"Huono" ilma ulkona ja palstalla! ;(

Ei sateessa muuta vikaa ole, kuin se että on märkää, sekä se kun katselee säätiedotuksia, niin kovinkaan suuria muutoksia ei ole lähiaikoina tiedossa....voi persus..

Palstan etusivua taas kun katselee, niin ei oikeastaan tee edes mieli aukaista ketjuja, kun ovat taas mitä ovat....

Onkohan näillä joku yhteys....?! ;D

Täytyy toivoa, että ennusteet heittää ainakin sen verran, ettei nyt joka päivä sataisi sen verran, että on koko ajan kosteaa..... :(

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei_Juma

Eihän se pitänyt koko päivää sataa ? nyt on jo toinen sadealue päälä kanta-hämeessä,rupee kyrsimään ihan toden teolla.

• No, voi sinua , miten me saatais parannettua sun mielialaasi!
      Mitä sade sanoi auringolle: Paista sinä minut kuivaksi , mutta jätä sopivan kosteaksi ;D
      Mikä aihe sopisi tähän juhannuksen jälkeiseen päivään piristävästi?
      Naisia täällä puidaan jatkuvasti negatiivisesta näkökulmasta!
      Ilman meitä naisia kävisi miehillä elo kovin kuivaksi, hahaa.....ja janoon auttaa paukku!
      Voitaisi miettiä, mitä hyvää naiset saa aikaan elämässänne? Hyvän päivän kunniaksi!
      Vai mitä hyvää miehet saavat aikaan elämässämme?
      Mitä itse mietit tänään?

• Hyvät saavat aikaiseksi hyvää ja pahat pahaa, sukupuolesta riippumatta.....eipähän siinä sen kummempaa, tosin asiat eivät ole kuitenkaan ihan näin mustavalkoisia pääsääntöisesti, mutta epärehellisyys, empatian puute, kyvyttömyys keskustella yms. aiheuttavat paljon huonoja asioita ympäristöönsä.....

Negatiivisistä asioista saa puhua ihan siinä kuin positiivisistäkin, kunhan osaisivat jättää turhat yksinkertaistukset, yleistykset, "niputukset" jne. pois ja oppisivat, että yksilöitä on erillaisia, kummassakin sukupuolessa.....

Toiset arvostaa toisia juttuja,kuin toiset, eli toisen nega voi ollakin toiselle positiivinen asia....ei siinä sinänsä mitään pahaa ole, kunhan ketään ei näyttele mitään muuta kuin on ja on rehellinen, silloinhan ketään ei erehdytetä, eikä satuteta....

Eli en lähde tuohon mitä hyvää "naiset tai miehet"....kun ei se niiiiiiin mene, Ettäs Tiiät!!! ;P

• MGTOW kirjoitti:

Hyvät saavat aikaiseksi hyvää ja pahat pahaa, sukupuolesta riippumatta.....eipähän siinä sen kummempaa, tosin asiat eivät ole kuitenkaan ihan näin mustavalkoisia pääsääntöisesti, mutta epärehellisyys, empatian puute, kyvyttömyys keskustella yms. aiheuttavat paljon huonoja asioita ympäristöönsä.....

Negatiivisistä asioista saa puhua ihan siinä kuin positiivisistäkin, kunhan osaisivat jättää turhat yksinkertaistukset, yleistykset, "niputukset" jne. pois ja oppisivat, että yksilöitä on erillaisia, kummassakin sukupuolessa.....

Toiset arvostaa toisia juttuja,kuin toiset, eli toisen nega voi ollakin toiselle positiivinen asia....ei siinä sinänsä mitään pahaa ole, kunhan ketään ei näyttele mitään muuta kuin on ja on rehellinen, silloinhan ketään ei erehdytetä, eikä satuteta....

Eli en lähde tuohon mitä hyvää "naiset tai miehet"....kun ei se niiiiiiin mene, Ettäs Tiiät!!! ;P

Niiniin, asiat menee niinkuin ne menee jokaisen kohdalla erinlailla ja yleistykset täällä palstalla ottavat vahvasti jalansijaa keskusteluissa!
        Miljoonia tarinoita mahtuu maailmaan! Jokasella omannäköinen !Tiiän sen ;p
        Täällä palstalla kyllä kyseenalaistan ihmisten rehellisyyden. Toisaalta täällä paistaa alhaiset ajatukset maailmasta, ihmisistä, että kummastuttaa pientä kulkijaa......:(
        Välillä tekee oikeesti pahaa lukea näitä juttuja :(
        Yritän sulkea ne mielestäni ja nousta niiden yläpuolelle, enkä lähde vaivaamaan mieltäni suotta?
        Minä ainakin yritän kasvaa paremmaksi, ymmärtäväksi, rakastavaksi, rehelliseksi , myötätuntoisemmaksi ihmiseksi tietoisesti elämässäni, koska olen nähnyt niin paljon pahaa joka on satuttanut ja vaurioittanut minua ihmisenä?

• arska-

Oulussa on paistanu Arska puhtaalta taivaalta koko päivän. illaksi luultavasti pimenee

• Täälläkin se on nyt välillä pilkistänyt, pyörätiet alkaa kuivua.....mutta luonnossa on märkää.

Täytynee toivoa, ettei tänään enää sataisi, kun saisi kuivuakin edes hieman välillä. =)

• ruma-ätmi

Parempi vaan sataa koko kesä niin ei tarvitse ulos mennä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      233
      2162
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1808
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1426
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1215
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1058
    6. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      60
      1054
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      990
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      984
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      834
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      832
    Aihe