Miten naisen kanssa pääsee treffeille kun ne eivät vastaa mitään ikinä? Pitääkö olla rikas, komea, pitkä, sosiaalinen? En ole joten luovutanko suosiolla ja olen yksin koko elämäni.
Tahtoisin tyttöystävän
20
73
Vastaukset
- tällämennään-
pitää olla suosittu pelimies jolla sosiaalinen elämä, paljon nais kavereita että nainen näkee että kelpaat kaveriksi niin kelpaat myös suhteeseen. Sitten ne ulkoiset seikat eli pitkä komea pitää olla. Joku hyvä työ ja hyvä koulutus kuten yliopiston käynyt. Pitää käydä baarisssa, juoda usein ja pitää olla hyviä harrastuksia, ei mikään kävely riitä.
- fghiopoij
Miksi elät harhassa? Mikään mainitsemistasi asioista ei ole minulle kriteerinä. Turha profiilia on tehdä tai pitää jos asenne on tuollainen.
- kylläseonnistuu
Ei se nyt onneksi ihan noin mene.
Aloittajan kannattaa kuitenkin miettiä, minkälaisen mielikuvan annat itsestäsi viestien ja profiilisi perusteella. Ainakin katkeruus ja ylimääräinen negatiivisuus kannattaa lopettaa heti. Asiaan ei kannata myöskään suhtautua liian vakavasti. Torjutuksi tulemiseen ei kannata takertua. Jos viestiin ei vastata, on hyvä siirtyä seuraavaan profiiliin. Uusien viestien lähettely vastaamattoman perään tai vastaamattomuuden syiden kysely on silkkaa ajan tuhlausta ja ainoastaan lisää katkeruutta. Rennolla ja positiivisella asenteella pääsee pitkälle. Jos nettideittailu alkaa ahdistaa tai ärsyttää kannattaa siitä pitää taukoa.
Kannattaa myös kokeilla erilaisia palstoja, jos joltain tietyltä ei seuraa tunnu löytyvän. http://www.deittiseuraa.net/ Tuolla on mainittu hyviä. Sivuston vaihto saattaa tuoda hyviä uusia tuulia seuranhakuun.
- tavallinenNainenn
kaunotarko ei vastaa ?
- MiesSinkku40
No kaunottaria on niin vähän eikä niiden tarvii nettideittailla. Naiset on taviksia suurin osa ilman meikkiä ja meikeillä.
- fghiopoij
MiesSinkku40 kirjoitti:
No kaunottaria on niin vähän eikä niiden tarvii nettideittailla. Naiset on taviksia suurin osa ilman meikkiä ja meikeillä.
Nettideittailu ei tarkoita että siellä tarvii olla !!!!
Itse kun en käy kapakoissa, netti on minulle mahdollisuus tutustua toisiin, kauempana asuvinkiin.
- hölmöniinkuin
pitää olla köyhä ja hauskaa
- Vanha_kaakki
No yleis esimerkkinä jos saat youtube videolle 35 milj katsojaluvut olet riittävästi erottuva se o sillä oikealla tavalla naisten mieleen. Jaa voit jopa jonkin verran valita iänkin puitteissa ::)) siitä sitten arvioimaan miten vähällä tekosella saat sen naapurin hesburgerin
- Toinenaikuinen
Juu, ehdottomasti pitää olla rikas, komea, pitkä ja sosiaalinen. Koskaan ei kenelläkään köyhällä. ei-komealla, lyhyellä ja epäsosiaalisella ole ollut naista, koska ihan jokaikinen maailman naisista on niillä rikkailla, komeilla, pitkillä ja sosiaalisilla. Siis vielä kertauksen vuoksi: jos miehellä on nainen, se mies on ihan sata varmasti rikas, komea, pitkä ja sosiaalinen, koska kukaan muu mies ei koskaan, eikä missään voi saada naista. Luovuta suosiolla. Tulet olemaan yksin koko elämäsi, koska et voi mitenkään saada naista, koska et ole pitkä, komea, rikas tai sosiaalinen. MOT.
- Lihavarumamies
No on se kumma kun ei lihava ruma mies kelpaa. Miksi naiset olette nirsoja?
Rikollinen kelpaa mut ei tavis mies.- eikiitoskumpaakaan
Ei tosiaan kelpaa rikollinenkaan, mutta miks hoikalle pitäs kelvata läski?
