalla vittuunsa ja lopussa lastin sisäänsä.

Puhut asiaa

• eitautia

Ei ole hääviä saada kipeää herpessää kikuliinsa..tai klamydiaa ynnä muuta kivaa..ja saattaa joku päivä tulla joku pyytämään isyystestiinkin.Oma järki ja kondomit mukaan-niin toimii vastuullinen mies.Naisiin ei kannata luottaa eikä olla sinisilmäinen.

• Edwardo_ja_kumitoteemi

Ite käytän kortsua vähän tilanteen ja naisvastustajan riskikertoimen mukaan. Melkein kaikki naiset haluaisivat panna paljaalla pl. muutamat korkeasti koulutetut tuttavuudet.

Tuntumaeroahan ei kai kukaan voi kiistää, mutta ei kylmähiki otsalla ole myöskään kiva lempiä, joten kompromissejä joutuu tekemään. Jokamiehen kyllikit otetaan tuplana!

• Faktaapukkaa

Mut se on niin kaksinaismoralistista :D et samat ihmiset jotka vaatii kondomia, suutelee ja nuolee pillua ja antaa naisen ottaa suihin. Eli mitä järkee käyttää kondomia ku hankkii kuitenkin hivin, kondylooman, herpeksen ym? Typerykset.

• käyttäkää_kumia

Naisena voin kertoa että kuulemieni miesten mielipiteiden perusteella, heistä suurin osa ei halua käyttää kumia. Karkkia ei syödä paperi päällä..Heille riittää että nainen kertoo hoitavansa ehkäisyn itse. Uskottelevat säästyvänsä taudeilta ja isyystesteiltä. On tietty naisia jotka huijaavat miehen biologiseksi isäksi. Myöskin vahinkoja sattuu ja on miehiä jotka ottavat vastuun. Silti miksi hakea mahdollisia ongelmia?
      Naisella esim klamydia voi olla pitkäänkin oireeton kuten kondyloomakin.
      En vehtailisi yhdenkään kumittoman miehen ja se kumin käytöstä kieltäytyvän kanssa. Vastuutonta touhua.

• naisnicc

Olen ehkä poikkeus, mutta en tunne eroa siinä, että onko miehellä kondomi vai ei. Aina se tuntuu hyvältä. Uskoisin, että monella (naisella) kyse on fiiliksestä, että nainen haluaa, että mies laukeaa sisään, jonka jälkeen saa valuttaa miehen eritteitä. Kondomissahan ne roiskeet jää sinne sisälle.

Nainen on sisältä yhtä liukas oli siinä sitten kumihuppua välissä tai ei.

• Nnnaiiiimrm

Jää ne sperman terveysvaikutukset samatta jos ei laukea naisen sisään. Menetystä voi korvata esim halailemalla paljon ennen ja varsinkin jälkeen seksin.

• Jbibinono

Kyse on luottamuksesta. Jos mies vaatii kortsua se tarkoittaa suomeksi "epäilen että olet tautinen". En menisi sänkyyn miehen kans joka ei luota muhun.

• älkää-luottako-liikaa
        Jbibinono kirjoitti:

Kyse on luottamuksesta. Jos mies vaatii kortsua se tarkoittaa suomeksi "epäilen että olet tautinen". En menisi sänkyyn miehen kans joka ei luota muhun.

Ei nainen välttämättä itsekään tiedä olevansa tautinen. Jos harrastaa paljaalla paneskelua niin on voinut saada mitä tahansa edelliseltä mieheltä. Ei välttämättä alkanut oireilla vielä, siinä voi kestää ja kaikki taudit eivät välttämättä oireile ollenkaan mutta niitä voi silti tartuttaa eteenpäin.

• 4plus11

Olen tapaillut tässä yhtä tyttöä jo jonkin aikaa joka ei halua käyttää pillereitä (ihan hyvästä syystä), mutta kieltämättä kaipaan paljaalta panemista. Juuri siinä vaiheessa kun kumpikin käy todella kuumana ja haluaisi mennä sisään niin pitää alkaa kaivamaan kondomia. Kyllä siinä kummallakin vähän tunnelma latistuu. Ja eihän ei tunnu yhtään samalta myöskään kuin paljaalteen.

• Nnnnaiiiinen

Käske sitä laitattaa kuparikierukka? Siinä ei oo hormonia. Mun ainoo ehkäsy seuraavat kuukaudet on viel jälkiehkäisypillerit. Mut ei kyl haittas vaik ne pettäs .

• järkyttävää_sontaa
        Nnnnaiiiinen kirjoitti:

Käske sitä laitattaa kuparikierukka? Siinä ei oo hormonia. Mun ainoo ehkäsy seuraavat kuukaudet on viel jälkiehkäisypillerit. Mut ei kyl haittas vaik ne pettäs .

