Tässäpä kysymys naisille. Jos näette miehellä esim. tiukat farkut tai muuten housujen etumuksessa vahvan "pullotuksen" katseletteko salaa? Kiihottaako muuten "miehuuden" selvä näkyminen housuissa?
Miesten etumusten "pullotus"
29
415
Vastaukset
- ei_pahaa_tee
ei jää huomaamatta, mutta joskus huvittaa
- ei.kiihota
Kyllä voin katsella ihan ei salaakin, mutta kiihota se ei yhtään. Moni nainen ei kiihotu miehen "miehuudesta" pätkääkään. Yleensä nainen kiihottuu hieman toisista asioista.
- ätmel
Esim. rahasta.
- ei.kiihota
ätmel kirjoitti:
Esim. rahasta.
No ei raha kiihota. Sehän olisi kamalaa, aina kun aukaisee lompakkonsa kiihottuisi, entäs pankki- ja kassaneidit?
- eiiisisksskkas
https://www.youtube.com/watch?v=JV8JPZyJiuE
https://www.youtube.com/watch?v=cVGe5ty1Ad8
Ootte te naiset melkoisia salaa vilkuilijoita :)- suihsuih
olipa kökköjä videoita! ja muka ottivat vielä valokuviakin. tällaiseen halpaanko te menette?
- missmaj
En katso ja ei kiihota.
- lesbians
Tämän foorumin naiset näkyy olevankin lesboja kun ei miehuuden näkyminen kiihota.
- hekoheko
Katson, mutta ei se kiihota.
Miehille tiedoksi: naisia ei yleensä kiihota kikkelin näkeminen, ei vaikka olis täysstondis päällä. Kikkeli ei ole mikään kaunistus vaikka tuntuukin hyvältä.- puutteessavielä
Mikä sitten kiihottaa jos nää
mun toppaukset ei toimi ? - ei-toppauksia
puutteessavielä kirjoitti:
Mikä sitten kiihottaa jos nää
mun toppaukset ei toimi ?Olisko se miehen huomaavaisuus ja käytös minun kohdallani ;)
- hekoheko
Naiset ei ole niin visuaalisia kuin miehet, siksi esim. kikkelikuvat lähinnä naurattavat tai inhottavat.
Useimpia naisia kiihottaa kosketus. Alkuun kevyt hipaisu käsivarret, posket, hiukset. Silittelystä sitten tukevampiin otteisiin kunkin maun mukaan. Silmiin katsominen ja kuiskuttelu, puhuminen yleensä, haluttuna oleminen. Suuteleminen, minä kiihotun kaulan suutelemisesta, joku toinen pitkistä kielareista. - ei-kikkeleitä
hekoheko kirjoitti:
Naiset ei ole niin visuaalisia kuin miehet, siksi esim. kikkelikuvat lähinnä naurattavat tai inhottavat.
Useimpia naisia kiihottaa kosketus. Alkuun kevyt hipaisu käsivarret, posket, hiukset. Silittelystä sitten tukevampiin otteisiin kunkin maun mukaan. Silmiin katsominen ja kuiskuttelu, puhuminen yleensä, haluttuna oleminen. Suuteleminen, minä kiihotun kaulan suutelemisesta, joku toinen pitkistä kielareista.Puhuminen, keskustelu se että toinen todella huomioi ja keskittyy sinuun, antaa itsestään henkisellä tasolla jotakin, aktivoi aivoni, toimii itsellä parhaiten.
Kosketus ei tehoa. Eikä suutelu. Tai hierontaa inhoan.
Kikkelikuvat tosiaankin vain huvittavat.
- ylläripylläri
https://www.youtube.com/watch?v=2-YANwdmYwA
Oli pieni yllätys miten suorapuheisia naiset ovat miehen "vehkeestä" ja miten aktiivisesti he ottavat siihen katsekontaktia. Liekö pidättyvässä Suomessa samanlaista? Kokemuksia miehet. Naisten seksuaalisuus tuntuukin olevan lähes miesten veroista. Jos silmiinpistävän näkyvästi pullottaa niin tottakai sen huomaa, mutta ei todellakaan vieraiden miesten pullotus kiihota.
- Normaalia
Aloittajaa ainoastaan kiinnostaa. Ensimmäistä kertaako näet, mikä siinä on niin ihmeellistä? Ovathan he miehiä ja tuokin on täysi normaalia!
- Hctbjk
En katso, käännän katseen pois. Mielestäni olisi erittäin asiatonta ja törkeää katsella tai tuijottaa miehen munaa. Yhtä lailla kun naisen rintojen tuijottajia voisi vedellä turpiin.
Miksi jotkut naiset sitten laittavat noin puolet tisseistä näkyville, ja sitten niitä ei saisi katsoa? Kuka sitä katsojaa vetäisi turpiin ja miksi? Ai niin unohdin, naisten puheiden mukaan he pukeutuvat ja laittautuvat vain itseään varten. Todellisuudessa naiset odottavat että komein 1 % miehistä katosi heitä pitkään ja himoiten. Loput 99 % miehistä ovat sovinistisikoja jos erehtyvät vilkaisemaankaan naiseen päin.
- Nnhbkmml
super-atm kirjoitti:
Miksi jotkut naiset sitten laittavat noin puolet tisseistä näkyville, ja sitten niitä ei saisi katsoa? Kuka sitä katsojaa vetäisi turpiin ja miksi? Ai niin unohdin, naisten puheiden mukaan he pukeutuvat ja laittautuvat vain itseään varten. Todellisuudessa naiset odottavat että komein 1 % miehistä katosi heitä pitkään ja himoiten. Loput 99 % miehistä ovat sovinistisikoja jos erehtyvät vilkaisemaankaan naiseen päin.
Mä oon ihmetelly ku sillon ku olin 20-25v niin kaikki puhu mun rinnoille. Ja nyt ku oon täyttäny jo 30v niin kukaan ei enää puhu mun rinnoille vaan kasvoille. Mietin jos syynä on vaatetus, eki enää en käytä sellasia avokaulaisia paitoja paljoakaan.
Nnhbkmml kirjoitti:
Mä oon ihmetelly ku sillon ku olin 20-25v niin kaikki puhu mun rinnoille. Ja nyt ku oon täyttäny jo 30v niin kukaan ei enää puhu mun rinnoille vaan kasvoille. Mietin jos syynä on vaatetus, eki enää en käytä sellasia avokaulaisia paitoja paljoakaan.
Hyvin päätelty. Miksi pidit avokaulaisia paitoja?
- Nnhbkmml
super-atm kirjoitti:
Hyvin päätelty. Miksi pidit avokaulaisia paitoja?
En tiedä. Ehkä olin epävarma nuori ja kaipasin huomiota ja hyväksyntää miehiltä. Nykysin tiedän että miehet huomioi ja hyväksyy vaikkei tissit näkyiskään.
- vihatipunen
Tuo on kyllä ihan paras :D
- vihatipunen
Ei sitä yleensä huomaamattakaan voi olla mutta ei pelkkä pulloksen näkeminen kiihota.
- SielunkumppanikinOlet
Entäs jos se pullotus johtuu sinusta, sinun kauniista kaulakaarestasi, sinun pehmeästä ihostasi, sinun ihanasti laskeutuvista hiuksistasi, sinun hyvin muodostuneesta vartalostasi.
- ei.siltikään
Ei se pullotus silti kiihota.
Tässä ketjussa ollaan jälleen ätmiyden alkujuurilla. Miesten (väärä) oletus tuntuu olevan, että naiset ovat kiinnostuneita ja kiihottuvat samoista asioista kuin miehet.
- kukkuu_missä_oot
Vain oman rakkaan miehen pullotus kiihottaisi. Vaikutus muhun saavutetaan kuitenkin korvien välillä. Sitä odotellessa..
- PullottakaaKeskenänne
Pidän sellaista miestä pöljänä, joka pitää liian pieniä housuja. 70-luvullahan se oli muotia, ja itse kukin voi sen ajan valokuvista tsekata, kuinka "seksikästä" on, kun munat näkyy. :/
En myöskään kiihotu miespuolisista balettitansiijoista sukkuhousuissa. Kai sen on enemmän homojen juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202238
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4182140Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971176Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13958Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34780- 44774
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109756Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!14740Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166706Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti32669