Kuinka nuorena kulli kiinnosti. http://keskustelu.suomi24.fi/t/13633969
Milloin kulli ja pojat alkoivat kiinnostaa teitä?
sexpver
9
871
Vastaukset
- N96
Pojat alkoivat kiinnostaa mua nelosella/vitosella. Kulli taas joskus yläkoulussa. Kumpaakaan en ole vielä saanut.
- myöhäisherännyt
Pikkasen päälle nelikymppisenä, nyt otetaankin hukattu aika korkojen kera takaisin.
- Ahahaa
Pojat 4 ja kulli 5.
- KovaTorni
No en anna kun et sinäkään haluu antaa. Et kuitenkaan ole tosissaan.
- Hilma_65
Nyt olis eläkkeellä aikaa
- Vales-Jalmari_75
Oonko sulle liian vanha?
- pitkätukka-68
Pojat ei oo kiinnostanut koskaan.
- palle
Oli poika nimeltä Kulli....josta kehittyi varsinainen Kyrpä mieheksi, johon en koskisi tikullakaan...
- Niih
Kulli-täti on kiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390