Universumin uudet lait / OSP

EiSokeastiUskova

"Alkuräjähdysteoriaa pidetään pätevimpänä kertomuksena maailmankaikkeuden synnystä. Se kuitenkin perustuu useille olettamuksille, joiden paikkansapitävyyttä on vaikea todistaa. Onko mahdollista, että elämme uuden aikakauden kynnyksellä, jolloin vallitsevat käsitykset universumin alkutaipaleesta romutetaan? Dokumentti."

http://www.ruutu.fi/plus/viihde?return_nid=1282713

Heh, on mahdollista, ON ON!

Turha edes kysyä koska niin on!

Peace

:)

5

52

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedeyhteisö

Hei, tässä puhuu Tiedeyhteisö. Käypäs nyt heittämässä ne rästiin jääneet kuperkeikkasi ennen kuin "talonmaalausprojekti" taas vie kaiken aikasi. Lupasithan jo vuonna 2009 heittäväsi kuperkeikat Kuopion torilla ellei tiedeyhteisö ole tunnustanut "teoriasi" pätevyyttä vuoden sisään. Tiettävästi on kulunut vuosi, jos toinenkin vuodesta 2009, vai mitä?

• OnSilkkaaPaskaa

OSP-teorian mukaan siitä on kulunut vain nanomenninkäisten sekunti. ;D

• kirveensäkaivoon
        OnSilkkaaPaskaa kirjoitti:

OSP-teorian mukaan siitä on kulunut vain nanomenninkäisten sekunti. ;D

Ai niin joo. Eihän heppu edes ymmärrä paasanneensa tyhjää toista vuosikymmentä.

• Voisitko ystävällisesti kirjoittaa tonttuhiukkastarinasi yhteen ja samaan ketjuun, niin palsta ei saastu lukuisilla samaa mielenharhaa käsittelevillä avauksilla. Kiitos.

• OnSilkkaaPaskaa

Vihreät nanomenninkäiset voittavat AINA ruskeat nanomenninkäiset, joten teoriasi on KUMOTTU!

Vihreät myös työntävät ja tönivät ruskeampia PALJON NOPEAMMIN ja VAHVEMMIN, joten teoriasi on nyt kumottu 17 kertaa (vihreiden nanomenninkäisten voittokertoimen mukaisesti)!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      65
      1752
    2. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      63
      1105
    3. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      93
      1058
    4. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      45
      844
    5. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      41
      800
    6. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      284
      799
    7. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      260
      723
    8. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      55
      687
    9. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      98
      657
    10. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      114
      610
    Aihe