Mikä on se sinun juttusi minkä vuoksi naisen pitäisi alkaa kanssasi seurustelemaan?
Jos nainen viihtyy yksin niin täytyyhän sinun jotakin hänelle tarjota jotta hän vaihtaisi sinkkuuteensa parisuhteeseen.
Se täytyy olla jotakin parempaa kuin mitä hänellä jo tällä hetkellä on. Muutenhan se olisi huono vaihto naisen kannalta.
Mitä tarjoat naiselle?
49
<50
Vastaukset
- eikömukariitä
Riidat ja pyykkipussi
Sama kysymys toisinpäin ja riippuu paljon yksilöstä, mitä tarvitsee ja hakee.
En tiedä miksi tämäkin aloitus, nostaa "niskakarvat" pystyyn, johtuu varmaan "tyhmästä" kysymyksestä, sekä "kauppa" asetelmasta, kaikki tyylillään, mutta luulisi ap:n itsekin tietävän mitä tarvitsee suhteeltaan, mutta luulisi olevan sen verran järkeä päässä, ettei yritä yleistää omia toiveitaan koskemaan kaikki muita.
Etsi itsestäsi vastaukset mitä tarvitset ja mitä et, onko se liikaa pyydetty?- ei-elämää-huonommaksi
Minähän toisilta kysyn asiaa juuri sen vuoksi ettei voi yleistää.
Kysymys siksi kun monet miehet valittaa ettei naiset halua seurustella ja itsekin tätä kritiikkiä kohdanneena kysyn aina miksi pitäisi haluta?
En minä täältä vastauksia itselleni etsikään, silloinhan asettaisin kysymyksen toisin. ei-elämää-huonommaksi kirjoitti:
Minähän toisilta kysyn asiaa juuri sen vuoksi ettei voi yleistää.
Kysymys siksi kun monet miehet valittaa ettei naiset halua seurustella ja itsekin tätä kritiikkiä kohdanneena kysyn aina miksi pitäisi haluta?
En minä täältä vastauksia itselleni etsikään, silloinhan asettaisin kysymyksen toisin.No ei kai edelleenkään ole kenekään "pakko" alkaa seurustelemaan, ne on joidenkin yksilöiden "typerää" syyllistämis ja manipulointi yritystä, kyllähän nämä asiat pitäisi olla ihan itsestäänselvyyksiä..........jokaiselle omanlaisensa, syitä suhteisiin on monia.
- 7plus3
Parisuhde on aina kauppaa. Molemmat saa jotain ja antaa jotain. Jos toinen kokee että jää miinukselle verrattuna yksineloon, ei suhdetta synnyt tai olemassaolevan hajoaa. Jos mies esimerkiksi tarjoaa vain "jonkun jonka kanssa olla" ja seksiä, ei sillä pääse lähellekään naista jolla on paljon kavereita ja vilkas sosiaalinen elämä. Eihän sellainen nainen ole yksin ja kaipaa seurakaveria ja seksiä useimmat naiset saavat tarpeensa mukaan jos eivät liikaa valkkaa yhden yön seuraa.
Ei tietenkään tarvitse mitään hintalappuja laittaa yksittäisille asioille mutta noin periaatteessa. 7plus3 kirjoitti:
Parisuhde on aina kauppaa. Molemmat saa jotain ja antaa jotain. Jos toinen kokee että jää miinukselle verrattuna yksineloon, ei suhdetta synnyt tai olemassaolevan hajoaa. Jos mies esimerkiksi tarjoaa vain "jonkun jonka kanssa olla" ja seksiä, ei sillä pääse lähellekään naista jolla on paljon kavereita ja vilkas sosiaalinen elämä. Eihän sellainen nainen ole yksin ja kaipaa seurakaveria ja seksiä useimmat naiset saavat tarpeensa mukaan jos eivät liikaa valkkaa yhden yön seuraa.
Ei tietenkään tarvitse mitään hintalappuja laittaa yksittäisille asioille mutta noin periaatteessa.Ihan sama mitä sanot, asut toisessa ulottuvuudessa verrattuna minuun, joten me ei olla samalla taajuudella, en lähde vänkäämään kanssasi, kaikki kukat ja niin edelleen......minulle on ihan sama vaikka kaikki muut olisivat sinun kanssasi samaa mieltä, ei se ole minulta pois.
