Miten tehdä jos mies ei osaa käyttää rahaa?käyttää liikaa ja pelaa kaikennäköisiä pelejä, joihin ei ole varaa, muuten mies on hyvä.
Mies pelaa
6
86
Vastaukset
- fghjuiopoijh
Jokainenhan saa käyttää rahansa miten haluaa, eikös? Mutta miten voi pelata jos ei ole varaa pelata?
- sinkkumies39
Jättä tuollainen mies. Kohta joudut elättämään sitä
- 1511
Ikävä kyllä voin sanoa että tuo on tauti joka ei parane. Se vain korostuu iän myötä. Jossain vaiheessa huomataan että kaikki omaisuus on pelattu.
Joten, ikävä todeta muttajätä mies. Edes kova kovistelu ei auta. Pelaaminen jatkuu salassa. Toisaalta... on toki tapoja saada mies "havahtumaan", mutta se vaatii henkisyyden heräämistä. Ja se ei yleensä tapahdu nopeasti eikä ihmistä muuttamatta. Ihmiset pitää herätä kohtaamaan karu todellisuus. Ja se lyö vasten kasvoja kuin märkä rätti eikä sitä pääse pakoon vaikka yrittäisi. Se tekee ihmisestä muiden mielestä "kyynisen" kun hän suhtautuu realistisesti joka asiaan. Ja silti, hän on itse onnellisempi kuin aikaisemmin. - riverässä
En tunne asiaa kovin hyvin, mutta kyllähän miehelläkin saa harrastus olla. Harrastukset maksaa,jos muuten menee hyvin niin ei mitään ongelmia.
- Kuusikärhä
Olette vain asuinkumppanit ei hän ole sinun miehesi. Hän voi tehdä rahoillaan mitä haluaa ja sinä teet omillasi. Te kumpikin hoidatte oman osuutenne maksuista. Raha-asioista tulisi sopia ennen kuin muuttaa yhteen. Vain tosi sinisilmäinen kuvittelee että avoliitossa omaisuus ja rahat on yhteistä.
- hutsukinhalvempi
Juurikin näin, varsinkin ämmät ku ne ei itse viitsi käydä tienuulla ja siltikin pitäisi olla massia käytössä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833