Tykkääkö kukaan tällaisesta miehestä?

NeuvotonMies

Hei kaikki!

Ajattelin kysellä palstalaisilta, kun naiset aina sanovat että olen hyvä mies, mutta Sitä Oikeaa ei tunnu löytyvän. En ikinä saa ihastuksiltani vastakaikua, ja tuntuu että paras ikä löytää kumppani valuu hukkaan.

Aina kuulee että jokaiselle on joku, ja että kaikki on yksilöllistä. Mutta itsestä tuntuu että tietyn tyyppiset miehet ovat suositumpia kuin toisen tyyppiset miehet, ja että minusta ei kiinnostu kukaan.

Periaatteessa olen ihan tavallinen mies. Vähän yli keskipituinen, melko raamikas muttei bodari...ruumiinrakenne vain on sellainen että hartiat on aika leveät ja kasvonpiirteet melko jykevät. Ovatkohan isot kädet paha turn-off? Tuntuu että naisen kädet melkein katoavat omiini kun kättelen heitä...

Vaikka kaikki työ on yhtä tärkeää, minun ammattini (markkinointipäällikkö) ei vaikuta lehtien mukaan olevan kovinkaan arvostettu verrattuna opettajiin, siivoojiin, ym käytännön ammatteihin.

En ole mikään pukumies, yleensä pukeudun rennosti farkkuihin ja pidän lyhyttä parransänkeä.

Luonteeltani olen ekstrovertti ja vaikken halua erityisesti olla esillä, minulla on tapana "ottaa tilanne haltuun" ja toimia ns. sosiaalisena alfana niin kuin eräs ystäväni aina kuvaa. Tämä ilmeisesti karkottaa naisia, mutten voi perusluonteelleni mitään.

Neuvoja?

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Opioiki

kerropa joku tilanne miten tapailu etenee ja mihin päättyy.
      Oma veikkaukseni on että aloittaja kirjoittaa läpällä. Ei kai kukaan nyt luule sen KARKOITTAVAN naisia jos on sosiaalisesti taitava :-)

• NeuvotonMies

Ei ole ollut tapailua, koska ainakin tähän mennessä naiset ovat sanoneet heti että haluavat vain olla ystäviä.

Uskon että olisin hyvä kumppani, mutta olen alkanut epäillä että ettei tässä ole kysymys huonosta tuurista vaan siitä että naiset tykkäävät eri tyyppisistä miehistä.

• Jaadijaadi

Tottakai tykkää. Oletko tehnyt aloitteita naisten suhteen? Minkälaisia?

• NeuvotonMies

Olen tehnyt useita aloitteita. Yleensä menen vain puhumaan naiselle ja annan kaiken edetä omalla painollaan. Tämä on minulle periaatteessa helppoa koska työssäni tapaan paljon ihmisiä. Mutta naisten kiinnostus ei herää :(

• Feministinainen

Ai oikein pitää kysyä??? Tyhmyyden voisinkin laittaa sitte tämän listani, jossa luettelen vikasi, loppuun:

"Periaatteessa olen ihan tavallinen mies. Vähän yli keskipituinen, melko raamikas muttei bodari...ruumiinrakenne vain on sellainen että hartiat on aika leveät ja kasvonpiirteet melko jykevät."

- Eli tällanen tyypillinen suomalainen pallinaamainen häränpuolikas.

"Vaikka kaikki työ on yhtä tärkeää, minun ammattini (markkinointipäällikkö) ei vaikuta lehtien mukaan olevan kovinkaan arvostettu verrattuna opettajiin, siivoojiin, ym käytännön ammatteihin."

- Varmaankin sitten joka käänteessä retostelet kuin olet oikeen marrrkkinointipäällikkö joltain hemmetin mitättömältä AMK-pohjalta ja itse halveksit sovinistisikana naisvaltaisia siivooja- ja opettajaaloja!?!

"En ole mikään pukumies, yleensä pukeudun rennosti farkkuihin ja pidän lyhyttä parransänkeä."

- Eli löntystät jossain perseestä roikkuvissa farkuissa ja mustassa pääkallo t-paidassa ja tuon iljettävän, siivottoman sängen ohella tietty hoitamaton sotkuinen pitkä tukka.

"Luonteeltani olen ekstrovertti ja vaikken halua erityisesti olla esillä, minulla on tapana "ottaa tilanne haltuun" ja toimia ns. sosiaalisena alfana niin kuin eräs ystäväni aina kuvaa. Tämä ilmeisesti karkottaa naisia,"

- Eli möykkäät ja leuhkit kännissä, halveksit naista etkä ymmärrä että sinun pitää pysyä hiljaa kuin naiset puhuvat.

