Kertokaas te joilla jalassa, reidessä tai sääressä tatuointeja miltä tuntuu? Iltse en vielä ole päättänyt otanko reiteen vai sääreen tatuointini, se on melko iso muotokuva joten.... Aikaa menee ja kuvan ajan pitää pysyä paikallaan. Onko kokemuksia kertoa ? Ja juu yksilöllistä yksilöllistä... Mulla ennestään alaselässä ja niskassa, eipä kumpikaan näistä kummoiselta tuntunut, välillä viilsi vähän.
jalka/sääri/reisi kipu?
3
1932
Vastaukset
- IsoPee
Ei tunnu yhtään sen kummemmalta. Taipeet ja luunpäältä ylimenevät sattuu yleensä vähän enemmän. Muuten aika samaa kaikkialla, parit erikoispaikat sitten kutittaa vähän enemmän kuten sukupuolielimet, aataminomena, persvako ja nännit. Muuten peruskauraa.
- hulababa
Mua kanssa kiinostaa kuula lisää kokemuksia. Mullei oo yhtäkää kuvaa viel ja mä oon menos ottaan jalkapöytään kiinalaisia kirjaimia ensiviikolla. Oon lukenu kauhukertomuksia ja arvatkaa vaan olenko meinannut jo vaihtaa paikkaakin tatuoinnille. Rohkaskaa ja verratkaa omaa kipuunne johonkin ??
- IsoMaha
Itselläni kummatkaan jalkapöydät ei sattunu juurikaan, anna mennä vaan. Jälkihoito on vähän vaikeampi kuin muualla jaloissa esimerkiksi. Jos pitää verrata johonkin niin mieluummin ottaisin tatuoinnit uudestaan jalkapöytiin kuin menisin hammaskivenpoistoon :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741