Yksinäinen juhannus

n27v

Lähestyvä juhannus on vetänyt mieltä matalaksi. Muut hehkuttavat juhannussuunnitelmiaan ja sitä, miten saavat viettää aikaa ystävien, rakkaiden, perheen kanssa. Itse vietän juhannuksen samoin kuin viime viikonlopunkin, yksin.

Eniten surettaa, että jotakuinkin kaikki ystäväni ovat lähdössä mökille. Samalle mökille, samassa seurueessa. Kenellekään ei tullut mieleen kutsua minua. Sivulauseessa huomautettiin, että "ai niin, olisiks sääkin halunnu tulla?" Niin. Eihän tässä ole kuin melkein joka päivä puhuttu. Tajuan kyllä, miksi. Paras ystäväni, eksäni, on aloittamassa uutta suhdetta. Minulle ei ole enää paikkaa vapaa-ajan menoissa, vain työkaverina, vaikka sen ei niin pitänytkään mennä, ja eksäni ilmeisesti sai jaossa kaikki yhteiset ystävät ja omanikin, koska kuuluvat samaan porukkaan.

Parhaan ystävän asteittainen menetys on saanut vetäytymään muistakin ihmissuhteista varsin tehokkaasti. Vaikka nyt nimenomaan pitäisi tavata uusia ihmisiä ja tutustua paremmin niihin jonkin verran tuttuihin, huomaan karkottavani kaikki ympäriltäni. Kaikki jarrut ja lukot päällä, etten vain kiinny keneenkään. Juuri nyt en kestä minkäänlaisia vaatimuksia tai odotuksia, enkä myöskään uskalla pyytää keneltäkään mitään.

Luotan siihen, että tämä on vain hetkellinen olotila. Jossain kohtaa uskallan taas varovasti luottaa ihmisiin ja siihen, että kaikki järjestyy. Riittää, että yksi ihminen murtaa ne muurit, jotka olen vaivihkaa, itsekään sitä huomaamatta, pystyttänyt. Ehkä se ihminen olen minä, ehkä joku muu. Se jää nähtäväksi.

Täytyy nyt tähän vielä selventää, että kyse ei ole mistään eron jälkeisestä kavereiden jaosta. Ero tuli aikaa sitten jo, ja sen jälkeen ollaan vietetty kaikki iltoja yhdessä, eksän ollessa paras ystäväni. Jako tuli nyt vasta, kun eksällä on uusi suhde aluillaan.

49

535

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • chin.up

Ei pitäisi antaa liikaa painoarvoa näille pakkojuhlinnoille, ihan hyvin yhden päivän voi viettää yksinkin..

• 0-mies

ATM juhannus on aina yksinäinen. Nyt ja tulevaisuudessa. Ei naista, ei kavereita.

• 1p8

Trollaatko? Naista ei kyllä löydy helpolla mutta että "ei kavereita" Kyllähän nyt jokaisella perkele edes vähän kavereita on!

• Kilttiatm
        1p8 kirjoitti:

Trollaatko? Naista ei kyllä löydy helpolla mutta että "ei kavereita" Kyllähän nyt jokaisella perkele edes vähän kavereita on!

Ei ole kavereita minulla. 20 kesäisestä olen viettänyt kaikki juhannukset yksin

• ex-kaveriton

Itsekin olen ollut tilanteessa missä minulla ei ollut kavereita. Muutin uudelle paikkakunnalle, töissä oli vain 20 vuotta vanhempia ihmisiä ja baareissa en viitsinyt yksin käydä. Onneksi olemalla aktiivinen onnistuin lopulta saamaan ystäviä, mutta ei se helppoa ollut

• aatm
        1p8 kirjoitti:

Ei ole jokaisella. Itselläni ei ole yhtään kaveria, ei edes tuttua. Eikä tämä koskaan enää muuksi muutukaan.

• Hyväjuttu2
        aatm kirjoitti:

Ei ole jokaisella. Itselläni ei ole yhtään kaveria, ei edes tuttua. Eikä tämä koskaan enää muuksi muutukaan.