"mutten voi perusluonteelleni mitään."

Voi helvetin helvetti mikä laimea, epäuskottava selitys sille että olet sotkuinen, mäykäävä sovinistisika!

• No, johan tuli suustasi kovaa tylytystä?
        Provosoiduitko suotta.

• "Voi helvetin helvetti mikä laimea, epäuskottava selitys sille että olet sotkuinen, mäykäävä sovinistisika!"

Onko feministinaisella hiekkaa pillussa? :)

• Nnnnainen

Häh, kuulostat kaikin tavoin mieheltä jonka pitäisi olla suosittu. Itse nussin kaikkia markkinointipäälliköitä. Tämän on pakko olla provo.

• NäinMeillä

"Luonteeltani olen ekstrovertti ja vaikken halua erityisesti olla esillä, minulla on tapana "ottaa tilanne haltuun" ja toimia ns. sosiaalisena alfana niin kuin eräs ystäväni aina kuvaa. "

Tuossa se vika varmaan onkin jos muut itsestäsi kertoneet seikat pitävät paikkaansa sillä ne eivät ketään normaalisti karkoita.
      Eli olisiko mahdollista että et osaa kuunnella naisia vaan yrität vain tehdä näihin vaikutuksen omilla jutuillasi? Jatkat siis markkinointipäällikön hommia myös naisten kanssa. On yleinen harhakäsitys että miehen pitää olla puhelias ja hauska jotta nainen kiinnostuisi hänestä. Todellisuudessa ihmiset kiinnostuvat ihmisistä jotka ovat kiinnostuneita heistä. Pitää siis osata kuunnella ja kysellä oikeita kysymyksiä ja luoda yhteenkuuluvaisuuden tunnetta, ei markkinoida avoimesti itseään. Kyllä se nainenkin sitten sinusta kysyy kun itse on ensin kiinnostunut.

• super-ktm

Kyllähän sinusta tykätän. Sanot, että naiset sanovat, että olet hyvä mies. Silloinhan he tykkäävät sinusta.

• NeuvotonMies

Nyt vastaajat ymmärsivät väärin.

En ole leuhka, enkä puhu koko ajan itsestäni. Ihmiset kyllä viihtyvät seurassani, naisetkin, mutta vain ystävinä. Osaan kyllä tehdä aloitteita, mutta jos nainen ei tykkää niin nainen ei tykkää. Ehkä tässä on kyse siitä kemiasta...en vain ymmärrä miksi kemiat osuvat muille kohdilleen, vaan ei minulle :/

"Sosiaalinen alfa" oikeasti tarkoittaa sitä että muut helposti nojautuvat minuun, ja siksi toimin ikään kuin johtajana. Enkä mainitse ammattiani paitsi kysyttäessä, tajuan kyllä että moni pitää markkinointia humpuukina.

Ps. unohdin mainita ikäni, täytän ensi kuussa 29v.

• NäinMeillä

On todennäköistä että käytöksessäsi tai eleissäsi on jotain sellaista jonka ihmiset kokevat hieman häiritseväksi. Tiedän muutamia ihmisiä joilla on kyllä aika paljon kavereita ja jotka ovat sinällän mukavia seuramiehiä mutta joissa on vain joitain pieniä ärsyttäviä piirteitä jotka saavat aikaan sen että heitä ei jaksa yhtä iltaa pidempään.
        Usein tämä seikka voi olla esim. pieni töksäytteleväisyys joissa muuten hauskoissa jutuissa on jokin pieni jotain paikalla olijaa hieman loukkaava piikki jota sanoja ei itse varmaan huomaa tai tarkoita. Saattaapa ajatella itse olevansa vain hauska. Eli joku sellainen pieni sosiaalisten nyanssien taju puuttuu.
        Tai sitten jotkut ihmiset ovat kyllä oikein mukavia mutta aina hieman pinnallisia. Siis eivät oikein koskaan mene kauhean henkilökohtaiselle tasolle ja päällä on aina pieni "kuori". Juuri hauskan seuramiehen rooli voi olla tällainen kuori. Tämäkään ei edistä parisuhteen muodostumista koska juuri avautuminen toiselle on se suhteen syntymisen edellytys.

• "Tai sitten jotkut ihmiset ovat kyllä oikein mukavia mutta aina hieman pinnallisia."
        Hyvät mietteet :)
        Se miten kohtaa, ottaa huomioon toiset tietysti vaikuttaa, minkä kuvan antaa itsestään. Osaako olla emotionaalisesti läsnä toista kohtaan myös vaikuttaa kiinnostuuko toiset.

• "alfa"

Siinä yksi syy, jos nimeää itsensä tuollaiseksi, niin mitä se kertoo ihmisestä, minulle se kertoo jotain....... ;)

"En ole leuhka"

;)

Itse huomaan kyllä helposti "leuhkat", jotka "yrittävät" olla "alfoja", eli korottavat itse itsensä siksi itselle tulee kuvotuksen tunne tästä ja jos tälläinen erehtyy käyttäytymään "väärin", niin voi tulla sanottua joskus jotain, mistä tälläiset eivät pidä....

En pidä koko määritelmästä, mutta jos lähden asiaa avaamaan, niin yksikään todellinen tälläinen ei nosta itse itseään siksi, eikä tee siitä numeroa, vaan muut ihmiset antavat tämän arvostuksen........muuten se on vain narsistista "egoilua". ;)

• palsta bugaa. :(

Piti olla vastaus tähän, "NeuvotonMies, 3.6.2015 14:20".

• nyrkkikasvoihin

Helvetin huono provo. painu vittuun.

• XXXxmääään

Niin on ja urpot ei ees tajua. Tää menny nykyään ihan sirkukseksi.

• Oon myös ihmetellyt, mikä saa naisten mielenkiinnon syttymään. Periaatteessa minussa ei pitäisi olla mitään sinusta poikkevaa paisi että olet varmasti komeampi kuin minä. Olen nykyisin varsin epäseksikkäällä IT-alalla, mutta ihan hyvässä ammatissa. Kuitenkin jokin meitä erottaa, sillä olen se mies jonka syliin naiset lakoavat ja rakastuvat, vaikka en todellakaan tee mitään sen eteen.

Olen usein miettinyt, mikä se jokin on. Miksi minun ei tarvitse hakea seuraa vaan naisseura tulee minun luo? En ymmärrä, kuinka minua paljon komeampi kolleegani on naisten silmissä epäsuosittu ja minä en. Ehkäpä yksi juttu on, että en näe naisia kohteina vaan ihmisinä. Jos en olisi kokenut tällaista hyväksyntää naisten taholta, niin vamasti kokisin naiset aivan eri tavalla. Onnekseni olen onnistunut uimaan sen hiuksenhienon rajan yli pienillä onnenkantamoisilla.

• No en mä kyllä ton kertomuksen mukaan mitään vikaa keksi, ehkä olet vaan etsinyt vääristä paikoista naista.

• SeToinenSuperATM

• No en minäkään tuon suppean analyysin perusteella vikaa keksi. Silti vikaa voi olla vaikka mitä. Henki haisee, olet liian jyrkkä, olet vain ruma, puhut typeriä jne.

Ehkä yksi syy (jos oletetaan, että ulkonäkö ja supliikki on muuten kunnossa) on, että et vaan osaa viedä juttuja eteenpäin. Pitäydyt liian asiallisena, et vihjaile, tai ehdottele.

Olen kyllä törmännyt nuoreen ja nättiin naiseen, joka helposti on vaan miesten kaveri. Touhuaa ja selostaa miehille kaikkea käy lounailla. Hän on myös työkaverimiestan vaimojen hyvä ystävä ja joskus jopa lainailee näitä miehiä avecikseen. Tuntien miesten tavan kääntää kaikki suhteet eroottisiksi, minun on vaikea uskoa, että hänellä on niin paljon kaverimiehiä.

• Itekkökeksit

Onpas ilmiselvä provo :D

• Eijaksalukeeenää

Huomaa provojen tasoista että kouluista on lomat alkaneet.

• hjfhjdfj

Siis tämä ilmiselvistä ilmiselvin provo meni osalle palstalaisista läpi? :D

Tuossahan on kuvattuna melkeinpä universaali YTM.

Naiset taitavat ihan oikeasti kuvitella että vain he sattuvat pitämään tietyn tyyppisestä miehestä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      75
      2863
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      59
      2811
    3. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      17
      2653
    4. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      41
      2082
    5. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      53
      2051
    6. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      278
      2024
    7. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1301
    8. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      42
      1160
    9. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      3
      1104
    10. Aamun Trump

"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.
      Maailman menoa
      96
      1009
    Aihe