Onko palstan lukijoilla omia suosikkeja tai muuten vain luistelijoita, jotka ovat tehneet erityisen vaikutuksen? Jäikö viime kaudelta joku tai jotkut erityisesti mieleen?
Viime kaudella omiksi suosikeiksini nousivat:
Tarasova / Morozov
Xiaoyu / Yang
Papadakis / Cizeron
Nazarova / Nikitin
Omat suosikkinne
4
143
Vastaukset 4
- åååman
Joo muuta Venäjälle. Mua todella kiinnostaa Suomalaiset urherilijat
Helppo heittää jotain tilastoja mut miten on omien kaa.- tyhjää_pukkaa
Kukahan suomalainen taitoluistelija on sitten tehnyt erityisen vaikutuksen tai jäänyt viime kaudelta erityisesti mieleen? Ei tuu mieleen kun vaikka Kaisa Mäkäräinen, eli kannattaa vaihtaa sitte ampumahiihtoon varmaan.
- erikoisasiantuja
Minun ehdoton suosikki on Laura Lepistö. Luisteli niin ihanasti lauramaisesti tammikuussa Japanissa.
Laura on minun valintani. - Karismaontaiei
Lepistön luistelussa ei ollut mitään luontaista karismaa. Kaikki oli jäykästi tekemällä tehtyä. Emmi Peltonen on suomalaisista naisista sulokas, mielenkiintoisin ja karismaattisin luistelija nuoresta iästä huolimatta. Miehissä ei kukaan sykähdytä tällä hetkellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3081100Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni67935- 77918
- 71795
- 67721
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40715Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34617- 44617
- 51579
- 42551