Ei ole energiaa ja halua vängätä turhaan, joten jätän tällä kertaa väliin.Hei broidi, minä olen sinun kanssasi samaa mieltä. Parisuhde ei minustakaan ole kauppaa, ei vaihdantataloutta vaan kahden ihmisen viehtymystä toisiinsa psyykkisesti ja, kyllä, myös fyysisesti. Minun ei tarvitse enkä halua vaihtaa palveluksia tms. miehen kanssa josta pidän (tai siis pidin tai tulen pitämään).
WGTOW kirjoitti:
Hei broidi, minä olen sinun kanssasi samaa mieltä. Parisuhde ei minustakaan ole kauppaa, ei vaihdantataloutta vaan kahden ihmisen viehtymystä toisiinsa psyykkisesti ja, kyllä, myös fyysisesti. Minun ei tarvitse enkä halua vaihtaa palveluksia tms. miehen kanssa josta pidän (tai siis pidin tai tulen pitämään).
Joutsen Siskoseni. =)
Meinasin jo kirjoittaa aiemmin tarkennusta, mutta sitten ajattelin, että aiheuttaa vain järmäystä/vänkäämistä eri "taajuudella" olevien kanssa, enkä jaksa jankuttaa aina samoista asioista, ainakaan silloin, kun on tarvitsee energiaa ihan muihin juttuihin....
"Parisuhde ei minustakaan ole kauppaa, ei vaihdantataloutta vaan kahden ihmisen viehtymystä toisiinsa psyykkisesti ja, kyllä, myös fyysisesti. Minun ei tarvitse enkä halua vaihtaa palveluksia tms"
Ihan omia ajatuksiani, eli kaiken pitäisi perustua siihen, että ollaan tiimi, pyyteettömiä tekoja omasta halusta, toinen toistaan tukien, voit luottaa toiseen tapahtui mitä tahansa......ei taistellen toisia vastaan, vaan toisiaan tukien, kuin "taistelupari", joka kohtaa kaiken yhdessä, minkä elämä eteen heittää....
Mutta tosiaan, jos sanotaan mitä "tarjoaa", niin ainoa mitä itse tarjoan varmuudella ja joka on pysyvää, niin oma vastaus on: Itseni, joka sisältää kaiken, mutta vain jos kohtaan toisen "joutsen" sielun, yhteensopivalla persoonalla/luonteella/arvoilla ja ajatusmaailmalla varustettuna, tämän lisäksi tarvitaan se molemminpuolinen KEMIA.......mihinkään muuhun en enää lähde, enkä suostu, koska.......- aina.vaihtokauppaa
WGTOW kirjoitti:
Hei broidi, minä olen sinun kanssasi samaa mieltä. Parisuhde ei minustakaan ole kauppaa, ei vaihdantataloutta vaan kahden ihmisen viehtymystä toisiinsa psyykkisesti ja, kyllä, myös fyysisesti. Minun ei tarvitse enkä halua vaihtaa palveluksia tms. miehen kanssa josta pidän (tai siis pidin tai tulen pitämään).
Sinähän saat ja annat siinä jotakin kun on kahden ihmisen viehtymys toisiinsa !!! Eli vaihtokauppaa. Sinä annat viehtymyksesi hänelle ja hän sen vastaavasti sinulle. Te molemmat saatte jotain siitä mitä haluatte. Näin se vaan on.
aina.vaihtokauppaa kirjoitti:
Sinähän saat ja annat siinä jotakin kun on kahden ihmisen viehtymys toisiinsa !!! Eli vaihtokauppaa. Sinä annat viehtymyksesi hänelle ja hän sen vastaavasti sinulle. Te molemmat saatte jotain siitä mitä haluatte. Näin se vaan on.
Eikä ole, vaan molemminpuolista hyväntekeväisyyttä. Kaupankäynti on sitä, että minä teen sinulle tämän jos sinä annat minulle tuon, en muuten. Ei ainakaan toimivassa parisuhteessa ole tuollaisesta kyse.
- atännä
Ei tuo välttämättä niin huono aloitus ollut, laittoi ainakin minut taas miettimään...
Kun tämä yksinolo välillä rassaa, niin tulee punnittua noita sinkkuus vastaan parisuhde -asioita. Mun parisuhdeoloni tulisi olla yhtä hyvä tai parempi kuin mun nykyinen oloni, ainakin suurimman osan ajasta. Ei se kaupankäyntiä ole, se vaatii sopivan kumppanin jolla on samanlaisia ajatuksia parisuhteesta. Kun ei se parisuhteilu aina ole sitä upeeta-hienoa-mahtavaa. Sitä huonoa aikaakin pitäisi vaan kestää, ja uskoa siihen että parempiakin aikoja vielä tulee. Jos toisen kanssa on muuten hyvä olla, niin tuo luotettavuus ja halu tehdä töitä sen suhteen eteen on se, mitä minä tarjoan ja toivon toiseltakin.
Mulla on vähän vakava päivä tänään, mutta näissä "fiksuissa" aloituksissa on se hyvä puoli, että tulee laiteltua omia ajatuksiaan järjestykseen :) - palstailija
outsider1 kirjoitti:
Eikä ole, vaan molemminpuolista hyväntekeväisyyttä. Kaupankäynti on sitä, että minä teen sinulle tämän jos sinä annat minulle tuon, en muuten. Ei ainakaan toimivassa parisuhteessa ole tuollaisesta kyse.
Näin haluaisin asian myös nähdä. Pyyteettömiä tekoja toinen toiselle tasavertaisesti. Sellaisessa suhteessa ei tietysti ole järkeä missä toinen on hyväksikäytettävänä. Vaihtokauppa ajattelu kalskahtaa kylmältä. Miksei voisi syntyä hyvää suhdetta, vaikkei ne vaakakupit olisi tasan? Laitetaanko kumppani vaihtoon, kun jollain muulla on tarjota enemmän? Ei se väärin ole miettiä asioita aina hyötymismielessä. Näin ajattelevat ihmiset sopinee toisilleen.
outsider1 kirjoitti:
Kun on ihastunut, rakastunut toiseen toimii vilpittömästi, ei vastapalveluksen saamiseksi.
Ettekö ole koskaan auttaneet ketään pyyteettömästi? Vanhusta painavien laukkujen kanssa, neuvonut eksynyttä, antanut rahaa joulupataan? Siitä saa hyvän tunteen saamatta mitään palkkioksi. Tai ettekö ole tunteneet iloa nähdessänne kevään ensimmäisen kukkasen, rapsuttaessanne koiranpentua tai auringon lämmittäessa kasvoja? Ehkä huonoja vertauksia, mutta juuri siitä minun mielestäni on kyse. Ja niin kuin kestää myrskyn, kestää huonotkin päivät, ne kuuluvat asiaan.
Mutta kukin tavallaan. Jos haluaa käyttää kaikesta nimitystä vaihtokauppa, niin olkoon sitten niin. Tai jos haluaa parisuhteen jossa todella tehdään sitä vaihtokauppaa, tehkää vaan.MGTOW kirjoitti:
Joutsen Siskoseni. =)
Meinasin jo kirjoittaa aiemmin tarkennusta, mutta sitten ajattelin, että aiheuttaa vain järmäystä/vänkäämistä eri "taajuudella" olevien kanssa, enkä jaksa jankuttaa aina samoista asioista, ainakaan silloin, kun on tarvitsee energiaa ihan muihin juttuihin....
"Parisuhde ei minustakaan ole kauppaa, ei vaihdantataloutta vaan kahden ihmisen viehtymystä toisiinsa psyykkisesti ja, kyllä, myös fyysisesti. Minun ei tarvitse enkä halua vaihtaa palveluksia tms"
Ihan omia ajatuksiani, eli kaiken pitäisi perustua siihen, että ollaan tiimi, pyyteettömiä tekoja omasta halusta, toinen toistaan tukien, voit luottaa toiseen tapahtui mitä tahansa......ei taistellen toisia vastaan, vaan toisiaan tukien, kuin "taistelupari", joka kohtaa kaiken yhdessä, minkä elämä eteen heittää....
Mutta tosiaan, jos sanotaan mitä "tarjoaa", niin ainoa mitä itse tarjoan varmuudella ja joka on pysyvää, niin oma vastaus on: Itseni, joka sisältää kaiken, mutta vain jos kohtaan toisen "joutsen" sielun, yhteensopivalla persoonalla/luonteella/arvoilla ja ajatusmaailmalla varustettuna, tämän lisäksi tarvitaan se molemminpuolinen KEMIA.......mihinkään muuhun en enää lähde, enkä suostu, koska......."Ainoa mitä itse tarjoan varmuudella ja joka on pysyvää, niin oma vastaus on: Itseni, joka sisältää kaiken, mutta vain jos kohtaan toisen "joutsen" sielun"
Juuri näin, ainoa mitä voin tarjota on minä ja toinen ottaa sen vastaan kaikkineen. Tiimi toimii yhdessä.atännä kirjoitti:
Ei tuo välttämättä niin huono aloitus ollut, laittoi ainakin minut taas miettimään...
Kun tämä yksinolo välillä rassaa, niin tulee punnittua noita sinkkuus vastaan parisuhde -asioita. Mun parisuhdeoloni tulisi olla yhtä hyvä tai parempi kuin mun nykyinen oloni, ainakin suurimman osan ajasta. Ei se kaupankäyntiä ole, se vaatii sopivan kumppanin jolla on samanlaisia ajatuksia parisuhteesta. Kun ei se parisuhteilu aina ole sitä upeeta-hienoa-mahtavaa. Sitä huonoa aikaakin pitäisi vaan kestää, ja uskoa siihen että parempiakin aikoja vielä tulee. Jos toisen kanssa on muuten hyvä olla, niin tuo luotettavuus ja halu tehdä töitä sen suhteen eteen on se, mitä minä tarjoan ja toivon toiseltakin.
Mulla on vähän vakava päivä tänään, mutta näissä "fiksuissa" aloituksissa on se hyvä puoli, että tulee laiteltua omia ajatuksiaan järjestykseen :)"Ei tuo välttämättä niin huono aloitus ollut, laittoi ainakin minut taas miettimään..."
Ei periaatteesa ollut huono, mutta aloitus on varmasti tulkittavissa monella eri tavalla, riippuu lukijasta ja samaa aihetta on käyty monesti läpi, ehkä eri sanoilla, mutta kuitenkin.
Itse olen ainakin "joutunut" käyttämään tämän kysymyksen parissa aikaa ja pohdiskeluja aika paljonkin, jopa ennen palstaa, mutta myös palstalla, eli mitä minä tarvitsen ja mitä minä annan....
"Kun tämä yksinolo välillä rassaa, niin tulee punnittua noita sinkkuus vastaan parisuhde -asioita."
Tiedän tunteen, tarvitsisi olla kytkin, että saisi tietyt tunteet ja tarpeet kytkettyä pois...tai ainakin siltä välillä tuntuu....
"Mun parisuhdeoloni tulisi olla yhtä hyvä tai parempi kuin mun nykyinen oloni, ainakin suurimman osan ajasta."
Nyt kyllä vaadit ihan liikoja, ettäs tiiiiiät ;)
Eikös tuo ole itsestään selvyys, mutta eri yksilöillä on omat mielipiteet myös tästä.....eli riippuu "taajuudesta", miten tämänkin käsittää.
"Ei se kaupankäyntiä ole, se vaatii sopivan kumppanin jolla on samanlaisia ajatuksia parisuhteesta."
Oikeassa olet. :)
"Kun ei se parisuhteilu aina ole sitä upeeta-hienoa-mahtavaa."
Taas tulkinnanvarainen asia riippuu yksilöistä, mitä tämä kenellekin tarkoittaa, mutta se on totta, että kaikki ei ole "juhlaa ja kuplia"....
"Sitä huonoa aikaakin pitäisi vaan kestää, ja uskoa siihen että parempiakin aikoja vielä tulee."
Huonot ja paremmat ajatkin voivat merkitä yhdelle yhtä ja toiselle toista, mutta aito ja rehellinen vuorovaikutus kumppanien kesken on pakollista, eikä ikinä saa olla niin, että tilanne on Win-Lose, toinen nauttii tai ei tajua ja toinen kärsii......jos vuorovaikutus ei toimi, niin en usko että toimii suhdekaan, joku tulee kärsimään...
"Jos toisen kanssa on muuten hyvä olla, niin tuo luotettavuus ja halu tehdä töitä sen suhteen eteen on se, mitä minä tarjoan ja toivon toiseltakin."
Voiko ketään enempää pyytääkään, eli en voi kuin kompata.
"Mulla on vähän vakava päivä tänään"
:|
"näissä "fiksuissa" aloituksissa on se hyvä puoli, että tulee laiteltua omia ajatuksiaan järjestykseen :)"
Se on ollut itsellekin yksi syy palstailuun, onhan niitä varmasti joitakin muitakin, mutta on tästä jotain apuja ollut omiinkin pohdintoihin ja kysymyksiin.... :)WGTOW kirjoitti:
Kun on ihastunut, rakastunut toiseen toimii vilpittömästi, ei vastapalveluksen saamiseksi.
Ettekö ole koskaan auttaneet ketään pyyteettömästi? Vanhusta painavien laukkujen kanssa, neuvonut eksynyttä, antanut rahaa joulupataan? Siitä saa hyvän tunteen saamatta mitään palkkioksi. Tai ettekö ole tunteneet iloa nähdessänne kevään ensimmäisen kukkasen, rapsuttaessanne koiranpentua tai auringon lämmittäessa kasvoja? Ehkä huonoja vertauksia, mutta juuri siitä minun mielestäni on kyse. Ja niin kuin kestää myrskyn, kestää huonotkin päivät, ne kuuluvat asiaan.
Mutta kukin tavallaan. Jos haluaa käyttää kaikesta nimitystä vaihtokauppa, niin olkoon sitten niin. Tai jos haluaa parisuhteen jossa todella tehdään sitä vaihtokauppaa, tehkää vaan.Hmm, miksi osoitit tämän minulle?
- vaihtokauppaa.edelleen
WGTOW kirjoitti:
Mutta kukin tavallaan. Jos haluaa käyttää kaikesta nimitystä vaihtokauppa, niin olkoon sitten niin. Tai jos haluaa parisuhteen jossa todella tehdään sitä vaihtokauppaa, tehkää vaan.No mutta se hyvä olo on juuri se mitä itse siitä saat kun autat toista.
WGTOW kirjoitti:
Ompa sulla kyyninen maailmankuva :(
Tämä taisi olla "vaihtokauppaa.edelleen" nimimerkille tarkoitettu, mutta täytyy tunnustaa, että joskus, kun "siipi" on hieman maassa, niin kyynisyys joskus hiipii salakavalasti itsellekin, mutta se pitää tunne pitää vaan oppia huomaamaan ja löytämään hyviä puolia asioista......ja muistuttaa itseäänkin mikä on tärkeää ja mikä ei.
Eilen illalalla tuli hieman "imettyä" huonoja fiboja, kun oli väsynyt, mutta sen huomasi heti itsessään....MGTOW kirjoitti:
Tämä taisi olla "vaihtokauppaa.edelleen" nimimerkille tarkoitettu, mutta täytyy tunnustaa, että joskus, kun "siipi" on hieman maassa, niin kyynisyys joskus hiipii salakavalasti itsellekin, mutta se pitää tunne pitää vaan oppia huomaamaan ja löytämään hyviä puolia asioista......ja muistuttaa itseäänkin mikä on tärkeää ja mikä ei.
Eilen illalalla tuli hieman "imettyä" huonoja fiboja, kun oli väsynyt, mutta sen huomasi heti itsessään....Joo, oli "vaihtokauppaa.edelleen" nimimerkille tarkoitettu. Ikävä kuulla, että sinulla on siipi maassa. Kyynisyys iskee joskus kun katselee maailman menoa, huonoja parisuhteita, lukee liikaa tätä palstaa. Pitää vain kulkea omaa tietää eikä toistaa omia ja muiden virheitä.
Mutta hei, nyt on kesä ja joutsenet ovat täällä!WGTOW kirjoitti:
Joo, oli "vaihtokauppaa.edelleen" nimimerkille tarkoitettu. Ikävä kuulla, että sinulla on siipi maassa. Kyynisyys iskee joskus kun katselee maailman menoa, huonoja parisuhteita, lukee liikaa tätä palstaa. Pitää vain kulkea omaa tietää eikä toistaa omia ja muiden virheitä.
Mutta hei, nyt on kesä ja joutsenet ovat täällä!"Mutta hei, nyt on kesä ja joutsenet ovat täällä!"
