Retipalmin tuotteet

Makko12

Onko muita näihin halpishoitoihin harahtaneita? Itse kävin testaamassa ja oli täysin viimeinen kerta. Naama on aivan järkyttävässä kunnossa, eikä pysty käyttämään mitään rauhoittavaa voidetta kun reagoi aivan kaikkeen. Tulipunainen vielä viikko hoidosta ja iho hilseilee. Mulle on aikaisemminkin tehty happoja ja a-vitamiinihoitoja, eikä ikinä ole tullut näin karseita oireita.

Haluaisin kysellä, onko kenellekään käynyt samoin ja millä saan ihoni kuntoon?? Kosmetologi ei ottanut asiasta mitään vastuuta, enkä minä jaksa tahia asiasta hänen kanssaan enempää. Harmittaa ihan vietävästi :((

3

2186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adeleine_

Kuullut kaverilta, että on melkonen hoito... Katoin äsken netistä noita ennen / jälkeen kuvia - mun mielestä aika kaukana hyvännäkösestä ihosta jos naama helottaa tulipunasena.

• Annemicheal77
    • Mira1982

Mulla ainakin paha akne parantui retipalm tuotteilla! :) Tai no paha ja paha - itselle ainakin, rasvainen iho tuo ainakin on ja finnejä pukkaa. Olin vuosia kokeillut ihooni kaiken eikä mikään tuntunut oikein tepsivän.. Löysin netistä tietoa hoidosta ja päätin kokeilla, olin kyllä epäileväinen niinkuin arvata saattaa. Kosmetologi kertoi, että hoito on todella tehokas ja iho voi alkuun reagoida työntäen kuonaa pintaan.. Se oli hyvä tieto, sillä näppyjä pukkasi ensimmäisen kuukauden ajan.. Nyt iho on parempi, kuin koskaan!! Alotin siis käyttämään tuotteita n. puolivuotta sitten. Voin kyllä suositella :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      943
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      879
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe