Isa ei mukana missaan...

tyoppp

Viime aikana mun ja mun miehen parisuhde on taas ollut ihan p:sta...

Ma olen kuulemma laiska, etta en tee koskaan mita mun pitaisi... Ma hoidan meijan lapsen 80%, ma olen aina se jonka PITAA vaihtaa ne vaipat, joka syottaa lapsen, joka tekee ruuat, joka laittaa astiat poytaan, joka tuo ruuan poytaan, joka siivoo poydan, joka tiskaa ne astiat, joka kuivaa ja lajittelee ne astiat, joka lukee lapselle kirjoja, joka leikkii lapsen kanssa, joka pesee lapsen hampaat, joka huolehtii lapsen pesuista, joka laittaa lapselle vaatteet, joka huolehtii onko lapsella varmasti kaikki tarpeellinen (vaatteita sun muuta), joka vie lapsen ulos leikkipuistoon, joka menee lapsen kanssa kavelylle... Mies pelaa koneella vaan ja kattoo telkkarii, ei viitti jutella mistaan, ja sanoo mua laiskaksi?!? Ei taida hanella aivot enaa pelata.. vai??? Viikonloppu tyo hanella kylla on, mutta lahtee toihin sillon kun huvittaa, ja aina kuitenkin kommentoi etta han on ainakin se kella on tyopaikka.. Etta mun pitas ettii kokopaivaisesti toita koneelta.. eika tehda muuta. Et ma en sais ees levata vahan aikaa sohvalla.. mun pitaa olla aina tekemassa jotain. Tulee vaan niin paha mieli kun tuntuu ettei mies arvosta yhtaan mita ma teen meidan lapsen eteen..
Lapsemme menee antamaan haleja isalleen kun han on pelaamassa koneellaan, ja selvasti haluaa huomiota, mutta isa vain sanoo et mee pois roikkumasta, ja tollottaa vaan konettaa eika huomioi lasta.. Miten toi vaikuttaa pieneenkin?
Ma oon miettiny vaikka mita, et mita ma teen.... Mulla ei oo ketaan kelle voin jutella tasta... Ma tunnen oloni saamattomaksi, vaikka ei mun pitais, miehen kommenttien seurauksesta..

Itkettaa tammonen elama... Taa ei ole onneks jokapaivaista...

2

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oppeliini1

      Lapsen ja talouden hoito yleensä on koti-isän/koiti-äidin harteilla. Siinä ei pitäisi olla mitään valittamista.

      Mikä sen sijaan huolestuttaa, on isän täysi välinpitämättomyys lastaan kohtaan.
      Sanot ettei se ole jokapäiväistä, no se on hyvä. Koska ellei isä tosiaankaan olisi lainkaan kiinnostunut omasta jälkikasvustaan vaan toykeästi tyontäisi häntä jatkuvasti pois, silloin tuon tason "isä" on saatava kokonaan pois lapsen ja sinun elämästä.

      Isän asenne lastaan kohtaan tekee hirveää hallaa lapselle, hallaa joka tulee aivan liian kalliiksi teidän kaikkien maksaa myohemmin!

      Tee tällä sekunnilla itsellesi KRISTALLIN KIRKKAASTI selväksi että ET lisäänny enää tuon " isän" kanssa!

    • mekkk

      Jätät vain asioita tekemättä ja laittat isänt ekemään eli hänen pyykit ja ruuat ja muut jutut ja jos tulee sanomista niin kerrot miehellesi että et ole mikään palvelija vaan äiti ja vaimo ja se siitä. Mies voi herätä tai sitten ei. Piilota joku tärkeä johto tietokoneesta niin ei sitten oääse koneelle niin voi tehdä jotain tai sitten ei. Kertomuksesi perusteella ei ole isä ainesta miehessäsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe