Isa ei mukana missaan...

tyoppp

Viime aikana mun ja mun miehen parisuhde on taas ollut ihan p:sta...

Ma olen kuulemma laiska, etta en tee koskaan mita mun pitaisi... Ma hoidan meijan lapsen 80%, ma olen aina se jonka PITAA vaihtaa ne vaipat, joka syottaa lapsen, joka tekee ruuat, joka laittaa astiat poytaan, joka tuo ruuan poytaan, joka siivoo poydan, joka tiskaa ne astiat, joka kuivaa ja lajittelee ne astiat, joka lukee lapselle kirjoja, joka leikkii lapsen kanssa, joka pesee lapsen hampaat, joka huolehtii lapsen pesuista, joka laittaa lapselle vaatteet, joka huolehtii onko lapsella varmasti kaikki tarpeellinen (vaatteita sun muuta), joka vie lapsen ulos leikkipuistoon, joka menee lapsen kanssa kavelylle... Mies pelaa koneella vaan ja kattoo telkkarii, ei viitti jutella mistaan, ja sanoo mua laiskaksi?!? Ei taida hanella aivot enaa pelata.. vai??? Viikonloppu tyo hanella kylla on, mutta lahtee toihin sillon kun huvittaa, ja aina kuitenkin kommentoi etta han on ainakin se kella on tyopaikka.. Etta mun pitas ettii kokopaivaisesti toita koneelta.. eika tehda muuta. Et ma en sais ees levata vahan aikaa sohvalla.. mun pitaa olla aina tekemassa jotain. Tulee vaan niin paha mieli kun tuntuu ettei mies arvosta yhtaan mita ma teen meidan lapsen eteen..
Lapsemme menee antamaan haleja isalleen kun han on pelaamassa koneellaan, ja selvasti haluaa huomiota, mutta isa vain sanoo et mee pois roikkumasta, ja tollottaa vaan konettaa eika huomioi lasta.. Miten toi vaikuttaa pieneenkin?
Ma oon miettiny vaikka mita, et mita ma teen.... Mulla ei oo ketaan kelle voin jutella tasta... Ma tunnen oloni saamattomaksi, vaikka ei mun pitais, miehen kommenttien seurauksesta..

Itkettaa tammonen elama... Taa ei ole onneks jokapaivaista...

2

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oppeliini1

Lapsen ja talouden hoito yleensä on koti-isän/koiti-äidin harteilla. Siinä ei pitäisi olla mitään valittamista.

Mikä sen sijaan huolestuttaa, on isän täysi välinpitämättomyys lastaan kohtaan.
      Sanot ettei se ole jokapäiväistä, no se on hyvä. Koska ellei isä tosiaankaan olisi lainkaan kiinnostunut omasta jälkikasvustaan vaan toykeästi tyontäisi häntä jatkuvasti pois, silloin tuon tason "isä" on saatava kokonaan pois lapsen ja sinun elämästä.

Isän asenne lastaan kohtaan tekee hirveää hallaa lapselle, hallaa joka tulee aivan liian kalliiksi teidän kaikkien maksaa myohemmin!

Tee tällä sekunnilla itsellesi KRISTALLIN KIRKKAASTI selväksi että ET lisäänny enää tuon " isän" kanssa!

• mekkk

Jätät vain asioita tekemättä ja laittat isänt ekemään eli hänen pyykit ja ruuat ja muut jutut ja jos tulee sanomista niin kerrot miehellesi että et ole mikään palvelija vaan äiti ja vaimo ja se siitä. Mies voi herätä tai sitten ei. Piilota joku tärkeä johto tietokoneesta niin ei sitten oääse koneelle niin voi tehdä jotain tai sitten ei. Kertomuksesi perusteella ei ole isä ainesta miehessäsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      66
      2204
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1482
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1285
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      70
      1271
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      115
      1149
    6. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      1000
    7. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      69
      989
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      943
    9. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      81
      886
    10. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      11
      862
    Aihe