Moi!
Minulla on hyvin paksut ja tummat kulmakarvat, olen kyllä ylpeä niistä. Nypin niitä kuitenkin aika usein, sillä näytän muutamassa päivässä Leonid Brezhneviltä :D
Yksi ongelma tässä kuitenkin on. Nyppiessä, kulmakarvojen juuret jäävät ihon alle. Ne on siis sellaisia mustia pilkkuja ihossa, vähän kuin mustapäitä, mutta tummempia. Suurin osa tulee pois puristamalla mutta ihoni on herkkä ja tulee punertavaksi. Millä saisin ne pois muuten kuin puristamalla?
Kulmakarvojen juuret jää nyppiessä ihon alle
3
511
Vastaukset 3
- Miten_on
Oletko varma että ne pisteet on juuri nyppäämäsi karvan juuri eikä uuden karvan alku.
- nainen45
Minulla on myös mustia pisteitä kun nypin muutamia partahaituvia. En usko että se on juuri kun se tulee puristamalla pois ja on sellainen pehmeä mössö. Olis kiva tietää mitä se oikeasti on? Onko se samanlaista likaa kuin ihohuokosissa on, eli tavallaan mustapää?
- Heippadeidei
Tai sitten se on se "karvatuppi" tai se. Ainakin itselläni kulmia nyppiessä se tulee karvan mukana ulos (näkyy karvan tyvessä sellainen pieni läpinäkyvä karvaa peittävä tuppi joka on päästä musta) jos teillä se jää ihon sisälle ja siitä johtuu se näkyvä musta piste?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211361- 671295
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331251- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 88882
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67576
- 52574