Kesätöihin 2015

chiisaiheaven

Heippa kaikki!

Kirjoittelin MeNaiset-palstalle jo aiheesta, mutta halusin tehostaa työnhakuani vielä tännekin!

Olen hakenut kesätöihin joulun pyhistä lähtien kymmeniin, ellen satoihin kohteisiin valitettavasti tuloksetta. Ajattelin, josko täältä sattuisi löytymään joku mahtava työnantaja, joka ilomielin ottaisi minut palveluksiinsa kesäksi ja vaikka haluaisi ehkä tehdä yhteistyötä kanssani kouluni ohellakin! Olisin innolla osana lämminhenkistä työilmapiiriä.

Töitä etsin Pohjanmaalta Vaasan alueelta, Etelä-Pohjanmaalta Alavuden suunnalta, Uudeltamaalta Hyvinkäältä ja lähikunnista sekä ihan pääkaupunkiseudulta. Minulla on auto käytössäni.

Olen reipas opiskelija tyttönen(22), joka omaa työkokemusta useamman vuoden verran mm. kouluavustajan tehtävistä kaupankassalle, varastotyöntekoon ja liikunnanohjaamiseen sekä hierontaan. Erityisvanvuutenani liikunnan lisäksi on kehitysvammaiset koko elämältäni, koska minulla on autistinen veli.

Olen lukion käynyt ja valmis ylioppilas. Minulla on takana terveysliikunnan ohjaaja-linja ja olen suorittanut lähihoitajan perusopinnot vanhusharjoittelua vaille. Syksyllä aloitan pitkään haaveilemani kosmetologin opinnot. Taskusta löytyy ensiapu 1 ja 2 lisäksi hygienia- ja ikärajapassi sekä turvakortti.

Luonteeltani olen auttavainen ja reilu. Haluan, että lähelläni ihmiset voivat hyvin ja haluan edistää ihmisten terveyttä. Tartun uusiin haasteisiin aina iloisin mielin ja uskallan pyytää apua. Teen työni aina tunnollisesti ja olen luotettava. Olen myös täsmällinen.

Toivon, että joku innostuisi ja arvostaisi sinnikyyttäni: toivottavasti tavataan haastattelussa! Minuun voit ottaa yhteyttä vastaamalla tälle palstalle tai sähköpostiin: [email protected]

2

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työnantaja

Voit tulla hieroo mua tuntipalkka 10e (;

• Kesätöitä-tarjolla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      99
      6592
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      366
      6166
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      3043
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      111
      2514
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2165
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1804
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1663
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1340
    9. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1315
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1237
    Aihe