Otettiinpa sitten käyttöön järjestelmä, joka ei toimi. Älliä pitäisi tällaisessa hankkeissa päättävällä tasolla olla enemmän.
NexGolf, heh
4
516
Vastaukset
- sdfdsdsf
Mikä mättää? Ainakin mulla/ meillä toimii nextgolfin varausjärjestelmä todella hyvin
- Anonyymi
Aina joskus nämä sovelluksen myyjät kertoo miten kaikki toimii, mutta sitten ei aina toimi? Vähän viilausta niin kyllä sitten toimivat? Joskus piti mennä kentälle, kävellen tai hevosella ja kysyttävä voiko tulla pelaamaan? Kehitystä on tapahtunut!
- Ennenoliparemmin
NexGolfinkin sivuilla, suorituskykyongelmia... Pilotti on pilotti, vaikka se kuinka testaisi. Vanhalla käyttöliittymällä toimii hyvin.
- HuiJari
Hyvinhän tuo toimii: Olen jäsenenä eri seurassa kuin pelaan. Minulla on näin ollen molempien kaksi eri tunnusta ko. järjestelmään ja voin halutessani tallennella niihin ihan erilaisia pelituloksia (tasoituskortteja). Toinen seura vaatii tasoituskierroksen ilmoittamisen etukäteen, toinen ei. Tällä hetkellä minulla on eri tasoitukset samassa järjestelmässä, mutta kahdessa seurassa. Teen varmaan minäkin jotain väärin, mutta eihän järjestelmänkään pitäisi tällaista mahdollistaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854918- 1643582
- 533169
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032056- 351871
- 301813
- 461803
- 571704
- 191633
- 191627