Olet kyllä yksi "piristävä" pakkaus. :)
Käyn joka vuosi niitä ihastelemassa, tänäkin vuonna jo muutaman kerran, samalla on yleensä aina hieman leipää mukana niille, toissapäivänä viimeksi oli rannassa ukko joutsen ja sen kanssa tehtiin tuttavuutta samalla kun tarjosin sille hieman leipää... :)
Näillä fiiliksillä jäi soimaan päähän, kun tuli juuri radiosta....
Puppa J - Lasitimanttei
https://www.youtube.com/watch?v=FN9BaLmRTW4
- Kiltti-atm-Suomi
Tarjoan rahaa, hyvän toimeentulon, kesämökin ihanuudet ja rauhan ja 15 cm mulkkuni.
- love.and.affection
Huomaa hyvin että aloitus on naisen laatima, vain nainen pystyy näkemään tämän asian näin kaupankäyntinä, sairasta.
- tämä.on.totuus
Parisuhde on AINA kaupankäyntiä, molemmat antaa jotakin ja saavat jotakin. Se ei ole sairasta vaan totuus. Eihän me muuten seurusteltaisiin laisinkaan toistemme kanssa.
- atännä
tämä.on.totuus kirjoitti:
Parisuhde on AINA kaupankäyntiä, molemmat antaa jotakin ja saavat jotakin. Se ei ole sairasta vaan totuus. Eihän me muuten seurusteltaisiin laisinkaan toistemme kanssa.
Tuolla periaatteella kaikki ihmissuhteet ovat kaupankäyntiä? Olen ehkä eri mieltä tuosta, riippuu siitä mitä tarkoitat.
Yksi narsistinen tuttu kertoi, että hän on tekemisissä niiden ihmisten kanssa, joista hyötyy. Hän piti sitä ihan normi totuutena, että niin muutkin toimivat. Huh!
Oletko koskaan miettinyt, mitä saat itsellesi antamalla toiselle? Tässä on mielestäni paradoksi. "Saat sen mistä luovut". Antaja saa enemmän. atännä kirjoitti:
Tuolla periaatteella kaikki ihmissuhteet ovat kaupankäyntiä? Olen ehkä eri mieltä tuosta, riippuu siitä mitä tarkoitat.
Yksi narsistinen tuttu kertoi, että hän on tekemisissä niiden ihmisten kanssa, joista hyötyy. Hän piti sitä ihan normi totuutena, että niin muutkin toimivat. Huh!
Oletko koskaan miettinyt, mitä saat itsellesi antamalla toiselle? Tässä on mielestäni paradoksi. "Saat sen mistä luovut". Antaja saa enemmän."Yksi narsistinen tuttu kertoi, että hän on tekemisissä niiden ihmisten kanssa, joista hyötyy. Hän piti sitä ihan normi totuutena, että niin muutkin toimivat. Huh!"
Tuo on niin totta, mutta kannattaa myös seurata ihmisiä, eli ei vain puheita vaan myös tekoja, eli jotkut käyttäytyvät noin, vaikka eivät sitä suoraan sanokaan...sen huomaa kyllä, jos vain haluaa.- atännä
MGTOW kirjoitti:
"Yksi narsistinen tuttu kertoi, että hän on tekemisissä niiden ihmisten kanssa, joista hyötyy. Hän piti sitä ihan normi totuutena, että niin muutkin toimivat. Huh!"
Tuo on niin totta, mutta kannattaa myös seurata ihmisiä, eli ei vain puheita vaan myös tekoja, eli jotkut käyttäytyvät noin, vaikka eivät sitä suoraan sanokaan...sen huomaa kyllä, jos vain haluaa."Tuo on niin totta, mutta kannattaa myös seurata ihmisiä, eli ei vain puheita vaan myös tekoja, eli jotkut käyttäytyvät noin, vaikka eivät sitä suoraan sanokaan...sen huomaa kyllä, jos vain haluaa."
Tuon huomaa ihmisistä nopeasti. Vallalla oleva käytösmalli, valitettavasti.
En tiedä, kuka näin on sanonut, mutta mielestäni se on hyvin sanottu:
"Ihmisen arvoa ihmisenä mittaa se, miten hän suhtautuu niihin ihmisiin, joista ei ole hänelle hyötyä." atännä kirjoitti:
"Tuo on niin totta, mutta kannattaa myös seurata ihmisiä, eli ei vain puheita vaan myös tekoja, eli jotkut käyttäytyvät noin, vaikka eivät sitä suoraan sanokaan...sen huomaa kyllä, jos vain haluaa."
Tuon huomaa ihmisistä nopeasti. Vallalla oleva käytösmalli, valitettavasti.
En tiedä, kuka näin on sanonut, mutta mielestäni se on hyvin sanottu:
"Ihmisen arvoa ihmisenä mittaa se, miten hän suhtautuu niihin ihmisiin, joista ei ole hänelle hyötyä."Komppaan kirjoitustasi, ihan omia mietteitä.....
"Ihmisen arvoa ihmisenä mittaa se, miten hän suhtautuu niihin ihmisiin, joista ei ole hänelle hyötyä."
Tuokin niin totta.....
- Kilttiatm
tarjoan turvallisen elämän. Mitä muuta nainen haluaa kun saa elää eikä tarvii pelätä että joutuu hakatuksi
Voi sua, 90% miehistä tarjoaa saman. Se 10% miehistä valikoi naisellisia vastakappaleitaan. Ja hei, älä laita mitään jännämiesvastausta, ne on niin kuultu jo. Jännämiehiä taitaa olla vain kansantarinoissaja wt-juottoloissa.
- Ikis__M
Tarjoan hyvää, keskustelutaitoista, turvallista ja suhteellisen yllätyksetöntä seuraa. Vaikka tuo yllätyksettömyys on varmaan tylsää naisista voisi sen ajatella olevan myös hyvä juttu siinä mielessä että nainen voi suunnitella tulevaisuuttaan suhteellisen turvallisin mielin jos vain pysyy uskollisena ja suunnilleen samanlaisena kuin suhteen alkaessa. Ei myöskään tarvitse kärsiä äkillisistä raivokohtauksista ja tunteenpurkauksista jotka on jännämiehille tyypillisiä ja voi myös ajatella olevansa hengissä myös seuraavana päivänä mikä ei jännän kanssa ole aina niin sanottua. Tarjoan myös taloudellisesti sen verran vakaan ja turvallisen ympäristön niin ettei naisen tarvitse pelätä pieniä muutoksia elämässä kuten vaikka työttömyyttä tms, koska kanssani pärjäisi pienemmilläkin tuloilla, ei tulisi häädetyksi ykskaks jos rahat loppuukin tililtä jonkun yllätyksen vuoksi, voisi halutessaan opiskella, pitää välivuoden tms,. Eihän nuo paljoa ole mutta tylsempiäkin tyyppejä tiedän jotka on onnistuneet parisuhteen solmimisessa ja ylläpitämisessä, lisäksi niillä toisinaan on jotkut asiat huonommalla ja epävarmemmalla kuin minulla.
- ytmktm
Tarjoon likapyykit, siivouksen ja ruuanlaiton ;)
- pitäisi-riittää-tuon
Ajatukseni. Ja tietty päälle suunnilleen samat mitä muut miehet.
- ruma-ätmi
Kokin paikka on vapaana
- sdvbsdb
Nyt ku ihan miettimään alkoi, niin ei kai mulla mitään tarjottavaa ole. Taidanpa siis mennä tästä kuolemaan yksin, vaikka selvähän se jo muutenkin oli.
En tarjoa naisille mitään, vaikka tarjottavaa onkin.
Suurin osa naisista on huoria tai parisuhdehuoria. Siksi heille pitää tarjota jotain (yleensä rahaa). Sen jälkeen nainen on valmis antamaan miehelle seksiä (huora) tai parisuhteen ja joskus myös seksiä (parisuhdehuora).- toivotonta
Ihmisellä, joka suhtautuu naisiin noin negatiivisesti, ei ole mitään tarjottavaa naisille. Hän itse luulee, että tarjottavaa olisi ja viittaa sillä ilmeisesti aineellisiin asioihin. Mitään kunnollista tarjottavaa ei kuitenkaan selvästikään ole, nimittäin sellaisia tärkeitä asioita kuin arvostus, kunnioitus, rakkaus jne.
- veio
toivotonta kirjoitti:
Ihmisellä, joka suhtautuu naisiin noin negatiivisesti, ei ole mitään tarjottavaa naisille. Hän itse luulee, että tarjottavaa olisi ja viittaa sillä ilmeisesti aineellisiin asioihin. Mitään kunnollista tarjottavaa ei kuitenkaan selvästikään ole, nimittäin sellaisia tärkeitä asioita kuin arvostus, kunnioitus, rakkaus jne.
Sanoisin asenteen johtuvan siitä että on rahaa mitä antaa ja sen myötä tapaa niin helposti noita kuvaamiaan naisia mutta ei niitä naisia jotka eivät myy itseään erinäisillä maksutavoilla.
Kyllä tuo totuus on tärkeää nähdä mutta "suurin osa naisista" mm tuohon en sano mitään. En kaipaa naista joka on saastuttanut itseään sängystä toiseen. Tuollainen on sekä henkisesti että fyysisesti siitä riippuvainen eli se on vain tapa puuduttaa itseään mihin käyttää muita hyväkseen. toivotonta kirjoitti:
"Mitään kunnollista tarjottavaa ei kuitenkaan selvästikään ole, nimittäin sellaisia tärkeitä asioita kuin arvostus, kunnioitus, rakkaus jne."
Älä jauha paskaa ihmisestä, jota et tunne.- veio
No, ei nyt ihan noin. Kyllähän markkinoilla näkee mitä naiset kerjääääävät ja millaisen kuvan antavat itsestään.
- ViidenKohdanVoima
- Huonon itsetunnon
- Mustasukkaisen ja omistushaluisen luonteen
- Introverttiuden ja epäsosiaalisen tuppisuun
- Alkoholistin
- Omat harrastuksensa ja menonsa naisen edelle laittavan miehenKenellä on tänään "siipi" maassa ja huono päivä.... :(
Laitetaan sullekin biisi, jos vaikka piristäisi... :)
Over the Rainbow
https://www.youtube.com/watch?v=fahr069-fzE
- 0615
Itseni. Mahdollisuuden tutustua paremmin minuun.
- veio
"Mikä on se sinun juttusi minkä vuoksi naisen pitäisi alkaa kanssasi seurustelemaan?"
Ihmisen ei ole hyvä olla yksin -
"Jos nainen viihtyy yksin niin täytyyhän sinun jotakin hänelle tarjota jotta hän vaihtaisi sinkkuuteensa parisuhteeseen."
- mutta sitä ennen täytyy osata olla yksin ettei ole loinen toiselle. Joka ei osaa olla yksin, riippuu muissa ja on taakaksi -
"Se täytyy olla jotakin parempaa kuin mitä hänellä jo tällä hetkellä on. Muutenhan se olisi huono vaihto naisen kannalta."
- vain kaksi itsenäistä ihmistä voivat täydentää sitä "ihmisen ei ole hyvä olla yksin" elämää.
Liian monet naiset hakevat ympärilleen mielistelijää jonka avulla yrittää olla jotain tai rikasta tai näyttävää jota kehtaisi muille näyttää. Noilla ei ole omaa elämää eivätkä siksi pysty antamaan muille mitään. - ValitsenSeurani
Hänelle voisin tarjota sielunkumppanin, mutta muiden naisten ei tarvitse vaivautua.
- sinkku34turku
Naisia kiinnostaisi varmaan minun rahat. On hyvä työ ja oma asunto, tosin peritty asunto.
- veio
Herää kysymys. Kumpi on pilannut naisten maineen, ne miehet jotka tarjoavat naisille tai houkuttelevat naisia rahalla tms.vastaavalla
vai
naiset jotka suostuvat pilaamaan itsensä rahan vieminä. ???
Huono sanavalinta kun sanotaan, että "pitäisi"
Minun kanssani voi tehdä monenlaisia asioita..
Kuntoilla, lenkkeillä, käydä hiihtolenkillä, (salilla treenaan mieluiten yksin), harrastaa seksiä, saada hartia hierontaa, puhua asioista, jakaa asioita, ehkä matkustella..Ja jokerina pohjalla kukaties vaikka perustaa perhettäkin, joka on yksinään kohtuu vaikeata...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6673498Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002728Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211721Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771612Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔511575- 801540
Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101510Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3661490- 281359
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901263