Transporter/Caravelle T5 2010-> uudemmat

Jarkko1974

Onko nenelläkään kokemuksia näistä 2.0 TDI vehkeistä? Tuttavilta kuullut niin paljon p...aa näistä T5 2004-2009 malleista, niin mietin tässä onkohan joitain tyyppi vikoja saatu korjattua tähän faceliftiin?
Olen tässä katsellut 2012 tai 2013 vuoden mallia, n. 100 000km ajettua...
Mottihan näissä 2010 jälkeen tulleissa on eri kuin aiemmissa ja ilmeisesti myös lootakin. Itsellä DSG ollut Skodassa ja hyvin se ainakin mulla on vielä pelannut. Manuaalia toin katselen kun mitään turhaa ei työautoon kannata näemmä ottaa, ettei jää työt tekemättä =). Sillä 140hv myllyllä aattelin hankkia...

4

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erehdyinostamaan

Onne matkaan että pärjäät kaikkien pikku ja isomipen vikojen kanssa. Sitä tarvitset ja PALJON!

• keitzi
    • keitzi
    • NytMuu

Kokemusta on neljästä t5 malleista ja tämä viimeisin 140 hv vm.2010 oli huonoin mitä minulla on koskaan ollut. Ajoin 6 vuodessa 380tkm ja pelkästään takuuaikana se jätti 5 kertaa tielle ja 26 kertaa sitä takuukorjattiin. Ok, takuuaikana kilometrejä tuli 200000. Myydessä alustan kaikki puslat oli vielä alkuperäisiä sekä moottorilohko, mutta muuten lähes kaikki oli vaihdettu hajoamisen/kulumisen takia. Näin jälkikäteen mietittynä uskaltaisin ostaa yli 300tkm ajetun 1.9 TDI mallin mutta en 2.0 TDI mallia, niin suuri kestävyys ero oli minun tapauksessa. Mutta autotkin ovat yksilöitä ja jollain voi olla myös viaton yksilö?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      119
      2596
    2. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      68
      1078
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      209
      1030
    4. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      39
      982
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      921
    6. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      894
    7. 36
      866
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      122
      842
    9. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      812
    10. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      3
      746
    Aihe