Toisinaan liika tuttavien määrä ja muut ihmiset alkaa vaan ärsyttää, ei se yksin olo niin paha asia ole, tietty joskus pitää saada keskustella jonkun muunkin kuin itsensä kanssa.

• absolutisti1
        1p8 kirjoitti:

Jos et käytä alkoholia niin ei sinulla ole ystäviäkään

• ölölööö

Minä tuppaudun kavereitteni joukkoon, vaik monesti tuntteeki, ettei ne muo tääl kaipaa, ko olen hiljanen.

• Mulla sama tilanne.mutta tästä noustaa vahvempana ku koskaa.vielä tulee muutokset murheisii,usko vaan!

• Kilttiatm

Tule luokseni viettämään juhannusta. Olen myäs yksinäinen eikä minulla ole edes kavereita.

• DarkFear.ei.kirj

Pitäisikö meidän kaikkien yksinäisten miesten mennä yhdessä jonnekin jottei meistä ajateltaisi negatiivisesti? Voitaisiin ryypätä, keskustella, saunoa, hieroa toisiamme, ihon öljyttyä painia pikkuisen jne. Kaikkea normaalia mitä miehet tekevät juhannuksena.

• Ex----PUA
        DarkFear.ei.kirj kirjoitti:

Pitäisikö meidän kaikkien yksinäisten miesten mennä yhdessä jonnekin jottei meistä ajateltaisi negatiivisesti? Voitaisiin ryypätä, keskustella, saunoa, hieroa toisiamme, ihon öljyttyä painia pikkuisen jne. Kaikkea normaalia mitä miehet tekevät juhannuksena.

Saanko minäkin liittyä seuraanne?

• tosihetero_
        Ex----PUA kirjoitti:

Saanko minäkin liittyä seuraanne?

Hmmm....

HOMOJA!

• DarkFear.ei.kirj
        tosihetero_ kirjoitti:

Hmmm....

HOMOJA!

SULLA SITÄ VITTU ITSELLÄSI VITTU ONKIN VITTU VARMAAN VITTU JOKU VITUN VITTU PIIPITTÄVÄ ÄÄNI VITTU, KUN EIPÄ SITÄ VITTU TOLLAINEN VITUN SUN KALTAINEN VITUN INISEVÄ HINTTIPERSEHUORA VITTU OLE VITTU KOSKAAN VOINUT VITTU MITÄÄN VITTU MIESTEN ÄÄNTÄ VITTU OMATAKAAN VITTU SAATANAN VITUN PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VITTU ETTÄ TOLLAISTA VITUN INISEVÄÄ SAATANAN HINTTARIA PITÄISI VITTU LYÖDÄ SAATANAN VITTU KIRVEELLÄ PÄÄHÄN PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OIKEIN VITTU SAATANAN ALI-IHMINEN OOT PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• MäMikäänHomoOle

SULLA SITÄ VITTU ITSELLÄSI VITTU ONKIN VITTU VARMAAN VITTU JOKU VITUN VITTU PIIPITTÄVÄ ÄÄNI VITTU, KUN EIPÄ SITÄ VITTU TOLLAINEN VITUN SUN KALTAINEN VITUN INISEVÄ HINTTIPERSEHUORA VITTU OLE VITTU KOSKAAN VOINUT VITTU MITÄÄN VITTU MIESTEN ÄÄNTÄ VITTU OMATAKAAN VITTU SAATANAN VITUN PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VITTU ETTÄ TOLLAISTA VITUN INISEVÄÄ SAATANAN HINTTARIA PITÄISI VITTU LYÖDÄ SAATANAN VITTU KIRVEELLÄ PÄÄHÄN PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OIKEIN VITTU SAATANAN ALI-IHMINEN OOT PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No niin just VITTU VITTU VITTU VITTU VITUN SAATANAN NIIKEREIDEN PIRSEIDEN NUSSIJAT!!! TOLLASIA SITÄ JUST PITÄIS LYÖDÄ KIRVEELLÄ 500 KERTAA PÄÄHÄN! HAISTAKAA OIKEIN PITKÄ PASKA VAAN! ETTÄ TIETÄKÄÄKIN SE!

• LeppäM

Tuo oli nyt epätoivoisin suunnitelma mitä oon koskaan kuullu. Ei tuollaisilla vikinöillä koskaan tuu mitään kavereita saamaankaan. Ja n27v Sinä olet Nainen parhaassa iässä. Luulen että moni kuolaa sun perään että sais olla sun kaveri ja olla vähän sängyssäkin. Vitun vitun vittu vai mitenkä se meni;-)

• Silti.juhannusta.M37

Se on ikävä huomata että ne kutsut väheni vuosien varrella ja lopulta loppui kokonaan muutama vuosi sitten. En itse edes muista koska oisin viimeksi jonain juhlapäivänä ollut muuten kuin yksin.
      Pari kaveria on, mutta nekin perheellisiä, eikä niiden omaan juhannuksenviettoon kehtaa tuppautua. Sieltäpäin tulee joskus sitten viikon päästä varovainen kysymys että miten juhannus meni... Mitäpä siihenkään vastaa: kaikki meni päin vittua paitsi mulkku?
      Silloin joskus parikymppisenä se oli karu juttu kun tajusi että yksin tässä on taas oltava, ei se enää eroa normi viikonlopusta. Tiedän että suhteen lopettaneille se voi olla ylitsepääsemätön tunne kun jätetään ulos piireistä, enkä lupaa että siihen koskaan tottuisikaan. Kaikki ei totu. Meille kroonisesti yksinäisille tämä on ihan perussettiä.
      Pitää myöntää että välillä se vituttaa katella ja kuunnella toisten suunnittelu hehkutuksia juhlien varalle, mutta nopeastipa se menee ohi.

• aikuisten.oikeesti

"Se on ikävä huomata että ne kutsut väheni vuosien varrella ja lopulta loppui kokonaan muutama vuosi sitten. "
        Oletko itse muistanut kutsua ystäviäs kylään? Vaikka vaan niitä äijiä.
        Paista kalaa tai kyljyksiä tee salaatti ja pottumuusi..tarjoot vaikka lauantai tai sunnuntai päivällisen.
        Pelatkaa vaikka jotain peliä. (vaikka korteilla tai pleikkarilla)
        Menkää porukalla keilaan...siel on myös naisia keilaamassa.;)
        Aina voi kysyä opastusta jos itse ei osaa.
        Töitten jälkeen voit kysyä joltain: lähetkö yhdelle kaljalle mun kanssani, mä tarjoon yhen huurteisen sulle?
        Mulla on ihan mieletön jano ja halu saada yks huurteinen.
        Itseltäsi pientä aktiivisuutta mukaan, näytä et olet elossa vielä ja kaipaat kans seuraa.

• hc-atm

Olen yksin taas koko juhannuksen. Ei ole ikinä ollut yhtään kaveria saati naista.
      Mitä yksinäinen mies voisi tehdä?
      Äsken kävin kaupassa...ihmiset toivottelivat toisilleen hyvää juhannusta. Kertoivat suunnitelmistaan, mitä aikovat puuhailla pyhinä perheen tai kavereiden kanssa.

Toivon, että sataisi räntää eikä kellään olisi hauskaa.

• En aina taida olla ihan samalla aaltopituudella monenkaan kanssa, mutta väillä vaan ihmettelen monenkin asian kohdalla, kun surkutellaan yksinäisyyttä ja annetaan ymmärtää, että kelpaisi suunnilleen kenen vain seura, eli en nyt tarkoita pelkästään ap:n kuvaamaa tilannetta, enkä myöskään ap:n murhetta, koska hän selvästi pitää niiden ihmisten seurasta, koska on tästä syystä murheellinen.....

