Kaikki ei kumppania löydä - koskaan.

Itsesääli_ei_vetoa

Ennenkin on ollut miehiä ja naisia jotka ovat eläneet vanhanapiikana ja -poikana tai sitten leskenä tai eron jälkeen aivan yksin. Moni siitä nauttiikin. Niinpä pitää vaan hyväksyä se, että kaikki ei edelleenkään parisuhdetta saa.

Jos aikoo edes yrittää onneaan ja etsiä rakkautta tai vain seuraa sen suuren rakkauden puuttuessa (jota sitäkään ei kaikki kohtaa), kannattaa miesten lopettaa täälläkin havaittu itsesääli ja varsinkin naisten mollaaminen ja halventaminen. Samaan hengenvetoon sitten sanotaan, että on se kumma kuin ei näin laadukas mies saa naista. Ja se on naisen syy vai? Syy on se että se nainen on valinnut miehen, joka tuo hänelle jotain positiivista. Olisitko itse kaltaisesi ulisijan ja valittajan kanssa? Tai viihtyisitkö ihmisen kanssa, joka halveksii sinua sukupuolesi tähden ja on ilkeä ja pahantahtoinen? En minä ainakaan ihmettele, jos asenne naiseen on jo noin vinksallaan, ettei sillä naista saa.

Meillä naisilla on hieman paremmin, mutta vain nuorilla naisilla. Me keski-ikäiset aletaan jo olla kans siinä, että "parasta ennen" -päiväyksen jälkeen on vaikea löytää miestä. Miehet haluaa itseään nuorempaa ja laihempaa. Mutta se mies, jolle itse olisin sopivan ikäinen, on taas niin vanha että seksi ei välttämättä enää suju eikä kiinnosta. Ei sitä omaishoitajaksikaan haluaisi vielä tällä iällä ruveta kun sokeri sulaa vielä suussa. Niin että ongelmansa meillä kaikilla. Olen itse hyväksynyt sen, että löysin sen oikean jo kauan sitten, mutta hän kuoli. Jos joskus saan kivaa seuraa, se riittää. Mutta mollaamalla ja haukkumalla miestä tuskin kukaan mies minustakaan kiinnostuisi? Ärsyyntyisi vaan. Positiivisella asenteella eteenpäin. Ei kannata pelata itseään pois mahdollisuuksista. On paljon parempi olla yksin kuin kumppanin kanssa, joka tuo pahan olon tai ongelmia.

37

620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinonhyvä

      Näin minäkin ajattelen. Tällä hetkellä en etsi ketään, mutta jos käy niin että kiinnostava ihminen sattuu kohdalle niin mikä ettei.

    • 13x20

      Ikisinkut ja vaihtoehtoisten maailmankuvien kannattajat, siinä kaksi internetin luomaa ryhmää. Ennen oli peräkammarin aikamiespojat ja kylähullut. Nykyisin kun nämä häviävän pienet, suunnilleen syrjäytyneet ryhmät ovat saaneet luotua keskinäisen yhteyden, ovat he alkaneet kuvittelemaan olevansa joku merkittävä ja suurempikin massa.

    • Kilttis

      Minulle kelpaisi samakokoinen, samanikäinen, samanpituinen, samanpainoinen ja samanhajuinen nainen. Ei ihminen pysty olemaan iloinen ja positiivinen kun on lähes koko ikänsä ollut sinkkuna. Sellainen ihminen teeskentelee toisille hymyilemällä ja esittämällä toiselle että kaikki olisi elämässä hyvin. Olkaa 13 vuotta sinkkuna ja hymyilkää sitten jos kerran pystytte.

      • 19plus14

        Oletko lihava?


      • elämäkantaa

        Jos mulla on valittavana joko positiivisella asenteella varustettu ja ruikuttaja niin onko vaikea arvata kumpi on kivempaa seuraa? Sinkkuutesi ei ole naisten vika.


    • Kilttis

      Eihän naisilta saa vastauksia oli lihava tai ei. Ei edes lihavilta naisilta saa vastauksia. Olen tietenkin lihava, ylipainoa on 10 kg verran.

      • 19plus14

        No mitä jos laihduttaisit ja hankkisit tilalle vaikka lihakset? Tiedät ihan hyvin, että hyvin suuri osa miehistä saa naisen elämäänsä. Pitäisi vaan selvittää se sinun ongelmasi eli se, mistä sinulla kiikastaa. Lihavuus nyt on helpohko korjattava, etenkin miehellä kun lihaksikkuus näyttää hyvältä lähes kaikkien naisten silmissä, joten aloittaisin siitä.


      • 19plus14 kirjoitti:

        No mitä jos laihduttaisit ja hankkisit tilalle vaikka lihakset? Tiedät ihan hyvin, että hyvin suuri osa miehistä saa naisen elämäänsä. Pitäisi vaan selvittää se sinun ongelmasi eli se, mistä sinulla kiikastaa. Lihavuus nyt on helpohko korjattava, etenkin miehellä kun lihaksikkuus näyttää hyvältä lähes kaikkien naisten silmissä, joten aloittaisin siitä.

        Lihasten puute taitaa olla pienin Kilttiksen ongelmista.

        Jos ensin hankkisi kavereita, sosiaalisia taitoja, yhteisöllisiä harrastuksia, tavoitteita elämään, niin siinä olisi hyvä alku. Jos netin kautta ei ole vuosikausiin onnistanut niin ei tule onnistamaan jatkossakaan, kyllä hänen(kin) kannattaisi kehittää ihan elävän elämän kohtaamistaitojaan.


      • Kilttis
        19plus14 kirjoitti:

        No mitä jos laihduttaisit ja hankkisit tilalle vaikka lihakset? Tiedät ihan hyvin, että hyvin suuri osa miehistä saa naisen elämäänsä. Pitäisi vaan selvittää se sinun ongelmasi eli se, mistä sinulla kiikastaa. Lihavuus nyt on helpohko korjattava, etenkin miehellä kun lihaksikkuus näyttää hyvältä lähes kaikkien naisten silmissä, joten aloittaisin siitä.

        Mistä päättelit että mulla ei ole lihaksia? Ylipainoa voi olla kun on salilla treenannut monta vuotta ja lihaksia tullu. Salilla on tyyppejä jotka on 170 cm 110 kg ja nostavat penkistä 250 kg. Nekin on sitten lihavia.


      • Kilttis
        helka kirjoitti:

        Lihasten puute taitaa olla pienin Kilttiksen ongelmista.

        Jos ensin hankkisi kavereita, sosiaalisia taitoja, yhteisöllisiä harrastuksia, tavoitteita elämään, niin siinä olisi hyvä alku. Jos netin kautta ei ole vuosikausiin onnistanut niin ei tule onnistamaan jatkossakaan, kyllä hänen(kin) kannattaisi kehittää ihan elävän elämän kohtaamistaitojaan.

        Pelasin kuule joukkuelajeja yli 24 vuotta joten olen ollut riittävän sosiaalinen. Sosiaalisuus ei tarkoita että naiset tykkää.


      • 19plus14
        Kilttis kirjoitti:

        Mistä päättelit että mulla ei ole lihaksia? Ylipainoa voi olla kun on salilla treenannut monta vuotta ja lihaksia tullu. Salilla on tyyppejä jotka on 170 cm 110 kg ja nostavat penkistä 250 kg. Nekin on sitten lihavia.

        No sitten vaan läskit pois. Jos sulla on jo lihaksia niin se on helppo homma. Kymmenen kiloa ja olet normaalin rajoissa ja siitä vielä sellainen viisipois niin lihaksikkaana olet jo oikein sopivissa mitoissa.

        Sen jälkeen sun ei tarvitse täällä vinkua miten haluaisit yhtä lihavan naisen kuin itse olet.

        Vai oliko tässä joku toinen ongelma jota et tuo esiin kun vaan noita painoja, mittoja, kokoja ja ikiä luettelet. Ikä ei ole miehelle ongelma ja vaan vähenee kun lisääntyy eikä koko ole kuin pieni hidaste.


      • dsewfrtgyhujik
        19plus14 kirjoitti:

        No mitä jos laihduttaisit ja hankkisit tilalle vaikka lihakset? Tiedät ihan hyvin, että hyvin suuri osa miehistä saa naisen elämäänsä. Pitäisi vaan selvittää se sinun ongelmasi eli se, mistä sinulla kiikastaa. Lihavuus nyt on helpohko korjattava, etenkin miehellä kun lihaksikkuus näyttää hyvältä lähes kaikkien naisten silmissä, joten aloittaisin siitä.

