Uusi suhde ahdistaa

Paskaonnisuhteissa

Help me! Oon alottanu vasta uuden suhteen, ja oli aluksi tosi ihanaa tms. Mutta nyt mulla pyörii vaan ex-poikaystävä mielessä taas.. Erottiin noin vuosi sitten, koska mua ahisti ja oon sen jälkeen vaan itkeny sen perään enkä oo ees kehannu sanoa kellekkää ku nolottaa ku oon tämmönen tunteitten tuuliviiri. Ei olla oltu eksän kanssa tekemisissä eron jälkeen. Mut mitä mun pitäs tehä nykysen suhteen kans? Ollaan oltu yhdessä vasta vähän aikaa ja meillä kyllä synkkaa tosi hyvin yms. Mutta taas alko vaan ahidistaa vaan koko suhde.. Meneekö ahdistus ohi jossain vaiheessa?

7

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PuhuminenTärkeää

      Mikä sinua ahdistaa suhteissa?Sinulla on uusi suhde ja kaipaat exää.Oletko selvittänyt asiat exän kans?Kerroit välittäväsi edelleen exästä.

    • 0416

      Uusi suhde taisi olla vain laastaria. Kerro se hänelle ja asu vuoden verran yksin. Siinä ajassa opit tuntemaan itseisi ja saat aikaa miettiä mitä tulevaisuudelta haluat. Samalla voit tapailla muita elämänumppaneita ja miettiä olisiko heistä joku yhteiselämän arvoinen.

      Ei tämä sen kummempaa ole.

    • Hoblaa

      Et vain oo päässy exästäs yli. Itelle käyny kans, että ku aloittaa uuden suhteen, niin yhteisis tekemisis tulee jatkuvasti exä mieleen.
      Muistele vain mikä vanhas ahdisti, aika tahtoo kullata muistot.
      Pääset sitte yli viimeistään, ku löydät sellasen joka tosissaan vie jalat alta.
      Tosi rakkaus toki jättää pysyvät jäljet, mut kyllä ne haalenee ku vain oikeasti rakastuu uudestaan.

    • Olet idiootti.
      Mene hoitoon tai sitten yritä kasvaa aikuiseksi.

      Opettele vaikka tajuamaan se, että elämä jatkaa eteenpäin joka päivä olit sitten itse elossa tai kuollut, oli niitä sinun entisiä tai nykyisä ikinä ollut olemassa tai ei.

      Ihan sama... aurinko nousee kaikesta huolimatta huomennakin.

      Nyt vähän pakkia sinne elämän perusteiden ääreen... loppuu sen jälkeen tuollaiset sekoilut.

    • 1709

      Unohdat sen entisen ja keskityt tähän uuteen. Tai sitten katkaiset uuden suhteen ja asut vähintään 3kk omillasi. Käytännössä nämä ovat ne vaihtoehdot jos haluat olla onnellinen loppuelämäsi.

    • Vielälöytyyomakulta

      16v yhdessä ja mut jätettiin toisen takia, 4kk nyt takana ja pikkuhiljaa alkaa helpottaa. Tottakai on exä mielessä aina kun tapahtuu jotain missä olis voitu olla yhdessä.
      Yritän aina löytää keinon miten päästä pois tilanteesta ja olla ottamatta yhteyttä exään.
      Onneks siskolle voi aina soittaa noissa tilanteissa, se helpottaa.
      Ei mitään mahiksia uudelle suhteelle ennenkuin oon päässy tästä yli, näin oon ajatellu, siten oon sit valmis uuteen suhteeseen niin ettei exän ajattelu liikoja vaivaa.

    • Viuhahdus5

      Voi V. Miten yksinkertaisiA TYYPPEJÄ, rEIPPAASTI UUTEEN JA ELÄMÄ JATKUU, On turha kuvitella että kaatunut maito purkkiin menisi, siis sekopäitä näitä riittää jollottamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5195
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3257
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1385
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe