https://instagram.com/emiliapoikkeus/
https://instagram.com/anniuusivirta/
:D
Mitä fiiliksiä herättää?
15
59
Vastaukset
- tyrkytityy
Kaksi normaalista pinnallista tyrkkyä.
- erkki-täti
En avannut noita linkkejä, mutta sen verran haluan kommentoida, että minun mielestäni Anni Uusivirta ei ole tyypillinen pinnallinen tyrkky.
Hän vaikuttaa hyvinkin jalat maassa olevalta ja ystävälliseltä naiselta. Suorastaan herttainen, ja silti järkevän oloinen nainen. Kiltin ja hyväntahtoisen oloinen tyyppi. Ei ollenkaan sellainen selkäänpuukottaja-kana, joita tyrkyissä on paljon. - tyrkytityy
erkki-täti kirjoitti:
En avannut noita linkkejä, mutta sen verran haluan kommentoida, että minun mielestäni Anni Uusivirta ei ole tyypillinen pinnallinen tyrkky.
Hän vaikuttaa hyvinkin jalat maassa olevalta ja ystävälliseltä naiselta. Suorastaan herttainen, ja silti järkevän oloinen nainen. Kiltin ja hyväntahtoisen oloinen tyyppi. Ei ollenkaan sellainen selkäänpuukottaja-kana, joita tyrkyissä on paljon.Minulla ei ole kummastakaan henkilöstä mitään käsitystä keitä ovat tai mitä ovat tehneet, molemmilla vain tuli ensimmäisenä esiin noinsanottu valtavirta heruutuskuva selfiet.
- sitämieltä
Anni on päässyt naisten NHL:ään eli misseyden kautta sheikin kumppaniksi. Sitä ei pidä arvostella sen enempää kuin sitäkään, että SM-liiga menettää hyvän jääkiekkoilijan amerikkalaisille. Naisille tätä mahdollisuutta ei ole muutakuin misseyden kautta.
Emiliasta on taas sanottava, että Jungner on löytänyt sielunkumppaninsa, jonka kanssa on henkisesti samalla tasolla.
Kritiikin voi ilmaista myös ilman sovinismia. - Nnnainennnn
Money talks
- Totuus.kehiin
Emilia Poikkeus on sen gubben takia koska pääsee matkustelemaan luksustyyliin ja ukko ostaa kalliita lahjoja hänelle. Analysoin vielä ton annin....
- Totuus.kehiin
Anni asuu jo valmiiksi pratiisissa joten tarvetta luksusmatkoille ei ole. Mut on päivänselvää et Annilla on #muslimifetissi koska mies on saatava ain dubaista
- fsajfgsfdfsdhg
Sen enempää miettimättä ketä nuo ovat, pelkästään kuvien perusteella fiilikset molemmista oli että yök, pinnallisia idiootteja.
- gfdgfdog
Tälläistä jälkeä syntyy kun naisille opetetaan pienestä pitäen että he ovat prinsessoja, että heillä ei ole mitään vastuuta tekemisistään ja heille vain paras on kyllin hyvää.
Kaikki kukat ja niin edelleen.......onnea vaan heille, kun ovat vertaisensa löytäneet. ;D
- katkera.atm
Anni Uusivirran kuvan voisi liittää urbaanisanakirjaan, kohdalle gold digger. Ensin pari(?) vuotta jonkun (öljy)rikkaan arabin heilana ja sitten kun oli imenyt tarpeeksi rahaa arabilta, niin Anni tajusi, että "kulttuurit liian erilaisia avioliitolle". Rättipää vaihtoon ja joku rikas espanjalainen perijä tilalle. Tyhjätaskut älköön vaivautuko.
- NotInMyLeague
Samaan sarjaan kuuluu se Mikael Forssellin typykkä.
Voi hyvää päivää sitä pinnallisuutta.
Sitten jotkut naiset kuvittelevat että miehet haluavat noita naisia. No, ulkonäöllisesti enemmän noita kuin valaan näköisiä persjalkaisia ämmiä, mutta kun noiden pinnallisuutta ja luonnetta en ainakaan itse kestäisi vaikka varakas olisinkin.
Oikea termi on:
High maintenance w*****. - atm_yhteiskunnan_reun
Anni Uusivirta jakaa nuorta pilluaan korkeasta hinnasta Lähi-idän öljyrikkaille mutiaisille. Sillä se luksuselämänsä kustantaa. Sama pätee myös Sara Sieppiin. Vaikka suomalainen lehdistö ei tätä vielä ole tajunnut niin juuri näin se on.
- kivamiesghf
Niin minäkin epäilen.
- Annionpersekauppias
Minulla on tilillä 1800 euroa. Suostuisikohan huora Anni antamaan suomalaiselle ätmille niin pienestä summasta. Rikkaat ählyt varmaan maksaa paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2442165- 1891644
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461302Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501005- 41816
- 14800
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30771Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21760Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25746Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647