Olen ihmisenä täysi nolla. En kelpaa mihinkään kesätöihin. Mitä tekisin koko kesän? Olen tämän kevään ylioppilas, joten opiskelupaikasta ei ole vielä mitään tietoa, enkä siksi voi aloittaa opintoja ennen heinäkuun alkua. Häpeän tilannettani valtavasti. En kehtaa kertoa kellekään mitä teen kesän. Kaikki kaverit vain sanovat, etten ole riittävän aktiivinen ja jokainen järkevä ihminen on päässyt kesätöihin. Hain viiteentoista paikkaan, mutten saanut yhtään kutsua edes työhaastatteluun. Kesätöiden saaminen tuntuu täysin mahdottomalta. Mulle olisi kelvannut ihan mikä tahansa työ ja hainkin kaikkeen mahdolliseen mitä löysin. Mitä tuottavaa voisin tehdä sen kuukauden kun odotan tuloksia? Tällä hetkellä vain ahdistaa.
Olen epäonnistunut ihmisenä ja elämässäni
4
85
Vastaukset
- smarketjonne
Jatka etsimistä vaikka mansikanpoimijana kyllä se vielä löytyy ja ei se elämää pilaa !!!
- epäonnistunut
Jatkan toki etsimistä, mutta tiedän, että lopputuloksena turhaudun vain lisää, kun ei haluta minnekään. Tänäänkin tullut kirjoitettua kaksi työhakemusta ja huomenna jatkuu!
- RYHDIStäydy
Mulla kävi ihan samalla lailla. Ei siinä mitää hävettävää ole, kaikki ei oo samanlaisia. Voit etsiä töitä esim. vanhempiesi kautta tai mene TE-toimistoon ja ilmottaudu työnakijaksi. Nyt on kyllä paljon puhelinmyyjän hommia joten kannattaa mennäsinne eikä jäädä maakaamaan itsesäälin.
- epäonnistunut
"mennä sinne"
Tuskin se ihan noin helppoa on. Laitoin kuitenkin hakemuksen menemään yhteen puhelinmyyntipaikkaan, joten toivon mukaan töitä irtoaa sieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827066Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267033Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845218Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605163Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274575Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163417Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003360