Moi!
Minulla on hyvin paksut ja tummat kulmakarvat, olen kyllä ylpeä niistä. Nypin niitä kuitenkin aika usein, sillä näytän muutamassa päivässä Leonid Brezhneviltä :D
Yksi ongelma tässä kuitenkin on. Nyppiessä, kulmakarvojen juuret jäävät ihon alle. Ne on siis sellaisia mustia pilkkuja ihossa, vähän kuin mustapäitä, mutta tummempia. Suurin osa tulee pois puristamalla mutta ihoni on herkkä ja tulee punertavaksi. Millä saisin ne pois muuten kuin puristamalla?
Kulmakarvojen juuret jää nyppiessä ihon alle
3
350
Vastaukset
- Miten_on
Oletko varma että ne pisteet on juuri nyppäämäsi karvan juuri eikä uuden karvan alku.
- nainen45
Minulla on myös mustia pisteitä kun nypin muutamia partahaituvia. En usko että se on juuri kun se tulee puristamalla pois ja on sellainen pehmeä mössö. Olis kiva tietää mitä se oikeasti on? Onko se samanlaista likaa kuin ihohuokosissa on, eli tavallaan mustapää?
- Heippadeidei
Tai sitten se on se "karvatuppi" tai se. Ainakin itselläni kulmia nyppiessä se tulee karvan mukana ulos (näkyy karvan tyvessä sellainen pieni läpinäkyvä karvaa peittävä tuppi joka on päästä musta) jos teillä se jää ihon sisälle ja siitä johtuu se näkyvä musta piste?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673427- 152066
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231480Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371111
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361021- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38958