Mitä noi nolla-profiilit on?

hytrauliikkavilmi

Suomi-24:ssä on paljon ainakin naisia, joiden profiilitekstissä lukee pelkkä 0. Mitä ne on? Eivät ole vastanneet viesteihin (yllättäen).
Eka tulee mieleen, että maksullisia venakkoja...?

9

143

Äänestä

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei-viestejä-kiitos

Itse voisin tehdä ajatuksella etten halua viestejä, haluan itse katsoa tarjontaa.

• Näyttää olevan noita venäläisiä "Natashoita" ainakin jotkut. Tänään tullut kahdelta tuollaiselta 0 profiililta noita google translatorin läpi ajettuja "Hei. Rakastan sinä profiili. Tässä s-postini, niin voida keskustella. Minä lähettää lisää kuva."

• Piti siis laittaa kommentti AP:n viestiin.

• dfghjhghjk

Voi olla vaikka miestänsä kyttäävä nainen. Joku vuosi tein tyhjän profiilin kun epäilin mieheni nettideitissä olevan. Löytyhän se sieltä ja lähtöpassit tuli samantien.

• tyhjäntakana

Minä olin viimeksi tyhjällä profiililla liikkeellä. Siksi että jos laitan kunnon profiilin saan tuhottomasti viestejä miehiltä jotka eivät ole lähelläkään sitä mitä etsin, tyhjällä profiililla viestilaatikossani riittää tilaa ja voin itse selailla kiinnostavien miesten profiileita ja ottaa yhteyttä sopiviin. Toimii.

• Jos ne on hyvännäköisiä naisia ja profiilissa on 0, niin ne voi olla venäläisiä ohjelmoituja massapostittajia (eli ohjelmia), jotka täyttää profiilin automaattisesti ja lähettää sitten spämmiä automaattisesti. Ne ei kommunikoi takaisin, koska siellä ei ole ihminen tekemässä sitä hommaa. Ne massapostiytaa sähköpostiosoitteella varustettuja viestejä miehille ja jos niihin sähköpostiosoitteisiin laittaa viestiä, niin sit sieltä alkaa tulla ihmisen lähettämiä vastauksia ja lopulta ne kysyy rahaa lentolippuun tai viisumiin tai johonkin että ne vois tulla tapaamaan sinua.

• 19plus2

Kai sinne vaan jotain pitää kirjoittaa että saa profiilin luotua. Monella siellä on ';)', '-' tai 'moi'.

Tarkoittaa sitä, että nainen ei halua yhteydenottoja.

• 19plus2

Kiinnostaisi muuten tietää, että miksi ja miten aloittaja lähestyy naista, jonka profiili on '0'. Itse en kokenut noissa mitään mielenkiintoa herättävää ja vastasin niiden aloituksiin vain jos avausviesti ole runsassisältöinen ja sisälsi linkin kuvaan.

• 12plus13
        19plus2 kirjoitti:

Kiinnostaisi muuten tietää, että miksi ja miten aloittaja lähestyy naista, jonka profiili on '0'. Itse en kokenut noissa mitään mielenkiintoa herättävää ja vastasin niiden aloituksiin vain jos avausviesti ole runsassisältöinen ja sisälsi linkin kuvaan.

No ei niitä ole tarkoituskaan lähestyä. Kertoo jo jotain koko nettideitin sairaudesta jos edes pohdit tuollaisen nollaprofiilin lähestymistä. Netti on täynnä guideja miehille millainen profiilin pitäisi olla ja sitten kaverit pohtii mitä mun pitäisi kirjoittaa naiselle jonka profiilissa ei lue yhtään mitään.... Pikkusen vääristynyt tarjonta-asetelma eller hur?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun

Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom
      Maailman menoa
      69
      1072
    2. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      64
      862
    3. Sinulle nainen

En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen
      Ikävä
      66
      846
    4. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      53
      838
    5. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      185
      821
    6. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      72
      702
    7. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      42
      696
    8. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      680
    9. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      50
      663
    10. Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen

Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki
      Seinäjoki
      28
      624
    11. Kiulu myynnissä!

Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma
      Ähtäri
      26
      578
    12. On paha olla

Kun olen käyttäytynyt aiemmin kaivattua kohtaan kuin joku narsisti.
      Ikävä
      42
      528
    13. Uskallanko laittaa sulle viestiä?

Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S
      Ikävä
      49
      522
    14. Et pysty peittämään minulta

Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet
      Ikävä
      47
      464
    15. Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut

Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen
      Sinkut
      169
      464
    16. Mikä tekee kaivatustasi

Haluttavan?
      Ikävä
      18
      448
    17. Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"

Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja
      Maajussille morsian
      12
      427
    18. Makeinen, asiaa sinulle

Minua korkeampien voimien kehotuksesta sinua pyydetään avaamaan jokin yhteys asioista keskustelemisen takia kanssani. Il
      Ikävä
      28
      393
    19. Huumekauppaako

”Huumekauppa johti rajuun väkivaltaan Kokkolassa – Kolme nuorta otettu kiinni, yksi epäillyistä alaikäinen”
      Kokkola
      9
      374
    20. J-mies!

Meidän "suhde" (suhde mitä ei oikeastaan edes ole) on kielletty ja vaikea. En tiedä mihin uskot, mutta olet irl itsekin
      Ikävä
      32
      372
    Aihe