En kestä. Olen rähmäkäpälä. Teen niin paljon tärkeitä asioita ja sitten mokaan. Aluksi en edes tajua, että olen mokannut, mutta perästähän se kuuluu. En tiedä miten pääseen semmoiseksi kaiken tarkan tädiksi. Haluaisin vain vajota alas. Ja kuolla. Ei ole viikkoakaan, jossa ei mitään olisi. Yhden mokan toipumiseen menee 2-4 päivää. Aika lyöty olen sen jälkeen. Hävettää niin suunnattomasti. Miten saisin koottua itseni? Miten saisin itsetunnon takaisin?
Olen rähmäkäpälä
3
185
Vastaukset
- niinmäkinoon
Ymmärrän, vähän samat fiilikset. Vaikka yrittää olla tarkkana,niin niitä vaan sattuu. Sitten harmittaa ja tekis mieli vajota maan alle. Tuntuu että kaikki muut osaa kaiken, ja munkin pitäis osata,ja siis osaankin,mutta jostain IHME syystä kohta huomaan että ei, taas päin helevettiä meni.
- paskaduuniin_ajautunut
Ilmeisesti jotkut vain ajautuu vääränlaisiin, vittumaisiin, liian vaikeisiin töihin kun muut niitä väistelevät ja jonkun ne pitää tehdä kuitenkin. Ei siinä näköjään kysytä että osaatko tai haluatko vaan niihin vaan määrätään. On se sitten helppo muiden arvostella ja vittuilla kun omat hommansa ovat helppoja.
Suosittelen loparien ottamista. Hulluksihan tuossa muuten tulee ennenpitkää. - TyhmiäHommia
Hyvä aloitus. Kaikkihan on loppujen lopuksi pelkkää paskaa. Ja paska vajoaa alas, me sen mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362789Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182597100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381644Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511575- 381493
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 341271
- 261171