Nainen rapistuu nopeasti

kauheeta

Noin 20-vuotiaista naisista suunnilleen 70 prosenttia on seksiin ja parisuhteeseen kelpaavia. 25-vuotiaissakin luku on vielä yli puolet mutta sitten tapahtuu nopea romahdus. Arvioisin että 30-vee naisista vain vajaa 40 prosenttia on siinä kunnossa fyysisesti että jaksaisi kiinnostaa.

40

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • guiooiuhghjkl

Onneks on muitakin kuin sinä.

• herranlllettas

rapistuu ja rapistuu, mutta aina tulee tilalle nuoria, joten ei huolta

• Tuoltahan tilanne vissiin teini-ikäisestä näyttää.

• fghdf

Ei se aikuisesta miehestäkään kummoiselta näytä. Aika suuri osa just ja just 30v naisista vielä kiinnostaa, mutta 35-40v tienolla romahtaa ja kunnolla. Itse olen 39v.

20-25v naiset näyttävät tasan yhtä hyvältä kuin silloinkin kun olin itse tuon ikäinen.

• Kukinikänsämukaan
        fghdf kirjoitti:

Ei se aikuisesta miehestäkään kummoiselta näytä. Aika suuri osa just ja just 30v naisista vielä kiinnostaa, mutta 35-40v tienolla romahtaa ja kunnolla. Itse olen 39v.

20-25v naiset näyttävät tasan yhtä hyvältä kuin silloinkin kun olin itse tuon ikäinen.

Eipä ne 35-40 miehetkään ole erityisen viehättäviä pääsääntöisesti. Tälleen parikymppisen näkökulmasta, että pysykää vaan ihan ikäisissänne, hyvin te yhteen sovitte

• kaksplusviiis

Mikä tässä on sitten ongelmana

• fghdf kirjoitti:

Minustakin parikymppisenä nelikymppiset naiset näyttivät ikälopulta. Onnekseni maku on muuttunut vuosien saatossa. Vaikkei ole sattumaa, että missiksi valitaan parikymppisiä, moni ikäiseni näyttää silmissäni viehättävältä. Onneksi, koska aika harva keski-ikäinen onnistuu iskemään parikymppisen mimmin. Ja tällä palstalla näyttää olevan erityisen paljon nuorista naisista haaveilevia neitsytsetiä.

• Mrs40
        fghdf kirjoitti:

Jaa, mutta onhan nuorissakin ylipainoisia ja itsestään huoltapitämättöämiä (tukka rasvainen ja takussa, kulkee ei-naisellisissa lökäpöksyissä) ym.? Tietysti jos pidät sitten juuri sellaisista.... Vai kuuluiko ne siihen 30%:iin?
        Ja monelta meikatulta naiseltakin kun ottaa ne meikit pois, niin näyttää aika erilaiselta.

Kyllä moni 35-40 v on vielä ikäistään 10 v nuoremman näköisiä. Enkä tarkoita, että kulkisi missään teinivetimissä. Vaan kasvoiltaan. Kaikki ei tietysti ole. Tiedän useita tyylikkäitä vanhempia naisia. Mä en kyllä nyt ihan ukso noihin prosentteihin ja noin nopeaan romahdukseen!

Ja mites ne miehet...? Monella on kaljavatsaa, vaatteet on risaisia tai likaisia. Parturissa käydään pari krt vuodessa, olutta litkitään päivittäin.
        Mutta onko sitten pari liikakiloa tai ryppyä este parisuhteeseen, ei omasta mielestäni. Kyllä miehellä saa olla vaikka vähän ylimääräistä vyötäröllä, kunhan ei ole tulleet ylettömästä alkoholin kittaamisesta. Ja jos mies on fiksu. Huumorintajuinen, toista kunnioittava ja huomioiva, empaattinen, osaa keskustella, ei ole liian itsekäs, ei liian mustasukkainen, on aikaa lapsille ja vaimolle ym. Tietysti on plussaa, jos pitää kunnostaan ja muutenkin itsestään huolta.

