perjantain musiikkipläjäys

59

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perjantairunoilija
    • Ernosaikamies

      Huomenta sinnekin.

    • Reunion


    • Nou_wei_tumma

      .

      En vastaa neeberin aloitukseen, muuta!!

      har1!

      .

      • Keep_quiet-----

    • määmy
    • määmy
    • lissääh

      On taas perjantai..

      • määmy

      • määmy


      • sxth


    • sxth
    • perjantairunoilija

      • toikoybis
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Heii, tässä esiintyy yybee kohdassa 10.08, liki äärimmäisenä vasemmalla, syö purkkaa, samalla kun pomppii, tämä onnistuu vain yybeeltä, nyt öitää:

        https://www.youtube.com/watch?v=nFDS32JEkUk

        Ei helvetissä, et voi olla noin nuoren näköinen. Se aurinkolasinen vasemmalla?


      • toikoybis kirjoitti:

        Ei helvetissä, et voi olla noin nuoren näköinen. Se aurinkolasinen vasemmalla?

        Siitä onkin aikaa. Se on kuvattu pari vuotta sitten. Eikä se ehkä olekaan y.b, se olikin ehkä harhautus. Kaikenlaisia linkityksiä sitä tuleekin pikkutunteina..


      • haluantietää
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Siitä onkin aikaa. Se on kuvattu pari vuotta sitten. Eikä se ehkä olekaan y.b, se olikin ehkä harhautus. Kaikenlaisia linkityksiä sitä tuleekin pikkutunteina..

        Mutta oletko oikeasti yli 40?


      • enkestäammunitseni
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Heii, tässä esiintyy yybee kohdassa 10.08, liki äärimmäisenä vasemmalla, syö purkkaa, samalla kun pomppii, tämä onnistuu vain yybeeltä, nyt öitää:

        https://www.youtube.com/watch?v=nFDS32JEkUk

        Ahdistavan näköistä kun yleisö taputtaa epätahtiin...

        ja joku hyppii, eri asia jos olisi jokin rock konsertti


      • enkestäammunitseni kirjoitti:

        Ahdistavan näköistä kun yleisö taputtaa epätahtiin...

        ja joku hyppii, eri asia jos olisi jokin rock konsertti

        Paljastan salaisuuden: konserttikuvien yleisökuvat voivat olla joskus ihan eri biisistäkin, kuin mitä lavalla näytetään edellisessä kuvassa soitettavan. Saati sitten, että olisi täsmälleen oikeassa biisin kohdassa, vaikka biisi olisikin oikea. En väitä, että tässä biisi kuitenkaan olisi eri. Monikameratekniikalla ei tarvi sellaiseen paikkailuun sentään ryhtyä. Panorointi lisää tän tyyppisessä myös lisää sekavuuden tuntua, mikä kyllä lienee jostain syystä tarkoituskin.


      • Ööööööööömmmm---
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Heii, tässä esiintyy yybee kohdassa 10.08, liki äärimmäisenä vasemmalla, syö purkkaa, samalla kun pomppii, tämä onnistuu vain yybeeltä, nyt öitää:

        https://www.youtube.com/watch?v=nFDS32JEkUk

        .

        "Motoriikka hallussa????????????" purkka

        har!11

        .




      • sxth

        Nänä tuntuu aidoilta :)


    • määmy
      • olehyvjapois

        ärsyttävä biisi ärsyttävän lorton linkittämänä


      • olehyvjapois kirjoitti:

        ärsyttävä biisi ärsyttävän lorton linkittämänä

        Näin on! Enkä jakaisi vuodetta tuon solistinkaan kanssa, naukuu kuin kissa minä päätä puristetaan ruuvipenkissä.


      • Ei_turhaa_naukumista---
        modelli kirjoitti:

        Näin on! Enkä jakaisi vuodetta tuon solistinkaan kanssa, naukuu kuin kissa minä päätä puristetaan ruuvipenkissä.

        .

        "Ei turhaa naukumista" 80s toppaukset

        https://www.youtube.com/watch?v=iMU7vRvZRi4

        har!11

        .


    • määmy
      • määmy

    • ruotsirunoilija
    • sxth
    • kaikkirunoilija
    • pokerirunoilija

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1072
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      973
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe