Hybridipyörää kesäksi

KrossEvado7.0

Hei olen miettinyt hybridiä itselleni työmatkapyöräksi. Matka on noin 14 km pitkä ja etsin herkästi rullaavaa ja hyvälaatuista pyörää. Olen muutamia malleja koeajanut paikallisessa pyörä liikkeessä. Hinta pitää olla alle 1000€ myyjä suositteli minulle vierasta merkkiä Kross, ilmeisesti puolalainen merkki. Malli jota kokeilin oli evado 7.0. Tuntui ihan hyvältä mutta osat ei sano minulle mitään. Pyysi hintaa 899€ kysyn viisaammilta mitä mieltä olette ja onko hinta laatusihde kohallaan.

11

2322

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uljaselmeri

Kyllä itse kallistuisin bianchi cameleonteen...jos nyt en pystyisi cycloa tai maantiepyörää ostamaan

• Cube-bikes
    • Ajuri_66
    • rfdsfsd
    • sillaivissiiiiin

hesarissa järkevä kirjoitus pyörämatkailusta, eur 600,- riittää hyvään hybridiin, ja Euroopan matkaan, ristiin rastiin.
      Työmatkoja varten varmaankin puolet tuosta riittää.

• Alkup_maantiepyöräi

Kaikki näkemäni hyvät hybridit (maastopyörä, jossa maantie komponentteja) ovat olleet olleet hinnaltaan reilusti yli 1500€. Sakemannien suosimat trekkingpyörät, joita myydään Suomessa hybrideinä, ovat oma lukunsa. Itse välttäisin niitä. Kun Nishiki lopetti hybridimallinsa, ei Suomesta ole saanut oikein kelvollista. Tekemällä itse saa toki hyviäkin hybridejä.

Halvimmat teräsrunkoisen touringpyörät ovat tuota 600€ hintaluokkaa, mutta suosittelen satsaamaan vähän enemmän. Edullisin touring pyörä, jota saa Suomesta, ollee yhä Konan Honky Tonk.

http://www.konaworld.com/honky_tonk.cfm

Kun tuohon lisätään kaikki retkipyörässä tarpeellinen, ollaan pitkälti päälle 1000€:n. Toki jos puhutaan vain pyörän hinnasta, niin ollaan reippaasti alle.

• ihmettelen-vain
        Alkup_maantiepyöräi kirjoitti:

Kaikki näkemäni hyvät hybridit (maastopyörä, jossa maantie komponentteja) ovat olleet olleet hinnaltaan reilusti yli 1500€. Sakemannien suosimat trekkingpyörät, joita myydään Suomessa hybrideinä, ovat oma lukunsa. Itse välttäisin niitä. Kun Nishiki lopetti hybridimallinsa, ei Suomesta ole saanut oikein kelvollista. Tekemällä itse saa toki hyviäkin hybridejä.

Halvimmat teräsrunkoisen touringpyörät ovat tuota 600€ hintaluokkaa, mutta suosittelen satsaamaan vähän enemmän. Edullisin touring pyörä, jota saa Suomesta, ollee yhä Konan Honky Tonk.

http://www.konaworld.com/honky_tonk.cfm

Kun tuohon lisätään kaikki retkipyörässä tarpeellinen, ollaan pitkälti päälle 1000€:n. Toki jos puhutaan vain pyörän hinnasta, niin ollaan reippaasti alle.

Mitä noissa trekkin pyörissä on vikana?

• Polkasijaäijä
        ihmettelen-vain kirjoitti:

Mitä noissa trekkin pyörissä on vikana?

Ei todellakaan mikään. Takuulla suomen eniten myyty pyörätyyppi. Toinen asia on joustohaarukka hybridissä, sitä mollataan, mutta minä ainakin pidän siitä valtavasti. Esim ruotsissa lähes kaikki hybridit ovat etujoustolla.

• Hybridi-vai-mikä

Trekking, Touring vai Fitness? Mikä on oikeasti Trekking pyörä? Toisille se on jotain muuta kuin toisille. Jotkut käyttävät nimeä Fitness kun toiset käyttävät samasta pyörästä Trekking nimeä. Jotkut ovat sitä mieltä että Touring pyörät ovat Trekking pyöriä.

Esim. tällaista myydään Trekking nimikkeen alla ja toisille se on Fitness pyörä. http://www.cube.eu/media_ftp/BIKE_Bilder_2015/647000/647000_light.jpg

Sitten on vielä joillain valmistajilla ala-lajeja. Trekking-cross, Trekking-sport ja Trekking-tour. Maastopyörä jossa maantiepyörän komponentteja ja maantiepyörä jossa maastopyörän komponentteja ja suorat sarvet. Hybridejä ovat molemmat mutta nimikeet vaihtelevat. Menee tavallisella tallaajalla jo sekaisin että mikä on mitäkin.

• senegalinkia

trekking lienee pyöräpuolen katumaasturi?

• järkimuaknana

suosittelen hesarin puolueetonta toimittajaa, enkä kuppaavaa pyöräkauppiasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5973
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3754
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2597
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2121
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1902
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1868
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1775
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1468
    Aihe