Olisi mielenkiintoista kokeilla miten monta kertaa naisilta pitää käydä kysymässä, josko joku mukavannäköinen suostuisi ex-tempore lähtemään treffeille. Valitsisi paikaksi vaikka jonkun vilkkaan torin tai paikan, jossa pyörii naisia. Saisiko päivän aikana ketään lähtemään? Yleisestihän tuntuu oletettavan, että kunnollinen suomalainen mies ei selvinpäin, eikä ainakaan keskellä arki-iltapäivää tule kysymään treffeille. Jos tulee, niin vähintään oletetaan olevan huumeissaan.
Vastaavia prank-tyyppisiä tempauksiahan on youtube täynnä mutta ei Suomesta yhtään kunnollista.
Onko kukaan kokeillut? Itse olisin ainakin miehenä otettu jos lennosta, kun suunnilleen vähiten odottaa, joku tulisi kysymään :)
Naisen pyytäminen treffeille yleisellä paikalla
6
96
Vastaukset
- Torillatavataan
No sehän riippuu täysin pyytäjästä. Joku kyylävä hyypiö tekis jonkun hyökkäyksen, hyi soittaisin varmaan poliisit. Mut jos olis joku kiva ja normaali, niin voisin lähteäkin.
- no.hoh.hoijaa
Et siis tietäisi siitä toisesta mitään, eli sinulla ei olisi mitään kriteereitä parin valinnalle. Kunhan joku random-tyyppi suostuu.
- Todellisuudestahei
Mitä vikaa on siinä että joku random tyyppi suostuu?
Se että pyytää jonkun treffeille ei tarkoita etteikö kriteereitä ei olisi vaan että ne kriteerit eivät ole pinnallisesti painotteisita.
Siellä kahvilla/treffeillähän sitä tutustutaan ja katsotaan käykö niihin kriteereihin puolin ja toisin.
Huvittavaa kuinka naiset perustelevat omia pinnallisia kriteerejään sillä että muuten on "epätoivoinen".
Vittu miten sairas paskiainen olet.
Mutta olemmekin Suomessa jossa on maailman lähes rumimmat akat, naamat norsun vitulla, eivät lähesty itse, eivät halua että heitä lähestyy kuka tahansa ja sitten marisevat kun miehet ovat pelkureita ja pinnallisia kun eivät lähesty.
Ihan normi SuomiLehmä (tm) kamaa.... - asxcdfvbgn
Todellisuudestahei kirjoitti:
Mitä vikaa on siinä että joku random tyyppi suostuu?
Se että pyytää jonkun treffeille ei tarkoita etteikö kriteereitä ei olisi vaan että ne kriteerit eivät ole pinnallisesti painotteisita.
Siellä kahvilla/treffeillähän sitä tutustutaan ja katsotaan käykö niihin kriteereihin puolin ja toisin.
Huvittavaa kuinka naiset perustelevat omia pinnallisia kriteerejään sillä että muuten on "epätoivoinen".
Vittu miten sairas paskiainen olet.
Mutta olemmekin Suomessa jossa on maailman lähes rumimmat akat, naamat norsun vitulla, eivät lähesty itse, eivät halua että heitä lähestyy kuka tahansa ja sitten marisevat kun miehet ovat pelkureita ja pinnallisia kun eivät lähesty.
Ihan normi SuomiLehmä (tm) kamaa....Ei vaan treffeille pitäisi pyytää vain sellaista, josta jo tietää, että edes jotenkuten täyttää perusvaatimukset. Jos niitä tietoja ei ole, ne pitäisi selvittää ennen treffipyyntöä. Mitä järkeä pyytää ja järjestää treffit ja sitten siellä todeta, että oho, eihän meillä olekaan mitään toivoa?
- tcl
asxcdfvbgn kirjoitti:
Ei vaan treffeille pitäisi pyytää vain sellaista, josta jo tietää, että edes jotenkuten täyttää perusvaatimukset. Jos niitä tietoja ei ole, ne pitäisi selvittää ennen treffipyyntöä. Mitä järkeä pyytää ja järjestää treffit ja sitten siellä todeta, että oho, eihän meillä olekaan mitään toivoa?
tiesitkö että ennen ei oikein voinut muuten tehdä ja se on huomattavasti parempi tapa lähestyä naista jos olet normaali muuten saat vain ruksin tinderissä. eli miehet kaupungille!
- tcl
tcl kirjoitti:
tiesitkö että ennen ei oikein voinut muuten tehdä ja se on huomattavasti parempi tapa lähestyä naista jos olet normaali muuten saat vain ruksin tinderissä. eli miehet kaupungille!
itselläni ei ole mitään kiveenhakattuja vaatimuksia esim jos on oikein kiva tyyppi muuten mutta tykkää vaikka jostain diskoräpistä josta en itse pidä niin tuskinpa se siihen kaatuu ja paremman kuvan saat ihmisestä kun tapaat sen kasvotusten niin saatat tietää minkälaisen ihmisen kanssa keskustelet verrattain siihen että luet vain tekstiä tietämättä minkälainen ihminen sitten oikeasti on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308418Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4363224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571123Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17756Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57702Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28653Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?60650En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617- 34588