liiantuimaa

kiittimutriitti

Vanhat suolat tarjoaa itseään, keinoja kaihtamatta.
Kun vie lapsen äidilleen, siellä se seisoo tissit melkei näkyvissä, roiskeläppä juuri ja juuri peittää jotain mitä en halua enää.
Milloin keksii mitäkin asiaa että saisi minut käymään siellä. Milloin lapsi on sairas tai hän yrittää saada minut korjaamaan lapsen lelua, kaikkea maan ja taivaan väliltä.
Tekstiviestejä satelee. Asat ovat tyyliin, tänään oltiin siellä ja täällä lapsen kanssa yms. Nyt lähden sinne tänne ja tuonne. Kiitos vaan ei kiinnosta. Lapsi kiinnostaa mutta ex ei.
Itse otti eron joten pysyköön nyt erossa. Minulla on uusi kumppani ja hyvin menee. Seuraavan kerran sanon sille että kiitti mulle riitti. Älä häiriköi meitä ja ei kiinnosta. Taitaa vain olla mielessä minun ja nykyisen kumppanini asioiden sotkeminen.

4

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eisesuahaluauskovaan

      Tuskinpa vain. Yrittää olla ystävällinen sinullekin raukalle.

      • UppoSika

        Taisi osua, ku noin vihaksi pistää. Et ole tainnut saada takaisin.


    • Läpinäkyvää

      Taitaa se vanha suola kuitenkin aloittajaa janottaa, kun oikeen piti vartavasten tälle palstalle kirjottaa.

    • ugughghvh

      nii mikä helvetti tos o ongelma jos ei kiinnosta anna toisen keikistellä ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollanen supernainen oot...

      Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      116
      1552
    2. Kaipaan keskustelua kanssasi nainen

      Siinä oli niin hyvä olla.
      Ikävä
      57
      1145
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      47
      990
    4. Tekisin sitä nyt

      Kanssasi jos voisin mutta pitää tehdä yksin
      Ikävä
      101
      922
    5. Sevenissä kuva "Aboriginaalista"

      Mutta eihän vaan ole Pikkuruisen salainen serkku - yhtä omituinen hymy päällä....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      840
    6. Ihana tumma

      Kaunotar nainen, oletko täällä? Tiedät että olet kauneinta maailmassa ja niin tiedän minäkin. Mitenkäs Juhannus?
      Ikävä
      36
      838
    7. Mitäpä sitä valehtelemaan nainen

      Kyl oisin toivonut että juhannus oltas vietetty yhdessä. Ehkä jopa oltaisiin rakssteltu yöttömänä yönä. Mutta ei, vain y
      Ikävä
      30
      763
    8. En kuulu tänäkään vuonna

      juhannukseesi. Ei sellaista juhannusta taida tullakaan. Eikä joulua..
      Ikävä
      40
      741
    9. Ei me saada tätä ikinä toimimaan

      Näytin herkimmän puoleni. Suuttumukseni ja turhautumisen. Luotin, että tutustuminen ei kaatuisi siihen. Luotin, että pys
      Ikävä
      31
      712
    10. Muistat varmaan tämänkin nainen

      miten kutsuin sinua ihanaksi, enkä väärässä ollutkaan. Mulle tuli aina hauskoja juttuja mieleen, joita sitten kerroin. J
      Ikävä
      27
      666
    Aihe