Kävely ilman sauvoja

Ihrapallo108kg

Minä kävelen ilman sauvoja. Tein tässä päätöksen että alan kävelemään siten että joka kerran ajallisesti tulee minuutin pidennys kävelykertaan. Aloitin tänään.

Kävelin 24min ekalla kävelykerralla.
Toisella kerralla kävelin 52min. Piti kävellä joku 40min mutta tuli puhelu kävelyn aikana ja huomaamatta kävelinkin aika kauan.

Ei tosiaankaan ollut tuollaiseen tarkoitus kun olen kaikenlisäksi paastolla oleva ihminen. Paastoni alkoi n. klo 10 tänä aamuna. Voimia varmaan muutaman päivän ajan vielä riittää kävelymäärä ennätyksiin varsinkaan kun tiedä lähdenkö tänään enää kävelemään. Yritän lähteä. Kokonaiskävelyaika 76min tälle päivälle.

http://www.studio55.fi/hyvinvointi/article/unohda-juoksu-6-syyta-miksi-kavely-kannattaa/3102264

Mieliala pysyy hyvänä kun on 10min kävellyt n. 2h, väitetään ukon toimesta linkissä. Pitänee paikkansa pääosin mutta paastotessa ei välttämättä mene noin eikä silloinkaan jos on nukkunut liian vähän ja on pakko valvoa jokin ajanjakso.

Laitan kävelymääräilmoituksen vielä tänään jos lähden vielä kävelemään. Silloin vähintään 53min kävelen.

Ilmoitin asian tänne koska ei ole kävelypalstaa vaikka kävely on Suomen eniten harjoitettu kävelymuoto.

5

750

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihrapallo108kg

Olen kävellyt ilman sauvoja tänään 67min. Seuraavan kerran kävelen ainakin minuutin kauemmin kuin 67min. Joko tänään tai huomenna.

• Yksi_kymysys

Kuulostaa hyvältä. Käveletkö huomennakin ilman sauvoja?

• Ihrapallo108kg

Kävelin tänään ilman sauvoja 107min. Seuraavalla kävelylle lähtökerralla tarkoitukseni on kävellä pysähtymättä kertaakaan vähintään minuutin enemmän kuin tänään.

• Ihrapallo108kg

Kävelin tänään pe 12.6.2015

128min.

• tankki142kg

Joko paino on pudonnut..? Vai vieläkö näyttää 108kg

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      181
      1268
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      883
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      824
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      674
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      592
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      580
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      569
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      549
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      540
    Aihe