Eihän ne lähes polviin asti yltävät väljät shortsit ole oikeasti uidessa hyviä ja outoa myös loikoilla ne pitkät shortsit päällä rantahietikolla aurinkoa ottamassa. Tuota ihmettelin viime kesänä Hietsussa...
Itse käyttäisin oikeita uikkareita uidessa ja myös jos otan joskus aurinkoa. Noita rantashortseja käyttäisin ehkä rantalentopallossa, frisbeen heittelyssä tms.
Miksi rantashortseja kutsutaan uimashortseiksi?
Hietsussa_ihmetellyt
1
68
Vastaukset
- Näinonmarjat
Olen aina ihmetellyt niitä väljiä ns. uimashortseja. Tuntuvat uidessa raskailta ja näyttävät vähän hölmöiltä kun roikkuvat lötkönä polvissa.
Ehkä ne ovat suosittuja sellaisten miesten keskuudessa, jotka häpeävät jostain syystä munaansa, koska tiukkojen uimahousujen läpi joku voi arvioida vehjettä. Toisaalta tietyssä asennossa loikoiltaessa sukukalleudet voivat vilahtaa shortsin lahkeesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694879KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923820- 1883571
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783249Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241951
- 1821804
- 301696
- 431395