Äiti puhuu uskontoasioista ääneen

Yes_or_no

Onko se päästään vialla? Mulla on sellanen mielikuva, että kukaan täysillä käyvä ei koskaan jauha mitään uskontoon liittyvää ääneen muille. Esim. saattaa soittaa ja kysyä "oothan laittanu ristin kaulaan?". Tää on kyl hankala tilanne. Mitäs sanotte tähän?

9

93

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmäpoika

      Kristitty ei ole synonyymi mielenvikaiselle.
      Äitisi on sinusta huolissaan, miksiköhän?

      • Anonyymi

        Kyllä. Kristitty on synonyymi mielenvikaiselle. Tai muukin uskonto käy.


    • Kiitollisuus1

      On ihan normaalia ja hyvä puhua uskonnosta. Maailmassa on riittävästi pahaa. Ole kiitollinen äidistäsi. Sinulla on hyvä äiti.

    • gjfi

      "Sydämen kyllyydestä suu" puhuu sanoo vanha viisaus.
      Se tarkoitta sitä, että ihminen tapaa puhua siitä mikä on sydäntä lähellä tai suurin mielenkiinnon kohde.
      Toiset puhuvat autoista, kodin sisustamisesta, muodista, jne.
      Toiset tykkää puhua hengellisiä asioita. Ei kait tuo sen kummempaa liene, kuin muumimukien keräilystä innostuneiden hihkaisut kun uusi kuppi löytyy kolmen kaapillisen kokoelmaan.
      Antakaa ihmisten puhua ja olla persoonallisuuksia -- älkää heti kyräilkö ja tuomitko kaikkea ihan viatontakin poikkeavaksi. Siis oikeesti.

    • fsafdadf

      Olet aivan oikeassa, ei kukaan täysillä käyvä puhu tuollaisia. Uskonto on aina jonkinasteinen virus aivoissa, koko ajattelumaailma vääristyy ja alkaa ottaa sadunomaisia piirteitä. Onko ollut aina tuollainen niin kauan kuin muistat, vai onko äskettäin hurahtanut noihin höpöhöpöjuttuihin? Tuo voi olla hankala tilanne, kun et halua kuunnella noita juttuja mutta et tietenkään äitiäsi loukata. Voisiko asiasta sopia järkevästi, että ei sinulle puhu niitä vaan jättää mieleensä?

    • RE3T53

      Meillä kans vähän samanlaista...

      Ne jotka väittää että uskonto on aina vain hyväksi, mutta voin kertoa että se tekee myös paljon pahaa!

      Mun äiti luottaa vain johonkon helluntailaisiin, jotka pyytää rahaa rukouksista ( ei se joka pyytää, vaan se joka antaa )
      Äiti luulee et mun kaikki ongelmat johtuu siitä että en usko jumalaan ja koko raamattuun ja sen takii mun pitää kärsiä näistä mun ongelmista ( masennus esimerkiksi)

      Äitini myös sanoo mulla ihan suoraan että palan helvetissä ja kaikkea muuta,

      Noi fanaattiset uskikset pitäs lähettää raketilla kuuhun ( oikeestaan se on liian lähellä, Pluto ois parempi)

    • hi-hi-hi-hihhuli

      Jokainenhan saa uskoa ja palvoa vaikka jalkarättiä, mutta sen tuputtaminen toisille on kyllä täysin asiatonta.
      Uskonnot, politiikka yms ovat väärinkäytettyinä hengenvaarallisia!

    • plexx

      no eihä se ny oo iha normaalii soittaa ja kysyy et oothan laittanu ristin kaulaa :D:D: aika surullista enimmäksee kui vanha se on

    • Anonyymi

      Käymme tällä hetkellä läpi ylösnousemusta, itse tykkäisin ilmasta asian että oivallamme.
      Äitisi ehkä tietää tämän ja on huolissaan osallistutko sinä.
      He ketkä eivät oivalla, siirtyvät kosmoksessa uuteen maahan joka on samanlainen kuin tämä ja tästä tulee paratiisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe