Oon uusia kamoja, eli siis vaan paidan ja housut, osatamassa, niin mitä suosittelisitte ostaa. Haluisin semmoset mitkä suojais mahollisimman paljon, kun nyt mulla on Precisionin pöksyt ja tuntuu et nii pirun ohuet et joka veto sattuu.
Veskan varusteet
1
143
Vastaukset
- Seniorimaalivahti
Salmingilla hinta/laatusuhde on ainakin aiempina vuosina ollut kohdallaan. Ok suojaus, liukuu hyvin, kestävät mutta ei kuitenkaan liian painavat. Tämä siis parinvuoden takaisista malleista (ne missä Cordurakangas polvien kohdalla). Aikanaan aloitin maalilla Jadbergin perushousuilla. Niissäkin suojaavuus ja liukuvus oli ok.
Tällä hetkellä käytössä:
FatPipe, hyvä suojaavuus, mutta raskaat. Liukuu ok aluksi, mutta pitkissä treeneissä polvisuojat saattavat hikoilla kankaasta läpi jolloin luisto katoaa kokonaan. Sivuttaisliike on läpikastuneena lähes mahdotonta. Kuuluu vain ulvovaa ininää polven ja maton välistä, se kertonee jotain kitkan määrästä.
Exel G2 nyt menossa testiin. Kevyet, toivottavasti liukuvat (se selviää pian), mutta suojaavuutta tuskin nimeksikään, jos sitä etsii. Itse haen enemmän liikkeen keveyttä.
Salmingeihin ja Jadbergeihin olin tytyväinen aikanaan. Onhan niitä toki paljon muitakin, mutta näistä on kokemusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain2429236Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1513392Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve42775- 1742324
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1041889Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1871855Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1821745- 1391381
SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,601367Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1261238