Ja tosiaan itsekin kun oli 20-v niin pidin 40 -vuotiaita jo ikäloppuna. Ja iskemään tulevia keski-ikäisiä setiä ällöttävinä.

• 1212
        Mrs40 kirjoitti:

Jaa, mutta onhan nuorissakin ylipainoisia ja itsestään huoltapitämättöämiä (tukka rasvainen ja takussa, kulkee ei-naisellisissa lökäpöksyissä) ym.? Tietysti jos pidät sitten juuri sellaisista.... Vai kuuluiko ne siihen 30%:iin?
        Ja monelta meikatulta naiseltakin kun ottaa ne meikit pois, niin näyttää aika erilaiselta.

Kyllä moni 35-40 v on vielä ikäistään 10 v nuoremman näköisiä. Enkä tarkoita, että kulkisi missään teinivetimissä. Vaan kasvoiltaan. Kaikki ei tietysti ole. Tiedän useita tyylikkäitä vanhempia naisia. Mä en kyllä nyt ihan ukso noihin prosentteihin ja noin nopeaan romahdukseen!

Ja mites ne miehet...? Monella on kaljavatsaa, vaatteet on risaisia tai likaisia. Parturissa käydään pari krt vuodessa, olutta litkitään päivittäin.
        Mutta onko sitten pari liikakiloa tai ryppyä este parisuhteeseen, ei omasta mielestäni. Kyllä miehellä saa olla vaikka vähän ylimääräistä vyötäröllä, kunhan ei ole tulleet ylettömästä alkoholin kittaamisesta. Ja jos mies on fiksu. Huumorintajuinen, toista kunnioittava ja huomioiva, empaattinen, osaa keskustella, ei ole liian itsekäs, ei liian mustasukkainen, on aikaa lapsille ja vaimolle ym. Tietysti on plussaa, jos pitää kunnostaan ja muutenkin itsestään huolta.

Ja tosiaan itsekin kun oli 20-v niin pidin 40 -vuotiaita jo ikäloppuna. Ja iskemään tulevia keski-ikäisiä setiä ällöttävinä.

Naisilla on tapana aliarvioida iän vaikutus, ehkä tästä syystä:

http://i.imgur.com/Ijgzwsk.png

Eli naisen silmissä oman ikäinen on paras, miehen silmissä 20-22v riippumatta omasta iästä.

Aika moni lökäreissä kulkeva aavistuksen verran ylipainoinen rasvatukkainen parikymppinen lyö helposti laudalta tyylikkään 35 naisen. Toki löytyy niitä poikkeuksia, 35 naisia jotka päihittävät jopa merkittävän osan parikymppisistä. Mutta niitä poikkeuksia ei ole niin paljon kuin naiset kuvittelevat. Yksi syy harhaan on ettei yksikään mies syyllistämisen pelossa uskalla kertoa totuutta. "Kyllähän aikuinen nainen on paljon seksikkäämpi!" (naiset taputtavat kun miehen katse harhailee ohi kulkevien nuorempien naisten räystäspeppuihin).

• Mrs40 kirjoitti:

"Kyllä moni 35-40 v on vielä ikäistään 10 v nuoremman näköisiä."

No ei nyt sentään. Vaikka nainen on kaunis ja hyvin säilynyt, aniharva näyttää itseään 10 vuotta nuoremmalta. Tosin naisen käsitys omasta ulkonäöstään on aina poikennut radikaalisti miesten käsityksestä.

• Mrs40
        Ratikkakuski kirjoitti:

"Kyllä moni 35-40 v on vielä ikäistään 10 v nuoremman näköisiä."

No ei nyt sentään. Vaikka nainen on kaunis ja hyvin säilynyt, aniharva näyttää itseään 10 vuotta nuoremmalta. Tosin naisen käsitys omasta ulkonäöstään on aina poikennut radikaalisti miesten käsityksestä.