Käske sitä laittaa kuparikierukka? Hyvä neuvo "naiselta" joka hoitelee ehkäisynsä jälkikäteen :). Häpeä neuvojasi.
        Pakottaa ei voi ottamaan kierukkaa jos nainen ei halua. Silläkin härvelillä on riskinsä mm vakavat kohtutulehdukset ja eteenpäin levinnyt vatsakalvon tulehdus jotka pahimmillaan vaativat sairaalahoitoa plus muut tulehdukset. Kierukka voi myös siirtyä paikoiltaan. Todella kivuliasta ja vaarallista.

• Nokpkpk
        järkyttävää_sontaa kirjoitti:

Käske sitä laittaa kuparikierukka? Hyvä neuvo "naiselta" joka hoitelee ehkäisynsä jälkikäteen :). Häpeä neuvojasi.
        Pakottaa ei voi ottamaan kierukkaa jos nainen ei halua. Silläkin härvelillä on riskinsä mm vakavat kohtutulehdukset ja eteenpäin levinnyt vatsakalvon tulehdus jotka pahimmillaan vaativat sairaalahoitoa plus muut tulehdukset. Kierukka voi myös siirtyä paikoiltaan. Todella kivuliasta ja vaarallista.

Joo-o. Elämä on tosi vaarallista. Penisonnettomuuksiakin sattuu. Empä nyt tähään hätään muita hormonittomia ehkäisymuotoja keksi ku kumit ja kuparikierukka. Keksitkö sinä?

• Jhgklöölh
        järkyttävää_sontaa kirjoitti:

Monet suhteet kaatuu just siihen et nainen kieltäytyy käyttämästä pillereitä ja ennenpitkää mies alkaa kaipaamaan luonnollista seksiä.

• Jhgklöölh kirjoitti:

Monet suhteet kaatuu just siihen et nainen kieltäytyy käyttämästä pillereitä ja ennenpitkää mies alkaa kaipaamaan luonnollista seksiä.

Ja siihen, että nainen käyttää pillereitä ja ne vievät halut, jolloin mies alkaa kaivata seksiä muiden kanssa.

Yksikään mies ei suostuisi käyttämään hormonaalista ehkäisyä, jos sellainen olisi tarjolla ja sivuvaikutukset samoja kuin naisten ehkäisyhormoneissa: haluttomuutta, mielialan heittelyä, hiustenlähtöä, hirsutismia, painonnousua, rintojen arkuutta, tiputteluvuotoa, rintasyöpäriskin lisääntymistä, kohdun ulkopuolinen raskaus...

Mies joka kaipaa luonnollista seksiä voi käydä vasektomiassa. Sen jälkeen ei tarvitse vakituisessa suhteessa murehtia ehkäisystä eikä sen pettämisestä.

• Nainenhhhhh
        helka kirjoitti:

Ja siihen, että nainen käyttää pillereitä ja ne vievät halut, jolloin mies alkaa kaivata seksiä muiden kanssa.

Yksikään mies ei suostuisi käyttämään hormonaalista ehkäisyä, jos sellainen olisi tarjolla ja sivuvaikutukset samoja kuin naisten ehkäisyhormoneissa: haluttomuutta, mielialan heittelyä, hiustenlähtöä, hirsutismia, painonnousua, rintojen arkuutta, tiputteluvuotoa, rintasyöpäriskin lisääntymistä, kohdun ulkopuolinen raskaus...

Mies joka kaipaa luonnollista seksiä voi käydä vasektomiassa. Sen jälkeen ei tarvitse vakituisessa suhteessa murehtia ehkäisystä eikä sen pettämisestä.

Tasan tarkkaan ja taatusti miehet söis hormonia jos vaihtoehtona ois että heille syntyy lapsi tai seksittömyys.

Ja nuo mainitsemasi haittavaikutukset..ne koskee pientä pientä osaa e-pillereiden käyttäjistä itse söin 15 vuotta diane novaa ja nussin kuin pupujussi ja muutenkin voin paremmin kun ei ollut aknea eikä todellakaan mitään haittavaikutuksia.

• Nainenhhhhh kirjoitti:

Tasan tarkkaan ja taatusti miehet söis hormonia jos vaihtoehtona ois että heille syntyy lapsi tai seksittömyys.

Ja nuo mainitsemasi haittavaikutukset..ne koskee pientä pientä osaa e-pillereiden käyttäjistä itse söin 15 vuotta diane novaa ja nussin kuin pupujussi ja muutenkin voin paremmin kun ei ollut aknea eikä todellakaan mitään haittavaikutuksia.

Noin kymmenen prosenttia kärsii sivuvaikutuksista, joista yleisimmät ovat haluttomuus ja mielialan vaihtelut. En usko, että miehet söisivät ehkäisypillereitä, jotka aiheuttavat haluttomuutta, koska eipä siinä ehkäisylle paljon tarvetta ole kun koskaan ei tee mieli.

• Jonlmmnkbknl
        helka kirjoitti:

Ja yhdistelmäehkäisypillereillä EI tule tiputteluvuotoa vaan niillä saa kuukautiset halutessan pois vaikka loppuelämäksi eikä siitä tutkimusten valossa ole mitään terveydellistä haittaa vaikka nainen ei vuotaisikaan moneen vuoteen!

Varmaan olet käyttänyt minipillereitä/kierukkaa/kapselia = keltarauhashormonia koska niissä haittavaikutukset yleisempiä.

• Jonlmmnkbknl kirjoitti:

Ja yhdistelmäehkäisypillereillä EI tule tiputteluvuotoa vaan niillä saa kuukautiset halutessan pois vaikka loppuelämäksi eikä siitä tutkimusten valossa ole mitään terveydellistä haittaa vaikka nainen ei vuotaisikaan moneen vuoteen!

Varmaan olet käyttänyt minipillereitä/kierukkaa/kapselia = keltarauhashormonia koska niissä haittavaikutukset yleisempiä.

Olen ehtinyt käyttää elämäni aikana molempia enkä sen kokemuksen perusteella enää sotke elimistöäni millään hormoneilla.

• Oiskonäinoisko
        helka kirjoitti:

Noin kymmenen prosenttia kärsii sivuvaikutuksista, joista yleisimmät ovat haluttomuus ja mielialan vaihtelut. En usko, että miehet söisivät ehkäisypillereitä, jotka aiheuttavat haluttomuutta, koska eipä siinä ehkäisylle paljon tarvetta ole kun koskaan ei tee mieli.

Ehkä se 90% miehistä söisi niitä ja panisivat kuin pupujussit.

• Oiskonäinoisko kirjoitti:

Ehkä se 90% miehistä söisi niitä ja panisivat kuin pupujussit.

Eli se nainen, joka olisi parisuhteessa sen haluttoman miehen kanssa, alkaisi kaivata seksiä heidän kanssaan. Silloin kun se haluttomuus osuu omalle kohdalle niin ei paljon lohduta, että muita edelleen panettaa.

• Nnnnnnnaine

Emmä ees tajua miten vois harrastaa yhdenillan suhteita koska jokainen mies jonka oon ite tavannu on hakunnu suhteen.

• tintantonken

Otat kyllä todella ison riskin!! Omassa lähipiirissä on hirveä määrä 30-40 vuotiaita naisia, jotka ovat todella epätoivoisia, kun miestä ei ole löytynyt ja lasta hankittuna. Joillain on jo se vaihe päällä että aina kun miehen saa kammettua sänkyyn niin homma hoidetan paljalla - toiveena raskaus ja miehen sitouttaminen sillä. Parhaassa tapauksessa mies tulee kaupanpäälle talonmieheksi ja talouden toiseksi maksajaksi, huonommassa tapauksessakin ainakin maksajaksi.

Et kai todella ole noin hyväuskoinen että uskot tuon"ehkäisy hoidettu" löpinän? Alapas säätää sitä elatusmaksukassaa nautintojesi sivussa.

• miekkonennnnnnn

Kannattaa etsiä sellainen kumppani, jonka kans uskaltaa naida paljaalla.
      Minua ei enää edes kiinnosta koko pano, jos sitä kumia pitää käyttää, mutta annasolla kun löytyy kaveri, jota voi naida paljaalla, niin seisoo aamusta iltaan jo pelkästä ajatuksesta etukäteen.

• pekkis841

yksi nainen sanoi jokunen vuosi taaksepäin silleen kun aloin kaivamaan kumia esille että pane vaan paljaalla koska kumin kanssa tuntuu siltä kuin söisi eväsleivät papereineen päivineen

• Minulle on jotkut yh-naiset sanoneet ettei kumia tarvita, koska ehkäisy on kunnossa. Joo... arvatkaa vaan uskoinko.

Pari kurppaa on myös sanoneet ettei kumia tarvita.

Ihmeen välinpitämätöntä tautienkin osalta.

• Busted1

Ethän sinä sitten ole super-atm jos olet saanut.

• Busted1 kirjoitti:

Ethän sinä sitten ole super-atm jos olet saanut.

Se on totta. Olen ehkä ainoastaan atm. Pari kertaa olen saanut seksiä itseäni huomattavasti vanhemmilta, parhaat päivät vuosia sitten eläneiltä naisilta. Yh-naisilta olen saanut joskus, mutta hekin ovat eläneet toivossa että pääsisivät parisuhdehuoriksi elämään ainakin osittain rahoillani.

Naisten hypergamia toteutuu minun osallani niin vahvasti, että tasoni on atm. Jos tasoluokitus super-atm tarkoittaa sitä ettei ole koskaan saanut seksiä maksamatta, niin sitten nimimerkkini on jossain määrin väärä.

• Anonyymi

Ei mitään kumeja alfat käytä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      627
      3238
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      98
      2652
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1671
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1582
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1500
    6. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      47
      1490
    7. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      69
      1434
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      332
      1377
    9. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      27
      1318
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1233
    Aihe