Miesten etumusten "pullotus"

kiihottaako

Tässäpä kysymys naisille. Jos näette miehellä esim. tiukat farkut tai muuten housujen etumuksessa vahvan "pullotuksen" katseletteko salaa? Kiihottaako muuten "miehuuden" selvä näkyminen housuissa?

29

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei_pahaa_tee

ei jää huomaamatta, mutta joskus huvittaa

• ei.kiihota

Kyllä voin katsella ihan ei salaakin, mutta kiihota se ei yhtään. Moni nainen ei kiihotu miehen "miehuudesta" pätkääkään. Yleensä nainen kiihottuu hieman toisista asioista.

• ätmel

Esim. rahasta.

• ei.kiihota
        ätmel kirjoitti:

Esim. rahasta.

No ei raha kiihota. Sehän olisi kamalaa, aina kun aukaisee lompakkonsa kiihottuisi, entäs pankki- ja kassaneidit?

• eiiisisksskkas
      • suihsuih

olipa kökköjä videoita! ja muka ottivat vielä valokuviakin. tällaiseen halpaanko te menette?

• missmaj

En katso ja ei kiihota.

• lesbians

Tämän foorumin naiset näkyy olevankin lesboja kun ei miehuuden näkyminen kiihota.

• hekoheko

Katson, mutta ei se kiihota.

Miehille tiedoksi: naisia ei yleensä kiihota kikkelin näkeminen, ei vaikka olis täysstondis päällä. Kikkeli ei ole mikään kaunistus vaikka tuntuukin hyvältä.

• puutteessavielä

Mikä sitten kiihottaa jos nää
        mun toppaukset ei toimi ?

• ei-toppauksia
        puutteessavielä kirjoitti:

Mikä sitten kiihottaa jos nää
        mun toppaukset ei toimi ?

Olisko se miehen huomaavaisuus ja käytös minun kohdallani ;)

• hekoheko

Naiset ei ole niin visuaalisia kuin miehet, siksi esim. kikkelikuvat lähinnä naurattavat tai inhottavat.
        Useimpia naisia kiihottaa kosketus. Alkuun kevyt hipaisu käsivarret, posket, hiukset. Silittelystä sitten tukevampiin otteisiin kunkin maun mukaan. Silmiin katsominen ja kuiskuttelu, puhuminen yleensä, haluttuna oleminen. Suuteleminen, minä kiihotun kaulan suutelemisesta, joku toinen pitkistä kielareista.

• ei-kikkeleitä
        hekoheko kirjoitti:

Naiset ei ole niin visuaalisia kuin miehet, siksi esim. kikkelikuvat lähinnä naurattavat tai inhottavat.
        Useimpia naisia kiihottaa kosketus. Alkuun kevyt hipaisu käsivarret, posket, hiukset. Silittelystä sitten tukevampiin otteisiin kunkin maun mukaan. Silmiin katsominen ja kuiskuttelu, puhuminen yleensä, haluttuna oleminen. Suuteleminen, minä kiihotun kaulan suutelemisesta, joku toinen pitkistä kielareista.

Puhuminen, keskustelu se että toinen todella huomioi ja keskittyy sinuun, antaa itsestään henkisellä tasolla jotakin, aktivoi aivoni, toimii itsellä parhaiten.
        Kosketus ei tehoa. Eikä suutelu. Tai hierontaa inhoan.
        Kikkelikuvat tosiaankin vain huvittavat.

• ylläripylläri

https://www.youtube.com/watch?v=2-YANwdmYwA

Oli pieni yllätys miten suorapuheisia naiset ovat miehen "vehkeestä" ja miten aktiivisesti he ottavat siihen katsekontaktia. Liekö pidättyvässä Suomessa samanlaista? Kokemuksia miehet. Naisten seksuaalisuus tuntuukin olevan lähes miesten veroista.

• Jos silmiinpistävän näkyvästi pullottaa niin tottakai sen huomaa, mutta ei todellakaan vieraiden miesten pullotus kiihota.

• Normaalia

Aloittajaa ainoastaan kiinnostaa. Ensimmäistä kertaako näet, mikä siinä on niin ihmeellistä? Ovathan he miehiä ja tuokin on täysi normaalia!

• Hctbjk

En katso, käännän katseen pois. Mielestäni olisi erittäin asiatonta ja törkeää katsella tai tuijottaa miehen munaa. Yhtä lailla kun naisen rintojen tuijottajia voisi vedellä turpiin.

• Miksi jotkut naiset sitten laittavat noin puolet tisseistä näkyville, ja sitten niitä ei saisi katsoa? Kuka sitä katsojaa vetäisi turpiin ja miksi? Ai niin unohdin, naisten puheiden mukaan he pukeutuvat ja laittautuvat vain itseään varten. Todellisuudessa naiset odottavat että komein 1 % miehistä katosi heitä pitkään ja himoiten. Loput 99 % miehistä ovat sovinistisikoja jos erehtyvät vilkaisemaankaan naiseen päin.

• Nnhbkmml
        super-atm kirjoitti:

Miksi jotkut naiset sitten laittavat noin puolet tisseistä näkyville, ja sitten niitä ei saisi katsoa? Kuka sitä katsojaa vetäisi turpiin ja miksi? Ai niin unohdin, naisten puheiden mukaan he pukeutuvat ja laittautuvat vain itseään varten. Todellisuudessa naiset odottavat että komein 1 % miehistä katosi heitä pitkään ja himoiten. Loput 99 % miehistä ovat sovinistisikoja jos erehtyvät vilkaisemaankaan naiseen päin.

Mä oon ihmetelly ku sillon ku olin 20-25v niin kaikki puhu mun rinnoille. Ja nyt ku oon täyttäny jo 30v niin kukaan ei enää puhu mun rinnoille vaan kasvoille. Mietin jos syynä on vaatetus, eki enää en käytä sellasia avokaulaisia paitoja paljoakaan.

• Nnhbkmml kirjoitti:

Mä oon ihmetelly ku sillon ku olin 20-25v niin kaikki puhu mun rinnoille. Ja nyt ku oon täyttäny jo 30v niin kukaan ei enää puhu mun rinnoille vaan kasvoille. Mietin jos syynä on vaatetus, eki enää en käytä sellasia avokaulaisia paitoja paljoakaan.

Hyvin päätelty. Miksi pidit avokaulaisia paitoja?

• Nnhbkmml
        super-atm kirjoitti:

Hyvin päätelty. Miksi pidit avokaulaisia paitoja?

En tiedä. Ehkä olin epävarma nuori ja kaipasin huomiota ja hyväksyntää miehiltä. Nykysin tiedän että miehet huomioi ja hyväksyy vaikkei tissit näkyiskään.

• vihatipunen

Tuo on kyllä ihan paras :D

• vihatipunen

Ei sitä yleensä huomaamattakaan voi olla mutta ei pelkkä pulloksen näkeminen kiihota.

• SielunkumppanikinOlet

Entäs jos se pullotus johtuu sinusta, sinun kauniista kaulakaarestasi, sinun pehmeästä ihostasi, sinun ihanasti laskeutuvista hiuksistasi, sinun hyvin muodostuneesta vartalostasi.

• ei.siltikään

Ei se pullotus silti kiihota.

• Tässä ketjussa ollaan jälleen ätmiyden alkujuurilla. Miesten (väärä) oletus tuntuu olevan, että naiset ovat kiinnostuneita ja kiihottuvat samoista asioista kuin miehet.

• kukkuu_missä_oot

Vain oman rakkaan miehen pullotus kiihottaisi. Vaikutus muhun saavutetaan kuitenkin korvien välillä. Sitä odotellessa..

• PullottakaaKeskenänne

Pidän sellaista miestä pöljänä, joka pitää liian pieniä housuja. 70-luvullahan se oli muotia, ja itse kukin voi sen ajan valokuvista tsekata, kuinka "seksikästä" on, kun munat näkyy. :/

En myöskään kiihotu miespuolisista balettitansiijoista sukkuhousuissa. Kai sen on enemmän homojen juttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      120
      2238
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      418
      2140
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1176
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      13
      958
    5. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      780
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      774
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      756
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      14
      740
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      706
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      32
      669
    Aihe