Jos,aihe kiinnostaa,niin lue pätkä ja tai ja unohda. Tapasin naisen,ja se oli,mutta mun ero oli muutakin juhlaa.Välillä en tiennyt mitä olisi pitänyt tehdä,mutta sitten erosin.
Ollaan oltu yhdessä ylikaksik. ensin asuin hänen luonaan,ei onnistunut.Nyt talvet omissa ja kesät yhdessä.toimii.
Minulla on sairaus jonka takia joudun eläkkeele.
Nyt kun minusta tuntuu että hän joutuu minun omaishoitajakseni on,minulla sellainen tunne kuin hirvinaaras omaa vasaa ajaa pois kotoaan. Tarkoitan tällä sitä että pelkään parisuhteen julkisesti päättyisi,ja hän saisi mennä,niin minäkin.
Nämä asiat eivät kuuluisi näihin palstoihin,mutta joskus on kerran luetuin artikkeli,ollut minun kirjoittama tästä en odota sitä.Hän ottaisi minulta tämän koneen pois,mutta olin ilkeä,ja olen ollut,niin suututin hänet menemään kotiinsa.Sitten se kun hän kosi minua Stavangerin vuonolla,mp.seässä ja mä mokasin.Meillä on paljon hyvää lapsenlapset,ja me tietenkin.Mutta siksi myös kirjoitin, meille tekisi minusta ja hänestä hyvää kun ei olla koskaan muutettu,niin mutta kun minä uskon hän ei usko,että muutettaisiin,nyt voisi olla mahdollisuus,mutta ymmärrän että sairauteni on se mitä on.
Muuta neuvoa ei ole koita olla itsellesi rehellinen,ennen ,,,,,kuin palat loppuun.
Lopuksi Tämä on TOTTA
TÄLLAINEN SUHDE TOIMII,KUIN AVIOLIITTOKIN.
STAVANGER
1
110
Vastaukset
- kughvkvcgcjgcjjl
Enpä tiedä mikä tragedia tämän ihmisen lämässä on ollut,mutta toivotan hyvää jatkoa-nauti pienistä asioista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1215725Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744721868Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk211252Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111213Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861083Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.48995- 64961
- 64906
Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.23867Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59865