Toisaalta taas täytyy kysyä, että miksi pyrkiä tuollaisten seuraan jos kerran ovat sellaisia "kavereita/ystäviä", jotka noin käyttäytyvät?

Ei yksinäisyys herkkua ole, mutta onko myöskään sellaiset ihmissuhteet, joissa tuntee itsensä ulkopuoliseksi ja/tai yksinäiseksi?

Ei minusta......joillakin yksilöillä nämä asiat ovat kaikkea muuta kuin yksinkertaisia...

• atännä

Minua haittaisi enemmän epäsopivassa seurassa juhannuksen viettäminen, kuin yksin oleminen. Mutta tiedänkin olevani vähän outo, en ole ollut juuri koskaan yksin yksinäinen. Seurassa useinkin. Suurin osa kaipaa vaikka sitä huonoa seuraa ympärilleen, kunhan ei tarvitse olla yksin.

Aloittajalla painaa varmasti tuossa sivuun jättäminen, "hylkääminen". Se tekee kyllä yksinäisen ja kurjan olon kenelle tahansa. Tilanteet muuttuu, kun eron jälkeen tulee uudet kumppanit kuvioihin. Kaiken piti jo olla selvää, mutta... silti joku vie sen "oman paikan" ja sotkee arjen eikä enää olekaan toiselle niin tärkeä kuin ennen. Sitten miettii, onko kenellekään enää tärkeä... Tyhmää, mutta sellaisia me ihmiset ollaan :)

• atännä kirjoitti:

Minua haittaisi enemmän epäsopivassa seurassa juhannuksen viettäminen, kuin yksin oleminen. Mutta tiedänkin olevani vähän outo, en ole ollut juuri koskaan yksin yksinäinen. Seurassa useinkin. Suurin osa kaipaa vaikka sitä huonoa seuraa ympärilleen, kunhan ei tarvitse olla yksin.

Aloittajalla painaa varmasti tuossa sivuun jättäminen, "hylkääminen". Se tekee kyllä yksinäisen ja kurjan olon kenelle tahansa. Tilanteet muuttuu, kun eron jälkeen tulee uudet kumppanit kuvioihin. Kaiken piti jo olla selvää, mutta... silti joku vie sen "oman paikan" ja sotkee arjen eikä enää olekaan toiselle niin tärkeä kuin ennen. Sitten miettii, onko kenellekään enää tärkeä... Tyhmää, mutta sellaisia me ihmiset ollaan :)

Mukava nähdä sinua. =)

"Minua haittaisi enemmän epäsopivassa seurassa juhannuksen viettäminen, kuin yksin oleminen. Mutta tiedänkin olevani vähän outo, en ole ollut juuri koskaan yksin yksinäinen. Seurassa useinkin. Suurin osa kaipaa vaikka sitä huonoa seuraa ympärilleen, kunhan ei tarvitse olla yksin."

Nämä ihan omia ajatuksia, eli "outoillaan" sitten yhdessä, mutta toisaalta kuitenkin on ainakin itsellä sellainen tunne, että jotain puuttuu......luultavasti ymmärrät.....oli sitten kyse ystävistä tai kumppanista, kaipaus löytää omanlaisiaan lähelleen on välillä "tuskastuttavan" kovaa, nämä asiat vain pyörivät välillä enemmän ja välillä vähemmän mielessä, vaikka ei sitä haluaisikaan, koska tunne ei ole "herkkua". =)

"Aloittajalla painaa varmasti tuossa sivuun jättäminen, "hylkääminen". Se tekee kyllä yksinäisen ja kurjan olon kenelle tahansa. "

Pitää paikkaansa....

"Tilanteet muuttuu, kun eron jälkeen tulee uudet kumppanit kuvioihin. Kaiken piti jo olla selvää, mutta... silti joku vie sen "oman paikan" ja sotkee arjen eikä enää olekaan toiselle niin tärkeä kuin ennen. "

Tämä taas kaksipiippuinen asia ja riippuu ihan millainen suhde on ollut, eli se vaikuttaa vahvasti myös näihin asioihin, eli mitkä asiat vaikuttavat mihinkin ja kuinka paljon....

"Sitten miettii, onko kenellekään enää tärkeä... Tyhmää, mutta sellaisia me ihmiset ollaan :)"

Sellaisiahan me ollaan, mutta se kenelle on tärkeä ja kenelle ei, sekä mistä syystä on tärkeä, merkitsee itselle paljon enemmän, kuin se että olisi kenelle vain tärkeä ja "vääristä" syistä..........jos ei ole kenellekään tärkeä "oikeista" syistä, niin ei se minulta pois ole, parempi niinpäin, kuin se että olisi monelle tärkeä "vääristä" syistä.....

"Sitten miettii, onko kenellekään enää tärkeä... "

Olet sinä. ;D

Hyvää Juhannusta sinulle! =)

• atännä
        MGTOW kirjoitti:

Mukava nähdä sinua. =)

"Minua haittaisi enemmän epäsopivassa seurassa juhannuksen viettäminen, kuin yksin oleminen. Mutta tiedänkin olevani vähän outo, en ole ollut juuri koskaan yksin yksinäinen. Seurassa useinkin. Suurin osa kaipaa vaikka sitä huonoa seuraa ympärilleen, kunhan ei tarvitse olla yksin."

Nämä ihan omia ajatuksia, eli "outoillaan" sitten yhdessä, mutta toisaalta kuitenkin on ainakin itsellä sellainen tunne, että jotain puuttuu......luultavasti ymmärrät.....oli sitten kyse ystävistä tai kumppanista, kaipaus löytää omanlaisiaan lähelleen on välillä "tuskastuttavan" kovaa, nämä asiat vain pyörivät välillä enemmän ja välillä vähemmän mielessä, vaikka ei sitä haluaisikaan, koska tunne ei ole "herkkua". =)

"Aloittajalla painaa varmasti tuossa sivuun jättäminen, "hylkääminen". Se tekee kyllä yksinäisen ja kurjan olon kenelle tahansa. "

Pitää paikkaansa....

"Tilanteet muuttuu, kun eron jälkeen tulee uudet kumppanit kuvioihin. Kaiken piti jo olla selvää, mutta... silti joku vie sen "oman paikan" ja sotkee arjen eikä enää olekaan toiselle niin tärkeä kuin ennen. "

Tämä taas kaksipiippuinen asia ja riippuu ihan millainen suhde on ollut, eli se vaikuttaa vahvasti myös näihin asioihin, eli mitkä asiat vaikuttavat mihinkin ja kuinka paljon....

"Sitten miettii, onko kenellekään enää tärkeä... Tyhmää, mutta sellaisia me ihmiset ollaan :)"

Sellaisiahan me ollaan, mutta se kenelle on tärkeä ja kenelle ei, sekä mistä syystä on tärkeä, merkitsee itselle paljon enemmän, kuin se että olisi kenelle vain tärkeä ja "vääristä" syistä..........jos ei ole kenellekään tärkeä "oikeista" syistä, niin ei se minulta pois ole, parempi niinpäin, kuin se että olisi monelle tärkeä "vääristä" syistä.....

"Sitten miettii, onko kenellekään enää tärkeä... "

Olet sinä. ;D

Hyvää Juhannusta sinulle! =)

"Mukava nähdä sinua. =)"

Samoin sinua, kiitos :)

"...että jotain puuttuu......luultavasti ymmärrät.....oli sitten kyse ystävistä tai kumppanista, kaipaus löytää omanlaisiaan lähelleen..."

