Nyt heti lopettakaa se palstailu

nyt-heti-lopettakaa

Olkaa hyvä ja heti lopettakaa ja menkää heti ulos naisia/miehiä iskemään. Nyt mars mars jalat liikkuu kohti baaria ja naisia/miehiä.

8

<50

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikö saa mennä vain sosialisoimaan, aika karua jos on pakko yrittää väkisin iskeä summamutikassa ihan ketä sattuu...... :(

Jos ei ole pakko iskeä ketään, niin sitten voisi käydä vilkaisemassakin menoa ja tuttuja....

• heteroilla.näin

Ei naisen kuulu iskeä miestä :(

Aloitteen tekeminen kuuluu miehille. Nainen antaa itsestään tosi epätoivoisen kuvan, jos yrittää iskeä miehiä.

Miehet olkoot aktiivisia. Se on luonnollista ja normaalia.

• ätmel

Kuuluupas! Nyt heti menet iskemään miehiä.

• No ei se kyllä järin hyvää kuvaa anna miehestäkään jos alkaa naista jollain iskemään, josku roti sentään, ei nyt sentään enää mitään luolamiehiä olla........ =D

Aloite on sitten ihan eri asia, mutta silläkin voi tarkoittaa eri asioita.....mutta "pika" tutustumisesta alkavat suhteet, ovat kyllä yleensä sitten niitä "pika" suhteita muutenkin, sopii joillekin, toisille ei...

• ei.onnistu.ei

En huolis baarissa kävijää...

• Tuokaan ei ole ihan yleistettävissä, kun on aika moniuloitteinen, sekä syineen, että tapoineen tuo "baareilija" termi, mutta en itsekään tietynlaisia "baareilijoita" huolisi.....

En ramppaa itsekään kokoajan ja parisuhteessa en niin baareiluista välitä edes, muutakuin silloin, jos käy hyvässä porukassa kumppanin kanssa joskus, mutta mitää pakollista tarvetta ei siihen ole.

Jos suurimmaksi osaksi sosialisoi samaa sukupuolta olevien kanssa ja toisen sukupuolen edustajat kenen kanssa tulee nyt sosialisoitua on varattuja tai muuten heitä tapaa tilanteissa, missä tutustuminen ei normaalisti lähde syventymään asialinjaa pidemmälle, koska se ei kuulu niihin tilanteisiin, niin yöelämä on vain yksi tapa vaihtaa heidän kanssaan myös muita ajatuksia rennossa ilmapiirissä.....

Jos vaihtoehtona on olla aina samaa sukupuolta olevien kanssa tai pariskuntien, tai vaikka olisi tuttuja naisia, vapaita tai varattuja, joiden kanssa ollaan vain tuttuja, niin kyllä sitä sinkkuna haluaa joskus jotain muutakin, ehkä siinä on myös mukana osittain jonkin asteen toive jostakin, vaikka se olisikin turhaa, niin jos ei ole toivoa, niin mitä jää jäljelle?

Eli jos yleensä vaihtoehtona on luettelemani, sekä yksin puuhailu tai neljän seinän sisällä olo, niin en ihan täysin ymmärrä yöelämän "demonisoimista", koska jollekin se on vain silloin tällöin tapahtuvaa sosialisoimista ja toisille taas toista, monin eri variaatioin......

• ruma-ätmi

No jos nyt päätän mennä baariin ja kohti naisia niin mitä niille naisille pitää sanoa että saan pillua? Haittaako jos olen kännissä?

• ai.minne.ulos

Menen heti kun joku kertoo, missä on naisia, jotka haluavat tutustua kunnon miehiin parisuhde tavoitteena. Baareihin tms. en mene, koska baarissa on tyhmä meno eikä kunnon naisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1530
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      98
      740
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe