Isa ei mukana missaan...

tyoppp

Viime aikana mun ja mun miehen parisuhde on taas ollut ihan p:sta...

Ma olen kuulemma laiska, etta en tee koskaan mita mun pitaisi... Ma hoidan meijan lapsen 80%, ma olen aina se jonka PITAA vaihtaa ne vaipat, joka syottaa lapsen, joka tekee ruuat, joka laittaa astiat poytaan, joka tuo ruuan poytaan, joka siivoo poydan, joka tiskaa ne astiat, joka kuivaa ja lajittelee ne astiat, joka lukee lapselle kirjoja, joka leikkii lapsen kanssa, joka pesee lapsen hampaat, joka huolehtii lapsen pesuista, joka laittaa lapselle vaatteet, joka huolehtii onko lapsella varmasti kaikki tarpeellinen (vaatteita sun muuta), joka vie lapsen ulos leikkipuistoon, joka menee lapsen kanssa kavelylle... Mies pelaa koneella vaan ja kattoo telkkarii, ei viitti jutella mistaan, ja sanoo mua laiskaksi?!? Ei taida hanella aivot enaa pelata.. vai??? Viikonloppu tyo hanella kylla on, mutta lahtee toihin sillon kun huvittaa, ja aina kuitenkin kommentoi etta han on ainakin se kella on tyopaikka.. Etta mun pitas ettii kokopaivaisesti toita koneelta.. eika tehda muuta. Et ma en sais ees levata vahan aikaa sohvalla.. mun pitaa olla aina tekemassa jotain. Tulee vaan niin paha mieli kun tuntuu ettei mies arvosta yhtaan mita ma teen meidan lapsen eteen..
Lapsemme menee antamaan haleja isalleen kun han on pelaamassa koneellaan, ja selvasti haluaa huomiota, mutta isa vain sanoo et mee pois roikkumasta, ja tollottaa vaan konettaa eika huomioi lasta.. Miten toi vaikuttaa pieneenkin?
Ma oon miettiny vaikka mita, et mita ma teen.... Mulla ei oo ketaan kelle voin jutella tasta... Ma tunnen oloni saamattomaksi, vaikka ei mun pitais, miehen kommenttien seurauksesta..

Itkettaa tammonen elama... Taa ei ole onneks jokapaivaista...

2

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oppeliini1

Lapsen ja talouden hoito yleensä on koti-isän/koiti-äidin harteilla. Siinä ei pitäisi olla mitään valittamista.

Mikä sen sijaan huolestuttaa, on isän täysi välinpitämättomyys lastaan kohtaan.
      Sanot ettei se ole jokapäiväistä, no se on hyvä. Koska ellei isä tosiaankaan olisi lainkaan kiinnostunut omasta jälkikasvustaan vaan toykeästi tyontäisi häntä jatkuvasti pois, silloin tuon tason "isä" on saatava kokonaan pois lapsen ja sinun elämästä.

Isän asenne lastaan kohtaan tekee hirveää hallaa lapselle, hallaa joka tulee aivan liian kalliiksi teidän kaikkien maksaa myohemmin!

Tee tällä sekunnilla itsellesi KRISTALLIN KIRKKAASTI selväksi että ET lisäänny enää tuon " isän" kanssa!

• mekkk

Jätät vain asioita tekemättä ja laittat isänt ekemään eli hänen pyykit ja ruuat ja muut jutut ja jos tulee sanomista niin kerrot miehellesi että et ole mikään palvelija vaan äiti ja vaimo ja se siitä. Mies voi herätä tai sitten ei. Piilota joku tärkeä johto tietokoneesta niin ei sitten oääse koneelle niin voi tehdä jotain tai sitten ei. Kertomuksesi perusteella ei ole isä ainesta miehessäsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5895
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4007
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2966
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      2017
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1984
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      142
      1771
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1743
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1549
    Aihe