Olen ihmisenä täysi nolla. En kelpaa mihinkään kesätöihin. Mitä tekisin koko kesän? Olen tämän kevään ylioppilas, joten opiskelupaikasta ei ole vielä mitään tietoa, enkä siksi voi aloittaa opintoja ennen heinäkuun alkua. Häpeän tilannettani valtavasti. En kehtaa kertoa kellekään mitä teen kesän. Kaikki kaverit vain sanovat, etten ole riittävän aktiivinen ja jokainen järkevä ihminen on päässyt kesätöihin. Hain viiteentoista paikkaan, mutten saanut yhtään kutsua edes työhaastatteluun. Kesätöiden saaminen tuntuu täysin mahdottomalta. Mulle olisi kelvannut ihan mikä tahansa työ ja hainkin kaikkeen mahdolliseen mitä löysin. Mitä tuottavaa voisin tehdä sen kuukauden kun odotan tuloksia? Tällä hetkellä vain ahdistaa.
Olen epäonnistunut ihmisenä ja elämässäni
4
73
Vastaukset
- smarketjonne
Jatka etsimistä vaikka mansikanpoimijana kyllä se vielä löytyy ja ei se elämää pilaa !!!
- epäonnistunut
Jatkan toki etsimistä, mutta tiedän, että lopputuloksena turhaudun vain lisää, kun ei haluta minnekään. Tänäänkin tullut kirjoitettua kaksi työhakemusta ja huomenna jatkuu!
- RYHDIStäydy
Mulla kävi ihan samalla lailla. Ei siinä mitää hävettävää ole, kaikki ei oo samanlaisia. Voit etsiä töitä esim. vanhempiesi kautta tai mene TE-toimistoon ja ilmottaudu työnakijaksi. Nyt on kyllä paljon puhelinmyyjän hommia joten kannattaa mennäsinne eikä jäädä maakaamaan itsesäälin.
- epäonnistunut
"mennä sinne"
Tuskin se ihan noin helppoa on. Laitoin kuitenkin hakemuksen menemään yhteen puhelinmyyntipaikkaan, joten toivon mukaan töitä irtoaa sieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 973533
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232872Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122431- 431875
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411555- 321547
- 281350
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191