Joo. Olen vasta ihan viime aikoina ymmärtänyt, mitä haen ja mitä puuttuu. Eikä se ole sitä samaa, mitä melkein kaikilla muilla. Olis tuon voinut ymmärtää selkeämmin jo joskus vaikka 20 vuotta sitten, olisi ehtinyt vähän enemmän katsella ympärilleen ;D En tiedä miksi minullakin nyt noi asiat pyörivät niin paljon mielessä, ehkä juuri tuon oivalluksen vuoksi. Että ehkä sittenkin... :)

Olen ollut ymmärtävinäni kirjoituksistasi, ettei tuo kirjoittamani ihan osunut yksiin sinun tilanteesi kanssa. Aloittajalla vaikutti olleen ihan normaali suhde ja ystävyys siihen päälle, niin siltä pohjalta...

Olisihan sitä mieluusti tärkeä itsellekin tärkeälle ihmiselle ja ihan "oikeista" syistä :)

Hyvää juhannusta sullekin, äläkä huku :)

• atännä kirjoitti:

"Mukava nähdä sinua. =)"

Samoin sinua, kiitos :)

"...että jotain puuttuu......luultavasti ymmärrät.....oli sitten kyse ystävistä tai kumppanista, kaipaus löytää omanlaisiaan lähelleen..."

Joo. Olen vasta ihan viime aikoina ymmärtänyt, mitä haen ja mitä puuttuu. Eikä se ole sitä samaa, mitä melkein kaikilla muilla. Olis tuon voinut ymmärtää selkeämmin jo joskus vaikka 20 vuotta sitten, olisi ehtinyt vähän enemmän katsella ympärilleen ;D En tiedä miksi minullakin nyt noi asiat pyörivät niin paljon mielessä, ehkä juuri tuon oivalluksen vuoksi. Että ehkä sittenkin... :)

Olen ollut ymmärtävinäni kirjoituksistasi, ettei tuo kirjoittamani ihan osunut yksiin sinun tilanteesi kanssa. Aloittajalla vaikutti olleen ihan normaali suhde ja ystävyys siihen päälle, niin siltä pohjalta...

Olisihan sitä mieluusti tärkeä itsellekin tärkeälle ihmiselle ja ihan "oikeista" syistä :)

Hyvää juhannusta sullekin, äläkä huku :)

Nii-i......välillä sitä ihmettelee, miksei näistä asioista voida puhua vapaammin yhteiskunnassa, eli erillaisista yksilöistä, tarpeista yms., jonkinlaista muutosta on ehkä nähtävissä, mutta edelleen "muurahaisfarmareille" on varmasti tärkeämpää pistää kaikki samaan muottiin ja kurkottamaan samoja asioita....

Kantapään kautta turhan moni massasta poikkeava joutuu nämä oppimaan. :(

"..ettei tuo kirjoittamani ihan osunut.. "

Jeps, eli ei osunut kirjoituksesi itseeni, mutta se ei nyt ollut pelkästään se syy miksi kirjoitin mitä kirjoitin, vaan tarkoitus oli vain tuoda esiin se tosiasia, ettei tuotakaan asiaa voi yleistää ja yksinkertaistaa.

Ap:n tapaisiin tilanteisiin kirjoitus sopii, sen kyllä huomasinkin.

"Hyvää juhannusta sullekin, äläkä huku :)"

Kiitos, lupaan olla hukkumatta... ;D

• atännä
        MGTOW kirjoitti:

Nii-i......välillä sitä ihmettelee, miksei näistä asioista voida puhua vapaammin yhteiskunnassa, eli erillaisista yksilöistä, tarpeista yms., jonkinlaista muutosta on ehkä nähtävissä, mutta edelleen "muurahaisfarmareille" on varmasti tärkeämpää pistää kaikki samaan muottiin ja kurkottamaan samoja asioita....

Kantapään kautta turhan moni massasta poikkeava joutuu nämä oppimaan. :(

"..ettei tuo kirjoittamani ihan osunut.. "

Jeps, eli ei osunut kirjoituksesi itseeni, mutta se ei nyt ollut pelkästään se syy miksi kirjoitin mitä kirjoitin, vaan tarkoitus oli vain tuoda esiin se tosiasia, ettei tuotakaan asiaa voi yleistää ja yksinkertaistaa.