Ne tuntemani naiset, jotka ovat saaneet kommentteja ulkonäöstään ovat saaneet ne kommentit muilta ihmisiltä. Ei ole heidän omia käsityksiä omasta ulkonäöstään. Ihmiset ovat siis luulleet heitä 10 vuotta (tai jopa enemmän) nuoremmaksi kuin ovat, kun on sattumoisin tullut puhe iästä. Ja jos nyt vertaan itsekin jotain samanikäisiä naisia niin yksi näyttää 30-vuotiaalta, toinen ikäiseltään 40 v ja kolmas 50 v... Joku 20 v mies (tai miksei nainenkin) voi olla ns. vanhana syntynyt ja näyttää jo 40-vuotiaalta. Itse myös luen silloin tällöin naisten lehtiä ja olen nähnyt niissä eri ikäisiä naisia. Enkä koe, että suurinosa naisista olisi erityisen rupsahtaneita. Mutta tottakai kaikki vanhenevat pikku hiljaa eivätkä näytä tasan samalta 4-kymppisenä kuin vaikka 2-kymppisenä? Myös miehet. Eikä tarvitsekaan näyttää. Toisten mielestä ehkä pitäisi näyttää ja naiset ja miehet laukkaavat kirurgin pakeilla. Nuorempana sain usein olla näyttämässä papereita (25-30-vuotiaaksi), nyt ei ravintolassa enää kysellä, joten en ehkä näytä enää ainakaan alle 18-20 vuotiaalta.

Mistä aloittajakaan varmaksi tietää kaikkien vastaantulevien naisten iän, että voisi tehdä tarkkoja laskelmia? Tai tietää millaiselta he ovat näyttäneet vaikka 5-10 vuotta sitten. Vai perustuuko tuo "tieto" vaan tuttuihin naisiin (ja ilmeisesti niitä on paljon).

• Jätetty
        1212 kirjoitti:

Naisilla on tapana aliarvioida iän vaikutus, ehkä tästä syystä:

http://i.imgur.com/Ijgzwsk.png

Eli naisen silmissä oman ikäinen on paras, miehen silmissä 20-22v riippumatta omasta iästä.

Aika moni lökäreissä kulkeva aavistuksen verran ylipainoinen rasvatukkainen parikymppinen lyö helposti laudalta tyylikkään 35 naisen. Toki löytyy niitä poikkeuksia, 35 naisia jotka päihittävät jopa merkittävän osan parikymppisistä. Mutta niitä poikkeuksia ei ole niin paljon kuin naiset kuvittelevat. Yksi syy harhaan on ettei yksikään mies syyllistämisen pelossa uskalla kertoa totuutta. "Kyllähän aikuinen nainen on paljon seksikkäämpi!" (naiset taputtavat kun miehen katse harhailee ohi kulkevien nuorempien naisten räystäspeppuihin).

Olisikin noin, mutta mut ainakin jätti 31 -vuotias mies sen takia, kun olin sen mielestä liian nuori eli 23 v. Myöhemmin alkoi seurustelemaan oman ikäisensä naisen kanssa. Voi tietysti olla, että vika oli jossain muussa kuin mm. timmeissä vatsalihaksissani. 5 v myöhemmin samainen tyyppi haikailikin mua yllättäen takaisin. Ehkä se vanhempi muija sitten rupsahti äkkiä ja olisi halunnut vaihtaa edes vähän nuorempaan malliin.

Aika harvalla pariskunnalla on ikäeroa esim. 20-30 vuotta? Mutta oisko niin sitten, että mies kyllä haluaisi olla 20-22-vuotiaan kanssa, mutta sen ikäinen nainen ei välitä niin vanhoista miehistä. Vai johtuisiko jostain muusta, että nuori nainen ei ole aina ihan samalla aaltopituudella? Jos on kyse seurustelusta, eikä pelkästä seksistä?

• Jätetty kirjoitti:

Olisikin noin, mutta mut ainakin jätti 31 -vuotias mies sen takia, kun olin sen mielestä liian nuori eli 23 v. Myöhemmin alkoi seurustelemaan oman ikäisensä naisen kanssa. Voi tietysti olla, että vika oli jossain muussa kuin mm. timmeissä vatsalihaksissani. 5 v myöhemmin samainen tyyppi haikailikin mua yllättäen takaisin. Ehkä se vanhempi muija sitten rupsahti äkkiä ja olisi halunnut vaihtaa edes vähän nuorempaan malliin.

Aika harvalla pariskunnalla on ikäeroa esim. 20-30 vuotta? Mutta oisko niin sitten, että mies kyllä haluaisi olla 20-22-vuotiaan kanssa, mutta sen ikäinen nainen ei välitä niin vanhoista miehistä. Vai johtuisiko jostain muusta, että nuori nainen ei ole aina ihan samalla aaltopituudella? Jos on kyse seurustelusta, eikä pelkästä seksistä?

Ja sinä luulet, että kyse oli ulkonäöstä eikä käytöksestä?

• rgyygft

Mitä väliä kun et saa muutenkaan.

• kauheeta

En saa kun en kelpuuta läskiä.

• 1117
        kauheeta kirjoitti:

En saa kun en kelpuuta läskiä.

Olet siis itse niin tasoton (rupsahtanut?) ettet kelpaisi kuin läskeille.

• ätmel

Kyllä 30v naiset ovat jo pelkkää jätettä, josta on iloa vain biopolttolaitoksessa polttoaineena.

• husfdkjlö

Ätmeistä ei ole koskaan mihinkään muuhun. :3

• Kertokaatyhmälle

Ulkonäkökö se on syy alkaa parisuhteeseen? Miksi sitten on olemassa lähes satavuotiaita pariskuntia? Miten ihmeessä ne jaksaa katella satavuotiasta?

• Matikkaeioovaikeeta

70 prosentista hieman yli 50 prosenttiin 5 vuodessa ja siitä edelleen vajaa 40 prosenttiin seuraavassa 5 vuodessa. Ja aloittajan mielestä tuon jälkimmäisen viiden vuoden jakson aikana tapahtuu jokin hirveä romahdus? No, siinä tapauksessa esimerkkilukuja olisi kannattanut ehkä miettiä hieman lisää.

• 515

Kiinnitin huomioni samaan asiaan.

• hunajakukka

Onpa aloittaja pinnallinen. Rumat ja fyysisesti vammautuneetkin solmivat parisuhteita. Jos parisuhde rakentuu pelkän nuoruuden fyysisen viehätyksen varaan, se ei tule kestämään.

• 1212

No siitä vain sitten pokaamaan rumia ätmejä.

Eiku niin. Tarkoitatkin että kun nainen on nuori ja kaunis, tietysti halutaan komein ja menestyvin mies mihin rahkeet riittää. Mutta sitten kun nainen ei olekaan nuori ja kaunis, MIEHEN tulisikin muuttua ja lakata pitämästä kauneudesta.

• sselvennystä

Puhutko samasta naisesta ja samasta miehestä? Eli ts olet itse tosi komea ja menestynyt ja ärsyttää kun oma tupsahtanut ja katselet ja ihailet nyt parempia?

• 4711
        1212 kirjoitti:

No siitä vain sitten pokaamaan rumia ätmejä.

Eiku niin. Tarkoitatkin että kun nainen on nuori ja kaunis, tietysti halutaan komein ja menestyvin mies mihin rahkeet riittää. Mutta sitten kun nainen ei olekaan nuori ja kaunis, MIEHEN tulisikin muuttua ja lakata pitämästä kauneudesta.

Haloo! Noinko pinnallista teistä se rakkaus on? Kai se mies näki ja koki jotain muutakin kuin naisensa kauneuden vuosien varrella? Eikö yhteinen nuoruus,muistot tai lapsetkaan merkitse miehelle mitään?
        Vaimo vanhentunut,rapistunut...ei kun vaihtoon.
        Kuvitteletteko te äijät olevanne ikinuoria? Sopis vilkaista peiliin.
        Minä olen 27 v kurppa ja kaiken lisäksi "saastunut" sellainen.
        Joidenkin mielestä mä olen taas "pihtari" ja jne. (oma on asiani)
        Mun seksisuhteet pystyy laskemaan yhden käden sormilla, eikä kaikkia sormia edes tarvitse käyttää.
        Suoraan sanottuna: täällä on sairasta porukkaa kaikkine uskomuksineen!!!
        Minäpä uskon et tämä kurppa ainakin löytää miehen,
        jota pystyn kunnioittamaan ja rakastamaan ja joka antaa vastarakkautta.
        Kun saan tämän kipsin jalastani ja pääsen taas menemään,
        enkä ole liikuntarajoitteinen...mua ei tällä palstalla näy, pahoittamassa mieltäni.
        MGTOW antoi hyvän neuvon kerran...älä lue kaikkea mitä täällä on kirjoitettu! Olis pitänyt kuunnella ohjetta.
        Öitä.

