Heippa kaikki!
Kirjoittelin MeNaiset-palstalle jo aiheesta, mutta halusin tehostaa työnhakuani vielä tännekin!
Olen hakenut kesätöihin joulun pyhistä lähtien kymmeniin, ellen satoihin kohteisiin valitettavasti tuloksetta. Ajattelin, josko täältä sattuisi löytymään joku mahtava työnantaja, joka ilomielin ottaisi minut palveluksiinsa kesäksi ja vaikka haluaisi ehkä tehdä yhteistyötä kanssani kouluni ohellakin! Olisin innolla osana lämminhenkistä työilmapiiriä.
Töitä etsin Pohjanmaalta Vaasan alueelta, Etelä-Pohjanmaalta Alavuden suunnalta, Uudeltamaalta Hyvinkäältä ja lähikunnista sekä ihan pääkaupunkiseudulta. Minulla on auto käytössäni.
Olen reipas opiskelija tyttönen(22), joka omaa työkokemusta useamman vuoden verran mm. kouluavustajan tehtävistä kaupankassalle, varastotyöntekoon ja liikunnanohjaamiseen sekä hierontaan. Erityisvanvuutenani liikunnan lisäksi on kehitysvammaiset koko elämältäni, koska minulla on autistinen veli.
Olen lukion käynyt ja valmis ylioppilas. Minulla on takana terveysliikunnan ohjaaja-linja ja olen suorittanut lähihoitajan perusopinnot vanhusharjoittelua vaille. Syksyllä aloitan pitkään haaveilemani kosmetologin opinnot. Taskusta löytyy ensiapu 1 ja 2 lisäksi hygienia- ja ikärajapassi sekä turvakortti.
Luonteeltani olen auttavainen ja reilu. Haluan, että lähelläni ihmiset voivat hyvin ja haluan edistää ihmisten terveyttä. Tartun uusiin haasteisiin aina iloisin mielin ja uskallan pyytää apua. Teen työni aina tunnollisesti ja olen luotettava. Olen myös täsmällinen.
Toivon, että joku innostuisi ja arvostaisi sinnikyyttäni: toivottavasti tavataan haastattelussa! Minuun voit ottaa yhteyttä vastaamalla tälle palstalle tai sähköpostiin: [email protected]
Kesätöihin 2015
chiisaiheaven
2
159
Vastaukset
- työnantaja
Voit tulla hieroo mua tuntipalkka 10e (;
- Kesätöitä-tarjolla
Täällä on kesätyöpaikkoja tarjolla. Kesätyö linkki löytyy sivun alareunassa.
http://uusityopaikka.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1073654
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232892Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122451- 431925
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411565- 321547
- 281360
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201336- 951191