Ap:n tapaisiin tilanteisiin kirjoitus sopii, sen kyllä huomasinkin.

"Hyvää juhannusta sullekin, äläkä huku :)"

Kiitos, lupaan olla hukkumatta... ;D

Siltä varalta, jos kuiteskin uit syvissä vesissä...

https://www.youtube.com/watch?v=JRTr7acnmzM

:)

• Koirajaminä

Yksin vietän minäkin juhannusta, sillä olen tottunut jo yksinäisyyteen. Mulla suppeni kans eron jälkeen sosiaalinen elämä, sillä exän suku ja ystävät olivat myös kavereitani. Oma suku asuu satojen kilometrien päässä siellä täällä, niin eipä tule käytyä, kun ei aikaakaan. Välillä olisi kiva löytää edes menokaveri jonnekin, kun naisena ei kehtaa yksin mennä- Tuntuu kuin ois tyrkyllä. Luonteeltani olisin kyllä sosiaalinen ja tulen helposti juttuun vieraiden ihmistenkin kanssa.

• atännä

Ilman muuta voi mennä yksinkin! Ihmisten kanssa voi jutella ihan mukavia, ei tarvi ajatella olevansa tyrkyllä. Kun nyt piiitkän tauon jälkeen olen käynyt muutaman kerran baareissa, löysin sieltä heti toisen yksin kulkevan naisen, jolla oli sama tilanne kuin minulla. Vaihdettiin numeroita ja ollaan nähty pari kertaa baarissa. Vaikka sillä on ihan eri vaihde päällä kuin mulla, niin kiva silti :)

• jfjhfjhff

Monet 30-40v pariskunnat tai sinkut viettävät ns pakkojuhannusta. Pää täyteen jossain mökillä kuten edellisinäkin vuosina kun se on perinne. En kadehdi heitä.

• Kilttiatm

Vittu mä lähen baariin

• yksin_paras

Juhannuksena korostuu ihmisten hölmöys kun monella on tapana juopotella. Vaikea löytää sellaisia kavereita/ystäviä/tuttuja, jotka eivät osallistuisi moiseen hölmöyteen.

• Kaupunki-ihminen

Mulle tulee kavereilta aina juhannuksena kutsuja mökille jonnekin huitsin nevadaan. En ole koskaan mennyt sinne itikoiden syötäväksi. Muutenkin inhoan mökkejä ja maaseutua

• juhan-nus

Minäkin inhoan mökkejä ja erityisesti itikoita. En myöskään pidä ryyppäämisestä.

• saunantakanaonmuumio

Liityn samaan yksinäisten joukkoon, exä jotenkin vei ne kaverit ja mun on tosi vaikeeta enää olla niihin yhteyksissä vaikka exän kanssa väleissä ollaan.. Olen yksinäinen ja masentunut, en jaksa etsiä uusia ystäviä esim. harratuksista tms. Tuntuu että odotan vain kunnes kuolo korjaa ..

• Kävipähuonosti

Aika ilkeä temppu sinua kohtaan, että lempataan ystävien ulkopuolelle, ettei vain exäsi uusi joutuisi kohtaamaan entistä kumppania. Voi olla, ettet enää koskaan saa kutsua kaveripiirin yhteisiin menoihin, mikäli exäsi nykyinen on myös paikalla. Ovatko sitten sellaiset aitoja ystäviä? Eivätkä kyllä kuullosta muutkaan kovin sympaattisilta kavereilta, kun tuollalailla hylkäävät.

En valitettavasti osaa neuvoa, vaan ainoastaan sympatisoida. Itse sain kokea samat jutut jo teininä, kun minut ainoana jätettiin systemaattisesti kaikkien luokkabileiden ulkopuolelle. Ehkä kaikkia kavereita ei kannata sillätavoin jakaa seurustelukumppanin kanssa, ainakaan liian läheisesti, ettei käy juuri näin.

• ätmi-sinkku

Aika kurja ilma täällä mökillä kun sataa hiukan. Vuokrattu mökki mutta tää on tätä. Heinakuussa viime vuonnakin tuli ne helteet. Aion saunoa kuitenkin pari kertaa päivässä ja olla vaan.

• Ujoatm26v

Naiset ei tiedä todellisesta yksinäisyydestä mitään.

• Heh...Pariviikonloppua mamma ollut yksikseen ja tekee jo tiukkaa:D
      Sama minne raahaat itsesi, niin seuraa ja miehiä kyllä löytyy naps ja hups vain.
      Ota auto alle ja aja johonkin festareille, näin minäkin teen. Menen yksin ja katon mitä paikanpäällä on mulle tarjolla.

• yksinäinen-mies

Nainen ei ole koskaan yksin jos ei halua.
      Nainen mielummin ottaa rentun kuin olisi yksin.

• veetunvalittajat

Ei mieskään ole koskaan yksin jos ei halua. Pokaa 60 vee ruma 160 kiloinen nainen. Netistä löytyy nuorempiakin pullukoita, alkkiksia, nistejä ja ties mitä mikä ei muille kelpaa.

• Pärjäänukottakin

Mä olen nainen ja olen yksin monestakin syystä, mutta olen mieluummin yksin kuin vaihtoehtoisesti esim. rentun kanssa.

• epäsosiaali

Mistä kaveriton mies voi löytää naisen? Ei mistään...
      Ei mulla ole ainakaan mitään tietoa, mistä voisin löytää itselleni muijan. En edes näin juhannuksena...
      Epäsosiaalisena ihmisenä en todellakaan lähde mihinkään tansseihin tai festareille..
      Yksin ollaan. Aina.

• veetunvalittajat

Oma valinta tuokin. Ole ilman, mutta älä valita.

• atn

Minä vietän vapaaehtoisesti juhannuksen yksin, kaipaan omaa rauhaa. Alkoholia koetan välttää tämän kesän ja noudatan terveellisiä elämäntapoja (säännöllinen unirytmi, terveellinen ruokavalio ja liikunta). Pidemmällä tähtäimellä niistä saa energiaa, iloa ja nautintoa paljon enemmän kuin jostain ryyppäämisestä.

• sinkkumies39

Olen tykännyt olla yksin. Vuokrasin siis mökin ja olen saunonut ja uinut ja grillannut ja kuunnellut musaa. Naapuri mökissä on käynyt jo poliisit ja näkyi että putkaan on mennyt pari miestä.

• kaupunkilaishiiri25v

Minäkin vietän juhannuksen yksin, vaikka kavereita onkin. Ystäväporukassa ei kuitenkaan suunniteltu mitään, joten päätin jäädä kaupunkiin.

Ymmärsin, että kenellekään ei tullut mieleen pyytää sinua mukaan. Auttausiko jos itse ryhtyisit aktiiviseksi ja yrittäisit olla rennosti kavereiden kanssa? Heille voi myös olla vaikeaa käsitellä uutta tilannetta, ja ovat ehkä varovaisia?

Minulla on yksi kaveri/ystävä, joka aina päästessään osallistuu yhteiseen tekemiseen kun pyydetään mukaan, muttei KOSKAAN ehdota mitään. Tämä on kuitenkin pidemmän päälle raskasta, sillä tuntuu että hän ei panosta yhtä lailla meidän kaveriporukkaan kuin kaikki muut, ja saattaa hiljaisuutensa vuoksi jäädä ulkopuolelle oikeasti "vahingossa" varsinkin jos suunnitelmia tehdään sponttaanisti. Voisitko esim. pyytää paria kaveria porukasta vaan kesän viettoon joku ilta ja näin ehkä lähentyä uudelleen?

• evvk_

vittu mitä paskaa

• vitunjuhlapyhät

Paska juhannus ja vitun ihmiset. Kaikki saisivat painua helvettiin ja kuolla pois!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      173
      1445
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      41
      1039
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      735
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      660
    5. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      650
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      637
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      632
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      593
    10. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    Aihe