Miltä kuulostaa?
Punaruskeat, luonnonkiharat hiukset. Siniset silmät pitkillä silmäripsillä. Hoikka ja urheilullinen varsi. Lihasta löytyy.
Iloinen ja nauravainen luonne. Pisamia. Rusketun helposti. Pukeudun usein punaiseen.
Olen hunajapupu
10
272
Vastaukset
- VaiTahdotkoEesTietää
Minä aina luulin että pisamaiset punapäät ei rusketu helposti vaan pikemmin palaa, ainakin aidot punapäät... "Lihasta löytyy", mitä se tarkoittaa, kuinka paljon lihasta? Jos vartalo alkaa olla miehekkäissä mittasuhteissa, ei suurinta osaa viehätä, mutta osa tykkää salimimmeistäkin. Muuten vaikea sanoa mitään, kun ei kuvaa näe. Eihän nuo kerro vielä oikein mitään, vaan ruumiin mittasuhteet saattaa olla omituiset ja naama kuin petolinnun perse, tai sitten ei... Ja jos sinä itse tai joku muu luokittelee sinut kauniiksi, niin sekään ei vielä oikein kerro totuutta, koska se on vain yhden tai muutaman ihmisen mielipide, eikä sitä voi yleistää että "jee, mä oon kaunis, koska oma mummokin aina sanoo niin." tai että katsoo peilistä ja on omasta mielestään tosi kaunis, joka voi kertoa vain itserakkaudesta. Ainakin tunnen yhden oikeasti ruman naisen, jossa ei ole minkään standardien mukaan kauniita piirteitä, mutta silti se on omasta mielestä tosi vetävä pakkaus. Jotenkin se on siitä niin varma, että on tosi itsevarma ja sen takia flaksi käy, eli good for her, enkä häntä maan pinnalle palauttaisi ikinä. Parempi kun on suurissa luuloissa itsestään kuin maan rakoon poljettu. Eli pistäpä kuvaa jos tahdot oikeasti mielipteen saada. Arvioidaan sitten.
- 1114
Kuulostaa siltä että olet hunajapupu. Mutta vaikka oletkin, niin älä ihmeessä paahda ihoasi auringossa. Se saa ihon veltostumaan ja kohta jo selluliitti kertyy kilpaa ryppyjen kanssa.
Toisaalta, ulkonakö on toisarvoista. Siinä vaiheessa kun keskustelukumppani sanoo ensimäiset lauseet, tietää toinen onko kipinää vai ei. - annankoyhteystiedot
pituus 163 taskuvenus -d cupeilla? yvä lantionpohjalihakset, rakastaa nielemistä ja facesittingiä? siinpä nainen minulle...
- äläanna
Ei 163 senttinen nyt niin taskuvenuksen kokoinen ole vaan keskipituinen. Alle 160 senttisistä voidaan alkaa ehkä jo puhua taskuvenuksista.
- venusissmallnotfat
äläanna kirjoitti:
Ei 163 senttinen nyt niin taskuvenuksen kokoinen ole vaan keskipituinen. Alle 160 senttisistä voidaan alkaa ehkä jo puhua taskuvenuksista.
Niin jos painoa silloin n. 45 kiloa tai alle.
- OKKKKKKK
https://www.youtube.com/watch?v=32Yw_kcTzyQ
jos perseesi on tuollainen niin- huij
Rekkalesboko?
- Anonyymi
Lesbolta /autoseksuaalilta
- Anonyymi
Kuulostaa ihmiseltä, joka on epävarma itsestään ja tarvitsee jonkinlaista itsetunnon pönkitystä.
Mjoo
Mun mielestä tämä länkytys kuulostaa epätoivoiselta, sillä eivät punapäät rusketu.
Itse olen asfalttimies.
(Hihitystä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576