Voiko munasuojista saada sukupuolitaudin?

GreenMachine

Voiko kaverin munasuojista saada jonkun tartunnan, jos sillä kaverilla on esim. aktiivivaiheessa oleva herpes? Onko yleensäkin miten yleistä, että rookie-pelaajat joutuvat käyttämään muiden alasuojia? Poikani puolesta kyselen.

8

113

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Einäin111

Kuka vittu käyttää edes munasuojia? :)

• klnlkn

Meillä käytetään munasuojia lähinnä voitonmaljojen juomiseen. Ja kyllä, niistä voi saada tartunnan. Nimim. huuliherpes ja hepatiitti

• Iimooro

Moi Iiro

• Orii

En se minä ollut...

• Näinonmarjat

Tuskinpa, mutta kaverin munasta voi sellaisen toki saada.

• Pyyynikki

Sain syyhyn kun lainasin yhden meidän linjapelaajan munasuojia. En tiedä lasketaanko sukupuolitaudiksi, mutta mukavaa se ei ole kuitenkaan. Nivuset ja persvako kutisivat ja koko ajan piti raapia. Lääkäri sitten määräsi ivermektiiniä, jolla lopulta saatiin punkit hengiltä. Vieläkin vituttaa! Pelaan Saintsin naisissa, jos sillä nyt on mitään merkitystä.

• lersinsenu

munasuojat nuollaan puhtaaksi ennen ja jälkeen pelin....

• Ei_enää_pettynyt

Sp-taudeista en tiedä, mutta sain pahoja oireita pukukopissa pelin jälkeen leijuvasta kärystä. Silmät vuotivat ja nenä meni tukkoon. Lisäksi sain punaisia näppylöitä ympäri kehoa ja imusolmukkeeni turposivat. Lääkäri sanoi, että olen yliherkkä ammoniakille ja ilmeisesti alasuojista haihtuva munahiki kondensoitui velon pienessä kopissa niin vahvaksi kaasuksi, että immuunijärjestelmäni kantokyky romahti lähes kohtalokkain seurauksin. Miksi näistä ongelmista ei kirjoiteta lehdissä? Eikö kukaan ajattele edes junioreita?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      81
      1426
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      112
      1345
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      18
      1130
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      21
      1026
    5. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      13
      929
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      888
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      878
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      18
      816
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      777
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      40
      677
    Aihe