Eihän sullekaan kelpaa oman tasoses kokematon ruma nainen, joten? - m36-sinkku
eikiitoskumpaakaan kirjoitti:
Ei tosiaan kelpaa rikollinenkaan, mutta miks hoikalle pitäs kelvata läski?
Eihän sullekaan kelpaa oman tasoses kokematon ruma nainen, joten?Naiset ei ole kokemattomia. Nainen saa aina miehen jos haluaa.
- kutensinäkin
m36-sinkku kirjoitti:
Naiset ei ole kokemattomia. Nainen saa aina miehen jos haluaa.
saisit aina ja koska tahansa naisen jos kuka tahansa kelpais (kuten ne kokemattomat rumilukset jotka ei oo kelvanneet kellekään). Mutta olet nirso, joten valitset itse yksinäisyytes ja turha ruikuttaa.
- Kilttis
kutensinäkin kirjoitti:
saisit aina ja koska tahansa naisen jos kuka tahansa kelpais (kuten ne kokemattomat rumilukset jotka ei oo kelvanneet kellekään). Mutta olet nirso, joten valitset itse yksinäisyytes ja turha ruikuttaa.
Ei naiset ole niin rumia että ei kelpais. En ainakaan ole nähnyt niin rumia että hirvittäis mutta naisiin ei sa mitenkään yhteyttä joten vaikea sitä on tutustua kenenkään. Miehelle voi taas olla pikku vikoja kuten lyhyys tai vinot hampaat niin heti tulee pakit
- tiivistelmää
Tässä pari tiivistettyä omia näkemyksiä esimerkki ongelmia aloittajalle mihin varautua. Toki yllätyksiin kannattaa varautua näidenkin lisäksi..
Ikä, perskules kun naiset etsivät aina nuorempaa miestä. Vaan miehen tavoitellessa nuorempaa on pervertti :D
Hyvä ulkonäkö, ei haittaa mutta se ei riitä aloitus viestejä pitemmälle vaan pitää olla yksityiselämän puolella hauista mitä esitellä naiselle esim auto mökki osakkeet joku menestys.
Tuohon edelliseen saumaan pääsevät livahtamaan kuunvalossa liikuskelevat jännämiehet. Jännämis taitoja osaavilla ei haittaa esim ikä pahan hajuinen henkityskään kuin verraten taviksella väärän värinen paita tai hiusmalli on este tutustumiselle.
Hyvän näköisen miehen kiusana on rumat vanhemmat erittäin rumat naiset mutta ei koskaan silmää miellyttävät varsinkaan nuoremmat naiset.
Naiset harvoin jos ollenkaan tekevät alotteita ja varsinkin nuoremmat vanhemmille ei koskaan vaikka "hei". Eli yhteydenottoja naisilta on turha odotella vaan miehen täytyy on/off valon välkkeestä itse päätellä voisiko nainen olla kiinnostunut kuulemaan jotain lisää profiililla vierailevasta miehestä.
Kiltinkin miehen yhteyden ottot tulkitaan nopeasti tunkeileviksi sekä häiriköksi. - tiivistelmää
Polttaviin murheisiin deiteillä voisi vielä lisätä.
Paljon naisia liikkeellä joista itsensä esittely on mukavaa ajan kulua (kilpailukyvyn testaajia). Eivät erityisemmin mitään etsi deiteiltä.
Jos mahdollista välttele ostaa lisäpalveluita millä näkee käyttäjän historia tiedot. Lisäpalvelut usein avaavat silmät ja tekevät unelmiesi kiinnostuksesi kohteesta tarjolla olevan mahdollisuuden jo vuosia palvelun kaupallisuutta edistävän cättäilevän naisen. - huhuhu1122
voin lähtee sun kaa treffeille mul on tylsä elämä mut oon iha nätti, en trollaa vaa pistä skypes tai kikkis tänne nii voiaa jutel =)
Kyllä se joku tulee vastaan pitää vaan olla kärsivällinen. Jossain vaiheessa se löytyy kuka kyselee aktiivisesti sinulta ja silloin sitä kemiaakin voi syntyä
- Kilttis
Ensin pitää olla komea että luodaan kiinnostusta. Sitten pitää olla rahaa että sillä luodaan kemiaa.
Mikä on kikkis kun kaikki siitä puhuu et laita kikkis.- miessvm_1967x
Taas yksi somekanava lisää.. tai eihän toi ole enää edes mikään uusikaan juttu.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kik_Messenger
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1982918- 1202023
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611672Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791562- 1711509
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1831430- 521278
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751231- 591208
- 1191121