Sateiseen Juhannukseen biisejä?!

27

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinonnäreet

Muuten hyvä, mutta tuo biisi tuo mieleeni sisareni joka on ny kuollut ja toisaalta olen ollut rakastunut naiseen tuolla tavoin joskus vuonna 2009 josta siitäkään ei mitään tullut.

Kaikille rakkautta ei ole tulossa joten tuollainen Gene Kellyn biisi kuulostaa lähinnä vittuilulta tai sarkasmilta.

• Olen pahoillani ja aidot ja lämpimät osanottoni....

Mutta tosi asia on tässäkin, että tietyt huonot fiilikset ja tunteet voivat puhjeta niin monista asioista, jotka siihen hetkeen tai tilanteeseen yhdistyy, joten aina jollekin voi tulla eri tunteet pintaan samoista asioista.....

En voinut tietää ja tiedät varmaan, että näin on...

• Näinonnäreet
        MGTOW kirjoitti:

Olen pahoillani ja aidot ja lämpimät osanottoni....

Mutta tosi asia on tässäkin, että tietyt huonot fiilikset ja tunteet voivat puhjeta niin monista asioista, jotka siihen hetkeen tai tilanteeseen yhdistyy, joten aina jollekin voi tulla eri tunteet pintaan samoista asioista.....

En voinut tietää ja tiedät varmaan, että näin on...

En minä nyt sinua siitä syyttänyt. Ethän sinä voi tietää mikä toisella saa aikaan jonkin reaktion ja toisella ei. Asioista täytyy myös päästä yli.

Kerroin vain esimerkin että vaikka pidin kappaleesta aikoinaan niin sen syrjäyttää toisenlaiset kipeät muistot. Nyt jos kuuntelen sitä niin huomaan että en tunne enää mitään tai biisi tuntuu huonolta vitsiltä.

Saathan sinä nauttia siitä ja muutkin. Ei se minulta ole pois. :)

• Hieno biisi ja hyvät sanat. Tuo muistot mieleen jotain kaukaa menneisyydestä.

• Kunnollinenmies1989

Minulle puolestaan tulee tuosta kappaleesta mieleen eräs edesmennyt kaveri. Mutta en minäkään siitä sinua syytä.

• Kunnollinenmies1989
        Kunnollinenmies1989 kirjoitti:

Minulle puolestaan tulee tuosta kappaleesta mieleen eräs edesmennyt kaveri. Mutta en minäkään siitä sinua syytä.

Siis tuosta Don Huonojen biisistä.

• Löntystelevä

Penskana ensimmäistä kertaa ihmettelin, että mitä tuo äijä sateessa hoilaa. Jälkeenpäin hoksannut tyypin tarkoittavan aidosti tai ainakin sen tuntuisesti positiivisuutta olosuhteiden keskelle.

• ;)

• wweeee

Mä en ole koskaan kuunnellut mitään iskelmämusiikkia jo siksi koska niisssä on minusta aina laulun sanoissa jotain sellaista joka vaan ärsyttää eikä ainakaan mitenkään minun tilanteeseeni sovi. Toki poikkeuksia on kuten nämä meidän jotkut tangoklassikot kuten 'hopeinen kuu' ja ehkä 'punertaa marjat pihlajan' ja jokunen muukin. Kitarasoolojutut, ertyisesti sähkökitara on minun mieleeni ollut, ja näihin olen myös todella paljon satsannutkin itse paly-back systeemejä ja kirtaravahvistimia tehden. Nyttemmin monet tekno kappaleet(dance,trance, house) joissa ei sanoja lainkaan, tai jos sanoja niin ne jotain keveitä mitäänsanomattomia lähinnä englanninkielisiä, ovat olleet sellaisia jota tuubin listoilta olen kuunnellut vähän kuin taustamusiikkina, no Emma Hewitt on yksi vokalisti jonka äänestä pidän, ja joistakin sen esittämistä sanoituksistakin.

• atännä

Tuo on yksi mun lemppareista, nätti kappale :)

• atännä kirjoitti:

Tuo on yksi mun lemppareista, nätti kappale :)

Eiks Ookki! ;)

Todella Kaunis....

• sadetakkiin
      • 1244555

Ei kait nuo sanatkaan nyt naisettoman miehen tilanteeseen niin sovi, siinähän mies jonkun ihastuksenasa kanssa kuuntelee sadetta ulkona, mutta tämä voisi sopiakkin.

https://www.youtube.com/watch?v=JNrsJNtd_bc

Tää on tietääkseni ollut myös ensimmäisessä Vietnamin sodasta tehdyssä elokuvassa teemakappaleena. Juuri tämän vuoksi minulla on Creedensien cd autossa, ja lähinnä tätä siitä soittelen. Who'll stop the rain is toinen vähän saman tapainen, mutta ei minusta niin hyvä musiikki. Tässäkin on aika hyviä sanoja, mutta musiikkillisesti en siitä pidä https://www.youtube.com/watch?v=NwNuQulK6N0

• sarfesse
    • vihatipunen
    • yebu
    • legendaarinen
    • ilmojapidellyttaas
      • rserserar

Siis noista tuli 100% hyvä fiilis. Ei ollu silloin joskus tietoa miehistä, mutta oli nuoruutta olla murehtimatta asiaa. Ei tarvinnut kuin lähteä jonnekin.

• happohyppely

Tuo eka taisi olla ensimmäinen musiikkiesitys jonka kuulin evö. Siitäkin aikaa 42 vuotta.

Creedens Clearwater Revival. Nimi viittaa veteen ja uudistukseen ja juhannus onkin Johannes Kastajan muistoksi pyhitetty päivä.

• Sunterlanti

Vielä, Kate Bushin kaunis Cloudbusting. Hieno videokin.

• atmta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      228
      2025
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1768
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      57
      1279
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1165
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1008
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      954
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      950
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      915
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      812
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      804
    Aihe