En jaksa edes yrittää

naista

Oon jotenkin luovuttanut naisen etsimisen...en edes yritä lähestyä enää ketään, en luo katsekontaktia, en hymyile. Kaupan kassatytöllekin murahdan vain jotain epämääräistä.
Minulle ei tulisi mieleenkään lähteä viikonloppuna baariin tai edes terassille kaljalle. Tanssiminenkin on poissuljettu vaihtoehto, koska en osaa tanssia eikä perinteiset lavatanssit kiinnosta paskanvertaa. Olen ehkä liian epäsosiaalinen ihminen lähtemään julkisesti etsimään kumppania.

Nettideittailu...voi v i t t u mitä touhua. Esim suomi24 treffeillä on lukuisasti naisia, jotka voisin kihlata ja taluttaa papin eteen samantien, leikkiä kotia ja tehdä ne pari muksua. Suunnitelman toteuttamisessa on vain pieni ongelma, koska naiset eivät vastaa viesteihin, saati lähtisi treffeille. Kuka oikeasti jaksaa moista pelleilyä?

Kaupunki on täynnä nuoria naisia ja varsinkin näin kesällä naiset ovat vähäpukeisina kauneimmillaan. Koska ulkonäköni ei ole sieltä pahimmasta päästä ja pukeudun tyylikkäästi, saan naisten suunnalta paljon hymyjä ja pitkiä katseita. Mutta koska en ole syntynyt pelimieheksi, iskemättä jäävät.

Voi sanoa, että olen luovuttanut. Ikääkin on jo yli 30 ja suhteita ollut se tasan nolla, niin pitäisikö muka vielä uskoa?

Näin tämä elämä menee, vuodet lipuvat ohitse toinen toistaan nopeammin. Sitä ihmettä vaan ei tapahdu, että joku nainen ilmestyisi jostain, ehdottaisi treffejä tai edes kertoisi pitävänsä minusta.

Nuorena en edes tajunnut, että minusta tulee atm.

10

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmeellistäon

Niin. On se kyllä kumma että jos ei teen mitään, niin mitään ei tapahdu.

• 19plus9

Itse olen yrittänyt ja ikää 35 ja naista ei vaan tule. On yritetty kaikki nettideitit jossa edellä mainittu vastaamis ongelma, kierretty yökerhot, festarit yms joten ei sitä naista saa vaikka yrittäisikin. Riittää kun on naamalta ruma niin ilman jää.

• Ujoatm26v

Minä en ole koskaan edes yrittänyt. On tuo itsetunto ollut aina niin surkea. Tuskin ne naiset minusta koskaan kiinnostuu vaikka tekisin mitä.

• Ujoatm26v

Enkä minäkään tajunnut olevani atm kuin vasta 22-vuotiaana. Siihen asti vielä elin ihan suht onnellisena vaikken ollut koskaan pillua saanutkaan. Sitten vasta oikeasti tajusin karun totuuden etten tule saamaankaan. Todella vastenmielinen ajatus.

• ghhgfhgfhf

Ei tarvitse löytää kuin 1 hyvä nainen.
      Kaikki on pääsi sisällöstä kiinni ja miten sitä hallitset.
      Miehille ei kaikki vaan tapahdu, kuten suurimmalle osalle naisia.

Kyllä se nainen jostain löytyy, kun laittaa oman pään sisällön kuntoon ja jatkaa yrittämistä.

• IrSa

Niin se täällä Suomessa menee, että jos et ryyppää etkä tanssi, niin et myöskään pääse naimaan.
      Ei naiset halua epäsosiaalista miestä. Epäsosiaaliset naisetkin haluavat sosiaalisen miehen, josta he ajan kanssa tekevät epäsosiaalisen...
      Yksinkertaisinta on varmaan hakea tuontivaimo Aasiasta...

• rumamies-

Olen yrittänyt vaikka mitä mutta aina tulee pakit joten olen lopettanut yrittämisen. Ei minusta kukaan kiinnostu ellen voita lotossa 10 miljoonaa.

• 2325445

Kukaan pelimieheksi synny.. toisten pitää harjoitella enemmän kuin toisten.

Se on paha kun suomi on tällainen kyräilijöiden ja kateellisten maa, missä miehet eivät vertaistue toisiaan muuten kuin valittamisessa ja selkääntaputtelussa.. :p

• Ex__PUA

On tuo tunne ollut minullakin.

Etenkin kuivina kausina se on tullut.

Ja nyt taas kun on ollut märät kaudet, on silti sellainen tietty stressi koko ajan kimpussa, koska pitää olla koko ajan valmis menemään ja viemään juttuja eteenpäin, muttei koskaan voi olla varma että kannattaako se, vai tuleeko kylmää kyytiä. Samoin jatkuva epämukavuusalueelleen poistuminen voi kyllä kasvattaa, mutta kyllä se myöskin stressaa ihan pirusti.

Joten tauko on paikallaan jos homma maistuu puulta.

Joskus nainen voi ilmestyä juur silloin, kun olet päättänyt heistä luopua.

Yleensä huonoin strategia heidän lähestymiseensä on epätoivo.

Naisten mielestä nälkäisten ei pidä tulla ruokituiksi.

• Anonyymi00010
      UUSI

En näe nykynaisissa mitään hyvää.
      Tasa-arvoa vaaditaan, mutta miehen pitää maksaa ja palvella.
      Paskasti voi kohdella ja miehen pitää vain kuunnella.

Oma rauha, omat rahat ja omat harrastukset.
      En ole vaihtamassa niitä pois. Ikinä ei tietenkään kannata sanoa ikinä.
      Mutta aika epätodennäköiseltä näyttää.

Joo, olen seurustellut muutaman kerran.
      En saanut siitä mitään.
      En erityisemmin edes pitänyt halailuista tai suutelusta.
      Enkä lopulta edes "siitä".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      62
      1223
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      890
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      815
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      84
      659
    5. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      634
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      46
      564
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      35
      560
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      534
    9. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      116
      515
    10. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      513
    Aihe