        "lihaksikkuus näyttää hyvältä lähes kaikkien naisten silmissä,"

        Mistä mahtaa tällainen harhakuvitelma olla peräisin? lol...


      • näinsevainon
        helka kirjoitti:

        Lihasten puute taitaa olla pienin Kilttiksen ongelmista.

        Jos ensin hankkisi kavereita, sosiaalisia taitoja, yhteisöllisiä harrastuksia, tavoitteita elämään, niin siinä olisi hyvä alku. Jos netin kautta ei ole vuosikausiin onnistanut niin ei tule onnistamaan jatkossakaan, kyllä hänen(kin) kannattaisi kehittää ihan elävän elämän kohtaamistaitojaan.

        Tuo oli hyvä pointti helkalta. Siksi moni on yksin mies tai nainen. Jatkuva toisen mollaaminen,ei sellainen kiinnosta. Miten voi helka vetää nuin hyvän kommentin,olet alan ammattilainen?


      • kjdfahak
        dsewfrtgyhujik kirjoitti:

        "lihaksikkuus näyttää hyvältä lähes kaikkien naisten silmissä,"

        Mistä mahtaa tällainen harhakuvitelma olla peräisin? lol...

        No ei tässä nyt mistää jääkaappipakastinportsareista ole kysymys vaan miehistä, joilla on lihaksia eikä juurikaan läskiä. Ajattele jotain Beckhamia tai jopa Ronaldoa. Ehkä sinä olet se harvinainen yksisarvinen, joka "ihan oikeesti" pitää sitä daddybodya seksikkäimpänä mutta jos haluaisi saada jonkun muunkin naisen kuin juuri sinut, on tiettyjä asioita, jotka toimivat toisia paremmin ihan merkittävissä määrin.

        Toki sama pätee naiseenkin. Hoikka, nuori tai nuorekas, oikeista paikoista pyöreä jne nyt vaan toimii useampiin miehiin kuin tasapaksu ja väsyneen näköinen. Voi siellä toki olla jossain juuri se täydellinen mies joka haluaa jotain ihan muuta kuin suurin osa kuin muut mutta, noh, osaat varmaan todennäköisyyslaskentaa? ;)


    • Kilttis

      En ymmärrä miksi pitäisi edes laihduttaa, olen tälläinen kuin olen nyt. Olen ollut lihava, laiha tai normaali, ei naiset kiinnostu koska ei ole ennenkään kiinnostunut. Salilla käyn ihan ajankuluksi koska jäin työttömäksi ja lopetin salibändyn niin aloin käymään salilla että olis edes joku harrastus.

      • kjdfahak

        Oletko tyytyväinen siihen mitä olet nyt? Olisko tuo työttömyys sittenkin suurempi syy naisettomuuteesi kuin läskit? Miksi lopetit salibandyn vai oliko se joku työpaikkavuoro? Kannattaa ottaa lenkkeilyä, pyöräilyä tai muuta vastaavaa siihen punttiksen sivuun. Tai vaikka uinti jos siellä on uimahalli. Mitä ihmettä teet lihaksilla joita ei näy jos et tee mitään raskasta työtä?

        Avaa nyt vähän tätä peliäsi, ei kai kukaan muuten voi mitään neuvoa antaa.


    • aalm

      eipä ole vastausta tuohon.

    • 4plus9

      Onko Kilttis sama kirjoittaja kuin aiemmin nähty kiltti.mies, liian.kiltti, i.like.you ja mitä näitä nyt olikaan?

      • Juuri se.


      • 4plus9
        helka kirjoitti:

        Juuri se.

        No sitten sille on tosiaan ihan turha neuvojaan jakaa.

        Muistan nähneeni treffiprofiilinkin joskus aikoinaan ja kuvassa oli alakuloisen näköinen pikkukaupungin mies jolle pieni painonpudotus tekisi kieltämättä hyvää mutta todellinen ongelma taisi olla "naiset ei halua kilttejä, jännämiehet diipa daapa".


    • turhia-neuvoja

      Miksi olla joku muu kuin on. Olette kyllä viisaita. Miksi tehdä muuta kuin tekee. Mikä tekee teistä parempia kuin toiset? Nostakaa itse 150 kg penkiltä ja tehkää 40 punnerrusta, mitä tekee lihaksilla. Ei naisillakaan ole lihaksia. Moniko teistä naisista nostaa 100 kg penkiltä tai tekee 40 punnerrusta? Miksi pitää näyttää stallonelta joka syö stereoideja että lihakset näkyisi? Olette näköjään olleet vuosia täällä antamassa neuvoja mutta ette ole omassa elämässänne saaneet mitään aikaiseksi.

      • kjdfahak

        Väistelet nyt vaan asiaa, leikit tyhmää ja kierit omassa kieltotilassasi.

        "Miksi olla joku muu kuin on?" Jotta saisi jotain muuta kuin mitä nykyisellään saa.

        Kenellekään ei tee pahaa olla normaalipainoinen ja kunnossa mutta vertailusi on naurettavia. Ei miehet kaipaa muskelinaisia keskimääräisesti joten miksi nainen sellaiseen muotoon pumppaisi? Paremmin se toki naisillakin toimii kuin lihavuus mutta se nyt on itsestään selvää. Lihavuus on molemmilla sukupuolilla se vähiten viehättävä ulkomuoto nykyisen kauneusihanteen mukaan.

        Ja nää neuvot tulee edelleenkin samalta ylläolevalta mieheltä joka näyttää ilman paitaa enemmän Beckhamilta kuin Stallonelta.


    • turhia-neuvoja

      Onko naiset lihaksikkaita 40 vuotiaana? Ei ole vaan maha roikkuu yhtä kuin miehilla. Haluaako ne samantasoisia miehiä.Eivät halua vaan pitäisi olla joku stereoideja syövä bodari.

      • kjdfahak

        "joku stereoideja syövä bodari"

        Korvalappustereoideja? Vittu sun ongelmat on ihan muualla kuin ruuminrakenteessa. Tai voi niitä sielläkin toki olla.


    • sanonvaan

      Jos ei ole ollut nuorena suosittu naisten mies niin ei ole sitä aikuisenakaan. Mikään treeni tai mikään ei siinä enää auta. Tuolla kaduilla on lihavia ja laihoja ja kaikenkokoisia jotka seurustelee. Jotkut vaan on sellaisia että niistä ei tykätä. Jos voitat miljoonia lotossa niin sitten tilanne muuttuu päinvastaiseksi ja naiset näkee sinussa jotain jota kannattaa tavoitella. Muuten olet luuseri ikuisesti, turha käydä salilla sen takia että saisit naisten huomion ja maksaa siitä kun et sillä naisia saa vaikka kuinka treenaat. Eräs kaverini on hiljainen nörtti joka ei paljon puhu, pelaa vaan pleikkaria eikä ole pitänyt koskaan naisen kädestä kiinni. Se ei varmaan koskaan saa naista.

      • muuttuu.mieheksi

        Ei pidä paikkaansa. Tunnen monta miestä joihin naiset alkaneet vasta keski-ikäisenä kiinnittämään huomiota. Moni mies miehistyy ulkoisesti vasta 40-50 vuotiaina. Toiset käyttävät tätä hyväkseen naisten miehenä, toiset ei.


      • pröblemätic
        muuttuu.mieheksi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Tunnen monta miestä joihin naiset alkaneet vasta keski-ikäisenä kiinnittämään huomiota. Moni mies miehistyy ulkoisesti vasta 40-50 vuotiaina. Toiset käyttävät tätä hyväkseen naisten miehenä, toiset ei.

        Jos tuonne ikään saakka on naisettomana, niin veikkaanpa ettei se pääkoppa ole enää siinä kondiksessa että olisi mihinkään seukkujuttuihin. Itse olen vasta vähän päälle 30v ja tuntuu ettei naisten kanssa mitään tule, vaikka vastaan sillointällöin tulisikin kiinnostuneita kun tähän ikään asti olen "saanut" elää melko rauhassa naisilta. Itsetunto-ongelmat, "en kelpaa kellekään"-ajatukset, välttyykö näiltä muka?