• kauniskurppa
        4711 kirjoitti:

Haloo! Noinko pinnallista teistä se rakkaus on? Kai se mies näki ja koki jotain muutakin kuin naisensa kauneuden vuosien varrella? Eikö yhteinen nuoruus,muistot tai lapsetkaan merkitse miehelle mitään?
        Vaimo vanhentunut,rapistunut...ei kun vaihtoon.
        Kuvitteletteko te äijät olevanne ikinuoria? Sopis vilkaista peiliin.
        Minä olen 27 v kurppa ja kaiken lisäksi "saastunut" sellainen.
        Joidenkin mielestä mä olen taas "pihtari" ja jne. (oma on asiani)
        Mun seksisuhteet pystyy laskemaan yhden käden sormilla, eikä kaikkia sormia edes tarvitse käyttää.
        Suoraan sanottuna: täällä on sairasta porukkaa kaikkine uskomuksineen!!!
        Minäpä uskon et tämä kurppa ainakin löytää miehen,
        jota pystyn kunnioittamaan ja rakastamaan ja joka antaa vastarakkautta.
        Kun saan tämän kipsin jalastani ja pääsen taas menemään,
        enkä ole liikuntarajoitteinen...mua ei tällä palstalla näy, pahoittamassa mieltäni.
        MGTOW antoi hyvän neuvon kerran...älä lue kaikkea mitä täällä on kirjoitettu! Olis pitänyt kuunnella ohjetta.
        Öitä.

Kyllä osa valitettavasti on noin pinnallisia, siksi en enää kelpuuta yhtäkään miestä elämääni.
        Olkoot ilman mun puolesta kun en naisena kelpaa kuin näyttelyesineenä.

• rumamies-

Kaikki 16-55 v naiset kelpaa seksiin ja ihan mihin vaan. nainen aina löytää jonkun.

• epätykkäysnappi

Näiden aloitusten tekijöistä osapuilleen 100 prosentilla on ÄO alle 100. Lopuilla se on hieman yli.

• 0719

Pedarit vauhdissa.

• 20vparas

Sieltäpä tuli katkera vanhan naisen kommentti.

• Ex--PUA
        20vparas kirjoitti:

Sieltäpä tuli katkera vanhan naisen kommentti.

Jep, kurpan motto on: Kaikki miehet joista kurppa ei ole seksikkäämpi kuin alle 25v nainen ovat pedofiileja!

• Kelpaako-vai-ei

Hassua kun toisaalta ätmin mielestä nainen ei kelpaa edes ätmeille panoksi enää yli 25 -vuotiaana ja kuitenkin samaan aikaan, jos sinkkunainen sanoo ettei löydä miestä käsketään hänen laskea tasoa. Nainen kuulemma AINA kelpaa jollekin, jos laskee tasoa ja naisilla se on niin helppoa, kun ei tarvi kuin kävellä lähibaariin niin joku sieltä matkaan tarttuu lihavimmallekin tätitukka -kurpalle, ja yleensä vielä kurppaa tasokkaampi mies... Koittakaa nyt ihmeessä päättää kummin se on! :D

• 1210

Juu. Tuo ristiriita on kyllä melkoisen huvittava.

• olishienoo

Mun mielestä tää pitäis lisätä tyttöjen oppiaineisiin koulussa. Oppisivat jo nuoresta kuinka tää menee ja osaisivat jo lapsista asti elää itselleen. Tytöt ei enää perustais perheitä, ei jäis yh:ks eikä eläis miehen metsästämiselle, meikkaamiselle, miellyttämiselle, haaveksimiselle vaan olis onnellisia, rupsahtamisineen kaikkineen.

• 4rfthhccgg

100% aloittajasta on neitsyt hautaan saakka.

• tennneenne

Mitä tarkoittaa, että fyysisesti siinä kunnossa? Millainen kuntotesti pitää läpäistä?

• poijpojkdsf

Olen itse 42-vuotias parisuhteessa elävä mies, ja näen kyllä maailman hyvin erilaisena kuin sinä! Kukaan n. 20-vuotias tyttö ei ole kelvollinen parisuhteeseen, eikä kovin kummoinen sängyssäkään. Herkästi vielä kokemattomuutta, tai/ja sitten epäaitoa esittämisen halua. Ei ole sen ikäisillä naisilla vielä kykyä nauttia seksistä vilpittömästi itsekin. Seksi on sellaista suorittamista. Kyllähän se paremman puutteessa menee, mutta ei sitä erikoisen hyväksi voi kehua.

Parisuhteeseen kypsiä voi jokunen löytyä 25-vuotiaista, ja samalla hiljalleen ne seksikyvyt ja seksikkyyskin lisääntyy. 30-vuotiaana pukeutuminenkin voi olla jo aidosti seksikästä, ja on luovuttu teinityttöjen ääliömäisistä kummallisuuksista.

Eli vasta 30-vuoden jälkeen nainen on parhaimmillaan niin seksiin kuin parisuhteeseenkin. Alkaa jo olla itsevarmuutta ja tietoa mitä haluaa. Ymmärtää ettei yritä muuttaa miestä, eikä itseään, parisuhteen takia kohtuuttomasti, mutta osaa myös joustaa ja hyväksyä. On herkullisen himokas ja ehdottomasti voi olla myös fyysisesti haluttava. (Jokaisessa ikäluokassa on toki niitä, jotka eivät koskaan miellytä fyysisesti...)

Itsekin varmaan olen ajatellut joskus 20-vuotiaana, että 40-v nainen ei ole haluttava. Eihän se silloin minulle ollutkaan. Mutta normaali mies ja nainen kypsyy iän myötä, ja oppii samalla arvostamaan oman ikäistään kumppania kaikkein parhaimpana.

Minun naiseni on herkullistakin herkullisempi, ikää 35v. Nuori nainen vielä siis. Kahden lapsen äiti, täydelliset ryntäät, empaattinen luonna, älykäs ja hauska, sängyssä sata kertaa parempi kuin kaikki sata aiempaa naistani. En voi valittaa, enkä valita.

• aikuisten.oikeesti

Pelastit päiväni!
        Otan sanani takaisin, eivät täällä kaikki järjestään ole päästään vialla.
        On siis vielä olemassa miehiä jotka aidosti osaavat arvostaa vaimojaan.
        Onnea ja iloa sulle ja vaimollesi,josta ylen kauniisti kirjoitit!
        t:voo 4711

• hunajakukka

Aika kummallinen kommentti ettei 20-vuotias ole valmis parisuhteeseen eikä muka nauti seksistä. Sen ikäisiä on aika monenlaisia. Jotkut solmivat parisuhteensa siinä iässä ja pysyvät siinä samassa parisuhteessa koko ikänsä. Tietenkin kokemus tuo varmuutta ja aikuinen nainen tuntee itsensä, mutta asia ei ole ihan niin yksinkertainen. Kyllä parisuhteessa kasvetaan yhdessä, opitaan ja muututaan. Ei ole olemassa tiettyä ikää, jolloin ihminen on muka valmis parisuhteeseen, eiköhän se vaihtele.

• muumioitunut

Niin rapistutaaan olen minäkin jo elävä kuollut. Miehien kannattaa pysyä erossa rapistuvista naisista ettei jää kammoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2628
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      203
      1658
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1600
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1461
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1222
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1005
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      969
    8. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      45