Kulmakarvojen juuret jää nyppiessä ihon alle

Hjälp

Moi!
Minulla on hyvin paksut ja tummat kulmakarvat, olen kyllä ylpeä niistä. Nypin niitä kuitenkin aika usein, sillä näytän muutamassa päivässä Leonid Brezhneviltä :D

Yksi ongelma tässä kuitenkin on. Nyppiessä, kulmakarvojen juuret jäävät ihon alle. Ne on siis sellaisia mustia pilkkuja ihossa, vähän kuin mustapäitä, mutta tummempia. Suurin osa tulee pois puristamalla mutta ihoni on herkkä ja tulee punertavaksi. Millä saisin ne pois muuten kuin puristamalla?

3

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten_on

Oletko varma että ne pisteet on juuri nyppäämäsi karvan juuri eikä uuden karvan alku.

• nainen45

Minulla on myös mustia pisteitä kun nypin muutamia partahaituvia. En usko että se on juuri kun se tulee puristamalla pois ja on sellainen pehmeä mössö. Olis kiva tietää mitä se oikeasti on? Onko se samanlaista likaa kuin ihohuokosissa on, eli tavallaan mustapää?

• Heippadeidei

Tai sitten se on se "karvatuppi" tai se. Ainakin itselläni kulmia nyppiessä se tulee karvan mukana ulos (näkyy karvan tyvessä sellainen pieni läpinäkyvä karvaa peittävä tuppi joka on päästä musta) jos teillä se jää ihon sisälle ja siitä johtuu se näkyvä musta piste?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      56
      1268
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      156
      1217
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1115
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      103
      1077
    5. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      51
      1056
    6. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      56
      863
    7. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      56
      843
    8. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      785
    9. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      772
    10. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      74
      761
    Aihe