      • muuttuu.mieheksi
        pröblemätic kirjoitti:

        Jos tuonne ikään saakka on naisettomana, niin veikkaanpa ettei se pääkoppa ole enää siinä kondiksessa että olisi mihinkään seukkujuttuihin. Itse olen vasta vähän päälle 30v ja tuntuu ettei naisten kanssa mitään tule, vaikka vastaan sillointällöin tulisikin kiinnostuneita kun tähän ikään asti olen "saanut" elää melko rauhassa naisilta. Itsetunto-ongelmat, "en kelpaa kellekään"-ajatukset, välttyykö näiltä muka?

        Eihän tuossa ollut naisettomuudesta puhetta vaan suosittuna olemisesta.


    • nimimerkki200

      Kaikki eivät löydä kumppania mutta monet sellaiset miehet löytää jotka on rikollisia. Mitä se kertoo naisista, ei ainakaan sitä että naiset olis kovin fiksuja.

    • Kilttis

      Sokeriset limut kun jättäis pois niin laihtuis varmaan nopeesti 8 kg mutta kun oon koukussa pepsiin niin ei kykene. Jotkut on koukussa huumeisiin, mä liumuihin. Tosin joskus olinkin kauan ilman että join limuja ja laihduin selvästi mutta sitten alkoi tehdä mieli taas. Ei se tekis musta parempaa ihmistä naisten silmissä jos laihtuu.

      • 10plus3

        Miten kukaan voi olla koukussa Pepsiin? Eihän siinä ole ensimmäistäkään riippuvuuden aiheuttajaa jos ei sokeria lasketa.

        Mikäs susta voisi tehdä paremman naisten silmissä? Mikä on niin pahasti pielessä, että epämiellyttävä vartalosi ei muka heikennä tilannetta?


    • haloohei

      Ei kyse ole vartalosta ettekö tajua vaan pakkien aiheuttamasta huonosta itsetunnosta. Moni lihava seurustelee. Oliko kiltti mies 80-85 kg joka ei ole edes kovin lihava. On yli 100 kg lyhyitä miehiä jotka seurustelee koska niillä on itseluottamusta.

    • haloohei

      Voitteko sanoa että 15vuotta sinkkuna ollut omaa hyvän itsetunnon kun on aina saanut pakkeja. Ei sellaista ihmista olekkaan. Toisaalta yksi positiivinen kokemus naisista , treffeille pääseminen voisi taas antaa itseluottamusta ja mies uskoo että hänessä on sittenkin jotain hyvää.

      • haloo.itellesi

        Se on sun omaa syytäs, mene kapakkiin, siellä on niitä jotkat lähtevät mukaan parista tuopista. Et vain hyväksy tasoasi.


      • Wwwwwwanhapiika

        Tässä oli se pointti.


    • ElämäOnMitäSiitäTekee

      Minä olen sinkkuna tyytyväinen. Sinkkuna on hyvä olla, kun ensin sitä hiukan treenaa vain. Eipä ole paineita kumppanin läytämisestä enää, elämästä voi nauttia ilman naistakin. Jos nyt joku "Jenny" vastaan tulee, niin so be it, mutta erittäin epätodennäköistähän tuo on, kun töissä en ns. kuormasta syö, ja missään en *vapaisiin* naisiin enää edes oikein törmää.

      Kun kävin nettitreffeillä vielä, vakuutuin siitä ettei se oma naama ole ainakaan kamalin mahdollinen, ja ihan fiksukin uskoisin olevani. Suihkun löytävä ja karvansa säännöllisesti katkova huumorintajuinen heebo. Omistan asunnon, auton, saan hyvää palkkaa, säästöjäkin on, muutama kaveri, joukko hyvän päivän tuttuja, terveys ja kaikki muukin on kunnossa.

      Minä ja koira ollaan nyt parhaat kamut, ja niin se toivottavasti jatkuukin ainakin seuraavat 12 vuotta vielä :) En välttämättä halua tuohon yhtälöön ketään asian tilaa sotkemaan, tasapainoiset, elämän rennosti ottavat, yli 30v naiset, on näemmä nopsaan katoava luonnonvara... "parhaat" on jo viety päältä :)

    • Anonyymi

      Välillä on löytynyt joku hetkeksi. Joku nainen. Nämä ei taida pitää siitä kun olemme jossain ja jotkut tuntemattomat solvaavat minua hinttariksi. Tämän kiusaamisen vuoksi, ainakin osittain, nämä suhteet voivat päättyä. Kuka haluaa olla miehen kanssa jota syrjitään tuolla tavalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe